Ekonomika
malovali jakkoliv, podíl BEV do jedné desetiny trhu je asi dlouhodobě normální. Koupí si ho ti, kdo na něj mají, kdo mají vlastní bydlení v rodinném domě, ideálně s fotovoltaikou. Ti ostatní si to nekoupí, protože na to nemají, nemají vhodné podmínky pro nabíjení a BEV jim nevyhovuje z užitných důvodů.
Silně pochybuji, že by se na prodeje BEV dál tlačilo zvýšením podpory prodejů, na to už je Evropa vyžraná a zadlužená až do dna.
Silně pochybuji, že by se na prodeje BEV dál tlačilo zvýšením podpory prodejů, na to už je Evropa vyžraná a zadlužená až do dna.
Cukr a bič - EV musí a budou zlevňovat, spalováky pod tlakem přísnějších norem budou zdražovat. Jako dneska už je problém najít auto s odpovídající užitnou hodnotou za cenu Tesly 3 a Y v D segmentu, čeká to nejspíš i nejpopulárnější segmenty B a C.
TM3 sa mi celkom páči, technicky je asi top v elekromobilite , cena vďaka dotácii viac než zaujímavá. Cez čo sa ale neprenesiem tak je ovládanie auta, to fakt nedam.
Tak po fl je to este horsie, inac najlepsie ev co som mal pozicane, skoda, ze nerobia kombi. A nech donvito nepise, ze je tu y, lebo to je kopa srotu
Jo, interiér je velká slabina. Zase ale i bez dotace jsi na ceně Passatu s 1.5TSI... a Y má tu value/money ještě lepší, jen holt vypadá jako brambora.
Tak y horsie jazdi a hlavne je to lowcost so vsim vsudy, spracovanie kvalita ovela horsia ako tm3, to vsetko praska, puka, drci aj na rovnej dialnici, tam by sa hodil 2.0tdi na zamaskovanie nedokonalosti 😂
V podstate souhlas, krome toho, co je normalni.
BEV budou s klesajici cenou samozrejme pribyvat.
Jen bych te rad informoval, ze zivotnost me baterie je papirove pres 400.000km.
S vymenou nepocitam.
Ale mozna se pletu.
Lide casto chybne zamenuji pojmy zaruka a zivotnost...
K vlastnictvi BEV nepotrebujes dum.
Ale garazove stani s nabijeckou nebo moznost nabijeni v praci je velka vyhoda.
BEV budou s klesajici cenou samozrejme pribyvat.
Jen bych te rad informoval, ze zivotnost me baterie je papirove pres 400.000km.
S vymenou nepocitam.
Ale mozna se pletu.
Lide casto chybne zamenuji pojmy zaruka a zivotnost...
K vlastnictvi BEV nepotrebujes dum.
Ale garazove stani s nabijeckou nebo moznost nabijeni v praci je velka vyhoda.
Jak píšu, to ukáže čas. Té životnosti akumulátoru bych rád věřil, ale celý život pracuji v oboru elektro, a se vším, co kdy mělo v sobě baterku nebo akumulátor, byla časem provozní pakárna.
Garážové stání s wallboxem samozřejmě stačí, ale na sídlišti toho docílíš jenom těžko.
Garážové stání s wallboxem samozřejmě stačí, ale na sídlišti toho docílíš jenom těžko.
Tak ne vsichni bydli na sidlisti.
A spousta na sidlisti bydlicich pracuje ve fabrice s firemnim parkovistem...
A spousta na sidlisti bydlicich pracuje ve fabrice s firemnim parkovistem...
kde žadné nabíječky nejsou 😄
Prekvapive.
Kdyz zadny zamestnanec nema EV. 😁
Co by tam ty nabijecky asi tak dnes delaly?
Kdyz zadny zamestnanec nema EV. 😁
Co by tam ty nabijecky asi tak dnes delaly?
Což je trošku začarovaný kruh...
