Novinky
_Teddy_
6
Auto s aerodynamikou krabice od bot a hmotnostou takou ze ju radsej ani neuvedu ze prejde 700km na jedno nabitie? Aj keby sme uvazovali plnu a celu kapacitu tej 98kWh baterie, muselo by jazdit so "spotrebou" 14kWh/100km, co je u tohto typu auta nemozne...
Přejít do diskuze
ericn
Nebude, lidi prostě nechtějí "trávit mládí" nabíjením na cestách a mezi tou mild hybridní 1,2PT a elektrem těch 300-400tis Kč rozdíl bude 😉
Arese
...opravdu velké (a jistě i těžké), ale pod kapotou bude mít směšný třívalec 1,2 l a pomocný elektromotor, popř. jenom elektromotor! 😲 😲 😲 Tak s takovou technikou ať jde Stellantis do háje, normálně myslící zákazník se samozřejmě otočí na podpatku a odkráčí do showroomu Škodovky pro Kodiaq 2.0 TDI (či 2.0 TSI) 4x4. Je nepochopitelné, že tak jednoduchou úvahu není vedení Stellantisu (ale ani Renaultu) schopno učinit.... 😲 :no:
3_diamanty
Nepriama umera... cim vacsie auto tym mensi motor... taka zvlastna doba... od opla dnes uz len jedine corsu alebo mokku ... a tam by mi 3 valec turbo ani moc nevadil ...
ericn
Ale dojezd ne, teoretická čísla nikoho nezajímají a příliš vysoká cena elektra taky ne 😉 Grandland bude zas jen další Stellantisí klon s paběrkujícími prodeji... Dost pochybuju, že tohle stávající zákazníky Opelu vůbec zaujme - 3hrnek mild hybrid snad, Plug-In nebo nedej bože elektro ne :no:
Pepa_007
Ten trivalec musí být super, špica, když jej dávají do hromady aut od velikosti fabie k velikosti Kodiaq. To je bezva.
Arese
Jaké nesmysly? Jakou tedy nový Grandland nabízí silnou čtyřválcovou motorizací bez hybridizace? Pokud žádnou, tak takové auto je pro mě nekoupitelné! 😒 :no:
del42sa
"Spolu s tím můžeme očekávat také tříválec 1.2 s mild-hybridním pohonem s výkonem 100 kilowattů a nový plug-in hybrid, který by měl na jedno nabití ujet až 85 kilometrů na elektřinu"
umíš číst ?
umíš číst ?
sargis
Jj, dnes je všetko crossover. Ale zboku to nemalo ďaleko od prvej Merivy.
del42sa
zatím prosáknuly tyhle informace😒br />
nový plug-in hybrid 195ch (původně 180ch slabší verze 225ch)😒br />
používá motor 1,6l Puretech třetí generace v kombinnaci s elektromotorem o výkonu cca 90kw ( původně 81kw ) v kombinaci s baterí o kapacitě 21kw (původně 12,4kw) s dojezdem cca 80 - 85km v bezemisním režimu. Nový plug-in hybrid využívá dvojpojkovou převodovku Punch-Powertrain se 7 stupni původně 8 stupnový AISIN
jiné výkonové verze spalováků zatím nejsou známé.
https😐/www.youtube.com/watch?…
nový plug-in hybrid 195ch (původně 180ch slabší verze 225ch)😒br />
používá motor 1,6l Puretech třetí generace v kombinnaci s elektromotorem o výkonu cca 90kw ( původně 81kw ) v kombinaci s baterí o kapacitě 21kw (původně 12,4kw) s dojezdem cca 80 - 85km v bezemisním režimu. Nový plug-in hybrid využívá dvojpojkovou převodovku Punch-Powertrain se 7 stupni původně 8 stupnový AISIN
jiné výkonové verze spalováků zatím nejsou známé.
https😐/www.youtube.com/watch?…
Arese
Všechno, kvůli čemu ho drtivá většina lidí nechce. Ještě nějaké další stupidní otázky? 😒]
3_diamanty
3_diamanty
By mi viac sedelo meno frontera... a meno crossland mohli kludne ponechat nadalej pre nastupcu crosslandu ( ujalo sa dobre ) ... ale ok... to uz je ich vec
Mato979
Tá krabica má Cx 0,28, BA - TT na 120 tempomate 16,3 kWh/100km.... pri 70-90 by to teoreticky možné bolo
Mato979
No GM motory to určite nebude mať, každopádne DW10FC by tam mohlo ísť. Však uvidíme podľa predajov, vrátili ho do Berlinga/Riftera/Comba
Arese
Hybridy zásadně nekupuju,, přijatelnou motorizaci tedy toto auto pro mě nenabízí. Co na tom nechápeš? 😄
del42sa
píšeš že auto má k dispozici jen směšný třívalec 1,2l a nebo jenom elektromotor a to prostě není pravda. Nejsem nijak nadšenej z politiky Stellantisu, ale bylo tu několikrát zmíněno (a máš to i v článku), že nové modely dostanou mimo tříválce i několik plug-in hybridních verzí s 1,6l motorem Puretech, včetně verze 4x4. Výkony zatím nejsou zveřejněny, ale určitě to nebude horší než současných 225 koní
Ondrej1
S cenou to u EV už takový rozdíl není. Jestli budou mít tyhle stelantisí EV lfp baterie, tak už to bude zajímavá volba.
sargis
Keby to malo B20DTH pod kapotou, tak asi prvý Stellantis Opel, za ktorý by som vymenil Insu.