Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ojeté Suzuki Kizashi je rarita pro nadšence. Ale hlavně nebourat!

Konkurence BMW či Mercedesu od Suzuki? Přesně s tím vtrhl na trh sedan Kizashi. A zpočátku to vypadalo, že úspěšně. Chvála se hrnula ze všech stran, sláva se však nedostavila. Dnes se v inzerci ojetá kizashi objevují vzácně, mají ale co nabídnout.
Zpět na článek
14. 3. 2024 08:33
14. 3. 2024 09:08
14. 3. 2024 09:12
14. 3. 2024 09:45
14. 3. 2024 09:51
14. 3. 2024 10:10
14. 3. 2024 09:24
14. 3. 2024 09:27
14. 3. 2024 09:48
14. 3. 2024 09:56
14. 3. 2024 10:15
14. 3. 2024 11:10
14. 3. 2024 12:04
14. 3. 2024 12:38
14. 3. 2024 20:03
14. 3. 2024 20:06
14. 3. 2024 20:12
14. 3. 2024 21:09
14. 3. 2024 12:56
14. 3. 2024 13:42
14. 3. 2024 14:47
14. 3. 2024 14:52
14. 3. 2024 23:07
14. 3. 2024 10:07
14. 3. 2024 10:11
14. 3. 2024 10:32
14. 3. 2024 11:12
14. 3. 2024 11:24
14. 3. 2024 11:47
14. 3. 2024 11:50
14. 3. 2024 11:57
15. 3. 2024 06:57
14. 3. 2024 10:12
14. 3. 2024 10:06
14. 3. 2024 13:14
14. 3. 2024 13:52
14. 3. 2024 14:28
14. 3. 2024 15:11
15. 3. 2024 06:40
15. 3. 2024 07:29
15. 3. 2024 09:10
14. 3. 2024 14:05
14. 3. 2024 14:52
14. 3. 2024 18:09
14. 3. 2024 18:20
14. 3. 2024 20:12
14. 3. 2024 20:19
14. 3. 2024 20:13
14. 3. 2024 20:17
14. 3. 2024 20:20
14. 3. 2024 20:29
14. 3. 2024 18:51
14. 3. 2024 18:57
14. 3. 2024 10:07
14. 3. 2024 15:19
14. 3. 2024 15:21
14. 3. 2024 16:10
14. 3. 2024 20:38
14. 3. 2024 21:04
14. 3. 2024 21:57
Avatar - 3_diamanty
14. 3. 2024 08:33
Kizashi
Vyzera aj dnes masivne a pritom sportovo az kompaktne... od tej benzinovej 2,4ky ( plus 4x4 ) som aj ja cakal v eu daleko vacsi uspech ... pamatam ze v poslednom roku predaja v eu ( 2014 tusim ) predalo v celej eu uz len 1007 aut... to nielenze nejde zrovnavat s passatom... to su predaje na urovni luxusneho rollsu ... pritom vyslovene chyby ani nedostatky nemalo... skoda... obcas to proste nevyjde aj ked logicky by to vyjst malo... kizashi nie je jediny "nepochopeny" kusok europskeho zakaznika... spomenme povedzme P1007 ( pre neuspech sa vyrabal tusim len 3 ci 4 roky ) ci vw phaeton ( tiez to nebolo zle auto ) a pod... co uz... nastastie pre suzuki neslo o ziadny taziskovy model... take punto chyba fiatu daleko viac a fiat to vobec netankuje... ale to uz je zase na inu debatu
Rozbalit vlákno
60
Avatar - Mikesus
14. 3. 2024 09:08
Re: Kizashi
Ja si myslím, že kámen úrazu byl motor. V té době kazdej chtěl diesel, protoze byl zblblej PR automobilek. No stačilo 3 roky a ukázalo se, jak jsou diesely podvod. Myslím, že kdyby to mělo diesel, bude v té době úspěšnější. Nebo kdyby se přišlo na podvody s dieselem dříve.
Avatar - KANKUNEN
14. 3. 2024 09:12
Re: Kizashi
Ale to diesel mělo, ale blbě. Atmo, která bez otáček nejela nebo diesel bez 4x4 a automatu a bez kombíku.
Avatar - Barrichello
14. 3. 2024 09:23
Re: Kizashi
Vono to spíš bylo ve stylu "mámo, dva čtyřka, to by moc žralo, koupíme si radši koncernovou 1,5 s turbem nebo něco v tom stylu"

v USA 2,4 atmoséfra v té době naprosto běžný motor u řady značek
Avatar - Ozzman
14. 3. 2024 09:45
Re: Kizashi
V té době ještě 1.5 s turbem u koncernu nebyla a 1.4 začínala. Vím, že se říkalo, že to moc nejede, Suzuki nemělo moc tradici ve větších osobních autech a nebylo to levné. Znám jediného člověka, co si to koupil asi jako nové, či zánovní a zcela jistě v té době pro EU scházel kombík
Avatar - KANKUNEN
14. 3. 2024 09:51
Re: Kizashi
Barikove, já si koupil o rok dříve MZD6 10 kW navíc o 1000 otáček dříve, 30Nm navíc. Normální automat. Kdo by mohl chtít Suzuki, nikdo
Avatar - twistedTSD
14. 3. 2024 10:10
Re: Kizashi
V US měli trochu jiné ceny benzínu a trochu jinak se tam jezdí.
Avatar - Barrichello
15. 3. 2024 00:52
Re: Kizashi
to je problém neobolševické EU, že tady okrádá lidi daněmi a bereze si na benzínu 25-40 kč na daních na litru :-)
Výrobní cena je cca 12 kč
14. 3. 2024 09:24
Re: Kizashi
Problem byl motor, ale kvuli tomu, ze to puvodne melo mit sestivalec (nejspis z vitary). Z nejakeho duvodu tam nakonec dali pouze ctyrvalec, ktery byl na sportovni sedan slaby a nezajimavy.
Avatar - Dinar
14. 3. 2024 09:27
Re: Kizashi
Dej si mokrej hadr na hlavu, ten dýzlový stihomam tě opravdu devastuje. :-[]