čekaly až si někdo Ev koupí jako čekaj u zapadlé trafačky PRE na konci sídlišti, jestli se tam denně nabije 1 auto nebo 3 😄
K tvé definici kdo kupuje BEV bych ještě dodal ...většinou jako druhé nebo třetí auto do rodiny... Znám velmi málo majitelů nových BEV, kteří by jej měli jako jediné nebo hlavní auto, prakticky vždy je to příměstské přibližovadlo bez ohledu jestli je to Taycan nebo 500e.
No to nebudu rozporovat.
Spis proc tomu tak je?
Kvuli mytum a predsudkum o elektromobilte?
https😐/www.skoda-auto.cz/…baterie-nabijeni
Předsudky a fakta – Baterie a nabíjení
Realita pouzivani EV se diametralne odlisuje od predstav vetsiny zdejsich diskuteru.
A sice od ceny a doby nabijeni po zivotnost baterky.
Proto sem chodim a delam osvetu.
Spis proc tomu tak je?
Kvuli mytum a predsudkum o elektromobilte?
https😐/www.skoda-auto.cz/…baterie-nabijeni
Předsudky a fakta – Baterie a nabíjení
Realita pouzivani EV se diametralne odlisuje od predstav vetsiny zdejsich diskuteru.
A sice od ceny a doby nabijeni po zivotnost baterky.
Proto sem chodim a delam osvetu.
pokusím se rozumně a bez emocí ti vysvětlit to, co ti už tady 1000 x napsali i jiní.
Kdyby nebyl ten nepřirozený tlak od politiků, tak všichni budou happy.
Zničili dobře fungující autoprůmysl v Evropě ve jménu elektrizace a teď už se šíří požár až ke střeše, tak se začíná přehodnocovat.
Stačí, když přiznaš, že jsi naskočil na vlnu elektrifikace ale nemá to hlavu ani patu
Kdyby nebyl ten nepřirozený tlak od politiků, tak všichni budou happy.
Zničili dobře fungující autoprůmysl v Evropě ve jménu elektrizace a teď už se šíří požár až ke střeše, tak se začíná přehodnocovat.
Stačí, když přiznaš, že jsi naskočil na vlnu elektrifikace ale nemá to hlavu ani patu
Prdlajs předsudky, je to kvůli praktičnosti. Když každý týden ve čtvrtek brzy ráno vyrážím z Prahy do Mnichova a pozdě večer se vracím, tak opravdu nejsem zvědavý na opruz s nabíjením a ano nejsem nadšenec, který si rád dává "pauzičky" na kávu ať už u českých nebo německých nabíječek a ráno kvůli tomu vstával o hodinu dříve a večer se vracel místo před půlnocí hluboko po půlnoci, takže jako svoje hlavní auto si EV ještě dlouho nekoupím. Naopak na cukačky kolem pražského komína je EV pro mou rodinu značka ideál, v noci se nabije a přes den slouží, takže v budoucnu tuto roli bude určitě v naší rodině stále hrát i za 2-3 roky po výměně současné TM3 za něco kvalitnějšího.
Nikdo ti EV nenuti.
Na tvem miste bych jel tak fosilem.
V cem je problem?
Za deset let bude vsechno jinak.
Na tvem miste bych jel tak fosilem.
V cem je problem?
Za deset let bude vsechno jinak.
Je krásné dělat osvětu na živnostnost baterky, když nejsou žádné reálně zkušenosti z provozu, nejstarší Ev je Tesla S z roku 2012, kde cca 25% těch aut z roku 2012 má již vyměnné baterky a dalších cca 17% dojezdilo (nehody, krádeže, požáry, nevyplatila se již oprava) 😄 😄 😄
https😐/www.autorevue.cz/…e-ceske-aktivity
ale komu se to líbí, tak to bude obhajovat i když to žádný racionální smysl nedává
ale komu se to líbí, tak to bude obhajovat i když to žádný racionální smysl nedává
https😐/www.auto.cz/…obil-e-c3-150338
nová generace Citroënu C3, kterou automobilka čerstvě odhalila. Elektromobil dojede až 320 km na jedno nabití 44kWh baterie a cena ve Francii začne v přepočtu na 574 tisících korun
:yes:
nová generace Citroënu C3, kterou automobilka čerstvě odhalila. Elektromobil dojede až 320 km na jedno nabití 44kWh baterie a cena ve Francii začne v přepočtu na 574 tisících korun
:yes:
Když ti do toho přidají trojúhelník, tak je to za šest kil. Myslíš, že to je cena, která strhne davy? Já myslím, že ne.
