Elektromobilita
DonVito
17
Ja zrychluju ze semaforu casteji nez byvam na Nurburgringu. 😁
Přejít do diskuze
Ještě jsem nepotkal EV, které by mělo problém se rozjet na zelenou, narozdil od spalovaku povětšinou s manuálem, díky kterým místo 10 aut projede sotva 5 a pak se kolony zbytečně prodluzujou.
Tohle nejvice dokazuje nulovou zkusenost s EV.
Porovnani udávaného zrychlení EV a spalovaku…
Pro přiblížení se udáváným zrychlením na 100 u spalovaku musis hnát motor do otáček a hrat si na závodníka.
U EV vse proběhne naprosto samozrejme a v pohodě s výhodou naprosto okamzite reakce motoru…
Porovnani udávaného zrychlení EV a spalovaku…
Pro přiblížení se udáváným zrychlením na 100 u spalovaku musis hnát motor do otáček a hrat si na závodníka.
U EV vse proběhne naprosto samozrejme a v pohodě s výhodou naprosto okamzite reakce motoru…
Další jezdec formule1....
Opravdu mi tady chce znova někdo tvrdit, jak jezdí celé dpoledne v ostrém tempu na Nürburgringu?
Něvěřím, že ten kdo to tvrdí jel někdy v ostrém tempu s takto výkonným strojem víc jak pár stovek metrů...
Opravdu mi tady chce znova někdo tvrdit, jak jezdí celé dpoledne v ostrém tempu na Nürburgringu?
Něvěřím, že ten kdo to tvrdí jel někdy v ostrém tempu s takto výkonným strojem víc jak pár stovek metrů...
Rád bych dodal ještě technické specifikace Mustang Mach-E GT.
Jde o dvě verze GT & GT Performance, které mají pohon všech kol, ale oproti dosud nejvýkonnější verzi s pohonem všech kol disponují vyšším výkonem předního elektromotoru. Z 258 kW vzrostla hodnota na 358 kW, tedy již 480 koní. A točivý moment povyrostl z 580 na 814 Nm v případě verze GT, resp. 860 Nm u GT Performance.
Z nuly na sto tak dokáže nejvýkonnější Mustang Mach-E GT Performance zrychlit za pouhých 3,5 vteřin. Standardní verze GT pak za 3,8 vteřiny, což je taktéž lepší než dosavadní nejrychlejší verze, které to trvalo 4,8 vteřin.
Ano, Mustang Mach-E GT Performance je rychlejší, než Tesla Model Y Performance o 0,2 vteřiny, avšak má omezovač rychlosti nastavený na 200 km/h, TMY má max 250 km/h, co znamená, že Tesla předstihne Ford :yes:
Jde o dvě verze GT & GT Performance, které mají pohon všech kol, ale oproti dosud nejvýkonnější verzi s pohonem všech kol disponují vyšším výkonem předního elektromotoru. Z 258 kW vzrostla hodnota na 358 kW, tedy již 480 koní. A točivý moment povyrostl z 580 na 814 Nm v případě verze GT, resp. 860 Nm u GT Performance.
Z nuly na sto tak dokáže nejvýkonnější Mustang Mach-E GT Performance zrychlit za pouhých 3,5 vteřin. Standardní verze GT pak za 3,8 vteřiny, což je taktéž lepší než dosavadní nejrychlejší verze, které to trvalo 4,8 vteřin.
Ano, Mustang Mach-E GT Performance je rychlejší, než Tesla Model Y Performance o 0,2 vteřiny, avšak má omezovač rychlosti nastavený na 200 km/h, TMY má max 250 km/h, co znamená, že Tesla předstihne Ford :yes:
Znova. Ty tu skoro kazdy den jedes pomlouvani o elektroautech a mas s nima naprosto nulovou nebo minimální zkusenost.
Kdyz se tve nesmyslné představy ukážou jako blbost, tak to chces řešit tim, za ja mam neco, na internetu nedokazatelneho, dokazovat😀
PS: zkus uz pochopit, ze jedine proc tu pisu je ziskat nejake nove informace.
Proto se furt ptam. Jenze klasika nejen od tebe je výkřik o EV a pak ticho…
Kdyz se tve nesmyslné představy ukážou jako blbost, tak to chces řešit tim, za ja mam neco, na internetu nedokazatelneho, dokazovat😀
PS: zkus uz pochopit, ze jedine proc tu pisu je ziskat nejake nove informace.
