Novinky
Dacia Spring je přebrendovaný čínský BEV.... Jinak prostě běžte v červnu k volbám do Evropského parlamentu a pošlete tam někoho kdo ten ICE ban v 2035 zruší...
protože mezi "Je potřeba chránit vlastní průmysl" a "Pokud tamní automobilky podporuje komunistická vláda" je ještě docela široká škála potenciálních důvodů...
Faktem zůstává, že Čína potřebuje Evropu víc než naopak. V Evropě je kupní síla, kterou Čína potřebuje na prodej svých výrobků.
Jak normálně, když se čínská konkurence chová nenormálně? Státní dotace, 9-9-6, neexistence svobodných odborů..... 😒] https😐/www.auto.cz/…ska-vlada-150257
https😐/www.idnes.cz/…-zahranicni_mkop
https😐/www.idnes.cz/…-zahranicni_mkop
Už by bolo načase. Ale nemyslím si, že sa to stane. Na postoch premiéraj prezidenta máte nasadených riadnych švábov a tí sa činia; minimálne z českej strany to na žiadny zásadný krok nevyzerá.
Travele,niekde zacat musime.Najlepsie od seba a ist volit.Vypratat ten slnieckarsky odpad z Bruselu,vyvetrat tam a urobit politicku zmenu.Mozno tieto volby to este nebude uplne ono,ale raz to urcite padne ako padol komunizmus.
Já se vsadím, že jo. Lidi (i na Západě) už mají dost levicových zelených mozků, prodražují život celé Evropě :no: Budou volit střed nebo pravici a snad už se konečně něco pohne. Včetně toho, že von der Leyen a jeji zelený klub půjde od válu 😉
Potřebuje ochranu především před vlastním vedením a před politikou EU.
Bez ochrany Carlos skončí u Timmermanse a Leyen špatně 😒]
Bez ochrany Carlos skončí u Timmermanse a Leyen špatně 😒]
Si definovat problém, teprve pak můžu najít vhodné řešení. Na prvním místě já vidím Green Deal tak jak je vynucovan EK. To ale není jediný problém. Hned za ním vidím hloupé přesouvání výroby a Know How mimo Evropu a USA s vidinou krátkodobého zisku. Ať už jde o Čínu,Indii, popř. další.
Bariku, Bariku!
Komunistická vláda podporuje automobilky? A proč by to jako dělala? Určitě nám prosťáčkům dáš k tomu vysvětlení. Zatím totiž všichni o tom melou ale zatím nikdo neřekl, proč to dělá?
Tak sem s vysvětlením, jsme žhaví to slyšet.
Komunistická vláda podporuje automobilky? A proč by to jako dělala? Určitě nám prosťáčkům dáš k tomu vysvětlení. Zatím totiž všichni o tom melou ale zatím nikdo neřekl, proč to dělá?
Tak sem s vysvětlením, jsme žhaví to slyšet.
Čína tahá za hodně delší konec provazu.
Její reakce by podle mě byla : dobře vy cla, tak my vám zdražíme baterie, kovy, které by jste potřebovali na výrobu baterií ( kdyby jste si je teoreticky rozhodli vyrábět sami).
A teď milá Evropo ukaž co umíš.
Její reakce by podle mě byla : dobře vy cla, tak my vám zdražíme baterie, kovy, které by jste potřebovali na výrobu baterií ( kdyby jste si je teoreticky rozhodli vyrábět sami).
A teď milá Evropo ukaž co umíš.
To už nebude dlouho trvat. Drahé suroviny a energie způsobí krachy a omezování výroby, Evropa výrazně zchudne a nebude mít na čínský tovar ani za čínské ceny a cly se to jen zhorší.
Jsme na cca 90% HDP na obyvatele ve vztahu k EU. U nás je to 50 961,- EUR v roce 2023, takže těch 17 600,- EUR v rámci EU si oprav, ať nejsi za vola.
Každý by si pri kúpe auta mal rozmyslieť, kam tie jeho peniaze poputujú. Či zostanú na európskom kontinente a dalej budú kolovať v našej ekonomike, alebo sa odlejú niekam do číny a už nikdy ich neuvidíme. Ja v tom mám jasno, preto mám obe autá made in EU.
DACIA proti Čine ?!?.....😁😂😁.....porovnajte výbavu - dojazd a cenu .....to je akože vlajková loď Európy ????
kde ty na ta svá moudra chodiš?
Ty jseš opravdu z jiné planety nebo jseš rád, když máš názory, které jiné lidi iritují a hází tě do světla pitomce?
Ty jseš opravdu z jiné planety nebo jseš rád, když máš názory, které jiné lidi iritují a hází tě do světla pitomce?
Tak to si počkáš. Ak nie so spokojný s prácou, tak sa maj - vonku čaká na tvoj flek ďalších niekoľko sto, možno niekoľko tisíc ľudí.