A co na tomto předraženém elektrokrumplu tak úžasného? 😒] Když si třeba můžu jít a koupit si velmi dobrý, vcelku pohledný a hlavně neomezeně a univerzálně použitelný Hyundai i10 1.2 za cca 300 000 Kč? 😄
slwdo at dlouhodoby trend po kesicich a delat z toho kazdy mesic nejake zavery je k nicemu.
Dulezity je dlouhodoby trend. EV rostou a 2024 se jejich podil zase zvysi oproti 2023. A nektere roky to poroste vic, nektere mene, natoz pak sledovat mesice… pas nekde prijedou 3 lode z ciny najednou a mesicni cisla jsou uplne jinak.
Dulezity je dlouhodoby trend. EV rostou a 2024 se jejich podil zase zvysi oproti 2023. A nektere roky to poroste vic, nektere mene, natoz pak sledovat mesice… pas nekde prijedou 3 lode z ciny najednou a mesicni cisla jsou uplne jinak.
Nemecky trh februar 2024
Colt 666ks
Clio 625ks
Ved kto by nechcel krajsie clio... mitsu :yes:
Diabolsky coltik uz vytasil rukavy :yes:
MG, Mitsu ... bude to dobry rok :yes:
Colt 666ks
Clio 625ks
Ved kto by nechcel krajsie clio... mitsu :yes:
Diabolsky coltik uz vytasil rukavy :yes:
MG, Mitsu ... bude to dobry rok :yes:
Hendly si včera napsal toto:
Otázka je proč tomu tak je a co z toho má redakce auto.cz
- počet lidí (jmen) co píšou pod články se dramaticky zmenšuje a to na úkor kvality.
- pod každým člákem o EV nastoupí skupina nicků které rozjedou vždy stejné tvrzení bez snahy diskuse a argumentace a zahltí vlákna výkřiky a agresivitou.
- jakýkoli jiný názor je překryt hromadou příspěvků bez snahy diskuse - viz například zabijám jakýkoliv diskuse Barrichello.
Proč tomu tak je a proč se údajní milovníci aut baví v naprosté většině pod články o EV kde nediskutují o technice, ale o tom kdo je větší si každý musí zodpovědět sám. Můj názor: Trollové na internetu je celkem levná zbraň...
Sdílím přesně ten názor :yes:
Otázka je proč tomu tak je a co z toho má redakce auto.cz
- počet lidí (jmen) co píšou pod články se dramaticky zmenšuje a to na úkor kvality.
- pod každým člákem o EV nastoupí skupina nicků které rozjedou vždy stejné tvrzení bez snahy diskuse a argumentace a zahltí vlákna výkřiky a agresivitou.
- jakýkoli jiný názor je překryt hromadou příspěvků bez snahy diskuse - viz například zabijám jakýkoliv diskuse Barrichello.
Proč tomu tak je a proč se údajní milovníci aut baví v naprosté většině pod články o EV kde nediskutují o technice, ale o tom kdo je větší si každý musí zodpovědět sám. Můj názor: Trollové na internetu je celkem levná zbraň...
Sdílím přesně ten názor :yes:
Napsal největší troll který kdy byl na auto cz - hammuna pod svými 45 321 fake nicky 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
Nejpřekvapivější číslo je na konci tabulky. 3,4 % pro skupinu Ostatní (LPG, CNG, vodík, ethanol). Skupina, kterou skoro všichni výrobci ignorují. Politická podpora skoro nulová. Dokonce i Fiat v tichosti ukončil výrobu svých LPG a CNG aut. Pokud zanedbáme vodíkovou Toyotu Mirai, zbyde jen Dacia a některé malé Renaulty s LPG, nic jiného neznám. Přesto se za posledních 5 let podíl těchto alternativ skoro zdvojnásobil z 1,9 na 3,4 %.