Proto se furt ptam. Jenze klasika nejen od tebe je výkřik o EV a pak ticho…
Takze ty tu skoro kazdy den jedes hate na EV, ale nikdy si s nim nejel vic jak par km?
Porovnavat Enyaq s MB AMG ktere stalo ve sve dobe ke 3 mil? WTF?
Porovnavat Enyaq s MB AMG ktere stalo ve sve dobe ke 3 mil? WTF?
Znova, porovnávat údaj zrychlení spalováku a EV ukazuje nulovou schopnost chápat o co technicky a jízdně jde a s nejvetší pravděpodobností s nulovou zkušeností s EV (tu popíráš).
Pro přiblížení se papírové hodnotě u spalováku musíš motor točit do max otáček na správné převodové stupně atd. U EV máš tu možnost využít zrychlení prakticky kdykoliv a okamžitě (velice snadno si na to zvyká) bez nutnosti řešit zařazený stupeň otáčky a "podstupovat" podřazování a hluk a vibrace z vytáčeného motoru.
Nebavilo - a které auto kategorie SUV je zábavné?
PS😜ro mě zajímavý postřeh z tvého příspěvku
Ač soustavný kritik EV jsi tento týden poprvé jel Enyaqem což je nejprodávanější EV v ČR a vyrábí se od roku 2020...
Pro přiblížení se papírové hodnotě u spalováku musíš motor točit do max otáček na správné převodové stupně atd. U EV máš tu možnost využít zrychlení prakticky kdykoliv a okamžitě (velice snadno si na to zvyká) bez nutnosti řešit zařazený stupeň otáčky a "podstupovat" podřazování a hluk a vibrace z vytáčeného motoru.
Nebavilo - a které auto kategorie SUV je zábavné?
PS😜ro mě zajímavý postřeh z tvého příspěvku
Ač soustavný kritik EV jsi tento týden poprvé jel Enyaqem což je nejprodávanější EV v ČR a vyrábí se od roku 2020...
Ty tu skoro kazdy den jedes hate na EV a ted se dozvím, ze mas naprosto minimální zkusenost.
To neni chytání za slovo. Jen se ukazuje, ze vubec neznas to o cem pises a co kritizujes viz zve porovnávání zrychlení.
Proc bych psal recenze, zatim se se s tebou a ostatními jmény nedostal pres vase pochopení co je EV a jak ve skutečnosti funguje. Viz tve dnesni kritika ze Enyaq neni zábavný jako AMG s V8….
A ze naprosta vetsina veci co pises o EV je nesmysl ktery se nezakládá na realite.
To neni chytání za slovo. Jen se ukazuje, ze vubec neznas to o cem pises a co kritizujes viz zve porovnávání zrychlení.
Proc bych psal recenze, zatim se se s tebou a ostatními jmény nedostal pres vase pochopení co je EV a jak ve skutečnosti funguje. Viz tve dnesni kritika ze Enyaq neni zábavný jako AMG s V8….
A ze naprosta vetsina veci co pises o EV je nesmysl ktery se nezakládá na realite.
Pokud to zrychlení budeš využívat často, každoroční výměna pneumatik poháněné nápravy tě nemine... 😄
...... je rychlejší než superauta......
Super. Pekelné zrychlení. Maximálka atakující 300km/h. Na Nürburgringu si s ním mohu hrát celé dopoledne a po obědě mu můžu naložit až do večera. 😉 👍🏻
Wait.... 2500kg. Na Nürburgringu to dá jedno kolo na max. A možná druhé na půl výkonu než dojde baterka. Pak čekat 40 min na dobití. Aha. Maximalka jen 200? Cena pekelná. Užitek akorát na semafory ve městě.
Zbytečné auto......
Super. Pekelné zrychlení. Maximálka atakující 300km/h. Na Nürburgringu si s ním mohu hrát celé dopoledne a po obědě mu můžu naložit až do večera. 😉 👍🏻
Wait.... 2500kg. Na Nürburgringu to dá jedno kolo na max. A možná druhé na půl výkonu než dojde baterka. Pak čekat 40 min na dobití. Aha. Maximalka jen 200? Cena pekelná. Užitek akorát na semafory ve městě.
