Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
šofér
slyšel, co měla kamarádka s novou P2008 1,2 za problémy s motorem, který ji opravovali, opravovali až nakonec vyměnili a zase opravovali.. až jí sami nabídli odstoupení od kupní smlouvy a s mírnou slevou si to auto koupili zpět, tak vidím, že poslední použitelný Peugeot byl asi 406....
V tomto čest zastoupení/prodejcům Peugeotu, že jsou ve výjimečných případech alespoň ochotni uznat, že bude pro zúčastněné strany nakonec lepší se v klidu rozejít a zoufalému zákazníkovi tak vyjít vstříc a zbavit ho trápení. Minimálně za toto zaslouží pochvalu.
Slyšel jsem...Peugeot 2008 1.2 za 8let ani jeden problém s motorem,to byla asi kamarádka kamárádky tvého kamaráda,samý odborník tady...
Jan Macháček
Dobry den, ono take zalezi, zda jste mate 1.2 bez turba, tzn. Neprimy vstrik nebo s turbem, primy vstrik. Hodinky a holinky se take natahuji, to je pravda..
Je fakt, že popisované ergonimické přešlapy jsou děs.
Oslňující blinkry - to je na utracení designérů/lidí co řeší ergonomii. Neskutečný fail...
Nenastavitelná bederní opěrka dtto.
Ohledně opěrek hlavy - namůže tam být nastavení jako v Jeepu, tzn. posouváním směrem k sobě? To je tam fakt natvrdo?
Já kdysi chvíli trpěl ve vysněné 508 SW GT a taky mne nejdřív okouzlila cena, pohon, design, pohodlí a krátká předváděcí jízda. Ale pak přišlo vystřízlivění. Nebudu zde vypisovat nekonečný seznam neodstranitelných závad, kterými auto navíc trpělo. Bohatě stačí jejich standardy, ale i jen ta technická řešení u top modelu, která by člověka prostě nenapadla.
Opěrky hlavy, to samé, co zažil tester. Jen zlomený krk dopředu a pohodlné nastavení? Sorry jako. Passat/Superb/Tiguan a vůbec lepší modely prémie a pod. mají i podélné nastavení - pohoda, pohodlí, relax. Nevíš o nich.
Pásy nešly výškově nastavit. WTF?!?!
V top verzi nebyl ani ukazatel hladiny ostřikovačů. Prostě až dojde uprostřed dálnice se sklem od bahna, no tak ten zbytek cesty nějak odhadneš a kdyžtak vyndáš hlavu z okna a pak někde nabereš. A hlavně bys měl pořád něco vozit sebou, protože máš přece pochopení pro francouzský šarm.
Ukazatel teploty oleje? Chtěl bys vědět, kolik má ℃, abys věděl, kdy můžeš motoru naložit? No seš blbej? Na co? To odhadneš...
Chtěl bys vidět něco v couvací kameře? No seš blbej? Na co?
Chtěl bys naopak vidět budíky v bočním okně celou cestu v noci? No problem, máme zdarma.
Chtěl bys oslepit, jako autor od blinkrů v zrcátcích? No problem, dostaneš zdarma dávku, že pak 3 minuty hledáš, kde seš.
Chtěl bys AutoHold? Smůla.
Chtěl bys homogenní světelný tok? Smůla.
Chtěl bys výhled z auta? Smůla.
Chtěl bys dát něco do kufru? Smůla.
Chtěl bys místo vzadu? Smůla.
Chtěl bys v zimě otevřít dveře, když přimrzlo? Smůla.
Chtěl bys poslouchat rádio a ne škrčení? Smůla.
Chtěl bys, aby se ti nezachytávala podrážka pravé boty o brzdový pedál? Vezmi si úzké cvičky a zapomeň na normální botu, nebo nedej bože tenisku. Celkem o hubu, když se ti to stane poprvé.
Chtěl bys sklopit zadní sedačky z kufru? Sorry jako, jde to jen jako, ale chytnou se o pásy a tak jdeš stejně dopředu, jako ocas.
A tak můžeš pokračovat do nekonečna. Prostě seznam blbejch vtipů na každý den a každou situaci, co tě napadne.
