Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Může MPV z Číny nahradit milovaný VW Sharan? Zkusili jsme Dongfeng U-Tour!

25 komentářů

Avatar - Ozzman
Ozzman
Ta se tu prodává ?
Avatar - Stejsn
Stejsn
a někdo jiný začne nabízet produkt, který lidi chtějí, tak samozřejme může uspět.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Jo, už se nabízí pouze v hybridu.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Prodává se cokoliv, co se vyrábí.
Arese
Přesně tak, to auto má mimořádně odporný výraz, je to esence nechutného nevkusu. 😲 😲 😲 :no:
Avatar - Ozzman
Ozzman
Čekal jsem, že to někdo napíše 😁 Ano, ale oficiálně se tu nenabízí
ericn
Tak tahle hromada čínského šrotu asi nezaboduje a koukám, že redakce už se nenamáhá ani psát články :no:
traveldrive
Tak to ani náhodou.
Diesel prosím, ale ani omylom nie TDI.
traveldrive
800 vs. 500 je stále diametrálny rozdiel.
Liter a pol benzín z Číny max. za 500, vzhľadom na to, že je to MPV tak 600. Za viac ani podľa mňa nestojí. To len predajca má veľké oči a chce rýchle zbohatnúť, najlepšie do zajtra.
traveldrive
Dobrý postreh. :yes: Na pohľad je to dosť kompaktné auto, nemyslím si, že dosahuje priestornosti Sharana, aj keď ten je v disciplíne zbytočného zabíjania priestoru umelcom. Hybrid by bol fajn, ale takýto model si rozhodne pýta diesel, aspoň dve verzie výkonu v rozsahu 100-150 kW.
traveldrive
Jeden tento "krásavec" jazdí v mojom okolí, párkrát som ho už videl. Žiadna sláva to nie je, snaha podobať sa predkom Toyote alebo Lexusu je v kontexte so zbytkom dizajnu docela trápna. Interiér vyzerá naoko podstatne lepšie, chcelo by to zhodnotiť ho tak po 2-3 rokoch používania. Najsmutnejšie na tom všetkom je, že Európe aj s jej crossovermi v MPV triede celkom ušiel vlak, resp. sa na ňu úplne vykašlali. Mnohí už prišli na to, že SUV na MPV skrátka nemá. Ak hoci len časť z nich prejde k čínskym produktom, tak sú tradičné európske značky zase o kus hlbšie v ***i.
Avatar - Vasek Svoboda
Vasek Svoboda
Jako fakt? 800 000 Kč vs. 2 000 000 Kč. To se dá těžko srovnávat.
cisarpavel
A co takový Jogger, to není MPV? Za polovic tohoto číňana.
Avatar - m.z.
m.z.
Za kolik ta Sienna je?
Petr Doyl
Ta cena mě odradila. Při stoupající cenách paliv je pro mne 9 l s jedním člověkem hodně. Jezdím v 6 - 7 lidech, polovina na dálnicích, to by spotřeba byla hodně přes 10l. Škoda. Půjdu do Fordu tourneo... Pokud by byla cena o 150 K menší neváhal bych
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Jedine Chrysler Pacifica. 😉
Avatar - chcíplý pes
chcíplý pes
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Ne? Tak ať si to strčí za klobouk :no:
Avatar - Vasek Svoboda
Vasek Svoboda
Kolem 2 000 000 Kč
Avatar - lamal
lamal
Stacilo by lišty na prednej maske zatmavit, aby tam tá "tlamička" nestrasila.
Avatar - wakantanka
wakantanka
v tej svetlozelenej promo farbe to nie je až také hrozné spredu. Zvyknúť by sa asi na to dalo. Nesedel som v tom, ale len mne to pripadá akési úzke? Spotreba je očividne úmerná pohonnej jednotke. Vzhľadom k tomu že to má slúžiť hlavne ako mama taxi v meste by tomu slušal nejaký hybrid.
XTad
Posledni generace uz ma bohuzel jenom ctyrvalec.
Ales Chocholousek
Toyota Sienna 3,6 V6 4x4 me dava vetsi smysl.
Avatar - Vasek Svoboda
Vasek Svoboda
Ne, není to MPV. Jogger je spíš prodloužený kombík. A za polovic určitě není. Sedmimístný Jogger začíná na 455 500 (LPG) resp. 485 000 (benzín). A s výbavou blížící se U-Touru se snadno přehoupne přes 500 000.
Avatar - Anonym
Anonym
Přesně tak, nejlepší MPV na našem trhu