Elektromobilita
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNový Ford Mustang Mach-E GT je rychlejší než superauta. Na 100 km/h je v mžiku
78 komentářů
Pepa_007
...... je rychlejší než superauta......
Super. Pekelné zrychlení. Maximálka atakující 300km/h. Na Nürburgringu si s ním mohu hrát celé dopoledne a po obědě mu můžu naložit až do večera. 😉 👍🏻
Wait.... 2500kg. Na Nürburgringu to dá jedno kolo na max. A možná druhé na půl výkonu než dojde baterka. Pak čekat 40 min na dobití. Aha. Maximalka jen 200? Cena pekelná. Užitek akorát na semafory ve městě.
Zbytečné auto......
Super. Pekelné zrychlení. Maximálka atakující 300km/h. Na Nürburgringu si s ním mohu hrát celé dopoledne a po obědě mu můžu naložit až do večera. 😉 👍🏻
Wait.... 2500kg. Na Nürburgringu to dá jedno kolo na max. A možná druhé na půl výkonu než dojde baterka. Pak čekat 40 min na dobití. Aha. Maximalka jen 200? Cena pekelná. Užitek akorát na semafory ve městě.
Zbytečné auto......
Ja zrychluju ze semaforu casteji nez byvam na Nurburgringu. 😁
Pokud to zrychlení budeš využívat často, každoroční výměna pneumatik poháněné nápravy tě nemine... 😄
chcíplý pes
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
No jo, za 10 vteřin, asi jako jakýkoliv normální 120k auto + ti u toho Ioniqu dojde baterka dřív než objedeš Prahu 😉
Ještě jsem nepotkal EV, které by mělo problém se rozjet na zelenou, narozdil od spalovaku povětšinou s manuálem, díky kterým místo 10 aut projede sotva 5 a pak se kolony zbytečně prodluzujou.
Z 99% je problém mezi pedálem a sedačkou. Jedno jestli BEV nebo spalovák s manuálrm. Lidi obecně neumí jezdit a přemýšlet - dohromady.
Chápu, že vy neumětelové, co jsou rádi, že umí manuálně pohnout páčkou na blinkr, se vymlouvají na auta s manuálem. Realita je ale taková, že 99% zdržování na semaforu dělají řidiči, co nedávají pozor a je jedno, v čem jedou.
Jo na semtafmofru se auta rozjíždí blbě, v 97% je to čuměním do mobilu 😄 😄 😄 😄
Ty 3% neumí řadit
Ty 3% neumí řadit
Tohle nejvice dokazuje nulovou zkusenost s EV.
Porovnani udávaného zrychlení EV a spalovaku…
Pro přiblížení se udáváným zrychlením na 100 u spalovaku musis hnát motor do otáček a hrat si na závodníka.
U EV vse proběhne naprosto samozrejme a v pohodě s výhodou naprosto okamzite reakce motoru…
Porovnani udávaného zrychlení EV a spalovaku…
Pro přiblížení se udáváným zrychlením na 100 u spalovaku musis hnát motor do otáček a hrat si na závodníka.
U EV vse proběhne naprosto samozrejme a v pohodě s výhodou naprosto okamzite reakce motoru…
Tak určitě, zrovna třeba v úterý jsem projížděl Enyaq 80iV 😉 Btw nebavilo mě to vůbec. Nicméně Doník mluvil o svém Ioniqu, kde je zrychlení z 0-100kmh 9.9s. Tedy podobně jako u většiny moderních malých spalovacích aut. Btw už dlouho jsem nezažil, že by někdo s jakýmkoliv autem, ať ICE nebo BEV, závodil na semaforu. Lidi jsou, zaplať pánbůh, narozdíl od vás internetových EV kovbojů, normální 😉
chcíplý pes
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Znova, porovnávat údaj zrychlení spalováku a EV ukazuje nulovou schopnost chápat o co technicky a jízdně jde a s nejvetší pravděpodobností s nulovou zkušeností s EV (tu popíráš).
