Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nová Škoda Kodiaq: Jak jezdí slabší 2.0 TDI a nový plug-in hybrid?

57 komentářů

Avatar - Mikesus
Mikesus
Hamunna už tu není odhadem 2 roky
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ano, Kylie a amaterasu a ani jeden tu není.
Avatar - Mikesus
Mikesus
No a kvůli tomu to není hamuna ale 😒]
Avatar - chcíplý pes
chcíplý pes
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - chcíplý pes
chcíplý pes
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Josef-Kratochvil
Josef-Kratochvil
Kdybych nevedel, ze je to Skodovka, tak bych to typoval na Cinu. Jel jsem za nim i chvili po dalnici a jak mi predchozi generace prisly minimalne prijatelne, tak tohle proste nekdo pos…
Avatar - Mikesus
Mikesus
No pak ji nemá v podlaze tedy.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Píšou, že má baterku v podlaze, ne v kufru.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Apoho, dneska dostaneš lekci, jsem tajný agent Petr Holodňák z Plzně.
Avatar - apoho
apoho
a že posmrtný život neexistuje. 😉
Teploučký Romáček alias Jamme se reinkarnoval do chcíplého psa a už jede svojí pouť! :no:
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
kesumb
ne, to fakt ne
ryccardo
Ja vim to bylo jen moje kopnuti do toho primitiva. Taky mam jen jeden nick. Vice nicku je jen do dementy, kteri se potrebuji schovavat.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Současná Francouzská škola jsou jen kýčovité afektované grcy.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Přesně. Jsem Petr. Svatý Petr :-!
Avatar - Ozzman
Ozzman
Kamarad pracuje v dealerstvi, ktere ma MG a prodavaj je jak teple housky.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Jediné, co mi vadí, je omezená nabídka verzí.
Bral bych třeba 2.0 TSI FWD nebo slabší 2.0TDI awd... Tyhle kombinace mi chybí.

Pak už tu máme "jen" problém cenové politiky. Ale to je jiná písnička. Věřím, že tohle se Škodě a VW škaredě vrátí a zákazníci jim to omlátí o hlavu. Čínské modely budou řešením pro běžné soukromé prodeje.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
PHEV a TDI má naprosto opačné cílovky, ty pohony si prakticky nekonkurují. Kdo si koupí na pojížďky kolem komína diesel, je blázen (a hlavně dieseldezolát) a kdo si koupí na dálkové cestování PHEV, tak je blázen taky 😁 .
kesumb
sup se s 85kw elektro hejbal docela slusne, dalo se s tim jezdit jako s ev
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Bohužel...
Přitom 1.33 TCe byl absolutně skvělý... 😢
Arese
...a trapné pseudomotory! 😲 😒 :no:
Arese
Nikdy v životě jsem při diskusích zde nepoužil jiný nick, než moji dlouholetou ochrannou značku "Arese". A na jiné servery nepřispívám. 😄
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
PHEV je dobrý pro někoho, kdo jeden někam 3 krát denně 10-20 km a normální auto by takovým používáním (většinou studený motor) odrovnal. Zároveň ale potřebuje jezdit co týden i pár stovek km a na nabíjení klasického elektra nemá infrastrukturu (PHEV nabije přes noc i z 230 V) a není na to mentálně připraven 😁 . Čistě ekonomicky se PHEV samozřejmě nevyplatí (ani při elektřině z FVE "zdarma"), takže to je ještě jeden aspekt, uživatel PHEV nesmí počítat každou korunu... 😁
Avatar - chcíplý pes
chcíplý pes
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ryccardo
Pod svym nickem ne, ale on nemel jen jeden 😉
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
A dobíjíš to vůbec? Naše firemní RAV4 PHEV (pravda pouhých 306 koní) má dlouhodobou spotřebu 3,1 l/100 km 😄 .
Avatar - Josef-Kratochvil
Josef-Kratochvil
Jiste. Kdyby bychom meli vsichni stejny vkus, tak vymreme. Ale pockejte, az to uvidite nazivo
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ne. Řeknu ti co je na Espace špatně. A to je výška. Oni udělali SUV, ale zároveň chtěli aerodybamiku kvůli emisím. Takže zase snižovali... takže trochu kočkopes.

Ale zpět k designu. Takže třeba jakýkoliv Peugeot nebo Citroen. Nebo Opel 😒] Nebo FL Capture, nebo Rafale. Nebo Scenic...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ktere francouze mas na mysli ? Treba novy Espace je super, interier i exterier, ale jemu zase chybi motorizace Kodiaqu
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Je to tvůj názor.

