Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Autosalon Ženeva

Autosalon Ženeva

První výstava v Ženevě se konala už v roce 1905. Více než sto let stará tradice ženevského autosalonu řadí tuto výstavu mezi nejvýznamnější v Evropě i na světě.

Výjimečná je i svou neutralitou, protože Švýcarsko nemá žádnou vlastní velkou automobilovou značku.

Ženevský autosalon se koná na výstavišti Palexpo, jednom z největších výstavních středisek na světě. V sedmi propojených halách tu nové modely, facelifty a novinky automobilového průmyslu prezentuje pár stovek vystavujících a dění se nenechá ujít na několik set tisíc lidí.

Pro rok 2020 byl autosalon zrušen kvůli prevenci před dalším šířením koronaviru. Finanční potíže organizátorů a malý zájem vystavovatelů pak neumožní pořádat výstavu ani v roce 2021.

Autosalon Paříž

Autosalon Frankfurt

Další autosalony

Autosalon Ženeva 2020

Autosalon Ženeva 2019

 

Autosalon Ženeva 2018Autosalon Ženeva 2017
Autosalon Ženeva 2016Autosalon Ženeva 2015
Zpět na článek

Autosalon Ženeva živě po kovidové pauze: Čekali jsme průšvih. Jak je to doopravdy?

39 komentářů

Arese
Zoufalá velikost (či spíše malost), mizerná návštěvnost i trapný počet novinek letošní obnovené Ženevy přesně odráží tristní stav současného evropského autoprůmyslu, který ekoteroristy vedená EU už skoro zabila.
A musím to tady opět znovu zopakovat - úplně poslední nadějí na záchranu jsou letošní červnové volby do europarlamentu!!!
Avatar - Anonym
Anonym
Naprostý souhlas :yes: :yes: :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
85% toho co za něco stálo už BYLO VYROBENO.

Z těch 15% zbyvjících procent je cca 9% supersporty a luxusní vozy nejvyšší třídy.....

Takže zbejvaj jenom ojetiny, než nám je zelený bolševik zakáže nebo těžce zdaní. Jediné řešení je odstatit zeleného bolševika od moci 😄
Avatar - apoho
apoho
Jestli proběhne globalizace jak píše autor článku, tak to bude další velká rána automobilové invenci.
Unifikace, orezavani nákladů ve všech oblastech povede k tomu, že se zde bude vyrábět pár karosářských provedení s 2-3-ma motory a konec.

https😐/auto-mania.cz/…se-tak-ochranit/?…
Arese
Pandemie je dávno fuč, to druhé je ten hlavní důvod!!! 😲
Avatar - Stejsn
Stejsn
to už i na Autech na náplavce toho bylo víc. ;-\
Pepa__007
Ukázka upadajícího automobilového průmyslu v Evropě. Bohužel.

