Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové BMW řady 5 Touring na další upoutávce. Bude na benzin i elektřinu

Nový teaser láká na blížící se debut nového BMW řady 5 Touring. V Česku se bude prodávat s elektrifikovanými spalovacími i čistě elektrickými pohony. Zásadní verzí bude i sportovní plug-in hybrid M5 Touring.
Zpět na článek
24. 1. 2024 17:57
24. 1. 2024 18:35
24. 1. 2024 18:49
24. 1. 2024 18:53
24. 1. 2024 18:55
24. 1. 2024 20:19
24. 1. 2024 20:33
24. 1. 2024 21:55
24. 1. 2024 22:03
24. 1. 2024 17:33
Konecne kombajn v elektrice
Prakticke auto s prijatelnou aerodynamikou.
:yes:
Rozbalit vlákno
39
Avatar - apoho
24. 1. 2024 17:50
Re: Konecne kombajn v elektrice
elektrohujer Don Vitkovič nenechal na sebe dlouho čekat :-[]
Kombajn s elektrikou se bude prodávat jak včerejší noviny :-)
Avatar - Horký Rom
24. 1. 2024 17:57
moc líbí
Redakční muItitroII a nenávistník EV avpochve, vždy uráží a komolí nick DonaVita :yes:

Bohudík má mě na HL, takže odpoví jen z jiného účtu, moc se těším. Možná přijde aj Folmax :yes: :yes:
Avatar - apoho
24. 1. 2024 18:35
Re: moc líbí
Románku, já vůbec nejsem nenávistník EV, dokonce kdyby jsi četl mé příspěvky, tak by jsi věděl, že jsem vlastníkem PHEV.
Co ale odmítám, je nesoudná adorace EV. Je to pouze vědomé ničení toho co funguje a tlak směrem, na který nejsme připraveni.
Také jsem tady už rozebíral problém dostupnosti zdrojů el. energie. Vybudovat síť nabíjecích stanic není velký problém. Ale vybudovat nové zdroje je problém, když:
- na fosilní zdroje jsme hodili kardan
- jaderné zdroje nevybudujeme dříve jak za 25 let a přitom se pořad jenom kecá
- OZE - jsou nestabilní obecně
- atd atd.
Prostě věci se ´mají dělat s rozumem a diverzifikovaně.
Avatar - Horký Rom
24. 1. 2024 18:49
moc líbí
Lživý nick apoho s imaginárním PHEV si napsal dne 20. 1. 2024 22:12 toto

“já bych jenom požádal všechny diskutéry na Auto.cz - nereagujte na příspěvky tohoto multiblba.
On vyhnije sám, když nebude žádná reakce na jeho trollovské hlouposti”

https://www.auto.cz/diskuse/92222/1
Avatar - apoho
24. 1. 2024 18:53
Re: moc líbí
ale to přece nic nemění na faktu, že jseš úchyl, který se tady schovává za 20-ti nicky
Avatar - Horký Rom
24. 1. 2024 18:55
moc líbí
Rad bych s tebou udělal sraz, přijdeš svým imaginárním BMW X5 PHEV? Pochlap se, ja přijedu skutečným.
Člověk, který nadává na ostatní - je impotent, rozumíš. Nemusíš dal odpovídat, stejně ty nemáš koule, falešní lidí mě vůbec nezajímají.
Avatar - apoho
24. 1. 2024 20:19
Re: moc líbí
máš smůlu, já jsem potentní až moc
Avatar - Horký Rom
24. 1. 2024 20:33
moc líbí
Dáme sraz, buď dospělý.
Avatar - apoho
24. 1. 2024 21:55
Re: moc líbí
tak dojeď.
Uvidíš auta o kterých se ti bude zdát i ve vlhkých snech :*)
Avatar - Horký Rom
24. 1. 2024 22:03
moc líbí
Jasně, že nemáš žádný BMW X5 PHEV.
Stejná píseň jako webpajia a jeho 540i
JI/RI a jeho 740d L, BaricheIIo a jeho “fake” garáž… ti taky odmítli se sejít.

Moje vlhké sny nejsou o autech ale o umění.

OK, peťanku, jsi Ihář a chlap bez kouIi.
24. 1. 2024 18:08
Re: Konecne kombajn v elektrice
Jen ta dálnice mu asi chutnat s relativně malou baterkou nebude...