Co se kizhasi týká, tak problémem byl hnací řetězec jako celek, nejen čistě motor, auto bylo zajímavé ve čtyřkolce, u té ale bohužel jen s variátorem, dynamika neodpovídající ani deklarovanému výkonu, spotřeba šestiválce. V manuálu zas jen předokolka, každopádně titulková konkurence pro bmw nebo mercedes to nebyla ani náhodou, pro tohle auto byl problém v běžné střední i nižší střední (vzhledem k velikosti kizashi), kde mu naložila tehdy běžná motorizace sportovně laděných variant mainstreamových značek, tj. dvoulitrový turbobenzin.
Avatar - Ozzman
14. 3. 2024 09:48
Re: Kizashi
Tak mimo to vše, co píšeš tady určitě hrálo roli i to, že Suzuki nemělo tradici v těchto vodách (střední třída ? Já bych to spíš dnešní optikou zařadil do kompaktu, ale budiž) prodávat auta. Nikdo to moc neznal, nevěděl co od toho čekat, k tomu absence kombíku, tehdy oblíbeného a jo, ty diesly letěly, vždyť i Suzuki je lifrovalo do GrandVitar jak na běžícím páse a jezdily s tím 1.9 lépe, než třeba s tímhle 2.4 motorem
Avatar - KANKUNEN
14. 3. 2024 09:56
Re: Kizashi
Jak říkám výše, byla Mazda6. Motor, prostor, převodovka design, vše lepší
Avatar - Dinar
14. 3. 2024 10:15
Re: Kizashi
Tahle debata je obvyklé zdejší rozumbradování o ničem, tak nějak zanadávat na zlý vw a dýzl, jak lidé nepochopili atp. tentokrát poslouží kizashi.
U nás salon suzuki je a já jsem tím kizashi, na rozdíl od jasnonázorníků tady, jel, bylo to jízdně příjemné auto se zastaralým vnitřkem a hnacím řetězcem neodpovídajícím třídě a ceně, tehdejší ORS si s tím vytřela zadek v každém ohledu, prostě obecně nebyl důvod pro koupi kizashi. A mazdu 6 bych do toho snad ani nezatahoval, pro ni nebylo Kizashi vůbec soupeř, i přes papírově podobné motorizace.
Avatar - Mikesus
14. 3. 2024 11:10
Re: Kizashi
Ja jsem s tim taky jel a co má být? Byl to rok 2012. V té době jsem vybíral pro tátu takhle velké auto.
Jasnonázorník mám být já? Jestli jo, tak než něco vypustis z huby, tak se radši zeptej a nedělej že sebe hlupáka. Pokud ne, na koho to mělo být?
Avatar - Dinar
14. 3. 2024 12:04
Re: Kizashi
"Ja si myslím, že kámen úrazu byl motor. V té době kazdej chtěl diesel, protoze byl zblblej PR automobilek."
Ano, jasnonázorník, kizaschi se neprodávalo, protože lidi zblbí pr automobilek chtěli dýzl. :D A věty o dieselpodvodech v souvislosti s neúspěchem kizaschi jsou už úplná zoufalost.
A s tou hubou to je co, ukázka úrovně? Nemusíš mě přesvědčovat o tom, co už vím...
Avatar - Mikesus
14. 3. 2024 12:38
Re: Kizashi
Takze chceš tvrdit, že kdyby to mělo diesel obdobný konkurenci, tka by se to stejně neprodavalo? A pak kdo tu používá vesteckou kouli. Je, protoze píšeš, že jsem v tom nejel a začínáš s arogantnimi tvrzeními. Jak nějaká nevychovana chacharská huba se slamou z bot.
Ja napsal názor, ne že to tak muselo být, jen dle mých zkušeností. ty nepíšeš názor, ale konkluzi.
Takze ano, vypadá to tak, ze si nevidíš do huby přes své ukrivdene ego. Čím jsem se tě dotknul? U ostatních vím, že začali, kdyz jsem je usvedcil ze lži, u tebe si toho doteď nějak nejsem vědom. Ale prave si ukazal, co jsem si trochu myslel. Za každou cenu se chceš navážet do lidi s jiným názorem. k dieselu, chceš říct, že s emisemi se nepodvadelo? Nebo snad že není prokázán negativní dopad na zdraví?
A myslí si co chceš, já si o lidech s arogantnimi, egoistickymi, povyseneckymi výkřiky, obhajujicimi podovdy myslím své. Obzvlast, kdyz jsi napsal, že jsem v tom ani nejel. Hulvátská nevymachana huba se ani za svůj výplod nedokáže omluvit.
Avatar - kari.laz
14. 3. 2024 20:03
Re: Kizashi
Chápeš doufám, že tímto tvým projevem jsi se přesně ukázal v tom světle, které se snažíš hodit na Dinara a to včetně ukřivděného ega? Že jsi naprosto přesně popsal sebe? Pokud ne, zapracuj na sebereflexi.
Avatar - Jamme
14. 3. 2024 20:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
14. 3. 2024 20:12
Re: Kizashi
Povídej v čem? rozveď to, rád to prodiskutuju. Já tam vidím následovně, každý může.
- Já napíšu názor
- Dinar se vysměje a napíše něco o jasnovidectví a všeználkovství, když jsem v tom ani neseděl a že to je jinak.
- jsem mu napsal, že by se měl nejprve zjistit, jestli to, co se domnívá je skutečtnost aspoň, protože jsem v tom jel.
- pak začal hloupě blábolit než aby se omluvil a mohli jsme diskutovat na dané téma, protože v dost jeho pointech na kizashi též souhlasím.

