Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Máme důkazy, že čínská vláda dotuje své automobilky, tvrdí EU

55 komentářů

Avatar - Anonym
Anonym
Že bude obchodní valka s Ťamany a že se zase konečně v Evropě začne vyrábět.
ryccardo
No tu ovsem nemame sanci vyhrat jestli ti to nedochazi. Co si myslis ze asi bude z jejich strany nasledovat za proti tah?
Avatar - Anonym
Anonym
Šance vyhrát válku je vždy. Spíše evropští zelení šašci vymeknou driv, aby " neuškodili planete".
ryccardo
Ekonomickou válku s Čínou, která pro nás vyrábí nemůžeme vyhrát. Kupujeme od ní kde co, protože v záchvatu zeleného šílenství a chamtivosti přesouváme neeko výrobu do Číny, abychom vykázali na papíře nižší emise. Tak to je naprosto bez šance. Je jen otázka co nám Čína neprodá nebo radikálně zdraží. Pamatuju svého času jak Čína zdražila celému světu magnety a suroviny na jejich výrobu a my jen čuměli.

https😐/www.idnes.cz/…tec_technika_mla

Takže jestli jim EU uvalí dovozní clo na jejich auta, tak co nám asi tak Čína neprodá? Budou to suroviny pro výrobu EV nebo dokonce celé batery packy? Taháme za kratší konec lana.
Avatar - Anonym
Anonym
Jistě, když nás řídí zelená sebranka. Stačí se jí zbavit.
Avatar - Anonym
Anonym
to by ovšem nesměli být jedni lhostejní a druzí fanatici s vymytými kedlubnami
ryccardo
Musíme doufat, že se z obou skupin co píšeš zvednou voliči a půjdou zvolit něco jiného jen ne tuhle pakáž co tam vládne.
ryccardo
Hele to zní velice lákavě, ale nevím jestli je to nějak rychle realizovatelné a jestli to bude ve stávající chvíli stačit.
lukas13
Oni nás také velmi potřebují. Je to prosté.

Evropa jako celek je důležitý světový hráč. Jen pořád nechápu, proč tak často sami ze sebe děláme prcky...
ACE.
Jde o to, v čím zájmu ti zelení šašci konají. Pokud to není v našem, není důvod, aby měkli.
Avatar - apoho
apoho
Ta věta o tom, že čínská vláda dotuje výrobu aut je samozřejmě vymyšlená Lejnovou a jejími přisluhovači.
Na to abychom si o tom udělali obrázek je dobré si znovu poslechnout rozhovor Dokoupila s Vaculíkem, který říká jaké jsou ceny aut v Číně.
Po dovozu do Evropy jsou prodejní ceny o 30-40% vyšší než v Číně a přesto jsou nižší než místní konkurence.
Když připustime myšlenku, že dotuje čínská vláda výrobu aut, tak kdo brání Lejnové dotovat také? Zemědělci berou dotace jako sviňa a zemědělské výrobky jsou drahé až nesnesitelně. Když kilo banánů z Kolumbie letecky dovezených stojí 20 Kč a ve stejnou dobu kilo cibule vypestovane za vesnici na poli stojí 40 Kč, stejně jako brambory a další lokální potraviny.

Takže se stačí zamyslet a nestranně hodnotit situaci.
Dámy a pánové, jsme v pr-deli!
Evropa se porazila vlastní chamtivostí. Napřed jsme honbou za ziskem naučili Číňany špičkové technologie a oni se je naučili a posunuli mnohem dál a teď se divíme
Avantime
Hej, poďme robiť zadarmo a nech je všetko dotované!
šofér
Tak evidentně se najdou takoví, kteří si myslí, že peníze rostou na stromech, pán je právě takový příklad..
šofér
Svatá prostoto- kde je v článku uvedeno, že se subvencování týká pouze automobilů na vývoz? Nikde! Subvence se poskytují pro celý automobilový sektor v Číně, ale to bych asi po vás chtěl hodně, umět pochopit psaný text, že ano.
Avatar - apoho
apoho
Zjevně tvůj komentář se netýká mého stanoviska?
Avatar - cizekHUNTER
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pradeda777
pradeda777
Primitivní kecy....ach jo.....
Avatar - apoho
apoho
Pan je nějaký ekonomický e😜ert...ach jo :no:
Avatar - cizekHUNTER
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ryccardo
Ano vystihl si to naprosto přesně. :yes:
Avatar - cizekHUNTER
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Tak německé prémii se do nějaké války s Čínou samozřejmě moc nechce, je to jejich hlavní trh. Nikdo jiný z Evropy už tam skoro neprodává. Když ale německá prémie vládne Německu a Německo Evropě, tak se pak těžko něco pohne... 😄
Tatra613
Ať děláte co děláte Čina stejně zvitezi.
Čina už dávno vlastní EU.
EV China Cars won the battle for the EU customer :yes:
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Kradou technicka reseni i design, dotuji to pro dosazenipolitickych cilu... a mistni novinari jim za to tleskaji.