Pro přiblížení se papírové hodnotě u spalováku musíš motor točit do max otáček na správné převodové stupně atd. U EV máš tu možnost využít zrychlení prakticky kdykoliv a okamžitě (velice snadno si na to zvyká) bez nutnosti řešit zařazený stupeň otáčky a "podstupovat" podřazování a hluk a vibrace z vytáčeného motoru.
Nebavilo - a které auto kategorie SUV je zábavné?
PS😜ro mě zajímavý postřeh z tvého příspěvku
Ač soustavný kritik EV jsi tento týden poprvé jel Enyaqem což je nejprodávanější EV v ČR a vyrábí se od roku 2020...
Pro přiblížení se papírové hodnotě u spalováku musíš motor točit do max otáček na správné převodové stupně atd. U EV máš tu možnost využít zrychlení prakticky kdykoliv a okamžitě (velice snadno si na to zvyká) bez nutnosti řešit zařazený stupeň otáčky a "podstupovat" podřazování a hluk a vibrace z vytáčeného motoru.
Nebavilo - a které auto kategorie SUV je zábavné?
PS😜ro mě zajímavý postřeh z tvého příspěvku
Ač soustavný kritik EV jsi tento týden poprvé jel Enyaqem což je nejprodávanější EV v ČR a vyrábí se od roku 2020...
Třeba ML 63 AMG mě bavilo dost, jak umí těch 523koní parádně maskovat svou 2,3t hmotnost 😉
Jinak ano jel jsem jen koncernovými EV - e-Golf, ID4 GTX a Enyaq a ani jeden mě nijak nenadchl. Takže ne poprvé. Tahle technologie mě nijak nezajímá, je to nuda za volantem a pocit marnosti, ale vyzkoušet si to člověk musí... Nicméně mám i v plánu si půjčit něco elektrického na 2-3 dny, na víkend, delší cestu 200km+ a vyzkoušet si, jak se s tím žije…
Jinak ano jel jsem jen koncernovými EV - e-Golf, ID4 GTX a Enyaq a ani jeden mě nijak nenadchl. Takže ne poprvé. Tahle technologie mě nijak nezajímá, je to nuda za volantem a pocit marnosti, ale vyzkoušet si to člověk musí... Nicméně mám i v plánu si půjčit něco elektrického na 2-3 dny, na víkend, delší cestu 200km+ a vyzkoušet si, jak se s tím žije…
Takze ty tu skoro kazdy den jedes hate na EV, ale nikdy si s nim nejel vic jak par km?
Porovnavat Enyaq s MB AMG ktere stalo ve sve dobe ke 3 mil? WTF?
Porovnavat Enyaq s MB AMG ktere stalo ve sve dobe ke 3 mil? WTF?
O co ti vlastně jde? Chytat jen lidi za slovo? Evidentně jen prudíš. Psal si obecně o SUV, ne? Oba jsou SUV. Rozdíl je jen v ceně a třídě, zas tak daleko velikostně nejsou. I když není problém vyskládat Enyaqa za 2mil Kč. Takže to WTF si strč 😉
Stale dokola tu jedes hate na EV a pritom mas nulovou zkusenost.
Proc to dels?
Proc to dels?
Proč ty chytáš lidi za slovo? 😉
Btw jaká je tvoje zkušenost, ty e😜erte na všechno? Kdy si konečně přečteme od tebe nějakou recenzi?
Btw jaká je tvoje zkušenost, ty e😜erte na všechno? Kdy si konečně přečteme od tebe nějakou recenzi?
Ty tu skoro kazdy den jedes hate na EV a ted se dozvím, ze mas naprosto minimální zkusenost.
To neni chytání za slovo. Jen se ukazuje, ze vubec neznas to o cem pises a co kritizujes viz zve porovnávání zrychlení.
Proc bych psal recenze, zatim se se s tebou a ostatními jmény nedostal pres vase pochopení co je EV a jak ve skutečnosti funguje. Viz tve dnesni kritika ze Enyaq neni zábavný jako AMG s V8….