- pak je tu ubožák mokrous, který tady neustále opakuje již několikrát vyvrácené lži a děsně ho štve, že na to upozorňuju i s odkazy na skutečnost, že každý může vidět, že to co tvrdí není pravda, nebo jen polopravda
- a čím víc lže, tím víc ho to vytáčí, že to každý může vidět a začne s osobními útoky a urážkami.

nebo to chceš popřít, že s urážkami a osobními útoky nezačal ani jeden z nich?
Avatar - Jamme
14. 3. 2024 21:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mokrous
14. 3. 2024 12:56
Re: Kizashi
Dnes tu ještě chybí hláška o tom, jak čichání výfuku u dieselu do 10 minut způsobí demenci a jak dieselové auto vyprodukuje na 100 km jízdy nejmíň 30 kilo CO2 (když se započítá těžba, doprava a rafinace).
Pochopitelně, že hybridní Highlander, kterej žere o 2/100 víc, tak ten na 100 km nevyprodukuje ani gram CO2. A je to i proto, protože benzín se narozdíl od nafty nevyrábí a nedopravuje. On totiž na stojanech rovnou vzniká sám od sebe. A ty prokazatelné x-násobky CO, který vyprodukuje, tak ty na IQ majitele nemají žádný vliv. A je to proto, protože uvědomělý majitel hybridu nestrká dětem do kabiny hadici od výfuku, kdežto dementní majitel dieselu to dělá.

Takhle nějak by se daly shrnout jeho nezaujaté a hluboké myšlenky.
Avatar - Mikesus
14. 3. 2024 13:42
Re: Kizashi
Tka mi ukaž menší auto, kam dám 3 dětské sedačky a 2 dospělé. A o 2 litry na sto víc? Jezdíš s dieselem za 2? Já teď po oteplení jezdim po Praze za 3.7, tak abys neřekl, zaokrouhlim na 4. Ne, jen zoufalec vytahuje polopravdy.
Těch 30kg je ale spocitano. A nikde jsem netvrdil, že benzin má méně. Benzin má stejen co2 ve výsledku, ale to jen zase jeden lhář říká polopravdy. To CO2 bylo v reakci na to, ze neznalí lidé jako ty chtějí počítat co2 u EV, ale u spalovaku tu výrobu ignorují. Takze 30kg při 5l nafty je srovnání s řekněme 20kwh u EV, což odpovídá aktuálně v našem mixu 8,3kg.
Co je u dieselu problem, jsou NOx a BaP. BaP jsou zase hlavně problém u lokálních topenišť, ale diesel jich vyrábí nasobne víc než benzin, takže při tom množství je prostor na zlepšení.
A 10minut nebudu komentovat, další z tvých vymyslu. Pokud se ve studii objevila nějaká časová hodnota, jednalo se o 2 hodiny. Ale také se tam píše, že už 2 hodiny stačí k tomu, že přestává člověk chápat přemýšlet a pamatovat si.
A kdyz jsi u těch čísel, pořád ti jezdi passat za 5-5.5 při 160+?

Narozdil od lháře jménem mokrous ( jake prekvapeni, ze u vas padaji sekery z oblohy ) mám k tomu podklady

https://www.sciencedirect.com/…1361920920306957
https://www.news-medical.net/news/20230124/Brief-exposure-to-diesel-exhaust-can-affect-human-brain-function.aspx

show that just two hours of exposure to diesel exhaust causes a decrease in the brain's functional connectivity

Hloupý ubožák zůstane ubožákem. Takhle neustále se snažit bez podkladů ukázat, že tvoje lži jsou pravdivé
Avatar - speedfred
14. 3. 2024 14:47
Re: Kizashi
Ja som to auto tak isto skúšal pretože som chcel buď nejaký sedan alebo HH. A vyhrala to 508GT ale doteraz si nespomínam že by ma nejako ovplyvnila na dizel PR automobilky. Auto jazdí slušne keď človek chce tak aj za málo s dojazdom kľudne 1400km.
Poniektorým to z dízlu už asi preplo úplne, a také tu boli fajn diskusie.
Avatar - Ozzman
14. 3. 2024 14:52
Re: Kizashi
Já jsem dohledal starý test a diskuzi, vlastně se tam píše to, co teď, že je to drahé, malé, moc to nejede, že tomu chybí nafta a kombík :D A namísto toho je doporučována Ofce TSI, nebo Dinar napsal, že Mondeo 1.6EB (což o to, MK4 s tím motorem jezdila skvěle) ale , kdyby tenkrát věděl, jak ten byl nakonec motor spolehlivý :D