Za mě třeba úplně ok. Naživo jsem ještě neviděl tedy. Ale z fotek a videí fakt nemám problém. Ano, není to už ten velmi střízlivý, jed.oduchy až nudný design. Ale to přeci není naškodu.

Naopak, stále je to relativně konzervativní design a nedosahuje ani vzdáleně kýčovotosti francouzských modelů současné doby.
Avatar - chcíplý pes
chcíplý pes
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ryccardo
Ja jsem tady troubo. Proti pluginum nic nemam. Spis si rikam kde je Hamuna, aby nam vysvetlil sve tvrzeni ze pluginy nedavaji smysl a jejich era uz davno skoncila 😁
Avatar - Jaros71
Jaros71
za ty prachy PLUIG IN nestojí...zlatý 2.0 TDI 😄 😄 😄
vondry87
No my v takovém režimu používáme obě naftová auta a zatím jsme je neodrovnali, takže bych nebyl takový pesimista, tím spíš, že kupce nového PHEV ho stejně za pár let prodá, tak je mu to asi fuk. A je to s ohledem na živostnost skutečně taková výhra? Když denně pojedu 3 x 20 km (což je v mém případě přesně cesta do sousedního okresního města), tak předpokládám, že za tu cestu budu několikrát předjíždět, takže se stejně připojí studený spalovací motor a rovnou půjde do max. otáček, tak si nejsem jistý, jestli je to taková výhra..
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Není se čemu divit.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ale je peknej, mluvis o vzhledu 😊 A me se libi k 3008, 5008 a tak… frantici tohle umi, horsi je ta technika, ktera chybi pro takova auta.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Jako dobrý, ale SUV bez AWD s těžištěm posunutým těžkou baterií dozadu jen fakt jen mamacar... Alespoň malý elektrický přístrk na zadní nápravu jako má Toyota (40 kW) by to chtělo...
milous
Mám mazdu CX 60 327 koní spotřeba kolem 6 litrů to je radost řídit !
Avatar - chcíplý pes
chcíplý pes
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ryccardo
Určitě ne ve všech případech, ale nemyslím si, že se nám ho podařilo skutečně efektivně vypudit. 😉
Avatar - chcíplý pes
chcíplý pes
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Jo, cena je šílená a kvalita toho ústrojí pohonu (sdíleného s Lexusem, jak je tu Toyoty zvykem) je sice asi dost dobrá, ale zbytek auta (to co není sdíleno s Lexusem 😁 ) je spíš taková Dacia. Plus jako "bonus" klasická japonská nulová konfigurovatelnost. Na druhou stranu ta cena spíš šílená byla (když jsme ji před pár lety kupovali), teď mi připadá, že už ji ostatní automobilky zdatně dotáhli). Nečekal bych, že nakonfigurovaný Kodiaq PHEV bude nějak dramaticky levnější... 😄 .
Jinak nedávno vyšly někde nějaké statistiky poruchovosti a všechny PHEV byly totální propadáky (což je statisticky celkem logický, jsou tam věci navíc, takže i závady navíc) s jedinou výjimkou: Toyota (ti prostě jen vzali svůj megaspolehlivý 25 let vyvíjený HEV a udělali z něj PHEV 😄 :yes: )
vondry87
Jo ta RAV4 PHEV vypadá fakt dobře.. teda vypadala, dokud jsem nenarazil na "cena od 1,5 mil.". To už je zase na můj vkus prostě moc na takové auto..
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Hybrid, který při předjíždění potřebuje spalovák a nebo v mrazu automaticky startuje spalovák kvůli topení, by mi absolutně nedával smysl (bylo by to přesně jak píšeš). Proto je potřeba, aby elektrická část pohonu měla pořádný výkon a EV režim byl fakt EV režim. Naše Toyota má v EV režimu asi 200 koní (0-100 v EV režimu za asi 10 s) a jede v EV režimu fakt pěkně a žádné připojování studeného spalováku při akceleraci se nekoná. Taky má tepelné čerpadlo (to nemají ani některý elektromobily), takže i když je pod nulou, tak opět funguje a hezky topí v EV režimu a spalovák může odpočívat 😄.

