Novinky
Ja Prvni 123
8
To musite mit hroznou bidu, deti trpi hladem a podvyzivou... kdyz jste ochotny za penize delat reklamu Cine.
Přejít do diskuze
Za 17 ok.... mozno aj za 18.... za 20 ale uz urcite radsej scalu ( hoc len s 1,0 tsi ) ...
No a aby ti to u zkratowozů nebylo líto, tak na to mají tzv. dobroserské automobilky (Volvo, Renault) velmi jednoduchý recept - elektronické. omezení rychlosti u svých spalovacích modelů. 😒] 😒] 😒] :no:
No vzhledem k tomu, že máš rodinu, tak do Scaly naložíš nejvíc. Do Scaly múžeš dostat i 1,5 s manuálem.
No, jako, je to hodně zvláštní, že plného výkonu auto dosáhne až v 80km/h 😁 Proto ta stovka jen za 8s na úrovni Fabie 1.5 TSI. Chápu, že to muže mít po městě výhodu nízké spotřeby, pokud motor jede jen jako generátor, ale proč tam neexistuje možnost jakkoliv sepnout ten kombinovaný pohon v nižších rychlostech, tomu z praktického hlediska nerozumím, leda by to byl konstrukční problém.
Číně dělaj největší reklamu všichni zelení utopisté, podporující a propagující Ev , OZE, zelený vodík atd, protože 45-98% všekerých komponent pro toto dodává Čína a to ještě za pomoci surovin z afriky, Ruska a Jižní Ameriky, které na tuto výrobu zpracovává 😄
U čínských komoušů to nepřekvapí, ale Renault mě zklamal. Chápu, že u hybridů to může být vynucené, o EV nemluvě, ale u ICE je to trapné.
Nie vsetko je len o vykone, EV nema charakter iba vykon. Bol by som rad za vyber a alternativy, performance hybrid s manualom a tocivym benalom by bol super, kto by chcel moze mat ciste baterky - pre kazdeho co mu je naj.
To napise len niekto, kto tych 200 nikdy v zivote nejazdil 😄 Nie je umenie ist rychlo, ale ubrzdit.
Vím, můžeš si koupit nejvýkonnějšího ICE Renaulta a víš, že vždy bude mít tři válce a maximalku cca 175km/h ikdyby měl 300HP. 🤮
K čemu pak 300HP když to nelze využít? Každému stačí 100HP.
K čemu pak 300HP když to nelze využít? Každému stačí 100HP.
Odhadujem, ze hybridy zaziju velku renesanciu s vyvojom baterii. Ako opadol EV osial, ktory pomohol dramaticky zlepsit EV, pridu este len poriadne hybridy.
Predstava hybrida so solitstate bateriou, ktora moze mat napr. 5kWh a stale bude lahka a kompaktna aj trvacna je perfektna. Moc to navysi vykon hybridov a spalovacie atkinsony budu stale lepsie. Ako sa ukazuje ten potencial navysovania EV casti u hybridov je slubna cesta.
Predstava hybrida so solitstate bateriou, ktora moze mat napr. 5kWh a stale bude lahka a kompaktna aj trvacna je perfektna. Moc to navysi vykon hybridov a spalovacie atkinsony budu stale lepsie. Ako sa ukazuje ten potencial navysovania EV casti u hybridov je slubna cesta.
Tak v době, kdy tu blábolil a snil o atmosférické Kia Rio a pak koupil Polo TSI jsem to pochopil, ale dnes má rodinu, tak pokud si ta auta vyzkouší a má těch cca +/- 500-550 tisíc, tak praktičnost kombi ale nebo i nějakého SUV je trochu... ne trochu, ale výrazně lepší. A dnes i ten korejec má alespoň turbomotor, takže to nebude horší, než litrové TSI.
Líbí se mi na elektromobilech že jedou jak z praku. Zrychlení super. Jen bohužel 90% jich končí za pár sekund u 170km/h.
Pokud si koupím 200 ci 300HP auto tak chci aby jelo alespoň 220 ci 250.
Pokud si koupím 200 ci 300HP auto tak chci aby jelo alespoň 220 ci 250.
Vnější design trpí úplně základní školáckou chybou - maličká kolečka utopená v jakoby "přefouknuté" kastli. :no: Navíc ani ta není nic moc - je to takové nevkusně přepatlané a nezamlouvá se mi ani palubka. No, a doráží to ten absurdní hybridní pohon... 😲 😒 Abych si toto koupil místo Scaly, musel bych se nejdřív totálně pomátnout! 😲
V papierovom zrýchlení. Realita sa uvidí. Taktiež ďalšie prevádzkové vlastnosti sa ešte len ukážu. Spoľahlivosť, reálna spotreba, jazdné vlastnosti, komfort, trvácnosť materálu, náročnosť a cena bežnej údržby, dostupnosť, ceny a úroveň servisu...
Tam je v designu chyba v těch lampičkách pod hlavními světlomety. Další zásadní chyba je, že k dieselu nebylo možné koupit manuál.
Infrastruktura to rozhodne. Souhlasim s lamalem, že ono jak se posouvají BEV, tak se s tím posouvají HEV. Ale souhlas i s tebou že BEV pak začnou dávat smysl mnohem širší skupině lidí. V realitě chudších zemí typu Česko nebo řekněme východní evropy hlavně na venkově se obávám že dobíjecí infrastruktura bude trvat mnohem déle, takže nějaká forma next gen hybridu může být řešením na dekády než se to dožene...ale to nevíme, ukáže jen čas a realita 😁
Preco nie, len som zvedavy na realnych kupcov, kvoli par ludom hybridy s manualom vyrabat nebudu. Keby tie auta boli lahke, tak elektromotory su este tocivejsie 😄 Fakt by ma zaujimalo, ked budu k dispozicii nejake lahke a velke baterky, moznost nabijania na skoro kazdej cerpacej stanici za 4 minuty na 80%, kto da prednost nejakemu atkinsonu.
