Zatímco se všechny západní automobilky mohou přetrhnout, aby uvedly co nejvíce SUV, v Číně stále velmi úspěšně bojují i klasická MPV. A to i se spalovacími motory bez jakékoliv elektrické podpory.
Jeden tento "krásavec" jazdí v mojom okolí, párkrát som ho už videl. Žiadna sláva to nie je, snaha podobať sa predkom Toyote alebo Lexusu je v kontexte so zbytkom dizajnu docela trápna. Interiér vyzerá naoko podstatne lepšie, chcelo by to zhodnotiť ho tak po 2-3 rokoch používania. Najsmutnejšie na tom všetkom je, že Európe aj s jej crossovermi v MPV triede celkom ušiel vlak, resp. sa na ňu úplne vykašlali. Mnohí už prišli na to, že SUV na MPV skrátka nemá. Ak hoci len časť z nich prejde k čínskym produktom, tak sú tradičné európske značky zase o kus hlbšie v ***i.
Ta cena mě odradila. Při stoupající cenách paliv je pro mne 9 l s jedním člověkem hodně. Jezdím v 6 - 7 lidech, polovina na dálnicích, to by spotřeba byla hodně přes 10l. Škoda. Půjdu do Fordu tourneo... Pokud by byla cena o 150 K menší neváhal bych
v tej svetlozelenej promo farbe to nie je až také hrozné spredu. Zvyknúť by sa asi na to dalo. Nesedel som v tom, ale len mne to pripadá akési úzke? Spotreba je očividne úmerná pohonnej jednotke. Vzhľadom k tomu že to má slúžiť hlavne ako mama taxi v meste by tomu slušal nejaký hybrid.
Dobrý postreh. :yes: Na pohľad je to dosť kompaktné auto, nemyslím si, že dosahuje priestornosti Sharana, aj keď ten je v disciplíne zbytočného zabíjania priestoru umelcom. Hybrid by bol fajn, ale takýto model si rozhodne pýta diesel, aspoň dve verzie výkonu v rozsahu 100-150 kW.
Ne, není to MPV. Jogger je spíš prodloužený kombík. A za polovic určitě není. Sedmimístný Jogger začíná na 455 500 (LPG) resp. 485 000 (benzín). A s výbavou blížící se U-Touru se snadno přehoupne přes 500 000.
800 vs. 500 je stále diametrálny rozdiel.
Liter a pol benzín z Číny max. za 500, vzhľadom na to, že je to MPV tak 600. Za viac ani podľa mňa nestojí. To len predajca má veľké oči a chce rýchle zbohatnúť, najlepšie do zajtra.