Eko Fanatici v EK jej totálně zabili. A bude hůř.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
To on to jen tak hodil do placu a čekal kdo se chytne. :no:
Avantime
Celé 20. storočie budovaný automobilový marketing je zrazu v keli a vôbec to nie je len pandémiou. Je to skôr o tom, že veľkí výrobcovia nemali roky gule povedať, že ich to už nebaví chodiť a míňať na veľké výstavy a s kovidom mali konečne zámienku zdrhnúť.
Možno ich ani tie autá nebaví predávať. Majú super nápady ako ušetriť a spraviť online predaj. Lenže ako mi jeden známy hovoril, vôbec to nefunguje podľa predstáv, pretože keď chce niekto do firmy kúpiť 30 nových áut, asi si nebude na webe predajcu vypisovať v online chate s nejakou brigádničkou, keď chce dohodnúť obchod. Potom len vedenie povie: Aha, tak ešte zákazníci nie sú pripravení, vráťme sa k tomu čo tu roky funguje. To isté sú aj tieto autosalóny.
Nehovorte mi, že nejaký Mercedes (ktorý Pale😜u prisľúbil tohtoročnú účasť a potom z toho vycúval) nemá peniaze na odprezentovanie svojich modelov, hoci aj dvakrát do roka na dvoch najväčších automobilových európskych podujatiach.
Miesto toho sa vymýšľajú blbosti ako super ultra cool nový koncept autosalónu Mníchove.
Prídete tam a zistíte, že niekto úplne pochoval základnú myšlienku autosalónov a to, že pod jednou strechou si človek pozrie všetky značky a novinky na jednom mieste a v priebehu niekoľkých hodín. Miesto toho ľudí pozvú do chatrne spravenej e😜ozície na výstavisku a keď sa opýtate na koncept, kvôli ktorému ste sa tam trepali, povedia, že to je v ich pop up eko bio raw store v centre Mníchova, ktorý je odtiaľ 5 kilometrov a môžete si po a) vystáť dlhý rad na shuttle kyvadlovú dopravu autom alebo po b) ísť metrom. Uhm, ďakujem! Skvelý nápad rozhodiť autosalón do 1,5 miliónového mesta a presúvať sa metrom, keď idú všetci z práce.
Ale oni zas pochopia, že takéto výmysly sú len krátkodobé a že vzťah so zákazníkom treba budovať oveľa skôr, než sa rozhodne kúpiť váš produkt.
Nebuďte automobilové socky, odkrúťte si tých pár dní na autosalóne, dajte decku aspoň to pero. Áno, možno ho už o pol hodinu stratí, ale možno sa mu s ním bude dva roky v škole dobre písať, bude sa tešiť, že má pero svojej obľúbenej značky a podvedome k nej získa väčšie sympatie. Možno raz až také, že do firmy nakúpi autá vašej značky.
ericn
Tak pokud se naplní naštvanost lidí a vymění ty zelené hlavy v EP v čele von der Leyen, tak dojde k přehodnocení celého skvělého Green dealu a bude klid 😉

Tím nechci říct, že ho zruší (tomu nevěřím), ale alespoň upraví tak, aby to nejméně ničil ekonomiku a životní úroveň Evropanů. Teda doufám 😉
Arese
"Inteligent" Čížek předestřel své "argumenty"! 😒] :no:
Pepa__007
Nevim co sem matláš Rusko. My jsme v Evropě. Po Rusku ani pes neštěkne.
Avatar - Anonym
Anonym
Putka má už cca 5 let Aurus, máš špatný informace.
Jinak tam pořád vyrábí tradiční motory 1,6 až 2,7 R4 a do Aurusů V8.

