Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Hyundai N má novou prioritu: levný a zábavný elektromobil

43 komentářů

Avatar - Jean Reno
Jean Reno
Ano, elektromobilita je stejně budoucnost. Můj hlas je pro.
Arese
...je bezmezná. 😲 😲 😲 :no:
Avatar - Mikesus
Mikesus
Myslis, ze se snazi jít ve tvých stopách?
Arese
Spíš ve tvých, pokud si taky myslíš, že lze vyvinout zábavný, lehký a cenově dostupný elektrický hot-hatch!! 😒] :no:
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ano může. Stačí chtít, což o tobě se nedá říct. Ale takoví zpátečníci nicili parní stroje a tvrdili, že pokrok je zlo.
ericn
Tvl tady nikdo parní stroje neničí 😉
Avatar - Mikesus
Mikesus
jo, jen rovnou tvrdí, že se to nemá dělat, protože oni ( ty, arese a další ) jsou spokojení jak to je teď nic se nemá měnit.
ericn
Ale vždyť si ho kup a jezdi s ním, mě je to jedno 😉 Tvoje peníze, tvoje potřeby, tvoje rozhodnutí, jen mi to nenuť…
Avatar - Mikesus
Mikesus
v článku je psáno, že ho musíš koupit? Můžeš mi říct, kde? já to tam nikde nenašel?
Ty a Arese jste přišli s tím, že to je blbost, protimluv, nemožné atd.
Co jsi tedy chtěl říct tím, že někomu něco nutím? Výkřik do tmy, protože nemáš argument?
ericn
No argumenty zcela chybí u tebe a pak útočíš, kámo. Já ti jen říkám, že takový poměr cena/výkon/zábava/vlastnosti jako měla i30N, žádný elektro nemá šanci poskytnout 😉
Avatar - praptak
praptak
V absolutní rovině si to nemyslím, v případě Hyundaie šlo prvotně o cenu.
ericn
Tohle do jedné věty nepatří - je to protimluv a to dokonalý 😉
Avatar - Mikesus
Mikesus
a ty ses postavil do role, kdo rozhoduje co je protimluv, co je reálné a co není?
ericn
Tak mi řekni, jak bude zábavné auto se 300-400kg baterkou (výrazná hmotnost navíc), bezstupňovou převodovkou, bez zvuku, bez vybrací, bez emocí a když s tím začneš blbnout, má brutální spotřebu, takže si to vlastně ani moc dlouho neužiješ? Ty stovky koní jsou ti pak k ničemu…
Avatar - Mikesus
Mikesus
už jsi jel někdy v EV víc než pár km? kolik jsi najel v EV kilometrů a kolik se sportovními a zábavnými auty?
s EV mám různých typů a kategorií kolem 10tis km. Ano není to mnoho, ale něco člověk již zažije. Něco podobného mám i s auty jako je GR86, Supra, LC500, RC-F, IS-F a dokonce několik okruhů v Mostě i s LFA. A jaký je rozdíl v zábavě?
pokud není EV obrovské SUV, tak hmotnost není tragická. Oproti spalováku dnes kolem 200-250kg, nikoliv 400kg jak píšeš ( a už jsme zase u toho, že pořád dokola omýláš již několikrát vyvrácený nesmysl ). Viz třeba nissan Leaf, který váží od 1,5t. To je na C segment úplně normální hodnota dnes. Octavia s TDI a DSG má 1,49
H357
A kolik je rozdil v hmotnosti i30n s manualem a ioniq 5 N? Tak 700kg ne? Brutalni rozdil. Treba muj Seat Leon Cupra ST ma 1554kg. 300k automat ctyrkolka.

