Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Ja Prvni 123
Kradou technicka reseni i design, dotuji to pro dosazenipolitickych cilu... a mistni novinari jim za to tleskaji.
A vedome ci nevedome tak podporuji cinskou agresi proti evropskemu hospodarstvi.
Nevim, ktera z tech variant ne horsi.
A vedome ci nevedome tak podporuji cinskou agresi proti evropskemu hospodarstvi.
Nevim, ktera z tech variant ne horsi.
No a mezitím EU vypne jadérky a mladí zelení se budou lepit k zemi za zrušení plynu a ropy. Paka jsou především západní mládež vymaštěná z blahobytu.
Raz tých magorov sediacich na ceste niekto odignoruje a prejde cez nich, EÚ potom bude mať ekologických svätých... Ktovie, akú formu protestu vymyslia potom...
Inak nechápem tie plače nad tým, čo robí Čína pre seba a svoj priemysel. Keby to isté robila EÚ a vlády jednotlivých krajín, tak by Čína zďaleka nebola tak na koni ako teraz.
Inak nechápem tie plače nad tým, čo robí Čína pre seba a svoj priemysel. Keby to isté robila EÚ a vlády jednotlivých krajín, tak by Čína zďaleka nebola tak na koni ako teraz.
Ale nie vždy sú tí ekoteroristi na škodu. Napríklad teraz obsadili les kde chce Tesla rozšíriť svoj závod. 🙂
Kamaráde a kdo za tím vším "stojí" a už dlouhé roky? Zase Čiňani a jejich 100 letý plán............
Víš, jsi úplně mimo.
Číňané dávno nemají co krást!!! Evropské automobilky jim vše dobrovolně prodaly!
A dnes jsou čínské automobilky bohužel už dál než většina evropských. Takže už dávno nemají co kopírovat.
Číňané dávno nemají co krást!!! Evropské automobilky jim vše dobrovolně prodaly!
A dnes jsou čínské automobilky bohužel už dál než většina evropských. Takže už dávno nemají co kopírovat.
Nemas pravdu.
Jsou dal jen v elektrovozidlech.
Ktere jsou ovsem vetsinove k nicemu.
Protlacuji je politicky. Mozna z blbosti, mozna ze zle vule...
Jsou dal jen v elektrovozidlech.
Ktere jsou ovsem vetsinove k nicemu.
Protlacuji je politicky. Mozna z blbosti, mozna ze zle vule...
vecernicek2
Když se EU zamyslí nad názvem politické strany, která má v Číně neomezenou moc, možná pochopí i proč.
V Evropské komisi to ví lépe než kdokoliv jiný. V každé evropské komisi seděl a sedí alespoň jeden komisař, který byl komunista. Například v současné komisi je to komisař pro ekonomiku Paolo Gentiloni, který se v mládí jako člen Partito di Unità Proletaria hlásil k myšlenkám maioismu (čínského komunismu). Ten určitě ví, kdo vládne v Číně. A jeden v mládí zapálený komunista/maoista dokonce 10 let Evropské komisi předsedal (José Manuel Barosso).
Hlavně to nebyla žádná novinka, nebo tajná informace. Že čínská jediná strana a vláda dotuje průmysl se ví pěkně dlouho. To jen politici s ouřady jsou jako vždy mimo realitu a pak se diví.
Jeli
V EU se dotace na elektromobily asi nedávaly?
Buffalo007
Tak hlavně už jenom z toho principu, že v EU jsou úplně jiné požadavky na celý proces výroby, by mělo být zavedené clo na zboží mimo EU.
Bože, koho to tá Země musí nosit a živit?
Takže počítače, mobily, hadry, elektronika a další komodity z Číny splňují požadavky na výrobní proces ale auta z Číny ne? Ty by jsi měl sedět s tímto myšlením přinejmenším v Bruselu.
A Tesla z Ameriky, která nemá volant a spinač směrovek je v souladu s Evropskými postupy a normami? :no:
Takže počítače, mobily, hadry, elektronika a další komodity z Číny splňují požadavky na výrobní proces ale auta z Číny ne? Ty by jsi měl sedět s tímto myšlením přinejmenším v Bruselu.
A Tesla z Ameriky, která nemá volant a spinač směrovek je v souladu s Evropskými postupy a normami? :no:
Pepa_007
Máme důkazy že EU dotuje : xxxxxx.
Za xxxxxx je možné doplnit vše co vás napadne. Elektromobily, zemědělce, solarníky, atd....
Za xxxxxx je možné doplnit vše co vás napadne. Elektromobily, zemědělce, solarníky, atd....
Ondrej1
Zatímco u nás národní státy a EU vůbec nic nedotuji... 😲
Ondrej Marsal
A proc by je nemohli dotovat?Proc je nedotujou evropske staty taktez?Vzdyt jim prece jde o to,aby jezdilo co nejvice eko aut a kdyz pri tech cenach si je muze dovolit tak 10-20% lidi tak se nemuzou divit.Zapad sveho vrcholu uz davno dosahnul a je jasny ze nastoupi nekdo jinej.
Ondrej Marsal
A proc by je nemohli dotovat?Proc je nedotujou evropske staty taktez?Vzdyt jim prece jde o to,aby jezdilo co nejvice eko aut a kdyz pri tech cenach si je muze dovolit tak 10-20% lidi tak se nemuzou divit.Zapad sveho vrcholu uz davno dosahnul a je jasny ze nastoupi nekdo jinej.
rohYpnol
Šrotovné 2008-11 nic??
Dotace na EV nic??
Podpora Německé vlády směrem k VAG nic??
Podpora Francouzské vlády směrem k Renaultu nic???