Podle - https://ev-database.org/…5-eDrive40-Sedan - papá sedan v zimě 23,5kWh/100km / normálně 18,2kWh/100kWh, ale prázdný a to při pouhých 110kmh ;-)

Na YT jsou testy lehčího i4 se stejným pohonem a při běžných dálničních rychlostech 130-160kmh 30kWh, tj při 82KWh baterii to bude sotva 270km a to moc autobahny v Německu neprofrčíš ;-)

Případně Harry´s Garage test i5 M60 Xdrive
https://www.youtube.com/watch?…
s dojezdem max 203 mil (99% nabito) ;-) Pěkný video ...
Avatar - Mokrous
24. 1. 2024 19:49
Re: Konecne kombajn v elektrice
Harryho neznám, ale vypadá sympaticky a zdá se, že to má už v hlavě srovnaný a tuhle přehlídku digitálních 3,14čovin na baterky zhodnotil po zásluze.

Fakt smutný sledovat jak se z téměř dokonalého auta stala tahle parodie.
24. 1. 2024 19:53
Re: Konecne kombajn v elektrice
ale nazivo to neni tak zly, bude 40d a 550e s baterkama v podlaze bude ok. V mym okoli je nekolik uspesnejch ridicu co maj na dalky s rodinou neco jako Range rovera a na dojizdeni do prace po Praze a okoli maj 530d. Tam ma smysl vcelku agresivne nacenena i5 40i. Parodie na 5er je byla a bude 20d, ktera se ovsem prodava v eu nejvic. A ta stoji ne moc od Superbu..
Nevim co mas za problem

