V showroomu brněnské firmy House of England se uskutečnila ve čtvrtek 11. března za účasti zástupců oficiálního dovozce do ČR Jaguar Land Rover Austria česká předpremiéra nového Jaguaru XJ.
Tak žádná would-be-panamera to zcela určitě být neměla. Zadní převis byl u XJ vždy delší než přední, tvar kufru i světel je úplně jiný (srovnej obrázky). Včetně pravopisné chyby v označení modelu mi nezbývá, než nepřehodnotit svůj názor, že tvůj názor je úplně mimo. ;-)
A ty jsi arbitr na Concours d'Elegance? Objektivním měřitelným faktem je, že zadní převis je delší než přední, chromu uvnitř vozu je nadprůměrně a z vizuálního ověření je zjevný, že tvar zadních svítilen je velmi podobný! A jestli je celý výsledek splácanina (můj názor), nebo něco hoch (tvůj názor), to už je výrazně subjektivní.
Aha, no já nevím, ***ní návrháři většinou umí. Ale žádnýho Žaluda mezi automobilovými designéry neznám. Docela by mě to ale zajímalo, jestli tedy i homosexuální designeři dělají pěknější auta. Jedno je ale jistý, u Japonců nebudou. >:-[]
No zas tak zle na tom XJ nebude, v US se XJ určitě prodává s nejlepšíma výbavama a dle průzkumů, se službami dealerství jsou zákazníci velmi spokojeni, takže netvrdím, že (auto) je nějak lepší než konkurence, ale minimálně srovnatelné. A co se týká služeb okolo, je Jaguar i lepší, což v US hraje roli.
V první větě ano, vyzněl. Neznám nikoho, komu by se předchozí generace XJ nelíbili. Tedy snad až na Kateřinu Neumannovou, která někde do nějakého rozhovoru v časopise, co jsem četl, prohlásila, a nedokážu to citovat přesně, že nechápe ten povyk kolem Jaguaru. Ale to už je tak 10 let na zpět tedy v době (X-T, S-T, XJ308, XK8).
já ti prostě nerozumím... >:-[] A to nebude pátkem. No nicméně přirovnat CC k paviánu, to mi přijde až moc, jak říkám o něco menší lampy, stačila by ta část co je ve víku, a byl bych naprosto spokojenej.To auto prostě naživo funguje.
PM
Ale ty odkazy byly jen příklad pro potenciální 4%ní designery automobilových zádí...
Jeden byl symbolem velkého průměru výfuku, druhý jejich většího počtu... (zkus to přečíst znovu ;-) )
Nie. Tebe sa XJ páči, ale nie každému to sedelo. A to, že Američania nepoznali, že je nový? To len hovorí, aký mal XJ zlý dizajn hoci pekný. Je tak ako to povedal Adrian van Hooydonk: Ako máte veriť, že auto jazdí dynamicky, ak nevyzerá dynamicky. A pre XJ platí: Ako majú tí Američania veriť, že nový XJ je skutočne nový, ak vyzerá ako ten starý? A naviac tam majú štyroch, mnohem, mnohem lepších. S,7,A8,LS.
To jo, celkově tomu hodně pomůže, zas v salsa červený by to mohlo dodávat sportovní vzhled (ta kombinace s černým sloupkem). Zvědavej jsem na tu karmínovou metalízu a samozřejmě i na tm. modrou a nějakou zelenou.
Teda, takovejhle anální prolaps.. měl by si zajít k doktorovi, tedy, vlastně k lékaři, to ti vzkazuje Dr. Bangle. :-! >:-[] Passat CC je naprosto v pořádku, to zas říká mi tu přes rameno Dr. Silva.
zvenku celkem o.k., i když na zadní lampy bude třeba si zvyknout a tu manýru v podobě jakožeskleněného C-sloupku opravdu neberu, je to laciné. Naopak pochvalu zaslouží silueta, je elegantní a přitom úplně jiná než u konkurence. Větší bída čeká ovšem uvnitř, zde jede prakticky vše na vlně oné laciné líbivosti á la C-sloupek, překombinované lesklé plochy v kombinaci s chromem, dojem není ani aristokratický ani technicistní ani luxusní, připadá mi to jako designová cesta citroenu DS, což je něco, co může fungovat max. o dvě třídy níž. Ve třídě lux. sedanů už lesklý plast a modrá světýlka nemají co dělat.