Jo a Barik tam hejtoval diesel už tenkrát :-[]
Avatar - speedfred
14. 3. 2024 23:07
Re: Kizashi
Platilo to vtedy a platí aj teraz.
Človek si zvykne kupovať na čo má a čo mu vyhovuje.
Avatar - Dinar
14. 3. 2024 10:07
Re: Kizashi
Myslíš ve vitaře ten dýzl od renaultu? Jels s tím někdy? Já ano, to byla naprostá katastrofa, takový randál a vibrace, že jsi měl co dělat, abys na volnoběh chytil šaltpáku, jak se mlela, tohle ústrojí bych kizashi nepřál, ve vitaře to lidi skousli, přece jen to byl na půl traktor.
Avatar - Ozzman
14. 3. 2024 10:11
Re: Kizashi
Ano (to byl Renault? značili to asi 1.9ddis nebo tak nejak?), jel a jel sem i s 2.0 a 2.4 s tím automatem a ten diesel alespoň trochu tahal, na dálnici jsem s tím tedy nebyl, ale ty 4válcové benziny byly uplně mrtvé a musel si jim dávat strašně napít, aby to trochu jelo. Komfort nic moc, ale ona ta Vitara bylo tak trochu jiné SUV, než ty dnešní. Matně si vzpomínám, že tam byla i jedna ta V6 (2.7?) a to bylo samozřejmě nejlepší, ale tam mam vzpomínku dost zahalenou.
Avatar - cizekHUNTER
14. 3. 2024 10:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
14. 3. 2024 11:12
Re: Kizashi
Jj pamatuji 1.9 grand vitaru, měl ji tchán jako pracovní nástroj do terénu. Auto ve výsledku takové neomalené, zvuk a vibrace ani netřeba komentovat, prostě diesel, ale v terénu to projelo hodně. Za celou dobu ani nic na tom nemusel řešit, jen jednou jedinkrát. V Itálii se mu rozpadl startér.
Tak komfort u vitary moc nebyl, kdyz to bylo na rámu.
Avatar - Ozzman
14. 3. 2024 11:24
Re: Kizashi
Jo, tak k tomu to auto bylo určeno, popravdě nevím dodnes, co je GrandVitara a co Vitara, myslel jsem, že to značilo 3dv a 5dv verzi, ale setkal jsem se, že i Vitara byla 5dv a naopak. No, na to, jestli to mělo fakt to dci jak píše Dinar, tak to měl dost štěstí, ta 1.9 nebyla uplně dobrý motor, měla poddimenzované olejové filtry a turba se rozpadala (já ten motor měl :D), zlepšily to až ty poslední verze (ty jsou zase pak už doporučovány - 96 a 110kw)
Avatar - Mikesus
14. 3. 2024 11:47
Re: Kizashi
Zkusím někde dohledat jakou 1.9 tam měl. V té době jsem jezdil s yetinou, ta byla oproti tomuhle fiflena, pohodlná, dynamická, jen shnila před očima. Zrovna nedávno jsem koukal do registru vozidle a historie, yetina už někde hnoje v křoví, už je vyřazena z provozu. Tohle se vsadím, že stále jezdi dal.
Avatar - Ozzman
14. 3. 2024 11:50
Re: Kizashi
Možná s jinym motorem :D Ale jako znám i lidi, co na tom motoru po výměnách turba a jinych součástí jezdí k 500 tisc km a maj to jako pracovní nezmary doteď. Já už bych to nechtěl, Renault udělal pak lepší diesly
Avatar - Mikesus
14. 3. 2024 11:57
Re: Kizashi
Nevím. On na tom najel kolem 250tis km. A bylo to 95kw.
Avatar - kruskar
15. 3. 2024 06:57
Re: Kizashi
Já s GrandVitarou jezdím už desátým rokem a nikdy jsem lepší auto neměl. Záleží na tom, co očekáváš. Limuzína na dlouhé cesty to teda určitě není, ale tak ji ani nikdo nikdy neprezentoval. Kombinuje schopnosti rozumného svezení a klidně i traktoru, se kterým můžeš do lesa. Mám už druhou s 1,9 ddis a lituju jediného, že se už nevyrábí, protože bych si šel bez váhání koupit novou. Auto s takovou technikou v takové cenové hladině už na trhu není, ani od Suzuki, ani od žádné jiné značky.
Avatar - twistedTSD
14. 3. 2024 10:12
Re: Kizashi
J, kdyby mělo V6, asi by se dala koupě odůvodnit lépe.
Avatar - 3_diamanty
14. 3. 2024 10:06
Re: Kizashi
Nebol dizel.. ok... ani kombik... a v tom case bolo v strednej triede aj viac konkurentov ako by mal kizashi dnes... ok... ale aj tak sa ocakavali vyssie predaje... predavat v 80 milionovom nemecku za cely rok 600 az 1000 aut rocne ( to je exotika na urovni maserati ) ... otazne je ake predaje by malo kizashi keby neslo o suzuki ale by malo logo toyoty povedzme ... jednoducho zakaznik D segmentu zrejme nevedel prijat suzuki ( dovtedy vyrabajuce hlavne male auta a suv ) po boku uz zavedenych konkurentov... ale kazdy raz nejak musi zacat ... ani koleos to ako prve suv od renaultu v danom segmente vidime nemal lahke ... skoda kizashiho... ja si na neho budem vzdy pamatat.. kedze moj vtedajsi spoluziak ho este ako koncept kizashi suzuki mal nafoteny v diplomovke... pisal o automobilovom dizajne pracu ( 2008 ) ... uz vtedy som sa na kizashiho tesil... nevadi... obcas to proste nevyjde aj ked auto nie je spatne...
Avatar - Barry Lyndon
14. 3. 2024 12:56
Re: Kizashi
Dieseldezolátům kauza Dieselgate absolutně nevadí, spíš je naopak ještě víc radikalizuje proti "diktátu Bruselu" (šetřit a přitom trávit spoluobčany NOx je totiž jejich základní lidské právo, myslí si).
A že bude Kizashi propadák bylo jasné, už když přišlo na trh. Pro Evropany to prostě bylo moc podivínské....
Avatar - Mokrous
14. 3. 2024 13:14
Re: Kizashi
Měli byste si s Mikesusem udělat dítě. Narodil by se vám nový světlonoš a největší naftobijec všech dob.
A pobil by všechny majitele dieselů včetně těch, co jezdí jen dálky a NOx mají 3x nižší, než benzíňáky. Třídní boj je třídní boj a na oběti nehleďme.
Avatar - Mikesus
14. 3. 2024 13:52
Re: Kizashi
Ja rodinu už mám, narozdil od tebe. Kdo by taky chtel debila a zoufalce. Takze si ho jdi vyhonit někam než psát takové slinty. Raději koukej, jestli ti nepadá někde sekyra.