Zbytečné auto......
Neschopnost ocenit pohotovost a pružnost reakce elektrického pohonu jen ukazuje, že něco jako objektivita a technické myšlení je pro tebe nesmyslné slovo.
Příjde mi vtipné dávat význam zvuku spalovacího motoru. V první řadě je u mnoha dnešních aut umělý (což mnoho lidí neví, ale jsou za to ještě ochotni připlácet) a druhá věc je, že automobilka vyvíjí obrovskou snahu ten hluk od spalováku co nejvíce utlumit. Ne nadarmo se u aut pro nejbohatší lidi oceňuje ticho a klid na palubě...
Osobně mi vždy situace, kdy někde zrychluje "sportovní"spalovací auto za hluku vytáčeného motoru a za ním jede EV které zrychluje stejně za naprostého klidu příjde úsměvná. ten hluk je najednou strašně směšná kulisa.
Příjde mi vtipné dávat význam zvuku spalovacího motoru. V první řadě je u mnoha dnešních aut umělý (což mnoho lidí neví, ale jsou za to ještě ochotni připlácet) a druhá věc je, že automobilka vyvíjí obrovskou snahu ten hluk od spalováku co nejvíce utlumit. Ne nadarmo se u aut pro nejbohatší lidi oceňuje ticho a klid na palubě...
Osobně mi vždy situace, kdy někde zrychluje "sportovní"spalovací auto za hluku vytáčeného motoru a za ním jede EV které zrychluje stejně za naprostého klidu příjde úsměvná. ten hluk je najednou strašně směšná kulisa.
Neni problem přestat EV podporovat politicky.
Pak ale rekni i to B.
Znamena to konec evropského automotiv.
Pak ale rekni i to B.
Znamena to konec evropského automotiv.
Přesně tak. Jeho prodejní výsledky tomu také odpovídají. Ale co už, Ford má, co si navařil. 😄
Zamrzí ale zneužití toho slavného, ba přímo kultovního jména... 😒
Zamrzí ale zneužití toho slavného, ba přímo kultovního jména... 😒
...elektrofanatici přikládají akceleračním schopnostem zkratowozů! Je to totiž jejich jediná silná stránka. Na jedno nabití ji ale zkratořidiči nemohou užívat dlouho, neboť jim valem ubývá "šťáva" v obludně těžkých, drahých a celkově zoufale neefektivních baterkách... 😒] 😒] 😒] :no:
No tahle pevná ruka ve vedení koncernu naprosto chybí. Na elektromobilitu by také reagovat musel, ale nikdy by nedovolil vypustit na trh tak nedodělané zmetky jako bylo iD.3 nebo G8, oba před FL :no:
A co to zmeni krome ztraty me alespon nejake rousky anonymity?
Přestaneš ty a nebo nekdo jiny sirit nesmysle o EV?
Podivej se dnes. Pises nesmyslná porovnani zrychlení ev a spalovaku. Kdyz ti napisu konkretni svou zkusenost tak tu cely den pises uplne z cesty.
Přestaneš ty a nebo nekdo jiny sirit nesmysle o EV?
Podivej se dnes. Pises nesmyslná porovnani zrychlení ev a spalovaku. Kdyz ti napisu konkretni svou zkusenost tak tu cely den pises uplne z cesty.
Z 99% je problém mezi pedálem a sedačkou. Jedno jestli BEV nebo spalovák s manuálrm. Lidi obecně neumí jezdit a přemýšlet - dohromady.
Jen pořád nechápu, že je baví tuhle popelnici tlačit, když na ní tratí takové hříšné peníze? Přitom to nechce nikdo ani kupovat… Asi by se starý pan Ford dost divil 😉
Jak rict, ze jsi blbecek bez toho aniž bys rekl , ze jsi blbecek. Ted se ti hrozne smeju 😊)))))) kdybys voněl po mentolu tak si te povesim pod wc desku 😊)))
No jo, za 10 vteřin, asi jako jakýkoliv normální 120k auto + ti u toho Ioniqu dojde baterka dřív než objedeš Prahu 😉
Právě že dokážu ocenit technické finesy. Vynikám technickým myšlením a objektivitou. Ale dělá mi problém politika, regulace a nařízení. A zde je jádro pudla. Pojďme prosazovat BEV normální cestou a budou fajn. Netlačme je nařízením, regulací, dotacemi a zákonem. 😉 👍🏻 O tom to je. Bohužel Evropa se už přeregulovala. 😠 Kapitalismus tu už není. Vládnou korporace a socialisté.