a ovladani ma porad idrive za me lepsi nez MB nebo Audi co nemaj krom displayu vubec nic
Avatar - Mokrous
24. 1. 2024 21:51
Re: Konecne kombajn v elektrice
I kdyby byla 60d za 1,5M tak ten interiér, to je jedna katastrofa. Exteriér taky, ale to je menší zlo.
Všude jen lesklý televize s milionem maličkých ikonek, dementní surrealistický omalovánky, režimy Expressive a Digital Art a podobný 3,14čoviny, lesklý hnusný vrzající plastový plochy, světelnej kolotoč, kterej si dělá co chce, atd... Tvl, kdo tohle v prémii chce??? Kde je kvalita, nadčasovost, elegance a ergonomie? Co to všichni berou za drogy?
Avatar - apoho
24. 1. 2024 21:58
Re: Konecne kombajn v elektrice
mohu se zeptat, v čem jezdíš?
Avatar - Mokrous
24. 1. 2024 22:28
Re: Konecne kombajn v elektrice
V normálním autě. Máš to na obrázku. B8 FL Var.
A nemám potřebu se povyšovat nad ty, kteří jezdí v ojeté Fabii ani se cítit uboze, že nejezdím v X7.
Zvažoval jsem předchozí 530d, nebo 540i, protože to byly parádní auta.
Tuhle parodii bych si nekoupil ani za cenu Octavie.
Avatar - apoho
25. 1. 2024 07:26
Re: Konecne kombajn v elektrice
Tady vůbec nejde o povysovani ale nechápu, proč shazuješ auto, které nemáš a tím pádem nemáš s tím zkušenosti.
Tady mají lidé potřebu kecat do věcí o kterých moc neví
25. 1. 2024 09:49
Re: Konecne kombajn v elektrice
Celkom nerozumiem tomu, v com je dolezite, na com autor prispevku jazdi. Aj keby jazdi na kolobezke, tak sa s jeho prispevkom ku G60 absolutne stotoznujem, mal som z fotiek a recenzii uplne rovnake dojmy. Oproti aktualnej 5-ke (teda vlastne uz predchadajucej) to islo absulutne do sraciek, ako keby sa BMW orientuje na azijsky trh a elegantny dizajn a ergonomiu nahradzaju kolotocmi. A nie, to auto netreba mat, aby clovek zhodnotil, ci je to kolotoc. Ak nieco na fotkach a videach vyzera ako kolotoc, tak to asi aj bude kolotoc.
Avatar - Mokrous
25. 1. 2024 12:50
Re: Konecne kombajn v elektrice
Díky za normální názor.
25. 1. 2024 10:49
Re: Konecne kombajn v elektrice
souhlas jestli to mokrous nemel aspon na dva dny tak jsou jeho nazory uplne nezajimavy
Avatar - Mokrous
25. 1. 2024 12:49
Re: Konecne kombajn v elektrice
Ty běž do politiky. Budeš tam pasovat.
Avatar - Mokrous
25. 1. 2024 12:47
Re: Konecne kombajn v elektrice
Nemusím si přece novou pětku nejdřív koupit, abych měl právo mít názor na to, jak ji zprasili.
Člověk si většinou prohlédne recenze, pak se jde podívat, sednout a občas projet, když to nevzdá dřív a pak koupí. A občas bohužel až po koupi zjistí další hrůzy dnešního automobilismu. Už i to se mi stalo.
25. 1. 2024 16:57
Re: Konecne kombajn v elektrice
Nebudu tady moralizovat. Ale ona ani ta dosavadní pětka nebyla nic extra, nicméně celkově byla solidní a fungovala a výbavou se to dalo dohnat. A měla spoustu kvalitních detailů, které nejsou vidět. U G60 mi zrovna interiér z fotek tak špatný nepřijde a vidím v tom nějaký vývoj dle dnešní doby. Veganské kůži se směju, ale opět v základu snad nikdy nebyla pravá kůže. Jinak řečeno bude ta kůže aspoň nějak udržitelná místo plastu. Taky nefandím absenci tlačítek na klimu. Dokud to ale má idrive kolečko, tak se to dá. Na pětce bylo vždycky nejdůležitější jak jezdí, jakou má ergonomii ovládání auta (sezení, řízení) v balancu s komfortem. A to z testů co jsem viděl zůstalo zachováno s velkým ALE v podobě nabídky motorů. Pro mě když jsem měl 2x 40i je to v kombinaci s exteriérem, který se mi opravdu hodně nelíbí, prostě problém v tom zda při tolika změnách už se nedívat úplně jinam do jiné kategorie nebo značky. Nicméně dokud se nezačnou dělat ústupky v podvozku a pohonném ústrojí, tak se to dá ještě s přimhouřením oka odpustit. Tím myslím třeba to co dělá Audi, že šestiválce jezdí s haldexem apod.
Avatar - Mokrous
25. 1. 2024 17:31
Re: Konecne kombajn v elektrice
Tak mě by to Quattro Ultra neuráželo. Dle testů funguje velmi dobře a myslím, že podstatně líp, než X-Drive. To mi potvrzují i lidi, co přesedají z nových BMW do nových Audi.
Mě třeba u A6/7 štve krom šílený ceny hlavně ta nechutná lesklá plocha všude.
Jinak design, sedačky, audio, řízení,… za mě vše srovnatelný a lepší, než i předchozí pětka.
Ale já se prostě držím při zemi a stačí mi bohatě to co mám.
Kůži nemusím, dotyková klima mi nevadí, takže i v tomto ohledu jsem spokojen.
Já bych u Pašyka zásadně chtěl jen lepší brzdy (ne, že by nebrzdily, nebo nebyly citlivý, ale 312mm a pevný kotouče a plovoucí třmeny jsou prostě ke zbytku auta ostudný a je potřeba se o ně častěji starat), o fous lepší odhlučnění a audio. Ty první 2 věci jsou OK s ohledem na cenu a servisní náročnost. Rozhodně to není hlučný auto, ale nad 130 už to není tak super. To audio ale i s ohledem na cenu fakt pos.rali.
25. 1. 2024 19:13
Re: Konecne kombajn v elektrice
x drive v x3 neni nicmoc a umi se to hrabat bezmocne zadkem v krizeni. X5 je jak torsenova audi, funguje to stejne. Abych predesel debate mam to oboje roky doma a jezdim to v terenu
Avatar - Mokrous
25. 1. 2024 19:43
Re: Konecne kombajn v elektrice
V tom se hádat nebudu, páč to nevlastním. Jen tlumočím názory majitelů BMW po přechodu k Audi. Ale je fakt, že tam byly 3er a X1 a X3. A pak A6.
A v praktických testech trakce v terénu, sněhu i válcích to Quattro Ultra vycházelo velmi dobře.
Takže bych tím úplně neopovrhoval a mě by to neuráželo.
25. 1. 2024 10:48
Re: Konecne kombajn v elektrice
nevim s cim mas problem, v passatu mas tlacitkovou klimu a jizdni rezimy, tady je zas idrive coz je na ovladani mnohem lepsi, za me parodie stejna, tady je ale vetsi display lip se trefuje. Todle ma porad tlacitkovej volant a vypinateny asistenty, za me je to ergonomicky urcite lepsi nez passat b8 (nejel jsem konkretni 5er ale IX). Interier muze bejt porad celokozenej predpokladam a ja teda ve svym nemam nikde takovou materialovou bidu jalo v passatu. IX jsem mel stovky km a nepozoroval
jsem nic zasadne materialove sptnyho (byl to ale ten drahej interier).
Avatar - Mokrous
25. 1. 2024 13:32
Re: Konecne kombajn v elektrice
https://i.iinfo.cz/…-facelift_32.jpg

