Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nové MG3 Hybrid+ jede jako z praku. Pod kapotou má klenot, ale rozhodne až cena

63 komentářů

Avatar - Anonym
Anonym
Toyota se válí smichem po zemi.
Avatar - Ozzman
Ozzman
No, jako, je to hodně zvláštní, že plného výkonu auto dosáhne až v 80km/h 😁 Proto ta stovka jen za 8s na úrovni Fabie 1.5 TSI. Chápu, že to muže mít po městě výhodu nízké spotřeby, pokud motor jede jen jako generátor, ale proč tam neexistuje možnost jakkoliv sepnout ten kombinovaný pohon v nižších rychlostech, tomu z praktického hlediska nerozumím, leda by to byl konstrukční problém.
Avatar - Anonym
Anonym
Zvlastnejsi mi přijde vůbec udávat výkon baterie a když už tak že je poloviční proti výkonu elektromotoru.
Avatar - Anonym
Anonym
V článku vidím jen výkon generátoru 45 kW. Proč si myslíš, že je to zvláštní? Toyoty budou mít generátor plus minus stejně výkonný.
Avatar - Anonym
Anonym
Přečetl jsem si tu kostrbatou větu ještě jednou a vidím, že jsem ji špatně pochopil. Díky za upozornění. Ale nediv se mi, tady pro pisalky kW jako kWh tak bych se nedivil kdyby psali o výkonu baterie, což je fyzikální nesmysl.
Aragor
Maximální výkon baterie je normální fyzikální věc, ale většinou se u baterie uvádí jen hodnota kapacity.
Avatar - Anonym
Anonym
Baterie je napěťový zdroj a ten má jen napětí a jeho výkon se limitně blíží nekonečnu (nedává fyzikální smysl o něm vůbec mluvit). Baterie o "výkonu" 40kW je špatná, protože namísto nekonečného výkonu dá jen 40kW, kvůli vysokému vnitřnímu odporu - té nežádoucí veličině.
Avatar - Anonym
Anonym
Teoreticky ano.
Ale prakticky třeba u startovacích baterií výrobci proud dodávaný za určitých podmínek uvádějí. Konkrétně většinou podle EN normy, což je proud dodaný při -18°C s poklesem napětí na 7,5V. A proud krát napětí je výkon. A nepřekvapivě takto vypočtený výkon startovací baterie většinou plus minus odpovídá výkonu startéru.
Avatar - xxc
xxc
Asi je to neefektivne, naco zapajat motor na nizke rychlosti? Podobne to ma Honda, ta tiez zapaja motor vo vyssich rychlostiach.
Gvick2
Proč "jen za 8s"? Vždyť je to z těch tři aut v porovnání zdaleka největší raketa.
traveldrive
V papierovom zrýchlení. Realita sa uvidí. Taktiež ďalšie prevádzkové vlastnosti sa ešte len ukážu. Spoľahlivosť, reálna spotreba, jazdné vlastnosti, komfort, trvácnosť materálu, náročnosť a cena bežnej údržby, dostupnosť, ceny a úroveň servisu...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Z jakých tří ? Já srovnávám s Fabií 1.5TSI 110kw a papírové zrychlení je totožné.
Gvick2
No je totožné a to by snad mělo být na pochvalu pro toho Číňánka a ne na ohrnování nosu. Ohrnovat nos lze nad Vmax, nad zrychlením 0-100 určitě ne.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ale ta Fabie ma o 50 kobyl méně, o to jde.
Avatar - lamal
lamal
Nema zmysel co zrovnavas, MG to ma riesene ako Renault aj ten zenie na zaciatku vzdy EV a pravodovka da kvalt okolo 70-80 aby to slo paralalne. V nizkych rychlostiach aj kvoli trakcii na predku nepotrebujes viac vykonu nez 100kW a uz vobec nie v takej skatulke ako MG3.
Fabia nie je hybrid, 140kW TSi je v Octavii rychlejsie nez 197k Corolla...
Avatar - Ozzman
Ozzman
U Etechu ale přiřadí spalovak mnohem dříve, než v 70ti. Zkoušel jsem ho 14dni nazpet
Avatar - lamal
lamal
Kolko je mnohem ? 60-70? Mg to ma logicky nastavene inac kedze ma 100kW EV a vacsiu baterku.
BTW pruzne zrychlenie MG3 este zmerane nebolo, ty sa na to casto odvolavas, ze 0-100kmh je zbytocny udaj, v reale ide o pruznost 😄

