Ekonomika
Auto stále ještě není obyčejné spotřební zboží, které se koupí, používá a za pět let vyhodí.
Servisní síť, nabídka originálního i neoriginálního příslušenství a náhradních dílů, široké možnosti oprav ve značkových i neznačkových dílnách a zůstatková hodnota. To zatím odlišuje auto od ledničky nebo telefonu.
Tohle většina čínských výrobců naštěstí ještě nepochopila. Stejně jako to, že stejně jako to, že budování značky je potřeba postavit na nabídce levných aut, nikoliv na snaze hned od začátku konkurovat prémiovým značkám. Ty si značku budovaly desetiletí a ani Japoncům (Infinity, Lexus) se za desítky let nepodařilo je na evropském trhu porazit.
Servisní síť, nabídka originálního i neoriginálního příslušenství a náhradních dílů, široké možnosti oprav ve značkových i neznačkových dílnách a zůstatková hodnota. To zatím odlišuje auto od ledničky nebo telefonu.
Tohle většina čínských výrobců naštěstí ještě nepochopila. Stejně jako to, že stejně jako to, že budování značky je potřeba postavit na nabídce levných aut, nikoliv na snaze hned od začátku konkurovat prémiovým značkám. Ty si značku budovaly desetiletí a ani Japoncům (Infinity, Lexus) se za desítky let nepodařilo je na evropském trhu porazit.
A ještě je podrtí ta stovka různých značek. Telefonů je 6 značek aut asi 100. A vyrobit auto Evropa standard cenu hodně zvyšuje
tak na ta auta musí být servis a nesmí rezavět.
A na tyto otázky si neumíme odpovědět.
A na tyto otázky si neumíme odpovědět.
Az na vynimku ( vw ) mizive predaje...
Cinska vynimka MG sa uz ale robehla slusne... a to sa uz coskoro zacne predavat MG 3 ... ktore by mohlo napodobnit uspech ZS-ka
Cinska vynimka MG sa uz ale robehla slusne... a to sa uz coskoro zacne predavat MG 3 ... ktore by mohlo napodobnit uspech ZS-ka
Tak tady mi u MG dává smysl číny. Levné jednoduché auto. Nemá špičkovou technologií, nemá nejnižší spotřebu, ale kdo to řeší, kdyz uz pomalu ani Dacii za tu cenu nedostaneš.
Nedivim sa uspechu MG. Ziju na starej slave britskej znacky a technicky su dalej, ako napr. DFSK. Jeden znamy basni o DFSK Shine E1 - teda o tom v nizsej vybave. V zivote by som to nekupil, to fakt radsej MG HS. Dongfeng ma iba 2 airbagy...
Hlavně je velmi nehezké, taková zaoblená neforemná boudička postavená na malá zapadlá kolečka... 😲 😒 :no:
U takoveho auto to není relevantní. On karoq ma taky taková malá zapadla kola a nikdo se nad tím nepozastavuje. Hlavně zezadu to je dost vidět.
brzy budou lidi rádi že budou mít na čínské auto a za pár let, že budou mít co jíst
https😐/echo24.cz/…emisni-povolenky
https😐/echo24.cz/…emisni-povolenky
Uz sa to stejne vsetko v poslednej dobe dobabralo... do toho preludnenost... znecistenie... coraz vyssie ceny vsetkeho... auta uz zacinaju byt pre mnohych opat luxusnym tovarom ako spred 40 rokov dozadu ... a nemam citak zeby sa to malo v dohladnej dobe zlepsit ... pamatam casy ked sa za 10 000 eur dala kupit 1,6tka 4x4 SX4ka ... pritom dnes aj najlacne miniauto uz pod 12 000 eur nekupis ... za poslednych 15 rokov je uz zrazu vsetko hore nohami ... krasny pokrok sme spravili
Uz sa to stejne vsetko v poslednej dobe dobabralo... do toho preludnenost... znecistenie... coraz vyssie ceny vsetkeho... auta uz zacinaju byt pre mnohych opat luxusnym tovarom ako spred 40 rokov dozadu ... a nemam citak zeby sa to malo v dohladnej dobe zlepsit ... pamatam casy ked sa za 10 000 eur dala kupit 1,6tka 4x4 SX4ka ... pritom dnes aj najlacne miniauto uz pod 12 000 eur nekupis ... za poslednych 15 rokov je uz zrazu vsetko hore nohami ... krasny pokrok sme spravili
Ano, v rusácku by byli lidi rádi, kdyby měli na čínské auto. Auto dnes koupíš za stejné prachy jako v roce 2000.