Nebýt podpora evrooských vlád směrem k Renaultu nebo VW, tak tyhle firmy díky politice EU dávno zbankrotovaly!!!
Bruselské RVHP se cítí poškozeno ČLR?? Bravo!!! Zloděj křičí chyťte zloděje!
Dotace na EV nic??
Podpora Německé vlády směrem k VAG nic??
Podpora Francouzské vlády směrem k Renaultu nic???
Nebýt podpora evrooských vlád směrem k Renaultu nebo VW, tak tyhle firmy díky politice EU dávno zbankrotovaly!!!
Bruselské RVHP se cítí poškozeno ČLR?? Bravo!!! Zloděj křičí chyťte zloděje!
joo, hochu. To se nesmí nahlas tady říkat, protože by bruselským trollům mohlo puknout zrcadlo
Tyhle automobilky by zkrachovaly diky jejich zaostalosti a neschopnosti. Kdyz se řekne nespolehlivé auto, napadne někoho Čína jako první? Skoro nikoho. Ale renault, fiat, alfa, VW. Možná ještě "britské" značky jako range nebo jag.
Kdzy by se nesnažili obcházet emise a místo toho investovali do kvality a funkčnosti, nemusel jim nikdo pomáhat.
Kdzy by se nesnažili obcházet emise a místo toho investovali do kvality a funkčnosti, nemusel jim nikdo pomáhat.
Opět píšeš do značné miry bludy. Fiat, Alfa, VW, Renault a PSA nemá žádné zásadní problémy se spolehlivostí ani kvalitou. Některé modely jsou lepší, jiné horší, záleží co hledáme a co myslíme tou spolehlivostí. V zásadě se ale Francouzi vylezou nezi Porsche či Toyotu a mezi Teslu. Tam někde tyhle auta jsou. Prostě v normě.
Ano, Range-Rover je trochu past, ale tam je to také důsledkem složitosti. Ono když auto je mechanicky složitější a má v sobě víc elektroniky, tak prostě riziko poruchy je vyšší. Tak to zkrátka je.
Ano, Range-Rover je trochu past, ale tam je to také důsledkem složitosti. Ono když auto je mechanicky složitější a má v sobě víc elektroniky, tak prostě riziko poruchy je vyšší. Tak to zkrátka je.
Ladislav Láník
Evropa snad nedotuje? Dělá to samé,jen dá ty peníze (dotace) jakoby člověku co to koupí. Né všude,u nás třeba teď jen firmám,ale ve Francii, Německu apod.všem co si to koupí, takže peníze jdou stejně automobilkám, jen oklikou a ještě jim zametají cestu různými nesmysly co zdražují spalovací auta.
Prostě žák (Čína) překonal učitele (Evropa) a ten teď prská a snaží se házet klacky pod nohy,aby se ten lepší žák nedostal na jeho místo,místo aby se chytl za nos a začal se zas učit...
Prostě žák (Čína) překonal učitele (Evropa) a ten teď prská a snaží se házet klacky pod nohy,aby se ten lepší žák nedostal na jeho místo,místo aby se chytl za nos a začal se zas učit...
Me proste fascinuje, kolik lidi to nechape.
At si Cina dela co chce. V Cine.
Kdyz se tady nebude vyrabet, nebudou prachy... lidi proste drsne zchudnou.
Kazdy chce mit evropske platy, ale cinske ceny.
Ne, to nejde. To proste nefunguje.
At si Cina dela co chce. V Cine.
Kdyz se tady nebude vyrabet, nebudou prachy... lidi proste drsne zchudnou.
Kazdy chce mit evropske platy, ale cinske ceny.
Ne, to nejde. To proste nefunguje.
MArk321123
asi nechápu v čem je to jiné než EU dotace evropským automobilkám. Napadá vás nějaké vysvětlení proč zrovna EU najednou vadí předotovanost ekonomiky ? Realita je dokonce taková že čínské automobilky dotuje sama EU prakticky jakýmikoliv dotacemi na elektromobily, které evropské automobilky zrovna moc prodávat neumí 😄 ... tedy češt naší výjimce Enyaq, té se kupodivu daří.
https😐/www.idnes.cz/…tec_technika_mla
Takže jestli jim EU uvalí dovozní clo na jejich auta, tak co nám asi tak Čína neprodá? Budou to suroviny pro výrobu EV nebo dokonce celé batery packy? Taháme za kratší konec lana.
Evropa jako celek je důležitý světový hráč. Jen pořád nechápu, proč tak často sami ze sebe děláme prcky...
Na to abychom si o tom udělali obrázek je dobré si znovu poslechnout rozhovor Dokoupila s Vaculíkem, který říká jaké jsou ceny aut v Číně.
Po dovozu do Evropy jsou prodejní ceny o 30-40% vyšší než v Číně a přesto jsou nižší než místní konkurence.
Když připustime myšlenku, že dotuje čínská vláda výrobu aut, tak kdo brání Lejnové dotovat také? Zemědělci berou dotace jako sviňa a zemědělské výrobky jsou drahé až nesnesitelně. Když kilo banánů z Kolumbie letecky dovezených stojí 20 Kč a ve stejnou dobu kilo cibule vypestovane za vesnici na poli stojí 40 Kč, stejně jako brambory a další lokální potraviny.
Takže se stačí zamyslet a nestranně hodnotit situaci.
Dámy a pánové, jsme v pr-deli!
Evropa se porazila vlastní chamtivostí. Napřed jsme honbou za ziskem naučili Číňany špičkové technologie a oni se je naučili a posunuli mnohem dál a teď se divíme
Čina už dávno vlastní EU.
EV China Cars won the battle for the EU customer :yes: