Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Opel Tigra A (1994-2001): Šelmiček s bleskem se prodalo přes čtvrt milionu

Opel měl s kupátky na velkosériovém základu velmi šťastnou ruku, ať už se jednalo o Mantu či Calibru. V tomto trendu pokračovalo i to nejmenší: Tigra.
Zpět na článek
13. 4. 2024 11:26
Avatar - Stejsn
11. 4. 2024 19:04
Pamatuju si české představení
dovnitř Tigry dali malá tygří koťata.
Rozbalit vlákno
3
11. 4. 2024 21:23
Re: Pamatuju si české představení
Tigra se mi vždy líbila víc, než Ford Puma. :-) :yes: Ten vypadal divně, měl totiž na kupátko nesmyslně velkou světlost, což mu vůbec neslušelo. :-( Ale po stránce jízdních vlastností byla Puma kupodivu stejně lepší, prostě platforma Fiesty, no. :-)
Avatar - Ozzman
12. 4. 2024 11:21
Re: Pamatuju si české představení
Protože Ford umí a uměl ty podvozky … škoda, že to zabalil
Avatar - 3_diamanty
12. 4. 2024 10:42
Re: Pamatuju si české představení
Tak tak.. alebo prve twingo a v nom sumo zapasnici... ale bola ina doba... este vcelku normalna... zlate 90 roky...
Avatar - chcíplý pes
11. 4. 2024 19:25
Pamatuji si
jak se dovnitř naskládali 275 Playstejšnu první gen. Neskutečné retro za mě!
Rozbalit vlákno
0
11. 4. 2024 22:25
Je velmi smutné, že v dnešní době...
...by už takové lidové kupátko vůbec nemohlo vzniknout. A i kdyby mohlo, jeho prodejní výsledky by zřejmě byly žalostné. Za poslední čtvrtstoletí totiž evropští zákazníci neuvěřitelně zdegenerovali a velký prodejní úspěch v segmentu B (ale i C a D) mají vlastně už jen SUV a crossovery. A většina je ještě zprzněna hybridizací a výlučnou montáží automatu... :-O :-O :-( :no:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - KANKUNEN
12. 4. 2024 07:20
Re: Je velmi smutné, že v dnešní době...
Ares, přemýšlel jsi někdy nad skutečností, že od dob Tigry automaty a hybridy udělaly neskutečný pokrok. Viz test CX5 a RAV. PHEV je zvýhodněňované, HEV ne. Přece nejsi jak Barik.
Avatar - sargis
12. 4. 2024 08:10
Re: Je velmi smutné, že v dnešní době...
Tak za poslednu dekadu sa na ohrozeny druh dostali:
- segment miniaut - A - tam to vzdy zabijala cena
- segment B pomaly vymiera - hatche, kombiky a minivany nahradily male SUV
- segmnent C - drzi sa aj vdaka praktickym kombikom, aj ked niektore maju 4,7m lol
- segement D - okrem premiovky a historickych drziakov typu Passat sem nikto uz pomaly nechce, maximalne iba ako SUV
Crossover robi vela veci dobre ale nic super. Vacsinou je na ukor spotreby a jazdnych vlastnosti.
Avatar - Dinar
12. 4. 2024 10:10
Re: Je velmi smutné, že v dnešní době...
Tigra byla takové šmrncovní autíčko pro holku, řidičského na ní nebylo nic, dnešní holky mají jiný vkus, kdyby opel místo mrňavých crossoverů nabídl nějakou reinkarnaci tigry, prodá jí pár kusů, a to platí napříč mainstremem. Jestli je změna vkusu z nízkého "motorsport" stylu devadesátek a dvoutisícovek na utilitární "outdoor" poslední dekády degenerací, těžko říct, každopádně, jak píše Kankunen, dneska by těžko někdo kvedlal a točil vydechlou 1,4ku, když má automat, o kterém při jízdě neví, a motor s turbem nebo el. dopomocí, nemluvě o jízdních vlastnostech, které má dnes než tigra lepší snad cokoliv. Tak vypadá technický pokrok.
Avatar - 3_diamanty
12. 4. 2024 10:47
Re: Je velmi smutné, že v dnešní době...
Male sikovne auta uz vymieraju... ale 2 tonove suv za 2 melony nie je problem dotiahnut do vyroby... zvratene je to cele... ale sinusovka nepusti.... cas mensich aut sa raz opat vrati... a velke suv este zaplacu a budu neziaduce... uvidis...
13. 4. 2024 09:00
Pěkný prcek z devadesátek
To byla ještě doba, kdy výrobci dělali auto pro lidi včetně takovýchto okrajových modelů ;-) Na výběr bylo mraky malých kupátek. Jinak s tou 1.6 to může jet Tigra celkem pěkně :yes:
Rozbalit vlákno
0
13. 4. 2024 11:26
GME
Před čtvrtstoletím jsem dělal Brand Managera pro GM a Tigru měl v portfoliu. Byla to fajn doba. Ale už tehdy GM v Evropě vršil masivní dluhy a já si říkal jak tohle jednou dopadne. Inu, dopadlo....
Rozbalit vlákno
0