Nefandim MG, ale trochu objektivity...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Nene, už po městě naskakuje při větším plynu, podle mě se jen hne dopředu na EV a v 20-30když držíš plyn, tak to naskočí, přesně jsem to nepozoroval.

Ano, je to zbytečné, ale to auto má 200 koní, podívej za kolik ti zrychlí z dnešního pohledu archaické Clio s atmo a manualem. Jako to, že do 80ti jede jen 100kw vysvětluje dynamiku. Nemám s tím problém, jen říkám, že je to zvláštní a chci si to vyzkoušet.
Avatar - lamal
lamal
Otazka je do kedy budu stacit zrovnania stareho niecoho s niecim novym. Podmienky, technika a ciel toho vozidla je uplne iny, neviem ci to ide zrovnavat.
Mas to podobne ako ked niekto od e-CVT ziada za kazdu cenu prejav pevne radenych stupnov a cele to dehonestuje len na tomto detajle... tiez je to obmedzene.
Gvick2
To má, ale má echt 150 koní, tohle je hybrid, kde se nějak sčítá ICE s EV, ale to nic neříká o dynamice motoru/auta, ta je daná průběhem výkonu v čase nikoliv jedním nějak spočítaným číslem na papíru. Smysl má srovnání s jinými hybridy. Ano Fabka se 150 koníky v pohodě stíhá 195 koňový hybrid a nakonec mu ujede, protože má o 50km/h vyšší Vmax, nic nového pod sluncem a ani nic, coby tenhle pohon nějak deklasovalo, běžné hybridy tahle omezení v dynamice a maximálce prostě mají a z čísla maximálního výkonu nelze ani přibližně usuzovat na dynamiku, což u spalováků s určitou nepřesností většinou lze.
Avatar - Anonym
Anonym
No kdybys měl klasický spalovák s atmosférou s pětistupňovým manuálem, tak plného výkonu dosáhneš až při 50 km/h, pak zase nic, pak při 90 km/h atd. Ano, je škoda, že MG nemůže lépe využít svého pohonného ústrojí, ale ani tak dynamika nebude slabinou tohoto MG.
Avatar - Ozzman
Ozzman
To je ale trochu něco jiného, než chápu, jak to funguje u MG. U spalováku je to dáno průběhem výkonu a on po té křivce s rychlostí a otáčkami roste, kdežto tady není nic a pak vše ? Taky je možné, že se přidá spalovák a začne se teprve 80ti točit ? Nebo je tam nějaký ideální CVT převod a bude motor pořád v otáčkách max. výkonu ? Je to prsotě zvláštní, neříkám, že špatné, budu si to muset zajet vyzkoušet.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
V článku se píše o třech těžkých stupních, to nevypadá na CVT.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
To musite mit hroznou bidu, deti trpi hladem a podvyzivou... kdyz jste ochotny za penize delat reklamu Cine.
Avatar - Anonym
Anonym
Číně dělaj největší reklamu všichni zelení utopisté, podporující a propagující Ev , OZE, zelený vodík atd, protože 45-98% všekerých komponent pro toto dodává Čína a to ještě za pomoci surovin z afriky, Ruska a Jižní Ameriky, které na tuto výrobu zpracovává 😄
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Za 17 ok.... mozno aj za 18.... za 20 ale uz urcite radsej scalu ( hoc len s 1,0 tsi ) ...
Avatar - xxc
xxc
Toyota stoji este viac. Urcite radsej europske auto, ako nejake sikmooke.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Yaris HSD je kolem 500 tisíc, jaképak víc ?