A k poznámce v článku o tom, že nejprodávanější motorizací bude dýzlová V6. Divím se, že tu jako reakci nikde nečtu pobouřené vyjádření Ricarda o tom, že to není pravda, Jaguar přece nikdo s trapnou šestiválcovou motorizací kupovat nebude, jeho zákazníci jezdí minimálně na osmi hrncích. :-);-)
SLK miluje jedině milovník růžové Navtech. >:D
Těch aut není málo, ale není jich moc. Audi mě neberou, takže jsem si na ně ani nevzpomněl. Pro mne to je strašně plochý design, aneb dokonalost nudí.
S CC absolutní nesouhlas, kdybys ty světla zmenšil o 10% tak dostaneš jen o 10% menší paviání zadek. Ta podoba je skoro dokonalá
[odkaz] [odkaz]
Jenže Bentley nemusí honit čísla. Faktem je, že krásný XJ předchozí generace se neprodával nijak zázračně a američani, i když nechci generalizovat, to prostě s jejich bystrým okem nedokázali poznat, že nové XJ je nové. Jaguar musel přijít s fresh lookem, který by auto více odlišil a celá značka postupně získávala novou image a s tím i zákazníky.
Nesouhlas. Chtěl jsem napsat Aston, ale vezmu-li to kolem a kolem, pěkně udělanejch zadků je spousta a to nemyslím ten tvůj přiteplený SLK >:-[] Vezmu li to odspodu, tak koncern umí. Třeba Polo, no a pak ty vyšší modely, třeba Scirroco, Audi (vč. krásné čtyřčtverce na R8), Passat CC by mohl mít tak o 10% menší zadní světla a byl bych úplně nadšenej. Pak taky ale MB CLS... Nepíšu ani ameriky. Těch aut není málo.
tak Jagy se mi líbí a tu změnu dle mého uchopili dobře. Naše oči jsou zkrátka zvyklé na klasickou řadu XJ. Jediné co bych vytknul z exteriéru jsou zadní světla a ten černý zadní sloupek. Jenže kdo dneska umí dělat zádě? Prakticky nikdo.. no jedině na BMW se dá dívat zezadu.
Mně tam spíš vadí určitá nesourodst stylu přední části s tou zadní... Přední "klasičtější" partie v duchu XF budiž, ale ta "revoluční" záď ala "FX"... (tím "FX" nemyslím typicky líbivé "patvary" Infiniti, ale především snahu udělat zadek "opačně"/jinak, a to téměř za "každou cenu) Ale snad naživo podstatněji změním názor... ;-)
Připadá mi, že zbytečně chtějí protlačit nový design, který je ale bez tváře a úspěchu.
Jak navazovat na tradiční tvary vlajkové lodi, by se měli kouknout k Bentley.
No, pro brňáky možná událost předjaří, pro mne rozpaky měsíce. Abychom si nalili čistého vína, tenhle jaguar údajně míří proti Mercedes-Benz S-klasse, BMW 7 a AUDI A8. Dovol, abych se lehce pousmál... Třikrát. Ano, třikrát.
Jaguara jsi mohl v minulých více jak šedesáti letech poznat poslepu. Nové XJ pro mne postrádá všechno čím jaguar vždy v této třídě byl - aristokratický nadhled, ikonický esprit, prostě... staré dobré šlechtické mravy.
Údajně však žijeme novou dobu. No, tak to si počkám, jak v ní nový jaguar obstojí.