Nevím jestli toto je materiálová nouze a to je řeč o autě, co stojí 1/3.
Pro mne to je střízlivá nadčasová elegance za rozumnou cenu. Nechybí kůže, alcantara, broušený hliník, sametové výstelky, měkčené plasty a příjemná ergonomie. Nehraje si to na hogofogo za každou cenu. Vše uklizené, přístupné, jednoduché funkční.

K čemu mi je větší display, když na něm hledám 150 pidiikon? Na co je potřebuju?
K čemu mi jsou displaye, omalovánky a lesklý a svítící plochy přes půl palubky?

https://cdn.carbuzz.com/…1140322-1600.jpg

https://hips.hearstapps.com/…46d15f7ee204.jpg

https://car-images.bauersecure.com/…infotainment.jpg

Kdo tohle má rád, nechť si to koupí. Ale já mám právo říct, že to je otřesný.
25. 1. 2024 17:02
Re: Konecne kombajn v elektrice
Když si do toho sedneš, oblopí tě to, ty materiály okolo budeš na rozdíl od fotek víc vnímat a hlavně když se rozjedeš, tak si nebudeš chtít znovu sedat do Passatu. Tím bych zrovna neargumentoval už vůbec, protože to je strohej plastovej výlisek a nemá si v tomhle ohledu co vyčítat. 5er se nekupuje pro palubku úplně stejně jako Passat, výhody obou aut jsou někde jinde.
Avatar - Mokrous
25. 1. 2024 17:19
Re: Konecne kombajn v elektrice
Tak jasně, že netvrdím, že Passat je víc a jezdí líp jak pětka. Ale za 1/2 až 1/3 ceny dostaneš kus normálního solidního auta. Já nekupuju auto jen podle palubky, ale jsou věci, který prostě rozdejchávat nehodlám bez ohledu na cenu. Taky proto třeba nová 508 SW GT letěla hned z domu, byť byla atraktivní a za relativně směšnou cenu.
25. 1. 2024 19:05
Re: Konecne kombajn v elektrice
:yes:
25. 1. 2024 19:11
Re: Konecne kombajn v elektrice
s ohledem na cenu je passat pul kroku do premie, to tvrdim odjakziva. Opet, ja novou 5er nejezdil, treba 3er face ale
zasadne vevnitr lip udelana nez passat neni. Ale fotka interieru b8:
- palubka plast, dokonce tuareg ma sice prosivani ale je total plast

- kuze je na sedackach tam kde sedis, ale treba hlavovka nebo to pod ni je za me kozenka

- spodni cast palubni deska je odpornej zvonivej laminat, x5 muze mit celokuzi

- bok stredovyho tunelu je odpornej plast, opet u 5 sla celokuze

- kdyz u b8 macknes madlo je to mekkej vrzajici plast, ikdyz urcite to neni superb

- b8 mela dobry sedacky, ale komfortni bmw jsou uplne nekde jinde


nedej na kecy testeru a bez se s tim povozit. Ale celej vikend ne 20 minut. Uvidis sam. Passat kdyz si v nem sedel celej den, tak sem si dycky rikal, ze je to auto kterymu nejde moc co vytknout. Ale kdyz si pak sednes do nalozeny 5er je to o hodne dal, opravdu o hodne
Avatar - Mokrous
25. 1. 2024 19:35
Re: Konecne kombajn v elektrice
Ale vždyť já tvrdím to samý. Nikdy jsem neříkal, že Pašyk je víc, než pětka.
Jediný co tvrdím, že nová pětka je oproti předchozí prostě o několik kroků zpátky a je neskutečně hnusná a kolotočářská.
Kdyby se dělala pořád předchozí, nebo 6GT, tak bych o tom asi pořád uvažoval. Ale prostě to je zbytečně moc peněz za blbý auto.