Dej dokaz, jak diesely mají 3x méně NOx než benziny. Nebo zase nějaká vyhoněná informace?

Jo on vlastně zoufalec se slamou z bot, co se zmohl na passata za 1.2M si myslí, že sežral víc moudrosti než všechny studie a jeho názor není třeba ničím podložit.
14. 3. 2024 14:28
Re: Kizashi
Je moc dobře, že každý den zde neúnavně pozvedáš, jako správný arbitr slušného chování, prapor etického kodexu při vyjadřování ve zdejších diskuzích a poukazuješ na hulvátsví druhých.
Avatar - Mikesus
14. 3. 2024 15:11
Re: Kizashi
no pokud tu jsou individua, jako Mokrous nebo Dinar, kteří místo diskuze se vrhají rovnou na osobní útoky a pohrdání a berou si do úst ostatní za jejich názory, ještě k tomu podloženými fakty a sami nic nedokáží, kromě domněnek, výmyslů, polopravd a lží vyplodit.

Pořád od těch ubožáků čekám aspoň odkaz na studii, která vyvrací dané studie ohledně dieselu, když jim to tak moc vadí. Já nemám problém o tom diskutovat, ale zatím tu tihle dva akorát jedou své cucání z prstu a zoufalec Mokrous už neví co vytáhnout, aby si mohl pohonit a zkusil prokázat nějakou nepravdu. Zatím se mu to nedaří a lži tu šíří on, ale přeji mu to, aby mu to jednou vyšlo. Nikdo není neomylný.
Avatar - twistedTSD
15. 3. 2024 06:40
Re: Kizashi
Ano, ty jsi přímo definice věcné diskuse bez urážek a pohrdání. :-))
Avatar - Mikesus
15. 3. 2024 07:29
Re: Kizashi
Další, co nedokáže pochopit chronologii.
Zeptám se, nejezdis taky dieselem, že máš problém poznat, který čas je dřívější?
Avatar - twistedTSD
15. 3. 2024 09:10
Re: Kizashi
Bohužel ne. :-(( Možná bych se na tvém místě chronologicky zamyslel nad svým dlouhodobým přístupem k těm, se kterými nesouhlasím.
Avatar - Mikesus
14. 3. 2024 14:05
Re: Kizashi
Tak abys nemusel hledat, jak má benzin 3x více NOx a pořád si byla do huby mne, tak srovnáme s highlanderem