Nicméně můj komentář se týkal toho kam se ubírá EU a USA a že tam už skoro není co nového kupovat 😄 Pár US pikapů a SUV s V8 a V6 a evropské supersporty a luxusní třída typu Bentley a Rolls a tím to končí 😄
Arese
A není to málo, Antone Pavloviči? 😄
Avatar - Jamme
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Otazne je preco uz vyrobcov nebavi auta vyrabat ci vystavovat... alebo ani vyvijat... a ano vieme ze to nebude covidom... nieco sa proste uz v automobilovom priemysle slusne povedane pobabralo... ja si tento stav vsimam uz dlhsie... v takom fiate ci alfe uz trva aspon poslednych 10 rokov ... ale vidime ze posledne roky sa aj premia uz pekne "osekava" a ani tam to uz nie je co byvalo... a este do toho nedavno tie tvrdenia ze seat ma s autami vraj skoncit ( teraz ked sa po dlhych rokoch trapenia konecne prebral a zacal byt aj v zisku ) ... kua drat co sa to deje... nieco je uz spatne ... nieco skratka uz nefunguje ako ma
Avatar - pradeda777
pradeda777
Čtyři hlavní důvody jsou tři.......pandemie a elektrošílenství.....tečka!
Arese
Také v to doufám! 😄 Nejhorší je v politice vždy ideologický fanatismus! 😲
Arese
To není třeba, žádnému zájemci o ni ji samozřejmě neberu. Jen je nezbytné odvolat ***ský zákaz prodeje nových ICE od roku 2035. 😄
Arese
Jděme hlavně v červnu k volbám do europarlamentu! :yes:
Pepa__007
Ivan Ivanovič Kankunov to tak nemyslel. 😉
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Věnuj se laskavě vývoji automotivu v rusácku, Evropa by musela 50 let couvat, aby ji rusácko dohnalo. Vivat Ausralus, puťka jezdí v eMBéčku.
Mirek Čepek
Jel bych. Ale jen kvůli těm Lanciím...
Avantime
Pre Seat sa hľadá nové využitie, ale nemá skončiť, najnovšie info sú, že bude to značka mobility s malým elektromobilom a inými dopravnými prostriedkami. Dobre vieš, že Seat našiel zmysel v značke Cupra, takže odčlenenie nepovažujem za zánik španielskej automobilky.
No a tých dôvodov je veľa, to len Arese, pradeda a spol tu budú stále tvrdiť, že automobilový priemysel zabilo elektrošialenstvo. Netvrdím, že na tom nemá podiel, ale je to komplexnejší problém.
Ja ako dôvody vidím😒br /> -inflácia - zdražovanie všetkého a tým aj výroby a teraz bez ohľadu na emisné kvóty.
-regulácie - parkovacie politiky, zlepšovanie hromadnej dopravy, dopravné kolapsy lebo mestá sa nedajú nafúknuť, drahé vlastníctvo auta a jeho nerentabilné využitie v meste.
-nasýtenie európskeho trhu - nové autá sa nedajú donekonečna kupovať v takých kvantách ako na začiatku milénia, to proste nejde.
-prílišná racionalizácia - každý vyrába to isté, škrtli sa zaujímavé okrajové modely, ktoré boli stratové ale budovali imidž značky (viď Renault).
-podceňovanie marketingových aktivít - značky si myslia, že si vystačia online, čo nie je pravda. Je to príklad aj týchto autosalónov či kadejakých roadshow. Šetrí sa úplne na všetkom, u mladých sa nebuduje povedomie a netúžia ho ani vlastniť či dokonca si robiť čo i len vodičák.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
A vlastně máte pravdu i před 20ti lety stála auta na F za prd a proto jsou teď tak dole. VW je stále v čele, má řadu EV, dvoulitry , které jsou mnohem výkonější než tehdejší V6ky, 4x4. Superb stojí stejně jako před 20ti lety. No a autosalóny, z médií znáš už auto před premiérou, v Ženevě ho vystaví a když počkáš měsíc, tak už v něm jedeš na zkušební jízdu, když chceš. Nejhezčí zážitek z autosalónu stejně mám z jedné holky u Fiatu. Hmm, ta byla krásná.
Arese
Jo, politici, které drtivá většina těch zfanatizovaných primitivů podporuje. 😲 :no: Jejich současná rehabilitace masového vraha Stalina hovoří za vše... 😲
Inteligentní a slušní Rusové jsou už dávno buď v emigraci, nebo v ruských kriminálech, nebo byly zavražděni FSB. 😲 😲
Avatar - Anonym
Anonym
to maj na svědomí politici, kdežto ty letadla a auta vyrábí obyčejný lidi...
Arese
No hlavně tato země umí masově vraždit, krást a znásilňovat. To jim jde skvěle... 😲 :no:
Avatar - cizekHUNTER
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
traveldrive
Odporuješ si. Folkswágn je na F, takže logicky nemôže byť v čele.
Avatar - Anonym
Anonym
motor Porsche/Bosch, převodovka NAMI institut, Kastle NAMI/Sollers

Továrna v Jelabuze funguje , plánuje se ještě menší SUV s menšími motory (zřejmě z číny) a pro SUV Kommendant menší motory V6.

Ještě nějaké otázky? 😄
Myslíš že země co umí postavit dopravní letadlo neumí vyrobit kastli? 😄
Arese
Takové 2 kontrolní otázečky: A ten Aurus jim vyvinul kdo? A proč ho ještě stále ruSSáci sériově nevyrábí? 😄
Avatar - cizekHUNTER
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - cizekHUNTER
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - cizekHUNTER
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mokrous
Mokrous
:yes:
Avatar - Mokrous
Mokrous
:yes:
Arese
Odkdy je Ženeva v Africe? 😄
Avatar - cizekHUNTER
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.