Politická podpora LPG a CNG je imho obrovská - viz. nastavení zdanění: https😐/www.cappo.cz/…alsich-zemich-eu
Protože to lidem dává pořád smysl a ze všech pohonů neomezujících člověka na mobilitě ne to nejdostupnější a nejvíc ekologická doprava.
LPG je navíc odpadní produkt vznikající při zpracování ropy, nevyužívat ho, tak se to bez užitku vyhodí....
LPG je navíc odpadní produkt vznikající při zpracování ropy, nevyužívat ho, tak se to bez užitku vyhodí....
chrocht je mrtvej, ne ze kraluje
smesnejch 13%
kraloval podvodem pred 10-20 lety
ted kraluje benzin
a za par roku EV
smesnejch 13%
kraloval podvodem pred 10-20 lety
ted kraluje benzin
a za par roku EV
Tých dízlov bude reálne viacej, pretože tabuľka je kapánek pokrivená. Sám by som rád vedel koľko d-éčiek je medzi hybridami.
to je okrajova zalezitost
Tak PHEV diesel bych neviděl jako nějaký dramatický zlo...
a upravovat tyto daně každoročně o inflaci za předminulý rok.
Naopak emisní povolenky, které se dnes chovají spíše jako kryptoměny (tedy jsou skupovány kdekým za účelem spekulace na růst ceny) jsou naprostá kravina, protože jsou naprosto nepředvídatelné, peníze za ně utracené utíkají z ekonomiky a neúčastní se jich všichni...
Naopak emisní povolenky, které se dnes chovají spíše jako kryptoměny (tedy jsou skupovány kdekým za účelem spekulace na růst ceny) jsou naprostá kravina, protože jsou naprosto nepředvídatelné, peníze za ně utracené utíkají z ekonomiky a neúčastní se jich všichni...
presne tak
nafta je proti benzinu zvyhodnena o 5 korun na litru
nafta je proti benzinu zvyhodnena o 5 korun na litru
Ano, sjednocení na stejnou úroveň ve všech státech umožní odstranit i daňový dumping u nafty, kde si státy doposud vzájemně více konkurují... :yes:
Nechte už toho, PHM je zatíženo daní dost, kdybyste dorovnali spotřební daň i u elektriky, tak se zas pohoršilo. Není třeba dělat nic, až bude baterka, nikdo chtít spalovák nebude.
neobolševický trolle, zdaněním nafty zdraží veškeré zboží které se přepravuje po silnici. Takže ano, dej si naftu za 120 kč litr a pošli si balíček PPL, Aš - Frýdek msítek 450-7000 Kč dle váhy a rozměru - užij si to, užije si to i ekonomika a firmy, kde začně masivní krach a propouštění
Pro nás ideál - čím hůře, tím lépe. Náš cíl - 3 miliony lidí na náměstích ve všech městech ČR na demonstracích a totální blikáda komunikací, náš cíl houska v lidu za 70 kč a chlebík na černém trhu za 600-3500 Kč
Pak defintivně skončí zelený bolševici 😄 😄 😄 😄 😄 Lidi vás vymažou z historie.
Pro nás ideál - čím hůře, tím lépe. Náš cíl - 3 miliony lidí na náměstích ve všech městech ČR na demonstracích a totální blikáda komunikací, náš cíl houska v lidu za 70 kč a chlebík na černém trhu za 600-3500 Kč
Pak defintivně skončí zelený bolševici 😄 😄 😄 😄 😄 Lidi vás vymažou z historie.