Trojku jsem si byl jen staticky prosedět a byla to bída. To v Pašyku se cítím všude líp. Jedině to audio, to má 3er o světelnej rok lepší i když nese stejný název. :'-( A pak ZF8 převodovka je lepší, než DSG. Zbytek mne nijak neimponoval a s ohledem na cenu jsem prostě vybral jednoznačně B8 FL.

Mě je úplně u zadku, jestli má palubka pravý, nebo falešný švy a jestli je z plastu, nebo koženky, nebo kůže. Tohle v autě neřeším a má to pro mne nulovou přidanou hodnotu.

B8FL rozhodně nemá vrzající madla. Jsou velmi bytelný a fajn do ruky.
A pokud máš kůži, tak je z ní i ta část opěrky, kde se dotýkáš hlavou.
Pokud máš "alcantaru" jako jsem chtěl já, tak tam je z umělé Vienna kůže všechno ostatní - loketka, opěrky hlavy, výplně dveří atd... Nemám s tím problém. Naopak ocením, že tato "kůže" nepotřebuje údržbu a můžu na ní sr.át 10 let a pak to otřu mikrovláknem a vlažnou vodou a vypadá to jako bys vyjel ze salonu.

Souhlas v tom, že středový tunel je trapně tvrdý a hranatý a že v této třídě by zasloužil menší zkosení a obšití alespoň tou koženkou a trochou gelu uvnitř. Naštěstí, když si do toho sednu a nastavím si posed na pohodu, tak se opírám svalem na lýtku a nemám zaříznutou hranu do nohy, jak by se mohlo po prvním sednutí na salonu zdát.

Zase má ale Pašyk všude textilem/sametem/gumou vyložený přihrádky a nikde nic nechrastí a nebouchá. Takže mi je jedno, že plast vespodu je tvrdej, když nikde netlačí a nemlátí. A taky umí spolknout 1,5l petku bez řečí atd.
Opět - ergonomie a uživatelská přívětivost.

Sedačky jak říkáš. Velmi dobrý standard a univerzální tvar a velikost. A ano, ventilované plně nastavitelné komforty v Merinu v pětce jsou libový, ale zase je to za raketu a bez péče dopadnou brzo tragicky.

Já jsem na to fucker. Já mám auto celoročně na ulici, podělaný od ptáků, meju ho jízdou v dešti a nebo před dovolenou v cizině, abych měl na delší cestě lepší pocit. A nikdy na kartáčích. A světe div se, když ho jdu prodávat, tak ho vezmu wapkou a utěrkou a je jako nový. A uvnitř uklízím taky max. 1x ročně před dovolenou. Plus to průběžně otřu mikrovláknem od prachu a otisků a stačí mi to. Nevozím děti, psy ani jiné vepře a nedělám v bahně. Takže je tam čisto i bez péče a to mi vyhovuje. Žádný detailingy, žádný krémy a kondicionéry. Nic! Nechci být otrokem auta a proto taky zatím tvrdě odmítám cokoli do zásuvky. Sednu a jedu a nezájem o cokoli. Auto slouží mně.
25. 1. 2024 00:13
Re: Konecne kombajn v elektrice
Zvenku záleží. Pro mě teda vždy platilo, že BMW vypadá k světu až v M paketu a pro G61 to platí dvojnásob. Jestli jsem správně pochopil konfigurátor, tak dřív šli různé tmavé doplňky zvlášť a teď je M Paket a M paket Pro.