Avatar - xxc
xxc
Nejaka normalna vybava stoji 600 tisic, aj ked je tam nejake zvyhodnenie. Nejak som to nesledoval podrobne.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Avatar - xxc
xxc
Ved aj MG bude plna palba za 600. Ale nekupovat ani jedno, aj ked yaris je asi cesky, nie?
traveldrive
Zbytočne živíš trolla.
jhamil
No vzhledem k tomu, že máš rodinu, tak do Scaly naložíš nejvíc. Do Scaly múžeš dostat i 1,5 s manuálem.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Nebo si za ty peníze koupit třeba nějaký Ceed SW...
jhamil
Ten taky, ale nějak ho nechce. 😄
traveldrive
Tak mu treba.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Pokud bych si měl vsadit na to, co koupí, tak nikdy, ale nikdy nemužeš vycházet z toho, co diskuzně chválí, protože on ta auta zná maximálně ze silnice a nezkoušel to, jakmile bude neco kupovat, tak snad dojde do prodejny a pak se rozhodne uplně jinak 😁
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Topper vždy nakonec zjistí, že opravdovou kVWalitu najde jen u jednoho koncernu. :-!
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak v době, kdy tu blábolil a snil o atmosférické Kia Rio a pak koupil Polo TSI jsem to pochopil, ale dnes má rodinu, tak pokud si ta auta vyzkouší a má těch cca +/- 500-550 tisíc, tak praktičnost kombi ale nebo i nějakého SUV je trochu... ne trochu, ale výrazně lepší. A dnes i ten korejec má alespoň turbomotor, takže to nebude horší, než litrové TSI.
traveldrive
Klenot pod kapotou čínskeho auta je úplný nezmysel.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Tedy diesel...?
Avatar - Anonym
Anonym
Máš pravdu.
Diamant je klenot z atomů uhlíku. Saze jsou taky z uhlíku. Saze jsou tedy klenot.
Arese
Vnější design trpí úplně základní školáckou chybou - maličká kolečka utopená v jakoby "přefouknuté" kastli. :no: Navíc ani ta není nic moc - je to takové nevkusně přepatlané a nezamlouvá se mi ani palubka. No, a doráží to ten absurdní hybridní pohon... 😲 😒 Abych si toto koupil místo Scaly, musel bych se nejdřív totálně pomátnout! 😲
Avatar - Mikesus
Mikesus
A tady ti nevadí ty zapadly malý kolečka?
https😐/moje.auto.cz/?…
Arese
Ne, tady je vše O.K. Pokud ten rozdíl nevidíš, je mi tě líto. 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
No, je to podobné... malá kola nesluší ani jednomu autu.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Tam je v designu chyba v těch lampičkách pod hlavními světlomety. Další zásadní chyba je, že k dieselu nebylo možné koupit manuál.
ryccardo
Koukáš se na to moc kriticky. Kola se dají vyměnit. nemusíš tam nechávat 16ky, když se ti nelíbí. Popravdě mi to nepřijde úplně špatný auto na běžný použití.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
až na ten chybějící motor...
ryccardo
Na bezny jezdeni, bych to neresil 🤷‍♂️
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Líbí se mi na elektromobilech že jedou jak z praku. Zrychlení super. Jen bohužel 90% jich končí za pár sekund u 170km/h.