Metoda slaměného panáka by ti šla dobře 😁 :yes:
Nicméně argument, proč má být daň z nafty v roce 2024 směšných 9,95 Kč/litr beztak nemáš... :no: 😉
Tady je to i v přepočtech na GJ: https😐/www.cappo.cz/…alsich-zemich-eu
Nicméně argument, proč má být daň z nafty v roce 2024 směšných 9,95 Kč/litr beztak nemáš... :no: 😉
Tady je to i v přepočtech na GJ: https😐/www.cappo.cz/…alsich-zemich-eu
Protože díky naftě se přepravuje veškeré zboží a nemalá část osob ve vlacích poháněných naftou (všechny motoráky řady 810 + reginova + dieslové busy a minibusy). A vyrábí veškeré zemědělské komunity, nebot všechny traktory, sklízecí mlátičky, nákladáky a další technika jsou na naftu.
A zdražení nafty spolu s jedněmi z nejdražších energií na světě totálně zlikviduje zdejší zbídačenou, plně na e😜ortu závislou ekonomiku + zemědělství
Jednoduchý počty 😄 výrobky nebudou konkurenceschopné na světovém trhu díky ceně, lidi budou doma kupovat čím dál méně = krach, nezaměstatnost a zvýšení soc dávek 😄
Chceš se zabit diesl v osobácích? zdan prodej nových osobáků ve stylu Fabia 1,0 R3 - 399 000 Kč, Fabia 1,4 TDI 535 000 Kč
když to vezmu ad absurdum - RR cullinan 10 500 000 Kč benál, kdyby existovalo nafta verze 14 200 000 Kč
Ahoj, těšilo nás. Naftu nikdo nekoupí.
Vyřešeno 😄
to samé jde udělat s ojetinami
registrace nové ojetiny z ciziny
Euro 0: 10 000 kč benál, 35 000 nafta
Euro 1: 9 000 benál, 33 000 nafta
Euro 2: 8 000 venál, 31 000 nafta
Euro 3: 6 000 benál, 29 000 nafta
Euro 4 - 5 000 benál, 27 000 nafta
Euro 5 - 3 000 benál, 24 000 nafta
Euro 6 - 500 kč benál, 18 000 nafta
vyřešeno 😄
A zdražení nafty spolu s jedněmi z nejdražších energií na světě totálně zlikviduje zdejší zbídačenou, plně na e😜ortu závislou ekonomiku + zemědělství
Jednoduchý počty 😄 výrobky nebudou konkurenceschopné na světovém trhu díky ceně, lidi budou doma kupovat čím dál méně = krach, nezaměstatnost a zvýšení soc dávek 😄
Chceš se zabit diesl v osobácích? zdan prodej nových osobáků ve stylu Fabia 1,0 R3 - 399 000 Kč, Fabia 1,4 TDI 535 000 Kč
když to vezmu ad absurdum - RR cullinan 10 500 000 Kč benál, kdyby existovalo nafta verze 14 200 000 Kč
Ahoj, těšilo nás. Naftu nikdo nekoupí.
Vyřešeno 😄
to samé jde udělat s ojetinami
registrace nové ojetiny z ciziny
Euro 0: 10 000 kč benál, 35 000 nafta
Euro 1: 9 000 benál, 33 000 nafta
Euro 2: 8 000 venál, 31 000 nafta
Euro 3: 6 000 benál, 29 000 nafta
Euro 4 - 5 000 benál, 27 000 nafta
Euro 5 - 3 000 benál, 24 000 nafta
Euro 6 - 500 kč benál, 18 000 nafta
vyřešeno 😄
To nějak neodpovídá na otázku, proč když mohla být v roce 2004 daň 9,95 Kč a ekonomika se z toho nehroutila, tak proč by to v roce 2024 nemohlo být 19,90 Kč? Inflace od té doby byla cca 100 %, takže by to byla reálně cca stejná částka... 😉
Proč pořád soudruhu voláš po vyšším zdanění? Neměl bys tedy logicky spíš volat po nižším zdanění benálu?
Na benzín ale jezdí POUZE OSOBNÍ AUTA, takže by pumpaři a STÁT vydělali hrozně málo.