Za mě až v tom M paketu vypadá 5er důstojně co bych dejme tomu nějak uznal. Potkal jsem teď jeden kousek v základu, shodou okolností hned vedle 5er lci, a to bylo fakt odpudivé. To jsem si říkal, že tu 5er půjdu projet snad jen z povinnosti, vypadalo to extrémně lacině. Ale pak jsem potkal s m paketem pro a dejme tomu…
Avatar - Dinar
25. 1. 2024 08:40
Re: Konecne kombajn v elektrice
Já jsem to celé raději zabalil do tmavě šedé vč. toho mpaketu právě s výjimkou ledvin, tak snad nebudou naživo příliš razit, ty černé mi přijdou ok na světlejších barvách. Každopádně je to u g60 šichta, aby to auto vypadalo tak, že se na něj dá dívat bez nasrání. ;-)
25. 1. 2024 15:58
Re: Konecne kombajn v elektrice
To teda :) Chápu správně, že už jsi jel 50e a máš objednáno nebo zatím jen potenciálně vybraná konfigurace?
Avatar - Dinar
25. 1. 2024 08:36
Re: Konecne kombajn v elektrice
Harry Metcalfe je zakladatel magazínu EVO, člověk, který jel prakticky čímkoliv na světě a v jeho garáži jsou nebo byla auta od fiatu 500 až po zondu. Jeho kanál na YT je jedním z nejlepších, co se dá o autech a automotive najít. A není to nějaký zastydlý petrolhead, který uznává jen atmosféru s manuálem, měl a má ice, phev i ev auta, testuje alternativní paliva atp.
Každopádně i5 M60 popsal naprosto přesně, to auto je nepoužitelné, je to dinosaurus, už když je nové...
Avatar - Mokrous
25. 1. 2024 13:13
Re: Konecne kombajn v elektrice
Koukal jsem, no.
A pro srovnání jsem si pustil jeho zhodnocení Golfu GTI a R generace 7 a byl nadšený.

Ale tady jsme my, co jezdíme novými Golfy a Passaty prostě socky, kolenovrti, dieseldezoláti a zamrzlý greténi, co neumí ocenit progresivní třítunový monstra s dojezdem 200 km a interiérem, co vypadá jako čínskej kolotoč a celou cestu pípá a bliká a mluví a dělá si co chce. A řidič musí chápat a přijmout, že to chce taky a nechat řídit nefunkční asistenty, zatímco bude čumět do displayů jako husa do flašky a hledat v desátém podmenu, jak tyhle 3,14čoviny vypnout.

Chápu, že někdo vydělává ranec a rád si dopřeje víc. A když to má úroveň, tak proč ne. Ostatně jsem začal s tím, že jsem nad původní pětkou dlouho bádal a chtěl ji.
Ale ruku na srdce, v drtivé většině případů je to jen rozežranost, machrování a plýtvání zdroji.
Člověk skutečně nepotřebuje na to, aby se přesunul ∅ rychlostí 70km/h z A do B auto za 4 mega s 500 -1000 koňmi, koženou palubkou a skleněnými ovladači.
Bohatě stačí 150-250 koní, solidní sedačky a zpracování, prostor pro posádku a zavazadla, rozumná ergonomie a funkční komfortní výbava (aby to dobře větralo, topilo, svítilo,...)
24. 1. 2024 18:32
Re: Konecne kombajn v elektrice
Pozri si posledny diel harry's garage
Avatar - Atomas
24. 1. 2024 17:57
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Barry Lyndon
24. 1. 2024 18:00
Re: Odhalená pětka
Trochu moc Panzerwagen (což ta zelená jenom zhoršuje :D ), ale jinak proč ne. :-) :yes:
24. 1. 2024 18:24
Re: Odhalená pětka
Tak já už jsem si začínal myslet, že to kombi by nemuselo být tak hnusný jako sedan, protože nebude mít ubíhající p*del ve stylu Peugeot 504. Ty tajnosnubný fotky "siluety" dávaly jistou naději.
Ale ne, oni ti designéři v BMW trvají na tom, že to musí být hnusný za každou cenu a místo okna za C sloupkem tomu museli udělat malou střílnu s asi 15. linií, která jde odnikud nikam.

Tvl, teď už mě nikdo nepřesvědčí, že BMW ta auta nedělá hnusná schválně.
Avatar - Dinar
25. 1. 2024 08:43
Re: Odhalená pětka
Mám z toho úplně stejný pocit, tohle je designově nejhorší bmw kombík. ;-\
25. 1. 2024 09:29
Re: Odhalená pětka
Mě to přijde o trošku lepší než zadek sedanu, tam ta zadní sekaná světla podle mě řvou více.
Avatar - Dinar
25. 1. 2024 10:13
Re: Odhalená pětka
Je to jedna fotka, uvidíme naživo, ale srovnám-li to s kombíky od e39 po g31, tak je to bída.
25. 1. 2024 10:14
Re: Odhalená pětka
Všeobecně vzato na poměry kombíků BMW je to zlo.
25. 1. 2024 14:24
Re: Odhalená pětka
Trošku lepší než zadek sedanu to je, ale to je hodně slabá útěcha. Zadek sedanu je fakt katastrofa.