Pokud si koupím 200 ci 300HP auto tak chci aby jelo alespoň 220 ci 250.
Arese
No a aby ti to u zkratowozů nebylo líto, tak na to mají tzv. dobroserské automobilky (Volvo, Renault) velmi jednoduchý recept - elektronické. omezení rychlosti u svých spalovacích modelů. 😒] 😒] 😒] :no:
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
U čínských komoušů to nepřekvapí, ale Renault mě zklamal. Chápu, že u hybridů to může být vynucené, o EV nemluvě, ale u ICE je to trapné.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Vím, můžeš si koupit nejvýkonnějšího ICE Renaulta a víš, že vždy bude mít tři válce a maximalku cca 175km/h ikdyby měl 300HP. 🤮

K čemu pak 300HP když to nelze využít? Každému stačí 100HP.
Avatar - xxc
xxc
To napise len niekto, kto tych 200 nikdy v zivote nejazdil 😄 Nie je umenie ist rychlo, ale ubrzdit.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Design už mi přijde lepší než z prvních renderů. Chválím, že je napadlo tam dát autoklimu - patlací manuální klima by neměla vůbec dostávat homologaci. Ale volant bez podélného nastavení v roce 2024?

Pohon je zajímavý, je super vidět po dlouhé době nějakou invenci na poli hybridů. Ale uvidíme, jestli bude spotřeba srovnatelná s Toyotou.

Auto od čínské vlády bych rozhodně nechtěl, ale třeba MG postrčí evropské výrobce k tomu, aby se vzpamatovali.
Avatar - lamal
lamal
Odhadujem, ze hybridy zaziju velku renesanciu s vyvojom baterii. Ako opadol EV osial, ktory pomohol dramaticky zlepsit EV, pridu este len poriadne hybridy.
Predstava hybrida so solitstate bateriou, ktora moze mat napr. 5kWh a stale bude lahka a kompaktna aj trvacna je perfektna. Moc to navysi vykon hybridov a spalovacie atkinsony budu stale lepsie. Ako sa ukazuje ten potencial navysovania EV casti u hybridov je slubna cesta.
Arese
Tak uvidíme, jestli u těch hybridů konečně nabídnou manuál a trojici pedálů! ;-\
Avatar - lamal
lamal
Myslis ako Honda CRZ ? Mal som tu cest a velmi sa mi to lubilo, genialne. Toyota minimalne na EV s manualom pracuje, hybrid by bol lepsi samozrejme. Pacil by sa mi aj power hybrid s manualom, ze EV by seku.ndovalo tocivemu benzinaku. Sice by to nebolo extra usporne, ale celkove emisie by sa mohli rovnat turbu a dynamika a reakcie na plyn lepsie.
Avatar - xxc
xxc
Tak si da do auta 100 kwh lahku a kopaktnu solid state baterku a o niecom spalovacom nebude chciet pocut. Ved aj motory sa vyvijaju, auto bude mat vpredu lahky 300 kw motor, vzadu lahky 300 kw motor a atkinson sa nebude chytat.
Avatar - lamal
lamal
Nie vsetko je len o vykone, EV nema charakter iba vykon. Bol by som rad za vyber a alternativy, performance hybrid s manualom a tocivym benalom by bol super, kto by chcel moze mat ciste baterky - pre kazdeho co mu je naj.
Avatar - xxc
xxc
Preco nie, len som zvedavy na realnych kupcov, kvoli par ludom hybridy s manualom vyrabat nebudu. Keby tie auta boli lahke, tak elektromotory su este tocivejsie 😄 Fakt by ma zaujimalo, ked budu k dispozicii nejake lahke a velke baterky, moznost nabijania na skoro kazdej cerpacej stanici za 4 minuty na 80%, kto da prednost nejakemu atkinsonu.
adamzprahy
Infrastruktura to rozhodne. Souhlasim s lamalem, že ono jak se posouvají BEV, tak se s tím posouvají HEV. Ale souhlas i s tebou že BEV pak začnou dávat smysl mnohem širší skupině lidí. V realitě chudších zemí typu Česko nebo řekněme východní evropy hlavně na venkově se obávám že dobíjecí infrastruktura bude trvat mnohem déle, takže nějaká forma next gen hybridu může být řešením na dekády než se to dožene...ale to nevíme, ukáže jen čas a realita 😁