Připomínám ti zdražovací progresivistický soudruhu, že naftu bezpodmínečně potřebují😒br /> elektrické generátory (pohánějící nově otevřený servis Porsche v Holandsku, kde se kvůli zpackané elektrifikaci jaksi nepovoluje připojovat nové firmy a obytné domy do sítě)
stavební stroje
zemědělské stroje
nákladní vozidla
vysokozdvižné vozíky
důlní stroje a důlní lokomotivy
železniční soupravy tam kde není elektrika a takových tratí je velice mnoho
osobní vozidla a hlavně dodávky
atd atd atd
asi by ses měl probudit v reálném světě, kde jsi bez dieselů úplně v pudeli
Na benzín ale jezdí POUZE OSOBNÍ AUTA, takže by pumpaři a STÁT vydělali hrozně málo.
Připomínám ti zdražovací progresivistický soudruhu, že naftu bezpodmínečně potřebují😒br /> elektrické generátory (pohánějící nově otevřený servis Porsche v Holandsku, kde se kvůli zpackané elektrifikaci jaksi nepovoluje připojovat nové firmy a obytné domy do sítě)
stavební stroje
zemědělské stroje
nákladní vozidla
vysokozdvižné vozíky
důlní stroje a důlní lokomotivy
železniční soupravy tam kde není elektrika a takových tratí je velice mnoho
osobní vozidla a hlavně dodávky
atd atd atd
asi by ses měl probudit v reálném světě, kde jsi bez dieselů úplně v pudeli
V praci mame 4 nove elekro auta od Ari Motors a po arealu na jezdeni dobry :yes:
Ten článek neříká vlastně nic :no:
Tak asi takhle😒br />
10 nejprodávanějších aut v Evropě za leden až únor 2024 podle Dataforce
(pořadí - model - počet prodaných vozů)
1. Dacia Sandero - 45 312
2. VW Golf - 37 577
3. Peugeot 208 - 34 052
4. Toyota Yaris Cross - 32 390
5. Citroën C3 - 32 236
6. Škoda Octavia - 32 167
7. Tesla Model Y - 31 699
8. Renault Clio - 28 370
9. VW T-Roc - 28 208
10. Peugeot 2008 - 27 962
Tak asi takhle😒br />
10 nejprodávanějších aut v Evropě za leden až únor 2024 podle Dataforce
(pořadí - model - počet prodaných vozů)
1. Dacia Sandero - 45 312
2. VW Golf - 37 577
3. Peugeot 208 - 34 052
4. Toyota Yaris Cross - 32 390
5. Citroën C3 - 32 236
6. Škoda Octavia - 32 167
7. Tesla Model Y - 31 699
8. Renault Clio - 28 370
9. VW T-Roc - 28 208
10. Peugeot 2008 - 27 962
Díky, redakční muItiArese :yes:
Tady je ten tvůj spolehlivý zdroj: https😐/www.autoforum.cz/…skoruje-i-skoda/
Tady je ten tvůj spolehlivý zdroj: https😐/www.autoforum.cz/…skoruje-i-skoda/
EinsZwei Polizei
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jinak už tady stepuje 3 minuty po zveřejnění článku o EV :-!
12% EV.
U tebe by bylo fajn, abys sis zjistil ceny nabijeni a nesiril zde bludy. Ceny verejneho nabijeni skutecne zacinaji na 5.90Kc za kWh. A muzes tu lhat do aleluja...
Provoz EV je vyrazne levnejsi.
Kdo chce jezdit draho, at si koupi diesel.
Ale je to jen jeden měsíc a jednotky procent, takže...
Na to, ze skoncily dotace Nemecku, tak dobry.
To jak jakakoli negativni zprava o EV ma vliv na dedukci odpurcu je neuveritelne.
Za trollem, co siri lzi o cenach nabijeni.
Jak klickuju? Ze respektuju cisla, ktera aktualne uplne neodpovidaji dlouhodobemu trendu?
Tomu se rika klickovani? 😁
WTF
Co kdybys napsal neco k veci misto toho okopavani kotniku?