Tak určitě, zrovna třeba v úterý jsem projížděl Enyaq 80iV 😉 Btw nebavilo mě to vůbec. Nicméně Doník mluvil o svém Ioniqu, kde je zrychlení z 0-100kmh 9.9s. Tedy podobně jako u většiny moderních malých spalovacích aut. Btw už dlouho jsem nezažil, že by někdo s jakýmkoliv autem, ať ICE nebo BEV, závodil na semaforu. Lidi jsou, zaplať pánbůh, narozdíl od vás internetových EV kovbojů, normální 😉
No vždyť ti to píšu, blbe. Tlačili jsme to po pár metrech všichni do depa.
A když dávali v TV závody superbike, tak to byla vždy jen virtuální realita. Nikdo nedal víc jak pár metrů, blbe.
A když dávali v TV závody superbike, tak to byla vždy jen virtuální realita. Nikdo nedal víc jak pár metrů, blbe.
A proto existuje cca 3500 výrbců neotvárních výfuků a svodů, které z utluméných aut dělat neutlumené 😄 😄 😄
Pozdravuje tě Borla, Manganflow, Akrapovič atd
Pozdravuje tě Borla, Manganflow, Akrapovič atd
Znovu opakuju, v 97% to má nasvěedomí mobil a sociální sítě, brečíst na špatném hrobě
začni dělat osvětu na Instáci 😄 😄 😄 😄
začni dělat osvětu na Instáci 😄 😄 😄 😄
Jo na semtafmofru se auta rozjíždí blbě, v 97% je to čuměním do mobilu 😄 😄 😄 😄
Ty 3% neumí řadit
Ty 3% neumí řadit
To víš, že jo, teoretiku.
Stejně tak, když jsme s klukama v minulosti jezdili na superbicích se suchým poměrem 1 kůň na 1kg a zrychlením pod 3s na 100 na okruzích, tak jsme hned na konci první rovinky sesedli a dotlačili to až do depa a jeli jsme hned domů. Co jinýho bychom tam celej den měli dělat, že? 😁 😁 😁 😁 😁 😁
A druhej den jsme dali pnojmatiky do brusírny, aby nám je ojeli až na kord, aby jsme mohli machrovat před školkou.
OMG.
Stejně tak, když jsme s klukama v minulosti jezdili na superbicích se suchým poměrem 1 kůň na 1kg a zrychlením pod 3s na 100 na okruzích, tak jsme hned na konci první rovinky sesedli a dotlačili to až do depa a jeli jsme hned domů. Co jinýho bychom tam celej den měli dělat, že? 😁 😁 😁 😁 😁 😁
A druhej den jsme dali pnojmatiky do brusírny, aby nám je ojeli až na kord, aby jsme mohli machrovat před školkou.
OMG.
Minulý týden jsem měl 3 dny Taycana a pak 2 dny MB EQS a nakonec na víkend TMY LR.
Najel jsem s nimi dohromady 3.654 km.
A získal jsem konečně zkušenosti s EV v praxi.
A nechci ho ani teď.
A dokaž mi, že to není pravda.
Najel jsem s nimi dohromady 3.654 km.
A získal jsem konečně zkušenosti s EV v praxi.
A nechci ho ani teď.
A dokaž mi, že to není pravda.
Přesně. Už nejméně 10 let jsem neseděl v autě, co má 0-100 horší jak 8,8s a nikdy jsem neměl potřebu závodit ani vystřelovat z křižovatek jako magor. Prostě se normálně rozjedu, podle těch před sebou a nebo tak, aby mi to bylo příjemné, nezdržoval jsem, posádce nebylo nevolno a věci nelítaly po autě. Tzn. normálně, plynule a přitom svižně.
A mít auto, co umí 0-100 za 3s, tak se stejně budu většinou rozjíždět s dynamikou někde okolo 15s na 100 km/h.
A mít auto, co umí 0-100 za 3s, tak se stejně budu většinou rozjíždět s dynamikou někde okolo 15s na 100 km/h.
