Veterán
chcíplý pes
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Přejít do diskuze
Tak tak.. alebo prve twingo a v nom sumo zapasnici... ale bola ina doba... este vcelku normalna... zlate 90 roky...
...by už takové lidové kupátko vůbec nemohlo vzniknout. A i kdyby mohlo, jeho prodejní výsledky by zřejmě byly žalostné. Za poslední čtvrtstoletí totiž evropští zákazníci neuvěřitelně zdegenerovali a velký prodejní úspěch v segmentu B (ale i C a D) mají vlastně už jen SUV a crossovery. A většina je ještě zprzněna hybridizací a výlučnou montáží automatu... 😲 😲 😒 :no:
Male sikovne auta uz vymieraju... ale 2 tonove suv za 2 melony nie je problem dotiahnut do vyroby... zvratene je to cele... ale sinusovka nepusti.... cas mensich aut sa raz opat vrati... a velke suv este zaplacu a budu neziaduce... uvidis...
Tak za poslednu dekadu sa na ohrozeny druh dostali😒br />
- segment miniaut - A - tam to vzdy zabijala cena
- segment B pomaly vymiera - hatche, kombiky a minivany nahradily male SUV
- segmnent C - drzi sa aj vdaka praktickym kombikom, aj ked niektore maju 4,7m lol
- segement D - okrem premiovky a historickych drziakov typu Passat sem nikto uz pomaly nechce, maximalne iba ako SUV
Crossover robi vela veci dobre ale nic super. Vacsinou je na ukor spotreby a jazdnych vlastnosti.
- segment B pomaly vymiera - hatche, kombiky a minivany nahradily male SUV
- segmnent C - drzi sa aj vdaka praktickym kombikom, aj ked niektore maju 4,7m lol
- segement D - okrem premiovky a historickych drziakov typu Passat sem nikto uz pomaly nechce, maximalne iba ako SUV
Crossover robi vela veci dobre ale nic super. Vacsinou je na ukor spotreby a jazdnych vlastnosti.
Před čtvrtstoletím jsem dělal Brand Managera pro GM a Tigru měl v portfoliu. Byla to fajn doba. Ale už tehdy GM v Evropě vršil masivní dluhy a já si říkal jak tohle jednou dopadne. Inu, dopadlo....
To byla ještě doba, kdy výrobci dělali auto pro lidi včetně takovýchto okrajových modelů 😉 Na výběr bylo mraky malých kupátek. Jinak s tou 1.6 to může jet Tigra celkem pěkně :yes:
Tigra byla takové šmrncovní autíčko pro holku, řidičského na ní nebylo nic, dnešní holky mají jiný vkus, kdyby opel místo mrňavých crossoverů nabídl nějakou reinkarnaci tigry, prodá jí pár kusů, a to platí napříč mainstremem. Jestli je změna vkusu z nízkého "motorsport" stylu devadesátek a dvoutisícovek na utilitární "outdoor" poslední dekády degenerací, těžko říct, každopádně, jak píše Kankunen, dneska by těžko někdo kvedlal a točil vydechlou 1,4ku, když má automat, o kterém při jízdě neví, a motor s turbem nebo el. dopomocí, nemluvě o jízdních vlastnostech, které má dnes než tigra lepší snad cokoliv. Tak vypadá technický pokrok.
Ares, přemýšlel jsi někdy nad skutečností, že od dob Tigry automaty a hybridy udělaly neskutečný pokrok. Viz test CX5 a RAV. PHEV je zvýhodněňované, HEV ne. Přece nejsi jak Barik.