Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
Uživatel_5828159
Jasne stará jsou lepsi viz 4,6 mustang v8 s netahavim motorem, napravou z tatrovky, a v zime s detma pojedes lesem a zahodis to jak to nedava podvozek
jj, Mustang je vyloženě zimní auto, hlavně v kabriu 😄 😄 😄
Měl sem už několik zadokolek a všude sem v zimě projel, ono stačí umět jezdit hlavou a neřídit se na uklouzaný silnici 80 když to jede bokem i v 50 😄
Měl sem už několik zadokolek a všude sem v zimě projel, ono stačí umět jezdit hlavou a neřídit se na uklouzaný silnici 80 když to jede bokem i v 50 😄
Mustang taky není terenak... Na to Američané používají pickupy atd... Například f150, ram...
Ja Prvni 123
Takze vetsina nove auto nechce.
A udrzuje to stare,
Ja uz taky nove auto nechci.
Takze auta budou starnout. Tech par lidi, co si koupi elektriku za milion a vic ten prumer nezachrani.
A udrzuje to stare,
Ja uz taky nove auto nechci.
Takze auta budou starnout. Tech par lidi, co si koupi elektriku za milion a vic ten prumer nezachrani.
Mají hezčí design, spolehlivější a neokradené motory, poctivé objemy, leckdy i lepší materiály uvnitř, sou jednodušší, lépe a levnějsi servisovatelná .
Já si na něj moc nestěžuju, vlastně byl jen jeden problém s DSG + updaty SW infotaimentu, jinak v pohodě...
To uz je fakt extrem.
Ale novejsi auta konci zaruku... a kdyz ti ssrvis rekne, ze te oprava bude stat pres 100 tisic, protoze novejsi auta se neopravuji, ale vymenuji se skupiny, tak si to sakra rozmyslis.
Akorat ze se to stane jeste parkrat... a ceny petiletych aut spadnu hluboko dolu. Nikdo je nebude chtit.
Skoro nikdo - vesmyslu statistickem.
😄
Nemám s ním nic společného a ani nevím, kdo to pořádně je, takže...
Kdo je závislý výhradně na servismanech, je to horší no. Drahá práce, marže na dílech
Vlastnim jen auta starsi, ale snazim se aby vypadaly obstojne a obstojne fungovaly. Samozrejme nejakych interierovych ci exterierovych skrabancu se clovek nevyhne.