V rámci nedávno představené modernizace se do nabídky elektrického porsche zařadila vrcholná varianta Turbo GT, jež patří k nejrychlejším autům planety.
Nemusí se bát trestu, protože spoléhá na § 26 - Kdo pro duševní poruchu v době spáchání činu nemohl rozpoznat jeho protiprávnost nebo ovládat své jednání, není za tento čin trestně odpovědný.
hezkou demonstrací toho, že koně jsou pořád jen koně, jedno z jakého typu pohonu, a hmotnost je pořád hmotnost, ať se jí technikou snaží ošálit i tak zdatná značka, jakou je porsche.
Taycan turbo GT - 1100 koní, 2,2 tuny, čas na NS: 7.05 min.
911 GT3 RS - 525 koní, 1,45 tuny, čas na NS: 6:49 min.
musím přiznat, že když mě GT3 RS "nahánělo" v Alpách, tak mě deklasoval rozdílem několika tříd. Já si připadal jak žáček v nějakém prskoletu. Je pravdou, že jsem to tam neznal, hodně mi ubíraly 25W xenony, protože jsem v té tmě "nic neviděl". Na běžnou jízdu dobrý, ale na prosvícení půlky Alp, jako se to dařilo tomu Porsche to nemá. V autě jsem měl navíc velký nákup a sadu 19" alu kol. Takže to bylo tak 2,5t proti 1,5t.
Pár zatáček a rovinek jsem ho měl za zády, ale pak přišla o něco delší rovinka, ohlušující řev a jediné co mi proběhlo hlavou, tak hláška z filmu "Ropáci" ... "a jsou v ***iiii". Myslel jsem, že si to Porsche ještě prohlédnu za zatáčkou, ale než jsem do ní dojel, on už byl za další. Takže jsem další minutu už jen viděl, jak jeho světla tu a tam pročísla tmu ... a dalších pět minut slyšel řev jeho motoru.
neco podobnyho sem zazil, kdyz jsem na kole stoupal na grossglockner, ohlidnul jsme se, a kus za mnou nejakej pohublej tipek v takovym tom zavodnickym oblecku, tak sem slap do pedalu abych se uplne neztrapnil.
ale ja narozdil od tebe neudrzel svoji pozici ani do prvni zatacky, takze ani za tou prvni zatackou jsem ho uz nedohlid a dalsich 5 minut on o nekoli pater vys slysel, jak ja hluboko pod nim funim.
snad jedinou mou omluvou bylo, za ja se nahoru drapal na horalu, zatimco on na silnicce ...
se sportovci mám taky storku. Jel jsem na horalu na Milešovku. Cesta nahoru na horu nic moc, občas musíš sesednou z kola a nést ho. A v jednom takovém místě mě předbíhá děda, odhadem tak 70+ se slovy "přidej mladej". Jasně děda měl tak 65kg i s botama, já s kolem 120kg. Vydrápu se nahoru a děda na mě řve "kde séš, já už mám druhý a ty vypadáš jako kdybys na sebe jedno vylil". Tak jsem s ním chvíli kecal a vypadlo z něj, že má strašně otravnou bábu a že má povolenou jedinou hospodu a to tu na Milešovce, takže si tu horu vyběhne i 2x denně.
:D:D:D
z milesovky mam taky pribeh
kamos tam poradal chlastacku (byla tam retranslacni stanice a on tam mel nejaky konexe).
itinerar byl autem od lovosic na teplice a nad lovosicema na vrsku doleva, nekde tam nechat auto a pak pesky porad do kopce az nahoru a tam to je.
posledni prisel az kolem pulnoci uplne znicenej. rikal, ze prijel az na ten vrsek, dal se doleva a pak sel porad do kopce a kdyz dosel nahoru, tak tam nic nebylo a vyziznenej videl, jak se sviti na jinym kopci ...
von jel od teplic a ne od lovosic, takze vylez na jinej kopec ...
A neměl ten děda elektrokolo, takový závodnický důchodce potkávám na tůrách hodně, jak tam je ta asistence elektromotoru tak jsou kolikrát ti důchodci jak utržení ze řetězu a fičí o 106 a to nemluvím o dojezdu kam díky elektrokole se dostanou
ne ne, ale potkávám "ty samé". Jsem tu rval kopce na místních zrekultivovaných výsypkách a dědula mi zaprášil brejle jak se kolem mě prohnal na elektrokole.
Porsche vám nikdy nedá tolik, kolik vám Elon slíbí (ten má přece 0-100 za jednu sekundu, nebo tak něco, tomu hlemýžď s 0-100 za 2,2 s těžko může konkurovat) :D:D:D