Stačí napsat recenzi svého EV 😉 Přece nejsi takový trouba, aby si to nezvládl a dost pochybuju, že bys jí někde obšlehl...
Ale to neni pravda...oněch 258 kw má klasicky Mach e 4kolka s prodlouženým dojezdem..nikoli GT
GT ma 358kw...nynější verze prodávaná v čr.
GT ma 358kw...nynější verze prodávaná v čr.
Proč ty chytáš lidi za slovo? 😉
Btw jaká je tvoje zkušenost, ty e😜erte na všechno? Kdy si konečně přečteme od tebe nějakou recenzi?
Btw jaká je tvoje zkušenost, ty e😜erte na všechno? Kdy si konečně přečteme od tebe nějakou recenzi?
Hm a k čemu je 2,5 tuny těžké SUV s absurdním zrychlením? Na to, aby si ten kdo má malého myslel, že mu ho to zvětší?
Třeba ML 63 AMG mě bavilo dost, jak umí těch 523koní parádně maskovat svou 2,3t hmotnost 😉
Jinak ano jel jsem jen koncernovými EV - e-Golf, ID4 GTX a Enyaq a ani jeden mě nijak nenadchl. Takže ne poprvé. Tahle technologie mě nijak nezajímá, je to nuda za volantem a pocit marnosti, ale vyzkoušet si to člověk musí... Nicméně mám i v plánu si půjčit něco elektrického na 2-3 dny, na víkend, delší cestu 200km+ a vyzkoušet si, jak se s tím žije…
Jinak ano jel jsem jen koncernovými EV - e-Golf, ID4 GTX a Enyaq a ani jeden mě nijak nenadchl. Takže ne poprvé. Tahle technologie mě nijak nezajímá, je to nuda za volantem a pocit marnosti, ale vyzkoušet si to člověk musí... Nicméně mám i v plánu si půjčit něco elektrického na 2-3 dny, na víkend, delší cestu 200km+ a vyzkoušet si, jak se s tím žije…
Nějak pochybuji, že umíte myslet.
Jediné co jste tu předvedl jsou invektiva, gramatiku negramota, vložení hoax stránky a vypisovaní mýtů.
A nakonec jste v ev ani nikdy neseděl, ale jak o tom dokážete mluvit.
Jste si jistý, že můžete volit? Jste svéprávný? Protože to tak nevypadá.
Jediné co jste tu předvedl jsou invektiva, gramatiku negramota, vložení hoax stránky a vypisovaní mýtů.
A nakonec jste v ev ani nikdy neseděl, ale jak o tom dokážete mluvit.
Jste si jistý, že můžete volit? Jste svéprávný? Protože to tak nevypadá.
Takže ty si vlastně takový teoretik, co tu všechny poučuje a prudí, ale sám máš praktickou zkušenost nulovou 😉 Pokud něco hlásáš a dáváš na odiv všem, jak všemu rozumíš, tak bys s tím měl žít :yes:
I ten Don, ač máme rozdílné názory a má sice starý EV krám, ale alespoň to po čase přiznal. Žije s tím a já mu to věřím. Ty evidentně ne. Pokud ano, dokaž to, jinak se ti nedá věřit nic..
I ten Don, ač máme rozdílné názory a má sice starý EV krám, ale alespoň to po čase přiznal. Žije s tím a já mu to věřím. Ty evidentně ne. Pokud ano, dokaž to, jinak se ti nedá věřit nic..
O co ti vlastně jde? Chytat jen lidi za slovo? Evidentně jen prudíš. Psal si obecně o SUV, ne? Oba jsou SUV. Rozdíl je jen v ceně a třídě, zas tak daleko velikostně nejsou. I když není problém vyskládat Enyaqa za 2mil Kč. Takže to WTF si strč 😉
Nesmiš soudit podle sebe. Velkém by mě zajímalo, jak moc zručný musíš být, když takovou blbost napíšeš. "Tolik úkonů". Vždyť tonje jeden pohyb nohou a jeden rukou.
Chápu, že vy neumětelové, co jsou rádi, že umí manuálně pohnout páčkou na blinkr, se vymlouvají na auta s manuálem. Realita je ale taková, že 99% zdržování na semaforu dělají řidiči, co nedávají pozor a je jedno, v čem jedou.