v článku je psáno, že ho musíš koupit? Můžeš mi říct, kde? já to tam nikde nenašel?
Ty a Arese jste přišli s tím, že to je blbost, protimluv, nemožné atd.
Co jsi tedy chtěl říct tím, že někomu něco nutím? Výkřik do tmy, protože nemáš argument?
No argumenty zcela chybí u tebe a pak útočíš, kámo. Já ti jen říkám, že takový poměr cena/výkon/zábava/vlastnosti jako měla i30N, žádný elektro nemá šanci poskytnout ;-)
Tak mi řekni, jak bude zábavné auto se 300-400kg baterkou (výrazná hmotnost navíc), bezstupňovou převodovkou, bez zvuku, bez vybrací, bez emocí a když s tím začneš blbnout, má brutální spotřebu, takže si to vlastně ani moc dlouho neužiješ? Ty stovky koní jsou ti pak k ničemu…
už jsi jel někdy v EV víc než pár km? kolik jsi najel v EV kilometrů a kolik se sportovními a zábavnými auty?
s EV mám různých typů a kategorií kolem 10tis km. Ano není to mnoho, ale něco člověk již zažije. Něco podobného mám i s auty jako je GR86, Supra, LC500, RC-F, IS-F a dokonce několik okruhů v Mostě i s LFA. A jaký je rozdíl v zábavě?
pokud není EV obrovské SUV, tak hmotnost není tragická. Oproti spalováku dnes kolem 200-250kg, nikoliv 400kg jak píšeš ( a už jsme zase u toho, že pořád dokola omýláš již několikrát vyvrácený nesmysl ). Viz třeba nissan Leaf, který váží od 1,5t. To je na C segment úplně normální hodnota dnes. Octavia s TDI a DSG má 1,49
A kolik je rozdil v hmotnosti i30n s manualem a ioniq 5 N? Tak 700kg ne? Brutalni rozdil. Treba muj Seat Leon Cupra ST ma 1554kg. 300k automat ctyrkolka.
Zariznou spalovaci N aniz by jeste meli nahradu, ani netusi kdy ji budou mit.
A další velký rozdíl 1 mil Kč v pořizovací ceně, aniž bys dostal lepší auto. Dostaneš 2,5t kvádr s velkým výkonem, který umí jen jen rovně a za pár km plným tempem mu dojde šťáva ;-)
Každý dělá chyby. Jen blbec je opakuje pořád dokola. Už i MB rezignoval na 100% EV. Je jen otázka času než si přiznáme že prostě větru a dešti neporucime.
Proti Autoforu ovšem stojí přímo plejáda elektrošílených webů, že.
Autoforum jen vyvažuje, kámo.
Ale stejně nemá při poměru 1:6 (cikánská férovka) šanci.
Smiř se hochu s tím, že může být pravda i to co se ti zatraceně nelíbí.
Ono Autoforum spíše narovnává pokřivené :-):-):-) a proti elektrolžím staví prostou realitu.
Žijeme v dobe, kdy každý trouba může vyblábolit cokoli a média to rozšíří tím víc a dříve, čím větší blábol to je. Ve skutečnosti už posledních 10 let trvá stav, že jakékoli vetsi prodeje EV jsou jen tam, kde jsou tlačeny hrubou silou. Pokrok v technologií je jen mírný a jak říkal pan Hašek, "V mezich zakona" :-) . Takže opravdu, ani dalších 10 let nečekám žádný zvrat.
Tímto si Hyudnai ukončil tak slušně rozjetou jízdu až je mi to líto. Sám jsem vlastníkem I30N Performance v MANUÁLU a EVčko pro mě nikdy nebude mít stejný zábavný faktor jako spalovák. Může mít v přímce zrychlení že mi to vytlačí oči nazad hlavy ale jak přijde na zatáčky tak ta baterie navíc bude znát vždycky prostě půl tuny zbytečnosti nehledě na to udělám pár kol na okruhu a pak budu půl dne čekat než se dostanu domů. Ano EVčko ale ne sportovní? Však EV má být ekologické takže co nejlehčí s výkonem tak akorát na jízdu a předjetí. Čím výkonnější a sportovnější a těžší EV tím je to vzdálenější od EKOLOGIE.
Těším se na to co kategorie N požaduje. Na výkonný automobil s maximalkou 250km/h. 5 dveří. Super sportovní zvuk. Dojezd min 200km pri využívání potenciálu auta. Pohon 4x4. Hmotnost max 1500kg.
Cože? Bude to mít zvuk vysavače. Top speed 160. Baterka klekne po 100km. Hmotnost 2 tuny. A nebude to kde nabíjet az odpojí Tykač ty elektrarny a bude nedostatek el enerie. Kromě zrychlení vše horší. 🙄 🤮