Na druhou stranu nás v tomto ohledu může relativně uklidnit, že i Číňané zleniví poměrně rychle, dokonce si myslím, že rychleji než my "na dekadentním západě" (pokud se tedy i čežtí opič@né také počítají na západ) 😁 😁
jde i o další asijské země, Taiwan, Indie, Vietnam, ... .
Vznikají nové automobilky s produkcí přes 10 000 000, které nejsou z Číny.
Vznikají nové automobilky s produkcí přes 10 000 000, které nejsou z Číny.
prepáč drahý za moju skoro fatálnu chybu.
Takže EU - 17 600 €
Čína - 30 000 USD (to už je za rok 2023)
Přepočítáš si to už sám? 1 USD = 0,92 €
Stačí vytáhnout hlavu z bruselské zadnice a svět se hned jeví v jiném světle! :no:
Takže EU - 17 600 €
Čína - 30 000 USD (to už je za rok 2023)
Přepočítáš si to už sám? 1 USD = 0,92 €
Stačí vytáhnout hlavu z bruselské zadnice a svět se hned jeví v jiném světle! :no:
Halooooooo, dědo! Probuď se!
To jsi se dočetl kde, že kupní síla je 10 X vyšší v ČR než v Číně?
V Česku od roku 1990 do loňského roku vzrostla z 19 000 USD na 46 000 USD.
V Číně v roce 1990 - 950 USD a v roce 2021 - 20 000 USD. Vidíš rozdíl v té dynamice?
To jsi se dočetl kde, že kupní síla je 10 X vyšší v ČR než v Číně?
V Česku od roku 1990 do loňského roku vzrostla z 19 000 USD na 46 000 USD.
V Číně v roce 1990 - 950 USD a v roce 2021 - 20 000 USD. Vidíš rozdíl v té dynamice?
No, fakt je, že určitě není problém vyrobit EV velikosti běžného rodinného kombi za cenu max 600 tis. Kč bez všech těch masáží, led diskoték, plazmových televizí, angry birds a dalších veledůležitých fíčur.
Jenže z nějakého důvodu to nikdo vyrobit nechce. Protože je třeba zákazníka donutit do EV za 1.0M.
Ale Citigo iV stálo pod 0,5 M. Prodávalo by se stále dobře. Dokonce to dává jako jedno z mála EV i smysl. Ale ne! Tohle se vyrábět prostě nebude!
Jenže z nějakého důvodu to nikdo vyrobit nechce. Protože je třeba zákazníka donutit do EV za 1.0M.
Ale Citigo iV stálo pod 0,5 M. Prodávalo by se stále dobře. Dokonce to dává jako jedno z mála EV i smysl. Ale ne! Tohle se vyrábět prostě nebude!
Počet lidí v EU? 0.4 mld...
Počet lidí v Číně? 1.4 mld...
Opravdu Čína potřebuje EU?!? 😒] 😒] 😒]
Počet lidí v Číně? 1.4 mld...
Opravdu Čína potřebuje EU?!? 😒] 😒] 😒]
už mám plné zuby toho, že čínská vláda dotuje čínské automobilky.
Ideologii Čínu přece neporazí nikdo.
Proč by to čínská vláda dělal? Kde na to bere peníze? Tiskne si je aby automobilky prosperovaly?
Lidé si hlavně odvykli pracovat. Každý kouká aby co nejvíc času trávil s rodinou, na sociálních sítích a práce se bere jako něco, kde se načerpají nové síly na blbosti.
V Číně zatím pořad funguje kázeň a poměrně silné hierarchické struktury a to žene celou výrobu a následně prosperitu Číny vpřed.
Tady si to nikdo nechce připustit a proto se hledají pseudovysvětlení typu vládní dotace.
Vláda pokud dotuje, tak jenom z toho, že ušetří někde jinde ale jak je vidět, tak celá čínská společnost se posouvá dramaticky dopředu a Evropa se dramaticky propadá a proto se snaží bojovat jako Don Quichote.
Ideologii Čínu přece neporazí nikdo.
Proč by to čínská vláda dělal? Kde na to bere peníze? Tiskne si je aby automobilky prosperovaly?
Lidé si hlavně odvykli pracovat. Každý kouká aby co nejvíc času trávil s rodinou, na sociálních sítích a práce se bere jako něco, kde se načerpají nové síly na blbosti.
V Číně zatím pořad funguje kázeň a poměrně silné hierarchické struktury a to žene celou výrobu a následně prosperitu Číny vpřed.
Tady si to nikdo nechce připustit a proto se hledají pseudovysvětlení typu vládní dotace.
Vláda pokud dotuje, tak jenom z toho, že ušetří někde jinde ale jak je vidět, tak celá čínská společnost se posouvá dramaticky dopředu a Evropa se dramaticky propadá a proto se snaží bojovat jako Don Quichote.
Ale ty jsi takovy znalec, ze vis co bude problem 2035...
Doporucuji: Keep calm!
Zakaz ICE bude jen formalita. 😉