Novinky
To musite mit hroznou bidu, deti trpi hladem a podvyzivou... kdyz jste ochotny za penize delat reklamu Cine.
Za 17 ok.... mozno aj za 18.... za 20 ale uz urcite radsej scalu ( hoc len s 1,0 tsi ) ...
Toyota stoji este viac. Urcite radsej europske auto, ako nejake sikmooke.
Yaris HSD je kolem 500 tisíc, jaképak víc ?
Nejaka normalna vybava stoji 600 tisic, aj ked je tam nejake zvyhodnenie. Nejak som to nesledoval podrobne.
To už je plná palba. http😐/www.sauto.cz/…/yaris/204567507
No vzhledem k tomu, že máš rodinu, tak do Scaly naložíš nejvíc. Do Scaly múžeš dostat i 1,5 s manuálem.
Nebo si za ty peníze koupit třeba nějaký Ceed SW...
Ten taky, ale nějak ho nechce. 😄
Topper vždy nakonec zjistí, že opravdovou kVWalitu najde jen u jednoho koncernu. :-!
Tak v době, kdy tu blábolil a snil o atmosférické Kia Rio a pak koupil Polo TSI jsem to pochopil, ale dnes má rodinu, tak pokud si ta auta vyzkouší a má těch cca +/- 500-550 tisíc, tak praktičnost kombi ale nebo i nějakého SUV je trochu... ne trochu, ale výrazně lepší. A dnes i ten korejec má alespoň turbomotor, takže to nebude horší, než litrové TSI.
Tedy diesel...?
Vnější design trpí úplně základní školáckou chybou - maličká kolečka utopená v jakoby "přefouknuté" kastli. :no: Navíc ani ta není nic moc - je to takové nevkusně přepatlané a nezamlouvá se mi ani palubka. No, a doráží to ten absurdní hybridní pohon... 😲 😒 Abych si toto koupil místo Scaly, musel bych se nejdřív totálně pomátnout! 😲
A tady ti nevadí ty zapadly malý kolečka?
https😐/moje.auto.cz/?…
https😐/moje.auto.cz/?…
Líbí se mi na elektromobilech že jedou jak z praku. Zrychlení super. Jen bohužel 90% jich končí za pár sekund u 170km/h.
Pokud si koupím 200 ci 300HP auto tak chci aby jelo alespoň 220 ci 250.
Pokud si koupím 200 ci 300HP auto tak chci aby jelo alespoň 220 ci 250.
No a aby ti to u zkratowozů nebylo líto, tak na to mají tzv. dobroserské automobilky (Volvo, Renault) velmi jednoduchý recept - elektronické. omezení rychlosti u svých spalovacích modelů. 😒] 😒] 😒] :no:
U čínských komoušů to nepřekvapí, ale Renault mě zklamal. Chápu, že u hybridů to může být vynucené, o EV nemluvě, ale u ICE je to trapné.
Vím, můžeš si koupit nejvýkonnějšího ICE Renaulta a víš, že vždy bude mít tři válce a maximalku cca 175km/h ikdyby měl 300HP. 🤮
K čemu pak 300HP když to nelze využít? Každému stačí 100HP.
K čemu pak 300HP když to nelze využít? Každému stačí 100HP.
Design už mi přijde lepší než z prvních renderů. Chválím, že je napadlo tam dát autoklimu - patlací manuální klima by neměla vůbec dostávat homologaci. Ale volant bez podélného nastavení v roce 2024?
Pohon je zajímavý, je super vidět po dlouhé době nějakou invenci na poli hybridů. Ale uvidíme, jestli bude spotřeba srovnatelná s Toyotou.
Auto od čínské vlády bych rozhodně nechtěl, ale třeba MG postrčí evropské výrobce k tomu, aby se vzpamatovali.
Pohon je zajímavý, je super vidět po dlouhé době nějakou invenci na poli hybridů. Ale uvidíme, jestli bude spotřeba srovnatelná s Toyotou.
Auto od čínské vlády bych rozhodně nechtěl, ale třeba MG postrčí evropské výrobce k tomu, aby se vzpamatovali.