A ze naprosta vetsina veci co pises o EV je nesmysl ktery se nezakládá na realite.
To neni chytání za slovo. Jen se ukazuje, ze vubec neznas to o cem pises a co kritizujes viz zve porovnávání zrychlení.
Proc bych psal recenze, zatim se se s tebou a ostatními jmény nedostal pres vase pochopení co je EV a jak ve skutečnosti funguje. Viz tve dnesni kritika ze Enyaq neni zábavný jako AMG s V8….
A ze naprosta vetsina veci co pises o EV je nesmysl ktery se nezakládá na realite.
Takže ty si vlastně takový teoretik, co tu všechny poučuje a prudí, ale sám máš praktickou zkušenost nulovou 😉 Pokud něco hlásáš a dáváš na odiv všem, jak všemu rozumíš, tak bys s tím měl žít :yes:
I ten Don, ač máme rozdílné názory a má sice starý EV krám, ale alespoň to po čase přiznal. Žije s tím a já mu to věřím. Ty evidentně ne. Pokud ano, dokaž to, jinak se ti nedá věřit nic..
I ten Don, ač máme rozdílné názory a má sice starý EV krám, ale alespoň to po čase přiznal. Žije s tím a já mu to věřím. Ty evidentně ne. Pokud ano, dokaž to, jinak se ti nedá věřit nic..
chcíplý pes
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Znova. Ty tu skoro kazdy den jedes pomlouvani o elektroautech a mas s nima naprosto nulovou nebo minimální zkusenost.
Kdyz se tve nesmyslné představy ukážou jako blbost, tak to chces řešit tim, za ja mam neco, na internetu nedokazatelneho, dokazovat😀
PS: zkus uz pochopit, ze jedine proc tu pisu je ziskat nejake nove informace.
Proto se furt ptam. Jenze klasika nejen od tebe je výkřik o EV a pak ticho…
Kdyz se tve nesmyslné představy ukážou jako blbost, tak to chces řešit tim, za ja mam neco, na internetu nedokazatelneho, dokazovat😀
PS: zkus uz pochopit, ze jedine proc tu pisu je ziskat nejake nove informace.
Proto se furt ptam. Jenze klasika nejen od tebe je výkřik o EV a pak ticho…
Stačí napsat recenzi svého EV 😉 Přece nejsi takový trouba, aby si to nezvládl a dost pochybuju, že bys jí někde obšlehl...
A co to zmeni krome ztraty me alespon nejake rousky anonymity?
Přestaneš ty a nebo nekdo jiny sirit nesmysle o EV?
Podivej se dnes. Pises nesmyslná porovnani zrychlení ev a spalovaku. Kdyz ti napisu konkretni svou zkusenost tak tu cely den pises uplne z cesty.
Přestaneš ty a nebo nekdo jiny sirit nesmysle o EV?
Podivej se dnes. Pises nesmyslná porovnani zrychlení ev a spalovaku. Kdyz ti napisu konkretni svou zkusenost tak tu cely den pises uplne z cesty.
Minulý týden jsem měl 3 dny Taycana a pak 2 dny MB EQS a nakonec na víkend TMY LR.
Najel jsem s nimi dohromady 3.654 km.
A získal jsem konečně zkušenosti s EV v praxi.
A nechci ho ani teď.
A dokaž mi, že to není pravda.
Najel jsem s nimi dohromady 3.654 km.
A získal jsem konečně zkušenosti s EV v praxi.
A nechci ho ani teď.
A dokaž mi, že to není pravda.
Nejzajimavejsi je na tvem prispevku to slovo “konecne”.
chcíplý pes
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
chcíplý pes
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Na semaforech nikdo nezávodí, jen zdržují kdyz se nejsou schopni rozjet.