https://www.adac.de/…der/xu70/318504/#…

NOx 4mg

A passat s SCR

https://www.adac.de/…assat/b8/245090/#…

84mg NOx

https://www.adac.de/…facelift/300379/#…

82mg NOx

Ty 3x více. Delas ze sebe sobrou trosku jen za cenu se nekomu pomstit, ze ukazuje na tvé lži. Kdyz chceš něco vytahovat, je lepší informace, co se nedají tka snadno ověřit. Nebo chceš říct, že adac lže u passatu?
Avatar - speedfred
14. 3. 2024 14:52
Re: Kizashi
Treba to tu asi podeliť na skupiny:
petrolhead
dízeldezolát
ElektroVydlabanec - to je asi ekvivalent 3. pohlaviu
Avatar - Mokrous
14. 3. 2024 18:09
Re: Kizashi
A co máme dělat my chudáci, kteří přesedáme z benzínu do nafty a zpět a nevadí nám EV, jen prolhaný EV fanatici a duševní mrzáci, kteří se musí nonstop navážet do druhých a přitom donekonečna demagogicky překrucovat fakta? ;-\
Avatar - Mikesus
14. 3. 2024 18:20
Re: Kizashi
Kdopak se tady jako první navážel? Strom diskuze a chronologie je jasná. Jeslti bereš upozornění na lež jako navážení, tak to se budu navážet klidně dal, kdyz jsi takovej zoufalec a místo diskuze s fakty tu útočíš na ostatní za jiný názor, který je podložen studiemi, měřeními a dalšími skutečnostmi. Je moc velká škoda, že ty nikdy žádný skutečný argumenty pro své domněnky nemáš, aby se tu dalo normálně diskutovat. Jen raději šíříš nesmysly a místo diskuze ostatní ignoruješ.

Překrucování je tvá dominanta, ukázal jsi to skvěle v této diskuzi, kde jsem opět musel hodit odkazy, že si vymýšlíš.
Avatar - kari.laz
14. 3. 2024 20:12
Re: Kizashi
potrefená husa se vždycky ozve
Avatar - Mikesus
14. 3. 2024 20:19
Re: Kizashi
máš argument k tomu, nebo zase jen týpek ze skupiny "co řeknu je pravda a nemusím ničím podložit"?
Jo vlastně, ty patříš do skupiny "normálních", co můžou jen urážet ostatní za jiný názor a žádná fakta ke svým názorům dokládat nemusí.
Avatar - kari.laz
14. 3. 2024 20:13
Re: Kizashi
To začíná být vymírající druh. Ještě nás je dost, ale řady řídnou. troufám si tvrdit proto, že jsme "moc normální"
Avatar - Mikesus
14. 3. 2024 20:17
Re: Kizashi
mne vadí prolhaní jedinci na všech stranách. A takoví chudáci o sobě nejčastěji říkají, že jsou "normální"
Avatar - Mokrous
14. 3. 2024 20:20
Re: Kizashi
A to je chyba! Dnes mají zelenou jen progresivní extremisti.
Avatar - Mikesus
14. 3. 2024 20:29
Re: Kizashi
Dnes má zelenou každý. A bohužel i lháři.
14. 3. 2024 18:51
Re: Kizashi
Ne to bylo PR ze strany EU a tlaceni naftaku, kvuli emisim CO2 a automobilky vyrabely co naridil bruselsky urednik. Stejne jako ted. Jen ted EU tlaci baterkace a diesely jsou na black listu
Avatar - Mikesus
14. 3. 2024 18:57
Re: Kizashi
S tímhle souhlasím. Hlavní problém byl v urednicich, kteří viděli jen CO2 a ty skutečně jedovaté emise ignorovali. Možná i díky automobilkam, které tvrdily, že není z fyzikálního hlediska možné emise snížit ( ano, tohle tu už bylo při nástupu euro 5 ) a musely podvádět, aby euro5 splnily. Pak se na to přišlo, přišla euro6, která taky prekracovala fyzikální zákony a nakonec tu máme nasobne lepší hodnoty než nařizuje norma. Takze ano, euro7 by chtělo přísnější a zároveň reálnější.
Avatar - twistedTSD
14. 3. 2024 10:07
Re: Kizashi
Evropě tehdy kraloval VW s obrovským množstvím konfigurací a dehtem, co táhne vocpoda, nežere a zachraňuje planetu. Vedle toho bylo Kizashi s jednou karoserií, jedním atmosférickým motorem a jednou výbavou dost exotika. Ostatně pamatuji si, že při představení ani nevěděli, jestli ho budou v Evropě prodávat.
Avatar - hugino
14. 3. 2024 15:19
Re: Kizashi
Za mňa najkrajšie Suzuki ktoré malo dve chyby. Ponuka motorizácii a výbav. Mal som ho v 2010 v hľadáčiku ako jazdenku ale bolo ich málo na trhu a boli drahé podobne ako Saab 9-3 tak som skončil pri Lagune III . Aj teraz je to stále pekné auto.
Avatar - Mikesus
14. 3. 2024 15:21
Re: Kizashi
Kdzy na to koukám, je fakt pekne i po tolika letech.
Avatar - 3_diamanty
14. 3. 2024 16:10
Re: Kizashi
Suhlasim... velmi pekne auto bez ohladu na logo... a nadalej aj dnes vyzera paradne... skoda ze nebol aj v kombiku... pripadne s nejakym este aj dalsim motorom v ponuke... ci by ho to "zachranilo" je sice otazne a odpoved tusime... ale rozhodne by tychto aut bolo na cestach viac ... co uz...
14. 3. 2024 12:54
Tohle auto kralovalo...
.... možná tak v propadu hodnoty.... ;-) ;-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Barrichello
14. 3. 2024 13:04
Re: Tohle auto kralovalo...
kterej se zastavil a už asi 4 roky to ato stojí pořád cca 180-240 tis Kč dle verze a stavu :-)
14. 3. 2024 13:22
Re: Tohle auto kralovalo...
ano stoji furt stejne a mezitim inflace dohromady 30% :yes:
Avatar - iudex
14. 3. 2024 15:23
To je zase diskusia...
Tak pozriem do diskusie, čo sa tu zaujímavé dozviem, a teda som zdesený úrovňou. A ťahajú to nadol ľudia, ktorí v minulosti vedeli slušne diskutovať a mali prehľad. Ale teraz sa mnohí nejak zadefinovali, zradikalizovali a bránia svoju pozíciu fakt nevyberane. Naozaj nechodím na ACZ na to, aby som tu čítal o vyhonení si a podobne. :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
8
Avatar - speedfred
14. 3. 2024 17:10
Re: To je zase diskusia...
Tu máš jasný dôkaz že dízel je škodlivý pretože niektorým sa z toho asi zatmelo.
Avatar - Jamme
14. 3. 2024 17:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
14. 3. 2024 17:42
Re: To je zase diskusia...
Poděkuj ubožakovi mokrousovi, který tady matlá nějaké vztahy.
14. 3. 2024 19:26
Re: To je zase diskusia...
"Ja rodinu už mám, narozdil od tebe. Kdo by taky chtel debila a zoufalce. Takze si ho jdi vyhonit někam než psát takové slinty."
Jako primitiv si zde jasná jednička.
Avatar - Jamme
14. 3. 2024 19:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
14. 3. 2024 19:38
Re: To je zase diskusia...
samozřejmě. A ten příspěvek nade mnou ignoruješ, na kterej reaguju. Takže pokud ne, jsem spíš dvojka než jednička.
Nemusíš kvůli tomu vytahovat další své nicky, můžeš bezproblému odpovědět ze svého
Avatar - Mokrous
14. 3. 2024 19:52
Re: To je zase diskusia...
Jsem rád, že si občas všimne i někdo jiný i když třeba nezná ty hrůzy, co tu běžely před x měsíci. Ale on se tu bude ztrapňovat dál, dokud se u toho neumlátí. Je to prostě chudák. Komukoli jinému rád vysvětlím cokoli. Na něj ale rozhodně z vysoka …..
Avatar - Mikesus
14. 3. 2024 20:04
Re: To je zase diskusia...
to je jasné, když ukážu na tvé lži, tak nemáš chuť reagovat. Pak si mně bereš do huby a stejně trapně zase zdrhneš ubožáku. Útočit na ostatní umíš, říkat pravdu už moc ne. není překvapení, že pak najednou padají sekery na zaparkovanej passat.
Avatar - Mikesus
14. 3. 2024 17:50
Tragéd mokrous
Kde je ten ubožák, který tu místo diskuze šíří své výplody a lži?
Zase utekl jako jeho nocleh ryccardo nebo dinar, kteří se musí navézt do ostatních za názor místo diskuze. Jak nepřekvapivé, že tenhle odpad nikdy nedá žádný odkaz na své domněnky, aby se mohlo diskutovat, ale jen se snaží zesměšňovat ostatní. Obzvlášť, když nemají argument a jejich domněnky vycucané z prstu jsou pod tíhou faktů prokázány za lži. A ještě jsou tak hloupí, že na to dal upozorňují, místo aby sklopili uši, kdyz nemají koule na to se omluvit.