Odhadujem, ze hybridy zaziju velku renesanciu s vyvojom baterii. Ako opadol EV osial, ktory pomohol dramaticky zlepsit EV, pridu este len poriadne hybridy.
Predstava hybrida so solitstate bateriou, ktora moze mat napr. 5kWh a stale bude lahka a kompaktna aj trvacna je perfektna. Moc to navysi vykon hybridov a spalovacie atkinsony budu stale lepsie. Ako sa ukazuje ten potencial navysovania EV casti u hybridov je slubna cesta.
Predstava hybrida so solitstate bateriou, ktora moze mat napr. 5kWh a stale bude lahka a kompaktna aj trvacna je perfektna. Moc to navysi vykon hybridov a spalovacie atkinsony budu stale lepsie. Ako sa ukazuje ten potencial navysovania EV casti u hybridov je slubna cesta.
Tak uvidíme, jestli u těch hybridů konečně nabídnou manuál a trojici pedálů! ;-\
Myslis ako Honda CRZ ? Mal som tu cest a velmi sa mi to lubilo, genialne. Toyota minimalne na EV s manualom pracuje, hybrid by bol lepsi samozrejme. Pacil by sa mi aj power hybrid s manualom, ze EV by seku.ndovalo tocivemu benzinaku. Sice by to nebolo extra usporne, ale celkove emisie by sa mohli rovnat turbu a dynamika a reakcie na plyn lepsie.
Tak si da do auta 100 kwh lahku a kopaktnu solid state baterku a o niecom spalovacom nebude chciet pocut. Ved aj motory sa vyvijaju, auto bude mat vpredu lahky 300 kw motor, vzadu lahky 300 kw motor a atkinson sa nebude chytat.
Nie vsetko je len o vykone, EV nema charakter iba vykon. Bol by som rad za vyber a alternativy, performance hybrid s manualom a tocivym benalom by bol super, kto by chcel moze mat ciste baterky - pre kazdeho co mu je naj.
Preco nie, len som zvedavy na realnych kupcov, kvoli par ludom hybridy s manualom vyrabat nebudu. Keby tie auta boli lahke, tak elektromotory su este tocivejsie 😄 Fakt by ma zaujimalo, ked budu k dispozicii nejake lahke a velke baterky, moznost nabijania na skoro kazdej cerpacej stanici za 4 minuty na 80%, kto da prednost nejakemu atkinsonu.
Infrastruktura to rozhodne. Souhlasim s lamalem, že ono jak se posouvají BEV, tak se s tím posouvají HEV. Ale souhlas i s tebou že BEV pak začnou dávat smysl mnohem širší skupině lidí. V realitě chudších zemí typu Česko nebo řekněme východní evropy hlavně na venkově se obávám že dobíjecí infrastruktura bude trvat mnohem déle, takže nějaká forma next gen hybridu může být řešením na dekády než se to dožene...ale to nevíme, ukáže jen čas a realita 😁
Ale prakticky třeba u startovacích baterií výrobci proud dodávaný za určitých podmínek uvádějí. Konkrétně většinou podle EN normy, což je proud dodaný při -18°C s poklesem napětí na 7,5V. A proud krát napětí je výkon. A nepřekvapivě takto vypočtený výkon startovací baterie většinou plus minus odpovídá výkonu startéru.
Fabia nie je hybrid, 140kW TSi je v Octavii rychlejsie nez 197k Corolla...
BTW pruzne zrychlenie MG3 este zmerane nebolo, ty sa na to casto odvolavas, ze 0-100kmh je zbytocny udaj, v reale ide o pruznost 😄
Nefandim MG, ale trochu objektivity...
Ano, je to zbytečné, ale to auto má 200 koní, podívej za kolik ti zrychlí z dnešního pohledu archaické Clio s atmo a manualem. Jako to, že do 80ti jede jen 100kw vysvětluje dynamiku. Nemám s tím problém, jen říkám, že je to zvláštní a chci si to vyzkoušet.
Mas to podobne ako ked niekto od e-CVT ziada za kazdu cenu prejav pevne radenych stupnov a cele to dehonestuje len na tomto detajle... tiez je to obmedzene.