Zariznou spalovaci N aniz by jeste meli nahradu, ani netusi kdy ji budou mit.
ericn
A další velký rozdíl 1 mil Kč v pořizovací ceně, aniž bys dostal lepší auto. Dostaneš 2,5t kvádr s velkým výkonem, který umí jen jen rovně a za pár km plným tempem mu dojde šťáva 😉
Arese
...A odejdou brzdy... 😒] :no:
Avatar - praptak
praptak
Hyundai prostě jenom nemusí chtít, ovšem jiní výrobci mohou. 😉
Avatar - Anonym
Anonym
a dřív ty auta vážila 1100 kg, za zbytek můžou debilní asistenti a ekonesmyly by EU
Arese
Avatar - Mikesus
Mikesus
Máš tam něco jiného než bulvární plátek, kde zamenuji priciny a zobecnuji na vse?
Bobes006
Každý dělá chyby. Jen blbec je opakuje pořád dokola. Už i MB rezignoval na 100% EV. Je jen otázka času než si přiznáme že prostě větru a dešti neporucime.
Avatar - cizekHUNTER
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Anonym
Anonym
Ten článěk je převzatý z německého Focusu, Lojzo, Autoforum dělá překladatele 😄
Arese
To tady ale zdejší elektrofanatici nechtějí slyšet! :no: 😒] 😒]
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
🥱
Avatar - praptak
praptak
Autoforum je trochu zvláštní médium, řeknou kus pravdy a potom to všelijak pokroutí, dělají medvědí službu, těm co mají rádi benzínová auta.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Proti Autoforu ovšem stojí přímo plejáda elektrošílených webů, že.
Autoforum jen vyvažuje, kámo.
Ale stejně nemá při poměru 1:6 (cikánská férovka) šanci.
Smiř se hochu s tím, že může být pravda i to co se ti zatraceně nelíbí.

Ono Autoforum spíše narovnává pokřivené 😄 😄 😄 a proti elektrolžím staví prostou realitu.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Elektrovehykly se v klidu shazují samy, na to ani Autoforum nepotřebují, ptáku.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Ať klidně dělají BEV. Ale ať to lidem netlačí násilím. Tak to nefunguje. Ať rozhodne volný trh. 😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Uz nam ukazala tiez jedno superzabavne tazkotonazne mini a vieme ako skoncilo... 5 ludi v eu za cely rok si ho kupilo... gratulujem
Avatar - Anonym
Anonym
Žijeme v dobe, kdy každý trouba může vyblábolit cokoli a média to rozšíří tím víc a dříve, čím větší blábol to je. Ve skutečnosti už posledních 10 let trvá stav, že jakékoli vetsi prodeje EV jsou jen tam, kde jsou tlačeny hrubou silou. Pokrok v technologií je jen mírný a jak říkal pan Hašek, "V mezich zakona" 😄 . Takže opravdu, ani dalších 10 let nečekám žádný zvrat.
Avatar - cizekHUNTER
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Anonym
Anonym
Jaký je přesně rozdíl mezi elektrickým motorem a přitažlivým elektrickým motorem, pane hjondeee?
Avatar - cizekHUNTER
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Anonym
Anonym
bež se nažrat diskuzní trolle, kecás tu megas*racky z hladu, dubová pomatená kedlubno. nevím proč maj pacienti PCHL přístup na net
Avatar - cizekHUNTER
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Anonym
Anonym
zelený bolševici by se měli odstěhovat do číny a vyrábět tam baterky
Avatar - lyon667
lyon667
Spíš do Afriky, ukázat malým afričančatům, jak se správně tvoří ekologická budoucnost s krumpáčem v ruce.
Lukáš Eibl
Tímto si Hyudnai ukončil tak slušně rozjetou jízdu až je mi to líto. Sám jsem vlastníkem I30N Performance v MANUÁLU a EVčko pro mě nikdy nebude mít stejný zábavný faktor jako spalovák. Může mít v přímce zrychlení že mi to vytlačí oči nazad hlavy ale jak přijde na zatáčky tak ta baterie navíc bude znát vždycky prostě půl tuny zbytečnosti nehledě na to udělám pár kol na okruhu a pak budu půl dne čekat než se dostanu domů. Ano EVčko ale ne sportovní? Však EV má být ekologické takže co nejlehčí s výkonem tak akorát na jízdu a předjetí. Čím výkonnější a sportovnější a těžší EV tím je to vzdálenější od EKOLOGIE.
Arese
Amen! :yes:
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Paráda. :yes: :yes:

Těším se na to co kategorie N požaduje. Na výkonný automobil s maximalkou 250km/h. 5 dveří. Super sportovní zvuk. Dojezd min 200km pri využívání potenciálu auta. Pohon 4x4. Hmotnost max 1500kg.

Cože? Bude to mít zvuk vysavače. Top speed 160. Baterka klekne po 100km. Hmotnost 2 tuny. A nebude to kde nabíjet az odpojí Tykač ty elektrarny a bude nedostatek el enerie. Kromě zrychlení vše horší. 🙄 🤮

Škoda. Zabili divizi N.