A vedome ci nevedome tak podporuji cinskou agresi proti evropskemu hospodarstvi.

Nevim, ktera z tech variant ne horsi.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
No a mezitím EU vypne jadérky a mladí zelení se budou lepit k zemi za zrušení plynu a ropy. Paka jsou především západní mládež vymaštěná z blahobytu.
Avatar - Anonym
Anonym
:yes:
traveldrive
Raz tých magorov sediacich na ceste niekto odignoruje a prejde cez nich, EÚ potom bude mať ekologických svätých... Ktovie, akú formu protestu vymyslia potom...

Inak nechápem tie plače nad tým, čo robí Čína pre seba a svoj priemysel. Keby to isté robila EÚ a vlády jednotlivých krajín, tak by Čína zďaleka nebola tak na koni ako teraz.
nippon
Ale nie vždy sú tí ekoteroristi na škodu. Napríklad teraz obsadili les kde chce Tesla rozšíriť svoj závod. 🙂
Avatar - pradeda777
pradeda777
Kamaráde a kdo za tím vším "stojí" a už dlouhé roky? Zase Čiňani a jejich 100 letý plán............
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Víš, jsi úplně mimo.

Číňané dávno nemají co krást!!! Evropské automobilky jim vše dobrovolně prodaly!

A dnes jsou čínské automobilky bohužel už dál než většina evropských. Takže už dávno nemají co kopírovat.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Nemas pravdu.

Jsou dal jen v elektrovozidlech.
Ktere jsou ovsem vetsinove k nicemu.

Protlacuji je politicky. Mozna z blbosti, mozna ze zle vule...
vecernicek2
Když se EU zamyslí nad názvem politické strany, která má v Číně neomezenou moc, možná pochopí i proč.
Avatar - Anonym
Anonym
V Evropské komisi to ví lépe než kdokoliv jiný. V každé evropské komisi seděl a sedí alespoň jeden komisař, který byl komunista. Například v současné komisi je to komisař pro ekonomiku Paolo Gentiloni, který se v mládí jako člen Partito di Unità Proletaria hlásil k myšlenkám maioismu (čínského komunismu). Ten určitě ví, kdo vládne v Číně. A jeden v mládí zapálený komunista/maoista dokonce 10 let Evropské komisi předsedal (José Manuel Barosso).
traveldrive
Európska komisia je komunistickejšia ako Čína. Len to inak nazývajú.
Avatar - lyon667
lyon667
Hlavně to nebyla žádná novinka, nebo tajná informace. Že čínská jediná strana a vláda dotuje průmysl se ví pěkně dlouho. To jen politici s ouřady jsou jako vždy mimo realitu a pak se diví.
Jeli
V EU se dotace na elektromobily asi nedávaly?
JakTak
Dotovat přímo výrobce a dotovat spotřebitele, je naprosto něco jiného. První, vám poskytuje výhodu v konkurenčním boji, druhé se vztahuje plošně na všechny výrobce.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Jen jsi trochu zapomněl zmínit ty obrovské podpory ze strany vlád směrem k německým a francouzským automobilkám 😒]
Buffalo007
Tak hlavně už jenom z toho principu, že v EU jsou úplně jiné požadavky na celý proces výroby, by mělo být zavedené clo na zboží mimo EU.
Avatar - apoho
apoho
Bože, koho to tá Země musí nosit a živit?

Takže počítače, mobily, hadry, elektronika a další komodity z Číny splňují požadavky na výrobní proces ale auta z Číny ne? Ty by jsi měl sedět s tímto myšlením přinejmenším v Bruselu.

A Tesla z Ameriky, která nemá volant a spinač směrovek je v souladu s Evropskými postupy a normami? :no:
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Máme důkazy že EU dotuje : xxxxxx.

