Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNissan nebude investovat do nových spalovacích motorů. Budoucnost vidí v elektřině
34 komentářů
Nebo Nebo
Nissan GT-R, Nissan Skyline R34...
A chtějí se vrátit do minulosti, tedy zastaralý pohon elektřina.
A chtějí se vrátit do minulosti, tedy zastaralý pohon elektřina.
Netrep hlúposti.
Netrepe! Prvý elektromobil bol skonštruovaný v r. 1835, oveľa skôr ako spaľovací. Takže má pravdu, je to zastaralý pohon a nahradil ho dokonalejší ( spaľovací).
Trepe. Ak niečo vzniklo prv, ďaleko v histórii, tak to neznamená, že je to zastaralé. Spaľovací rozhodne nebol dokonalejší, len zdroj paliva bol vtedy neporovnateľne dostupnejší. Najprv si, mládenci, utrieďte pojmy a dojmy.
Takže pyramidy také nejsou zastaralé očividne, stejně i tak jeskyně.
Prosím, prodejte svůj dům a přestěhujte se do jeskyně, doufám, že si to uzijete, když to není zastaralé bydlení. 😄 😄 😄
A auto nemějte vůbec, jezdete na koni nebo nejlépe pěšky.
Prosím, prodejte svůj dům a přestěhujte se do jeskyně, doufám, že si to uzijete, když to není zastaralé bydlení. 😄 😄 😄
A auto nemějte vůbec, jezdete na koni nebo nejlépe pěšky.
Zdroj paliva nebol dostupnejsi. Elektrina bola koncom 19. storočia pomerne rozšírená, kdezto benzín sa predával v lekárňach. Takže ty si dostuduj.
MarekAbsolon
si vybrat z té záplavy neustále se zlevňujících elektromobilů, které jsou už tak levné, že po odečtení dotace každému kupci ještě doplácí. Všude samá megawattová nabíječka. A člověk se spalovákem si připadá mezi těmi EV okolo jako exot. Takže za mě Nissan naprosto správné a logické uvažování. Jo a č***di se v Rajchu už taky dobře integrovali.
laco tralala
Nissan vidí fašizáciu EU a USA a preto sa takto rozhodol. Nerozhoduje trh a ľudia ale politici ktorí na ľudí neberú ohľad.
del42sa
jo tak proto Nissan už spalováky nevyvíjí, on jim to vyvine Renault s Geely 😒]
https😐/www.autocar.co.uk/car-news/business-corporate/new-renault-geely-engine-firm-horse-build-five-million-units-year
Renault už dříve založil novou společnost Horse Powertrain s čínským Geely, ve které obě strany drží 50 procentní podíl a která se pro změnu soustředí na vývoj a výrobu spalovacích motorů. Tyto jednotky přitom nebudou jen mild-hybridní, hybridní či plug-in hybridní, ale také benzinové a dieselové. Spalovat pak budou nejen typické pohonné hmoty, ale třeba i etanol nebo vodík.
Francouzsko-čínské agregáty tedy zamíří i pod kapoty Nissanu a Mitsubishi, či Volva a Protonu. Renault s Geely k věci dodávají, že firma by měla i v roce 2040 vyrábět spalovací motory pro víc než polovinu aut z jejich portfolií, takže si evidentně nechávají zadní vrátka a s tou 100% oddaností elektrické budoucnosti to nebude až tak horké 😉
https😐/www.autocar.co.uk/car-news/business-corporate/new-renault-geely-engine-firm-horse-build-five-million-units-year
Renault už dříve založil novou společnost Horse Powertrain s čínským Geely, ve které obě strany drží 50 procentní podíl a která se pro změnu soustředí na vývoj a výrobu spalovacích motorů. Tyto jednotky přitom nebudou jen mild-hybridní, hybridní či plug-in hybridní, ale také benzinové a dieselové. Spalovat pak budou nejen typické pohonné hmoty, ale třeba i etanol nebo vodík.
Francouzsko-čínské agregáty tedy zamíří i pod kapoty Nissanu a Mitsubishi, či Volva a Protonu. Renault s Geely k věci dodávají, že firma by měla i v roce 2040 vyrábět spalovací motory pro víc než polovinu aut z jejich portfolií, takže si evidentně nechávají zadní vrátka a s tou 100% oddaností elektrické budoucnosti to nebude až tak horké 😉
https😐/www.reddit.com/…this_gtr_design/