Co píšu není úplně stoprocentní, když v baterce zbývá posledních (asi) 10 % a šlápnete na to do kopce, tak už spalovák i v EV režimu zapne, ale to bych tomu nevyčítal, to už je imho normální 😄 .
kesumb
myslim si ze to je jak to bylo, tedy baterie pod sedadlama vzadu a nadrz v kufru. Necekal bych po vic jak 30tkm s minulym supem phev nic jinyho nez pise barry nad tebou.
ryccardo
Ale zazracne se objevilo par novych trolich uctu.
Mr.Murphy
PHEV pro někoho smysl má.... já jsem ho používal jako jediné auto, denně nabíjel, denně jezdil spoustu krátkých cest. Týden jsem to nenastartoval. A stejně jsem dal za rok 25tkm protože pak jsem s tím otočil dovolené, delší služebky atd. To celé jsem dal s dlouhodobou spotřebou 3,7.... s EV bych svoje dovolené fakt nedal, naopak ICE bych ničil svýma každodenníma pojížďkama... Prostě pro někoho to auto je, ale moc nás asi není 😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Nemyslím že změním názor.

Ten pravidelně měním jen u BMW a pak u Japonců 😒]
vondry87
Ano za cenu nafty by mi to dávalo smysl. Ale za cenu plnohodnotného EV mi to prostě smysl nedává. Když jsem odpůrce EV, budu i odpůrce PHEV. A když už přistoupím na to, že jezdění na baterky dává smysl, není asi jediný důvod, abych se za stejnou cenu dobrovolně ochudil o vysoký výkon a trojnásobný dojezd na úkor benzínové 1,5 TSI.
Mr.Murphy
ale jo, máš pravdu.... já jsem svého Supa PHEV koupil za cenu stejně výkonného dieselu. Tam to byl fakt dobrý kauf. Ale připlatit 200 tisíc je fakt blbost.... leda pokud nejsi vyloženě fanda ekologie.
ryccardo
A jeste Arese. To je taky muj multinick ty *** 😁
David Sak
Prodejní trhák, ale kdyby přišlo tak před 5lety a scénou o 300tis méně.
Mr.Murphy
... s takovym e-dojezdem s ohledem na to, te vetsinou tahle auta slouzi pres tyden na dojizdeni do prace, se to jevi jako idealni volba. Samozrejme trakce na kluzkem povrchu asi trosku utrpi ale s ohledem na realne klima v Evrope to asi neni zasadni....
Radovan Gaura
Hele, vy srandisti, řešíte rozdil 100kg u Kodiaqa, ale furt jste dramaticky níže než lidová Octavia 4x4, která na váze udělá hravě přes 2 tuny v základu a kromě trávy kolem cesty žere jen 8 litrů:😊
PowerHouse
S baterkou 2x je to zcela jiný plug-in.
vondry87
A je to použitelné v čistě elektrickém režimu i mimo město? Jaký je výkon toho elektromotoru? Něco kolem 80 kW tuším? Mně by asi vadilo to, že kupuju auto s papírové relativně slušným výkonem (150-160 kW), ale reálně, pokud chci tedy na ty kratší pojížďky využívat ten čistě elektrický režim, tak mi z pohledu výkonu zůstane na dnešní dobu velice podprůměrně výkonné auto a pokud chci jezdit normálně, svižněji se rozjíždět, bezpečně předjíždět atd., tak se ten benzínový motor připojuje naprosto běžně, nebo to chápu špatně?
vondry87
To já jsem si naopak uvědomil, že mi PHEV nedává smysl, protože člověk platí za dva pohony a to ta auta dělá nesmyslně drahá, např. u nového Passata je za plug-in příplatek 10 tis. EUR. To se mi nikdy nevrátí, i když budu nabíjet z FVE. Ano je tam i ten benefit o něco vyššího výkonu.. ale když už chci jezdit převážně na elektřinu, tak za ty samý peníze už můžu rovnou vzít ID.7 (fakt nejsem fanda, ale dávám příklad v rámci jedné značky, ať je to fér) a nemusím dělat kompromisy, bude to mít zase o level vyšší výkon, někam to na elektřinu dojede atd.

Prostě kdo jezdí denně trasy řekněme maximálně do 200 - 300 km, pro něj je čistokrevné elektro lepší volba. Kdo jezdí denně mnohem víc, tak kromě toho, že je chudák, tak si stejně koupí naftu. Tak pro koho je vlastně PHEV? Jestli si to někdo koupí kvůli tomu, aby jednou ročně na benzín dojel do Chorvatska a naopak po zbytek roku byl omezován nižší kapacitou baterie atd., tak je podle mě blázen..