Přesně. Už nejméně 10 let jsem neseděl v autě, co má 0-100 horší jak 8,8s a nikdy jsem neměl potřebu závodit ani vystřelovat z křižovatek jako magor. Prostě se normálně rozjedu, podle těch před sebou a nebo tak, aby mi to bylo příjemné, nezdržoval jsem, posádce nebylo nevolno a věci nelítaly po autě. Tzn. normálně, plynule a přitom svižně.
A mít auto, co umí 0-100 za 3s, tak se stejně budu většinou rozjíždět s dynamikou někde okolo 15s na 100 km/h.
A mít auto, co umí 0-100 za 3s, tak se stejně budu většinou rozjíždět s dynamikou někde okolo 15s na 100 km/h.
Jak rict, ze jsi blbecek bez toho aniž bys rekl , ze jsi blbecek. Ted se ti hrozne smeju 😊)))))) kdybys voněl po mentolu tak si te povesim pod wc desku 😊)))
chcíplý pes
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Další jezdec formule1....
Opravdu mi tady chce znova někdo tvrdit, jak jezdí celé dpoledne v ostrém tempu na Nürburgringu?
Něvěřím, že ten kdo to tvrdí jel někdy v ostrém tempu s takto výkonným strojem víc jak pár stovek metrů...
Opravdu mi tady chce znova někdo tvrdit, jak jezdí celé dpoledne v ostrém tempu na Nürburgringu?
Něvěřím, že ten kdo to tvrdí jel někdy v ostrém tempu s takto výkonným strojem víc jak pár stovek metrů...
To víš, že jo, teoretiku.
Stejně tak, když jsme s klukama v minulosti jezdili na superbicích se suchým poměrem 1 kůň na 1kg a zrychlením pod 3s na 100 na okruzích, tak jsme hned na konci první rovinky sesedli a dotlačili to až do depa a jeli jsme hned domů. Co jinýho bychom tam celej den měli dělat, že? 😁 😁 😁 😁 😁 😁
A druhej den jsme dali pnojmatiky do brusírny, aby nám je ojeli až na kord, aby jsme mohli machrovat před školkou.
OMG.
Stejně tak, když jsme s klukama v minulosti jezdili na superbicích se suchým poměrem 1 kůň na 1kg a zrychlením pod 3s na 100 na okruzích, tak jsme hned na konci první rovinky sesedli a dotlačili to až do depa a jeli jsme hned domů. Co jinýho bychom tam celej den měli dělat, že? 😁 😁 😁 😁 😁 😁
A druhej den jsme dali pnojmatiky do brusírny, aby nám je ojeli až na kord, aby jsme mohli machrovat před školkou.
OMG.
Arese
...elektrofanatici přikládají akceleračním schopnostem zkratowozů! Je to totiž jejich jediná silná stránka. Na jedno nabití ji ale zkratořidiči nemohou užívat dlouho, neboť jim valem ubývá "šťáva" v obludně těžkých, drahých a celkově zoufale neefektivních baterkách... 😒] 😒] 😒] :no:
chcíplý pes
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Pořád lepsi a prinosnejsi význam než manual nebo ruční brzda.
Nemyslím si. 😄
chcíplý pes
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nějak pochybuji, že umíte myslet.
Jediné co jste tu předvedl jsou invektiva, gramatiku negramota, vložení hoax stránky a vypisovaní mýtů.
A nakonec jste v ev ani nikdy neseděl, ale jak o tom dokážete mluvit.
Jste si jistý, že můžete volit? Jste svéprávný? Protože to tak nevypadá.
Jediné co jste tu předvedl jsou invektiva, gramatiku negramota, vložení hoax stránky a vypisovaní mýtů.
A nakonec jste v ev ani nikdy neseděl, ale jak o tom dokážete mluvit.
Jste si jistý, že můžete volit? Jste svéprávný? Protože to tak nevypadá.
Neschopnost ocenit pohotovost a pružnost reakce elektrického pohonu jen ukazuje, že něco jako objektivita a technické myšlení je pro tebe nesmyslné slovo.