Zajímavý, že tohle prostě v normálním autě nezažiješ a ani tě nenapadne, co všechno se dá zprasit, hlavně, aby jsi se trošku odlišil.
Koncern mě taky štve se spoustou věcí a je plný imbecilních lidí na důležitých místech, ale přesto se dá jejich produkt používat tak, že o něm vlastně ani nevíš a všechno tak nějak dělá to co má a ty se věnuješ důležitějším věcem.
To bolo tvoje ci sluzobne?
A mas pravdu - vela veci mame za samozrejmost, pokial nepresadneme do auta, kde bud chybaju, alebo, a to je horsie, nefunguju ako by mali.
Díky za pobavení.
Ale jo, to co píšeš je dost strašné.
Ps.: On Peugeot opravdu nemá nastavitelné opěrky (jinak než výškově)? To je síla!
Pps.: Míval jsem Megane III a také neměl signalizaci nízké hladiny vody do ostřikovačů. A přesně co píšeš se mi stalo kdysi u Rozvadova. Nejhorších 15km, co jsem kdy jel.
Od té doby opravdu ověřuji, zda to auto má.
No, hlavně že ten Renault uměl na palubním počítači zobrazit hladinu oleje. U prvního (1.6 atmo), jsem nechápal proč. U druhého - 1.2 TCe - jsem pochopil 😒]
Ale jinak to vlastně bylo moc fajn auto, hlavně ten první s 1.6 - absolutně bez problémů.
Ale dřív byly víc vzadu a člověk to neřešil. Jenže je moderní je lámat ostře dopředu a to už přestává být pohodlné.
Možná, že nemít páteční kus by potom bylo dále bez poruch a člověk by se nějak smířil, ale myslím, že tato zkušenost mi stačila do konce života bohatě.
Každopádně tím víc se děsím, co se stane s Fiatem, Jeepem, AR apod., až to budou přebouchné Peugeoty. Viz. Avenger - ty oslňující blinkry už má...
Jako nejhorší je, že se jedná o věci, které tovární tester objeví při první večerní cestě. To prostě nechápu.
A taky jsem zažil práci v FR korporátu a tam se muselo hlavně slibovat, poklonkovat, tleskat a virtuálně zlepšovat. A běda tomu, kdo chtěl nahlas říct, že něco je blbě a nebo, že máme problém. V jednu chvíli jsem byl chválen do nebe a všude samý úsměv a uznání a v další minutě už jsem málem letěl, protože “takové lidi tu nepotřebujeme.” Takže si i umím představit, že tester či inženýr by rád něco změnil, ale asi se bál to říct nahlas.
BTW - vrátím se k tomu Meganu - to auto dělalo spoustu věcí fakt dobře. Mělo i "svou" ergonomii, ale velmi funkční a povedenou.
Ale ostřikovače předníh👋zadního okna - prostatické čůrky. Prostě jsem si říkal - jak sakra v roce 2009 může někdo udělat špatné ostřikovače oken, když i tátova Š120L z roku 84 to uměla lépe... Spravil jsem to pomocí (užších) chirurgických hadiček. Pořád nic moc, ale už to šlo.
Auto po druhém faceliftu mělo stejný problém 😒]
Ovládání rádia pod volantem (nikdy nevymyslel lepší ovládání, na volantu to je na dvě věci třeba ve městě, kdy točíš volantem a lovíš volume, tady je pořád na stejném místě), světla na páčce (i mlhovky, nemusíš hledat tlačítko na palubce někde vedle volantu), tempomat kolíbkou (jo, tady koncern ho taky umí zapnout natvrdo, ale Ford ne, Toyota ne) a jeho ovládání na volantu, vyhřívání sedaček kolíbkou na tvrdo a nemuset to pořád pouštět při startu. Mne jejich ergonomie fakt sedí a když s tím chvíli jezdíš, tak ti pak příjde nezvyklé to ostatní 😁
Neříkám, že některé výše zmíněné prvky nemají i jiní výrobci, ale tady je to takhle v kombinaci vše.