Ano, ostatním slušným diskutérům se omlouvám, že občas klesnu v reakci na tyhle opice za jejich úroveň.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - kari.laz
14. 3. 2024 20:21
Re: Tragéd mokrous
Nechceš se uklidnit, nebo někam uklidit? Zatím se tu jako ubožák a hlupák prezentuješ ty. Neumíš nic, než jen urážet, osočuješ, že někdo nechce přijmout jiný názor, ale jakmile má někdo názor opačný, než ty, prezentuješ se tu přesně tak, jak se tu snažíš popsat u ostatních. Absolutně se s tebou nedá diskutovat. Ještě do nedávna se prostor na debatu s tebou našel. Nevím, co se ti stalo, ale jsi a teď použiji peprbější výraz, odpad zdejších diskuzí spadající na úroveň Dona Vita a podobných. ZKus se nejdřív zamyslet sám nad sebou a nad svým vystupováním, než tu budeš urážet ostatní.
Avatar - Mikesus
14. 3. 2024 20:25
Re: Tragéd mokrous
já nemám problém s jiným názorem. Já mám problém, že ten jiný názor pokládáte za realitu a nedáváte k tomu jediné podklady, studie, argumenty. Prostě domněnka, která je údajně reálná, kdy to často nakonec dopadne tak, že prokážu, že to je výmysl, nebo úmyslná lež. A urážky se pouštím až následně, když se někdo přímo, nebo nepřímo pustí do mne. A to hlupáci nejsou schopni rozdýchat a pouští se do osobních útoků. Třeba jako teď zkoušíš ty
Pokud nejsi lhář, pak tu teď napiš, kde v této, nebo i jiné diskuzi, jsem jako první na někoho útočil. Vše to jsou jen reakce na bezdůvodné útoky na mne.
Don má občas problémy s argumenty, ale je to dáno tím, že ty studie a různé odkazy dával už stokrát ( zobecněná nadsázka, abyste to nebrali doslova ). To vám se stát nemůže, vy žádné argumenty nemáte.
Avatar - Mikesus
14. 3. 2024 22:10
Re: Tragéd mokrous
tak nic, jak jsem čekal. Když chci argument a důkaz tvého tvrzení, utečeš ( a nezkoušej tvrdit, že jsi jel třeba do Brna a zpět, online jsi byl několikrát od mé rekace ).
proč to máte společné s Mokrousem a Ryccardem? Jedna skupina, co mně se snaží vnutit, že nerespektuju názor jiných ( názor respektuju, jen nerespektuju lži ) a sami ho nerespektují a místo toho uráží, když pod tíhou informací se ukáže jejich názor neodpovídající realitě a následně vše začnou ignorovat.
A jestli mne odpad prohlásí odpadem, je to kompliment. Takže, já jsem s tím v pohodě.
Avatar - Jamme
14. 3. 2024 22:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
15. 3. 2024 00:49
Re: Tragéd mokrous
ta schíza se ti zhoršuje Hammuno :-) :-) :-) :-)
Avatar - Mokrous
14. 3. 2024 20:38
Party king!
Takový tričko si asi koupím. Páč koukám, jak to tu beze mne žije celej den. A to stačilo jen se po obědě ukázat na 2 minuty a párty pak už jede sama až do noci :D :D :D
A zatímco jsem zbaběle odjel se slámou v botách do Brna a tam ji vyměnil za členy rodiny, kterou nemám, tak vám tu světlonoš, mravokárce a odborník na každé téma všechno hezky vysvětlil.
Celou cestou jsem si ho honil a kyselými NOx výpary zabil nejmíň 48 nemluvňat a školáků.
Chtěl jsem tu být celej den a je mi to moc líto, ale chci si ještě užít ten svůj křáp, páč za rok už neprojdu emisema a tak budu chodit už jen pěšky.
A v podvečer jsem měl ještě veliký spor s členy neziskové organizace "Progresivní barvoslepí", kdy jsem prostě nedokázal sehnat odkaz, který by potvrdil mou podle nich lež, o které si myslím, že to je pravda. A to na moje přesvědčení, že tráva je zelená. Kdyby měl někdo odkaz na relevantní zdroj, jako je třeba Quora (tam jsou jen odborníci a držitelé Nobelových cen), kde by se dalo potvrdit barvu trávy, tak bych mu byl moc vděčný.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Mikesus
14. 3. 2024 20:47
Re: Party king!
Jojo. Píšu ze zdrhneš z diskuze, psla jsem to ve 20:04. Do brna a zpet si stihl za 28 minut ( jeden tvuj příspěvek 19:52 a druhy 20:20 ). Pak jeste zoufale stejně ignoruješ neodpovidas na otázky. Ale vím proč to děláš, nemáš argument, jen osobní útoky, a zase by vyšlo najevo, že si vymýšlíš. Takze do Brna a zpět za 28 minut. Z Pardubického kraje určitě.
Avatar - Jamme
14. 3. 2024 21:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
14. 3. 2024 21:57
Menší brácha
A to víte, že Kizashi mělo předchůdce v menším bráškovi SX4 jako sedan ? Je to dost ojedinělé v našich končinách, ale jezdilo to docela dobře, přišlo mi to jízdně lepší, než klasická SX4 - celé to bylo takové tužší a pevnější (sedan no), točivé 16tistovky, tenkrát mne to zaujalo, ale moc krásy nepobralo.