Příjde mi vtipné dávat význam zvuku spalovacího motoru. V první řadě je u mnoha dnešních aut umělý (což mnoho lidí neví, ale jsou za to ještě ochotni připlácet) a druhá věc je, že automobilka vyvíjí obrovskou snahu ten hluk od spalováku co nejvíce utlumit. Ne nadarmo se u aut pro nejbohatší lidi oceňuje ticho a klid na palubě...
Osobně mi vždy situace, kdy někde zrychluje "sportovní"spalovací auto za hluku vytáčeného motoru a za ním jede EV které zrychluje stejně za naprostého klidu příjde úsměvná. ten hluk je najednou strašně směšná kulisa.
Příjde mi vtipné dávat význam zvuku spalovacího motoru. V první řadě je u mnoha dnešních aut umělý (což mnoho lidí neví, ale jsou za to ještě ochotni připlácet) a druhá věc je, že automobilka vyvíjí obrovskou snahu ten hluk od spalováku co nejvíce utlumit. Ne nadarmo se u aut pro nejbohatší lidi oceňuje ticho a klid na palubě...
Osobně mi vždy situace, kdy někde zrychluje "sportovní"spalovací auto za hluku vytáčeného motoru a za ním jede EV které zrychluje stejně za naprostého klidu příjde úsměvná. ten hluk je najednou strašně směšná kulisa.
Právě že dokážu ocenit technické finesy. Vynikám technickým myšlením a objektivitou. Ale dělá mi problém politika, regulace a nařízení. A zde je jádro pudla. Pojďme prosazovat BEV normální cestou a budou fajn. Netlačme je nařízením, regulací, dotacemi a zákonem. 😉 👍🏻 O tom to je. Bohužel Evropa se už přeregulovala. 😠 Kapitalismus tu už není. Vládnou korporace a socialisté.
A proto existuje cca 3500 výrbců neotvárních výfuků a svodů, které z utluméných aut dělat neutlumené 😄 😄 😄
Pozdravuje tě Borla, Manganflow, Akrapovič atd
Pozdravuje tě Borla, Manganflow, Akrapovič atd
Jaros71
Tohle ohromí jen na papíře , jinak auto k ničemu ! :no:
Přesně tak. Jeho prodejní výsledky tomu také odpovídají. Ale co už, Ford má, co si navařil. 😄
Zamrzí ale zneužití toho slavného, ba přímo kultovního jména... 😒
Zamrzí ale zneužití toho slavného, ba přímo kultovního jména... 😒
Jen pořád nechápu, že je baví tuhle popelnici tlačit, když na ní tratí takové hříšné peníze? Přitom to nechce nikdo ani kupovat… Asi by se starý pan Ford dost divil 😉
A co teprve třeba starý pan Piëch! Ten by současné vedení VW musel na místě postřílet! 😒]
No tahle pevná ruka ve vedení koncernu naprosto chybí. Na elektromobilitu by také reagovat musel, ale nikdy by nedovolil vypustit na trh tak nedodělané zmetky jako bylo iD.3 nebo G8, oba před FL :no:
Jde o dvě verze GT & GT Performance, které mají pohon všech kol, ale oproti dosud nejvýkonnější verzi s pohonem všech kol disponují vyšším výkonem předního elektromotoru. Z 258 kW vzrostla hodnota na 358 kW, tedy již 480 koní. A točivý moment povyrostl z 580 na 814 Nm v případě verze GT, resp. 860 Nm u GT Performance.
Z nuly na sto tak dokáže nejvýkonnější Mustang Mach-E GT Performance zrychlit za pouhých 3,5 vteřin. Standardní verze GT pak za 3,8 vteřiny, což je taktéž lepší než dosavadní nejrychlejší verze, které to trvalo 4,8 vteřin.
Ano, Mustang Mach-E GT Performance je rychlejší, než Tesla Model Y Performance o 0,2 vteřiny, avšak má omezovač rychlosti nastavený na 200 km/h, TMY má max 250 km/h, co znamená, že Tesla předstihne Ford :yes:
GT ma 358kw...nynější verze prodávaná v čr.