Trochu se obávám, že nejnovější modely už o dost věcí taky přišly
1. Tohle jsi mohl zjistit pred koupi auto
Ukazatel teploty oleje
Chtěl bys výhled z auta
Chtěl bys dát něco do kufru
Chtěl bys místo vzadu
2. Nikdy mi nevadilo / nepozoroval jsem
Chtěl bys naopak vidět budíky v bočním okně celou cestu v noci
Chtěl bys oslepit, jako autor od blinkrů v zrcátcích
Chtěl bys, aby se ti nezachytávala podrážka pravé boty o brzdový pedál
Chtěl bys sklopit zadní sedačky z kufru - jde to jen jako, ale chytnou se o pásy a tak jdeš stejně dopředu, jako ocas.- stalo se mi to dvakrat trikrat, ale nadavat na to, to clovek opravdu musi vstat z postele levou nohou
3. To jako fakt?
Chtěl bys vidět něco v couvací kameře? Kamera funguje obstojne, nema rozliseni jako Mercedes, ale staci
Chtěl bys homogenní světelný tok - bez komenare
4. Co mi vadi
Radio, co zminujes, neni z nejlepsich
Infotainment je pomaly
Peugeot neni perfektni, ale tvoje reakce povazuji za prehnane
Jinak skutečně nevím, kolik lidí hledá teplotu oleje v menu při pár minutové projížďce.
Prostě nějak počítáš s tím, že tam je, když je vypsaná v seznamu výbavy. A pak až pozdě zjistíš, že tam je nějaký nicneříkající stupidní obrázek sklopeného okruží bez stupnice a dat a ten se nějak mění, ale nikdo neví co to znamená. Geniální. Na tohle soudruzi čas měli. Ale zobrazit číslo na budíku, co poskytuje řídící jednotka, na to už čas nezbyl. Tvl.
Mimo jiné jsem zkoušel ze 2 prodejců vymámit jak se co pouští a nastavuje a aktivuje a za jakých podmínek. Budíky, držení v pruzích atd. A samozřejmě, jak je dobrým zvykem, neměli ani páru. (Asi jsem chtěl po prodejcích auta moc) Podotýkám, že toto je obecná vlastnost všude. Zřejmě se hledají u pohovoru lidé, kteří o autech neví a nechtějí vědět nic. (VW, BMW, Toyota, Škoda, DS, Peugeot,... všude to samý) Ale umí vyplňovat formuláře. Prostě dnešní systém a doba.
Místo vzadu jsem tak nějak věděl, ale nutně nepotřeboval, to je spíš info pro toho, kdo ho potřebuje. Já tam nikoho nevozím. Ale když tam pak člověk nedá ani tašku z nákupem, tak mu dojde, že to teda není výhra u největšího kombíku.
A kufr jak jsem psal má velkou podlahovou plochu, takže se jeví obrovský. Ale není. A ty znáš někoho, kdo na salonu do kufru rve sadu kol? Nebo si nosí speciální krabice, aby to změřil? Děláš to taky?
3008 jsem jezdil necelý týden taky a ta krom toho, že nesvítila vůbec, neměla totiž LED světla, tak ta byla ještě "geniální" v tom jak sebou házela na rozbitých cestách. V kombinaci s extrémně ostrým řízením, které bylo pravým opakem 508, která ho měla jako z bláta minimálně poblíž středové polohy, sebou a především s posádkou švihala zleva doprava tak, že jsem nevěděl, jestli se nesrazíme hlavama. To byl taky zážitek. Podvozek pro nadšence.
Že má kamera tragický rozlišení jsem věděl, ale nevěděl jsem, že v noci a tím spíš v horším počasí jsou kamery naprosto nepoužitelné, protože v nich není vidět prostě nic. Jen barevný fleky. Mám někde schovaný na památku fotky displaye, protože tomu dodnes nemohu uvěřit.
Nicméně ta auta nikomu neberu a pokud je s nimi někdo spokojený, tak mu to přeju.
Mě třeba trvalo 3 roky se zbavit pod cenou nové sady ALU kol, co mi po něm zbyla a dodnes jsem se nezbavil příslušenství, které nikdo nechce ani zadarmo. Být to díly na koncern, tak jsou do večera pryč. I to je určitá známka popularity.