😄 😄 😄 😄 taaaak určitě a taky všechno kolem stojí stejně jako v roce 2000 resp. to zdražovalo úměrně tomu jak rostly platy
HAHAHAHA
HAHAHAHA
Ty si tam bol, že to tak dobre vieš?
kedy asi?
si nieco ako horoskop...alebo ludova pranostika.
pobavi, ale nikto ju neberie vazne.
nevadi Ti to?
si nieco ako horoskop...alebo ludova pranostika.
pobavi, ale nikto ju neberie vazne.
nevadi Ti to?
A právě Volvo prodává EV poměrně solidně😒br />
https😐/autovista24.autovistagroup.com/…deliveries-drop/
EX30 je třetím nejprodávanějším EV v EU.
https😐/autovista24.autovistagroup.com/…deliveries-drop/
EX30 je třetím nejprodávanějším EV v EU.
Úspěch MG ZS je právě v tom, že prodává benzínové nehybridní a konstrukčně jednoduché auto, které je ještě finančně dostupné. Určitě dostupnější než evropská Dacie vyráběna v Africe. A to evropský zákazník chce. Ostatní čínské auta jsou elektrická, hybridní a drahá stejně jako evropská. A tady je trh přesycen. Kdybych někdy elektrické auto chtěl, tak bych sáhl určitě ke stejně drahé evropské značce než k Číně. Jinak MG ZS patří do mého top vyberu a pokud bych přišel o svoji 15 let starou benzínovou káru, tak bych si pro ZS zašel.
Nepleť. Dacia má skoro celú ponuku áut za nižšie ceny ako MG, jediným modelom, ktoré začína na vyššej cene, je Sandero a nové Sandero, to je už ale niekde celkom inde. Technikou, kvalitou a dizajnom by som ani neporovnával, tam ťahá MG za kratší koniec.
MG sa neoplati...ziaden jeho model aktualne predavany v EU neponuka viac ako jeho najlepsia konkurencia.
samozrejme sa predavaju, lebo sa istej skupine zakaznikov pacia. a to je super, ze si zakaznik moze vybrat.
samozrejme sa predavaju, lebo sa istej skupine zakaznikov pacia. a to je super, ze si zakaznik moze vybrat.
Preco by aj mal ponukat viac ked stoji menej.... uspech mg zs je prave na jednoduchosti a dostupnosti ... ano aj taka skupina zakaznikov este existuje a zda sa ze dokonca tato skupina zakaznikov je z roka na rok v eu vacsia a vacsia
Som zvedavy na mg 3 a jeho cenu... ak by stalo do 18 tisic... tak sa o neho slovaci pobiju... bude to po zs dalsi hit... a ja ho tiez urcie pojdem skusit predtym ako sa rozhodnem co dalej.. ake auto
Som zvedavy na mg 3 a jeho cenu... ak by stalo do 18 tisic... tak sa o neho slovaci pobiju... bude to po zs dalsi hit... a ja ho tiez urcie pojdem skusit predtym ako sa rozhodnem co dalej.. ake auto
cena je jednym ale nie jedinym kriteriom kvality. ak sa pre zakaznila stava jedinym kriteriom tak sa zakaznik rozhoduje medzi "mam / nemam nove"...
uznavam mg je logicky kvalitnejsie ako ziadne auto a som rad, ze zakaznik ma moznost takto sa rozhodovat.
uznavam mg je logicky kvalitnejsie ako ziadne auto a som rad, ze zakaznik ma moznost takto sa rozhodovat.
Konkrétně MG4 má podprůměrně zpracovaný interiér a obecně reálná kvalita - na špatných cestách se z různých části ozývá povrzávání. Podvozek nestačí výkonu, protože je hodně nedotáčivý, podprůměrné audio, chybí stěrač zadního skla, což je sice na efekt hezký, ale za deště už to moc hezký není, protože stačí projet kolem auta bez zástěrek. Nabíjení je pomalé a to jsem nabíjel, když venku bylo 18 stupňů a na 90 ze 6 procent to trvalo 40 minut.
Osobně jsem vyzkoušel pouze 3 EV - ID.3, tenhle křáp a TM3. Poslední zmiňovanou nehodnotím, protože mi Teslácký přístup k aut moc nesedí. A ID.3 bylo ve všech ohledech lepší auto. Tedy kromě ceny...
Obecně mě nepříjemný zážitek dost překvapil a utvrdil v tom, že všechny "recenze" a "testy" musí dopadnout dobře, protože jinak by automobilky přestala auťáky redaktorům prostě půjčovat.