Ekonomika
Stav nekterych aut je spise dan osobou pouzivajici daNE AUTO. Myslim, ze tato individua by velmi brzy odkraglovala i fungl nova auto do stavu aut v kterych jezdi (tedy pokud by na nova auta meli financni zdroje). Servis starsich aut neni nijak drazsi nez aut novych, pokud spolehlivost daneho auta je tak nejak bezna a neni vylozene pruserova. Ba dokonce servisni prohlidky vyjdou levneji, neni treba se strachovat o zaruku v pripade vyuziti jineho nez autorizovaneho servisu, leccos je mozne si udelat vlastnimi silami
Vlastnim jen auta starsi, ale snazim se aby vypadaly obstojne a obstojne fungovaly. Samozrejme nejakych interierovych ci exterierovych skrabancu se clovek nevyhne.
Vlastnim jen auta starsi, ale snazim se aby vypadaly obstojne a obstojne fungovaly. Samozrejme nejakych interierovych ci exterierovych skrabancu se clovek nevyhne.
Takze vetsina nove auto nechce.
A udrzuje to stare,
Ja uz taky nove auto nechci.
Takze auta budou starnout. Tech par lidi, co si koupi elektriku za milion a vic ten prumer nezachrani.
A udrzuje to stare,
Ja uz taky nove auto nechci.
Takze auta budou starnout. Tech par lidi, co si koupi elektriku za milion a vic ten prumer nezachrani.
Tak zaprvé bylo jasně dáno, co si mohu jako služební auto vzít (můžu konfigurovat jen barvu a výbavu) a kombinace CNG u OIV se dělala jen s DSG 😉
Já si na něj moc nestěžuju, vlastně byl jen jeden problém s DSG + updaty SW infotaimentu, jinak v pohodě...
Já si na něj moc nestěžuju, vlastně byl jen jeden problém s DSG + updaty SW infotaimentu, jinak v pohodě...
Souhlasím s vámi. Stará auta jsou lepší, nedokážu si představit Octavii IV s 500,000tkm najeto. Tenkrát se hrálo na kvalitu, spolehlivost a spotřebu, zábavu a objemy motoru. A dnes? Dnes si automobilky závodí o to, kdo bude mít čistší automobil 😄. Kazdopadne stará auta stárnou a ne každy chce opravovat ta stávající, třeba ho dají do srotu kvůli hlucnemu výfuku.
Vyfuk?
To uz je fakt extrem.
Ale novejsi auta konci zaruku... a kdyz ti ssrvis rekne, ze te oprava bude stat pres 100 tisic, protoze novejsi auta se neopravuji, ale vymenuji se skupiny, tak si to sakra rozmyslis.
Akorat ze se to stane jeste parkrat... a ceny petiletych aut spadnu hluboko dolu. Nikdo je nebude chtit.
Skoro nikdo - vesmyslu statistickem.
To uz je fakt extrem.
Ale novejsi auta konci zaruku... a kdyz ti ssrvis rekne, ze te oprava bude stat pres 100 tisic, protoze novejsi auta se neopravuji, ale vymenuji se skupiny, tak si to sakra rozmyslis.
Akorat ze se to stane jeste parkrat... a ceny petiletych aut spadnu hluboko dolu. Nikdo je nebude chtit.
Skoro nikdo - vesmyslu statistickem.
Stav daneho auta odrazi charakter majitele, jak se dokaze postarat o urcitou vec. Starsi auto automaticky rozhodne neznamena vrak.
Já mam taky jenom starší auta, všechno mi jezdí, taky sem si mraky věcí udělal sám. A mam i kusy co jsou vlastně uleoženky a maj za 30-40 let prd najeto, tak mam i charge co má 203 tis km a taky jezdí v pohodě. Akorát musím v létě udělat přední nápravu, ale díky už mam, tak akorát práce.
Mustang taky není terenak... Na to Američané používají pickupy atd... Například f150, ram...
Já nejsem, přísahám, že fakt nejsem Horký R.
Nemám s ním nic společného a ani nevím, kdo to pořádně je, takže...
Nemám s ním nic společného a ani nevím, kdo to pořádně je, takže...
jj, Mustang je vyloženě zimní auto, hlavně v kabriu 😄 😄 😄
Měl sem už několik zadokolek a všude sem v zimě projel, ono stačí umět jezdit hlavou a neřídit se na uklouzaný silnici 80 když to jede bokem i v 50 😄
Měl sem už několik zadokolek a všude sem v zimě projel, ono stačí umět jezdit hlavou a neřídit se na uklouzaný silnici 80 když to jede bokem i v 50 😄
jak které, jak které a spousta lidí si co jde opravuje samo, pak to tolik nestojí, když víš kde sehnat levně díly.
Kdo je závislý výhradně na servismanech, je to horší no. Drahá práce, marže na dílech
Kdo je závislý výhradně na servismanech, je to horší no. Drahá práce, marže na dílech
Udržovat starší auto v provozu není zrovna žádná láce. Proto spousta aut, která mají už věk vypadají a jezdí jako vraky.
Řídící jednotka podle všeho byla ještě v záruce, ale nejde o mechaniku. To se může státu u čehokoliv a kdykoliv.
Měnil jsem manuální převodovku i se spojkou v cca 250 tisících na svém ex ex Mondeu, oprava stála, jako to DSG, protože dvouhmota a tak... moc si nevybereš.
Jasne stará jsou lepsi viz 4,6 mustang v8 s netahavim motorem, napravou z tatrovky, a v zime s detma pojedes lesem a zahodis to jak to nedava podvozek
Mají hezčí design, spolehlivější a neokradené motory, poctivé objemy, leckdy i lepší materiály uvnitř, sou jednodušší, lépe a levnějsi servisovatelná .