Multitrollovi ovšem nic nevysvětlíš, to je jak by jsi chtěl muslimovi vysvětlit, že Alláh neexistuje 😄
Dalším problémem je cena. Oblíbené SUV jsou v elektrice drahé a jediná levná je TMY. Jenže hlučné auto s nepohodlným podvozkem není právě terno a svérázný interiér stejně tak. Aktuální verze Enyaqu je sice skvělá, ale taky je dost drahá.
Oblibene SUV...
Jen ti nesmí vadit, že to je čína...
Volvo nestíhá vyřizovat objednávky na elektrické EX30. Výrobu posílí závod v Belgii
:-!
Časté oblíbené argumenty některých zdejších "odborníků" jsou víceméně slova podobných odborníků na YT. Že se Ev nekazí apod. Jenže kazí. Mají taky podvozek a mají dost sofistikovaný a masivní podvozek, takže opravy po letech jsou nákladné.
A když jsem si přečetl článek o nabíjení u Lidlu a Kauflandu, tak mne přešla chuť cokoliv řešit a blbec jako ty zůstane blbcem. Martýriem si procházet můžeš sám ale nedělej tomu propagaci
https😐/zpravy.aktualne.cz/…980ac1f6b220ee8/
Realita je dnes uplne jinde!
U Lidlu se dnes nabiji pres aplikaci Lidl.
Nebo klidne cipem PRE, pokud vim. 😲
Mozna by dokonce fungovala i tva pitoma karticka. 😁
Trolle. Vyjadruj se k necemu, cemu rozumis. 😉
"Nabíjení elektromobilu nově s aplikací Lidl Plus
Do svého chytrého telefonu s Androidem nebo iOS si nově můžete stáhnout nejnovější verzi aplikace Lidl Plus, ve které najdete záložku eMobilita. V té se skrývá vše, co potřebuje elektromobilista k tomu, aby vyhledal dostupné nabíjecí stanice od této společnosti, zapnul/vypnul nabíjení přes libovolný konektor a samozřejmě také za nabíjení zaplatil."
:-! :yes:
Lidl cena je 5.90Kc za AC kWh.
A ano, mel jsem pravdu. U Lidlu muzes nabijet i se svoji (evidentne nejspis smyslenou...) BMW kartickou. Jen jsi o tom nemel doposud nejmensi tuseni, jinak bys tu nepostnul dva roky stary clanek... 😁 😁
https😐/bmw-public-charging.com/…eb/cs/bmw-cz/map
Staci zadat Lidl Lodzska Praha.
Napriklad. Mas to tam za 7,50Kc AC.
:-! :-! :-!
Nemas zac tro(t)lle.
PS Nekdo jezdi na benzin a trolli o nabijeni. Ja jezdim na elektrinu a vysvetluji resp. v tomto pripade opravuji chybna tvrzeni.
1. U žádné veřejné nabíjecí stanice nenabijim, mám PHEV a nejsem závislý na elektřině
2. Nabijim jenom a pouze doma na vlastním wallboxu, nejsem padly platit za něco co mám doma zadarmo, když mi platíš OZE a prodávám dráze do sítě 😒] 😒] :no:
3.
Ju?
Slusny clovek by se omluvil....
Troll ne.
Troll ma vzdycky pravdu.
I kdyz mu uvedes odkaz na cenu 5,90Kc, tak napise, ze lzes.
Doba postfakticka.
:no: :no: :no:
Najednou je to ostuda, co?
Trolle!
Bav se vecne a nepostuj dva roky stare clanky! To je VELKA ostuda. Kdyz informace z nich davno neplati.
Proc pises o verejnem nabijeni, kdyz s nim mas dle vlastnich slov nulove zkusenosti???
Ale lišit se může interpretace, jestli je těch 12 % úspěch, či nikoliv. A je mi jasné, že na tom bychom se neshodli.
Proste tolik, kolik zaplatis jako soukromnik.
Logicky to táhne Norsko. Kde spalovák stojí 1.5 násobku BEV.
Daně a dotace.