jeden je tu na prodej :)

http://www.sauto.cz/…ki/sx4/199973062

Zkoušel to někdo ? Znáte to ?
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Mikesus
14. 3. 2024 22:14
Re: Menší brácha
v sedanu jsem nejel nikdy, jen v tom HB nebo jak to nazvat. Ten sedan se mi i líbil a upřímně, dnes vypadá pořád dobře.
A ještě předtím tu byla Liana
https://www.auto.cz/…o-zuzeno-10-2002?…

Známí ji měli. Nic moc to nebylo auto tedy.
Avatar - Ozzman
14. 3. 2024 22:28
Re: Menší brácha
Jo, Lianu si pamatuji, ta měla více kar. variant.

Jinak to první klasické SX4 bylo velmi dobré autíčko, motory točivé, možnost 4x4 i s MAUNALEM (Ahoj ARESE!) a i to dobře jezdilo, bylo prostorné... trochu to odneslo punc auto duchodcu, ale to dnes vnímám jako pozitivum, protože ti kupovali auta, co by měly dožít s nimi, tzn spolehlivé :)
15. 3. 2024 01:24
Re: Menší brácha
S Kianou jsem se kdysi světla a byl to naprostý odpad. :-( :no:
Avatar - Ozzman
15. 3. 2024 08:29
Re: Menší brácha
Tohle byl jiné auto, je to normální SX4, jen s ošklivější karoserií :D
Avatar - speedfred
14. 3. 2024 23:18
Re: Menší brácha
Na Kizashi sa dalo aspoň trochu pozerať ale toto 😖😖😖
15. 3. 2024 07:12
Re: Re: Menší brácha
Na kizashi sa hlavne dalo pozerat ked to bol prototyp
15. 3. 2024 01:31
Neúspěch Kizashi v Evropě...
byl způsoben nejen nevhodným modelovým mixem a pro tento segment "nevhodnou" značkou, ale i divným designem - při pohledu z boku vynikal extrémní nepoměr v délce předních a zadních dveří a to boubelaté víko kufru evropskému vkusu taky rozhodně nelahodilo... :-( :no:
Rozbalit vlákno
0