Za xxxxxx je možné doplnit vše co vás napadne. Elektromobily, zemědělce, solarníky, atd....
Ondrej1
Zatímco u nás národní státy a EU vůbec nic nedotuji... 😲
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
A tim slouzi Cine.
Protoze Cina je dnes vetsinovy dodavatel baterek...
Ondrej Marsal
A proc by je nemohli dotovat?Proc je nedotujou evropske staty taktez?Vzdyt jim prece jde o to,aby jezdilo co nejvice eko aut a kdyz pri tech cenach si je muze dovolit tak 10-20% lidi tak se nemuzou divit.Zapad sveho vrcholu uz davno dosahnul a je jasny ze nastoupi nekdo jinej.
traveldrive
:yes:
Ondrej Marsal
A proc by je nemohli dotovat?Proc je nedotujou evropske staty taktez?Vzdyt jim prece jde o to,aby jezdilo co nejvice eko aut a kdyz pri tech cenach si je muze dovolit tak 10-20% lidi tak se nemuzou divit.Zapad sveho vrcholu uz davno dosahnul a je jasny ze nastoupi nekdo jinej.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Šrotovné 2008-11 nic??
Dotace na EV nic??
Podpora Německé vlády směrem k VAG nic??
Podpora Francouzské vlády směrem k Renaultu nic???

Nebýt podpora evrooských vlád směrem k Renaultu nebo VW, tak tyhle firmy díky politice EU dávno zbankrotovaly!!!

Bruselské RVHP se cítí poškozeno ČLR?? Bravo!!! Zloděj křičí chyťte zloděje!
Avatar - apoho
apoho
joo, hochu. To se nesmí nahlas tady říkat, protože by bruselským trollům mohlo puknout zrcadlo
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tyhle automobilky by zkrachovaly diky jejich zaostalosti a neschopnosti. Kdyz se řekne nespolehlivé auto, napadne někoho Čína jako první? Skoro nikoho. Ale renault, fiat, alfa, VW. Možná ještě "britské" značky jako range nebo jag.
Kdzy by se nesnažili obcházet emise a místo toho investovali do kvality a funkčnosti, nemusel jim nikdo pomáhat.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Opět píšeš do značné miry bludy. Fiat, Alfa, VW, Renault a PSA nemá žádné zásadní problémy se spolehlivostí ani kvalitou. Některé modely jsou lepší, jiné horší, záleží co hledáme a co myslíme tou spolehlivostí. V zásadě se ale Francouzi vylezou nezi Porsche či Toyotu a mezi Teslu. Tam někde tyhle auta jsou. Prostě v normě.
Ano, Range-Rover je trochu past, ale tam je to také důsledkem složitosti. Ono když auto je mechanicky složitější a má v sobě víc elektroniky, tak prostě riziko poruchy je vyšší. Tak to zkrátka je.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Boze, ty jses ale uplne mimo... nejvetsi sracky dodava zcela jednoznacne Cina.

V cemkoliv. Auta jsou jen jedno z.

Kup si cinskej destnik.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ano, proto VAG dává čínský baterky?? To dává smysl :yes:
Ladislav Láník
Evropa snad nedotuje? Dělá to samé,jen dá ty peníze (dotace) jakoby člověku co to koupí. Né všude,u nás třeba teď jen firmám,ale ve Francii, Německu apod.všem co si to koupí, takže peníze jdou stejně automobilkám, jen oklikou a ještě jim zametají cestu různými nesmysly co zdražují spalovací auta.
Prostě žák (Čína) překonal učitele (Evropa) a ten teď prská a snaží se házet klacky pod nohy,aby se ten lepší žák nedostal na jeho místo,místo aby se chytl za nos a začal se zas učit...
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Me proste fascinuje, kolik lidi to nechape.

At si Cina dela co chce. V Cine.

Kdyz se tady nebude vyrabet, nebudou prachy... lidi proste drsne zchudnou.

Kazdy chce mit evropske platy, ale cinske ceny.
Ne, to nejde. To proste nefunguje.
Avatar - MArk321123
MArk321123
asi nechápu v čem je to jiné než EU dotace evropským automobilkám. Napadá vás nějaké vysvětlení proč zrovna EU najednou vadí předotovanost ekonomiky ? Realita je dokonce taková že čínské automobilky dotuje sama EU prakticky jakýmikoliv dotacemi na elektromobily, které evropské automobilky zrovna moc prodávat neumí 😄 ... tedy češt naší výjimce Enyaq, té se kupodivu daří.