Novinky
traveldrive
4
Ako pozerám, aj na ACZ ide vývoj míľovými krokmi dopredu. Pri tomto tempe bude už čoskoro pomer počtu fotiek v galérii k počtu slov v "článku" jedna k jednej... :yes: 😒]
Přejít do diskuze
Když se psalo, že Mitsu bude v Evropě prodávat upravené Renaulty, nenapadlo mě, že doslova jen přelepí znaky. 😁 Smysl v tom moc nevidím.
mezi utrápenou hrůzou a příjemnou jednotkou. Foukaný litr je mnohem lepší než 1,6ka atmo.
Pozitíva žiadne, vyššia cena, nižší výkon, pravdepodobne drahší a pomalší servis... Kedysi bolo v ponuke plno rozličných modelov, dnes sa každé auto predáva pod viacerými značkami. Automobilová diverzita je v háji. Najdôležitejším prvkom výbavy sa stáva logo na kapote...
Z čeho tak usuzuješ? Já vlastnil Clio 1Gen 1.4RN a nijak jsem se za něj nestyděl. Bylo to super auto. Kolega má Clio RS s atmo 2l motorem 145kW + manuál, taky super kára :yes:
Sám seš stará nenávistná zdechlina. Už léta tady prudíš svými imbecilními názory. Jednou nula, navždy nula. Nazdar.
to existuje dávno, jmenuje se to Diesel Gas ale je to určený pro nákladáky. 😄
http😐/www.diesel-gas.cz/
http😐/www.diesel-gas.cz/
Samozrejme, keď si ten výkon využíval tak to išlo. Tie motory moc neboli na dôchodcovsku jazdu, ale mal som nejaký
“e VTec” či ako sa to volalo a to sa aspoň trochu snažilo tam dolu. Spotreba tam bola ale hodne slušná.
“e VTec” či ako sa to volalo a to sa aspoň trochu snažilo tam dolu. Spotreba tam bola ale hodne slušná.
No právě že 1,6ky od Hondy neišly, uměly jen mít výkon v nejvyšších otáčkách za cenu mrtvého spodku. Ale pravda, důchodci už tak zas jezdí. :-!
Já mám z té doby ještě dvoulitr a jede to moc hezky, to je pravda. Samozřejmě to neni eko a žere to 😁
Hlavne boli iné emisné normy, tie asi najviac uškodili takýmto malým atmosféram. Keď si predstavím ako kedysi išli 1,6 od Hondy či nejaké dobové 2 litre….
Reflektujem na susedove trampoty s Pajerom, ceny pomaly na úrovni Mercedesu a čakačky na náhradné diely priam nekonečné. No ale toto by mala byť európska produkcia, takže ND budú asi dostupnejšie. :yes:
Máš v Renaulte nejakú čerstvú skúsenosť? Kestler?
Máš v Renaulte nejakú čerstvú skúsenosť? Kestler?
Není tu hlavně žádný důvod proč jít do autosalonu Mitsubishi 😉 Vlastně ani nevím, kde nějaký v Praze je 8-s 8-s 8-s
1,6 atmo sa roky nepredáva, je jedine v hybride, ale to je úplne irelevantné, takže zbytočné porovnanie.
Mne prijde colt o neco hezci nez clio. Spis je skoda ze zaklad nema 1.2 ze spacestaru, ten litr asi fakt moc nepojede.
Treba prave proto, ze je to atmo s neprimym vstrikem?
To je do mesta mnohem lepsi reseni.
Dodnes jezdim, obcas, Puntem II se 44kW, a ve meste (i na okreskach) to uplne staci.
Jasne, na cestu po dalnici to fakt neni. Ale na to nebylo stvoreno ani to Clio.
To je do mesta mnohem lepsi reseni.
Dodnes jezdim, obcas, Puntem II se 44kW, a ve meste (i na okreskach) to uplne staci.
Jasne, na cestu po dalnici to fakt neni. Ale na to nebylo stvoreno ani to Clio.
Nie úplne čerstvú, ale Autoštýle na Panónskej. Mala to byť príprava na STK, babrali sa vzadu s brzdou a kvôli nej som skoro neprešiel. Teraz pred ďalšou STK som to dal už inam a zistili, že zle to v Renaulte poskladali. Také blbiny, ale počúvam to aj od známych, hlavne na Lamač.
Na ceny u nas ... najma verzia mpi-T s 6M a vo vybave invite+ na 16tkach... ocakavam ze prave tato kombinacia motora a vybavy bude zlaty stred ... ak by to u nas bolo do 18 litrov... tak by to mohlo mat sance ( kedze uz okolo 19 je vacsia scala tiez s litrovym a este silnejsim turbom ) ...