Tak si da do auta 100 kwh lahku a kopaktnu solid state baterku a o niecom spalovacom nebude chciet pocut. Ved aj motory sa vyvijaju, auto bude mat vpredu lahky 300 kw motor, vzadu lahky 300 kw motor a atkinson sa nebude chytat.
Teoreticky ano.
Ale prakticky třeba u startovacích baterií výrobci proud dodávaný za určitých podmínek uvádějí. Konkrétně většinou podle EN normy, což je proud dodaný při -18°C s poklesem napětí na 7,5V. A proud krát napětí je výkon. A nepřekvapivě takto vypočtený výkon startovací baterie většinou plus minus odpovídá výkonu startéru.
Ale prakticky třeba u startovacích baterií výrobci proud dodávaný za určitých podmínek uvádějí. Konkrétně většinou podle EN normy, což je proud dodaný při -18°C s poklesem napětí na 7,5V. A proud krát napětí je výkon. A nepřekvapivě takto vypočtený výkon startovací baterie většinou plus minus odpovídá výkonu startéru.
Myslis ako Honda CRZ ? Mal som tu cest a velmi sa mi to lubilo, genialne. Toyota minimalne na EV s manualom pracuje, hybrid by bol lepsi samozrejme. Pacil by sa mi aj power hybrid s manualom, ze EV by seku.ndovalo tocivemu benzinaku. Sice by to nebolo extra usporne, ale celkove emisie by sa mohli rovnat turbu a dynamika a reakcie na plyn lepsie.
Baterie je napěťový zdroj a ten má jen napětí a jeho výkon se limitně blíží nekonečnu (nedává fyzikální smysl o něm vůbec mluvit). Baterie o "výkonu" 40kW je špatná, protože namísto nekonečného výkonu dá jen 40kW, kvůli vysokému vnitřnímu odporu - té nežádoucí veličině.
Otazka je do kedy budu stacit zrovnania stareho niecoho s niecim novym. Podmienky, technika a ciel toho vozidla je uplne iny, neviem ci to ide zrovnavat.
Mas to podobne ako ked niekto od e-CVT ziada za kazdu cenu prejav pevne radenych stupnov a cele to dehonestuje len na tomto detajle... tiez je to obmedzene.
Mas to podobne ako ked niekto od e-CVT ziada za kazdu cenu prejav pevne radenych stupnov a cele to dehonestuje len na tomto detajle... tiez je to obmedzene.
Nene, už po městě naskakuje při větším plynu, podle mě se jen hne dopředu na EV a v 20-30když držíš plyn, tak to naskočí, přesně jsem to nepozoroval.
Ano, je to zbytečné, ale to auto má 200 koní, podívej za kolik ti zrychlí z dnešního pohledu archaické Clio s atmo a manualem. Jako to, že do 80ti jede jen 100kw vysvětluje dynamiku. Nemám s tím problém, jen říkám, že je to zvláštní a chci si to vyzkoušet.
Ano, je to zbytečné, ale to auto má 200 koní, podívej za kolik ti zrychlí z dnešního pohledu archaické Clio s atmo a manualem. Jako to, že do 80ti jede jen 100kw vysvětluje dynamiku. Nemám s tím problém, jen říkám, že je to zvláštní a chci si to vyzkoušet.
Maximální výkon baterie je normální fyzikální věc, ale většinou se u baterie uvádí jen hodnota kapacity.
To má, ale má echt 150 koní, tohle je hybrid, kde se nějak sčítá ICE s EV, ale to nic neříká o dynamice motoru/auta, ta je daná průběhem výkonu v čase nikoliv jedním nějak spočítaným číslem na papíru. Smysl má srovnání s jinými hybridy. Ano Fabka se 150 koníky v pohodě stíhá 195 koňový hybrid a nakonec mu ujede, protože má o 50km/h vyšší Vmax, nic nového pod sluncem a ani nic, coby tenhle pohon nějak deklasovalo, běžné hybridy tahle omezení v dynamice a maximálce prostě mají a z čísla maximálního výkonu nelze ani přibližně usuzovat na dynamiku, což u spalováků s určitou nepřesností většinou lze.
Kolko je mnohem ? 60-70? Mg to ma logicky nastavene inac kedze ma 100kW EV a vacsiu baterku.
BTW pruzne zrychlenie MG3 este zmerane nebolo, ty sa na to casto odvolavas, ze 0-100kmh je zbytocny udaj, v reale ide o pruznost 😄
Nefandim MG, ale trochu objektivity...
BTW pruzne zrychlenie MG3 este zmerane nebolo, ty sa na to casto odvolavas, ze 0-100kmh je zbytocny udaj, v reale ide o pruznost 😄
Nefandim MG, ale trochu objektivity...
Nema zmysel co zrovnavas, MG to ma riesene ako Renault aj ten zenie na zaciatku vzdy EV a pravodovka da kvalt okolo 70-80 aby to slo paralalne. V nizkych rychlostiach aj kvoli trakcii na predku nepotrebujes viac vykonu nez 100kW a uz vobec nie v takej skatulke ako MG3.
Fabia nie je hybrid, 140kW TSi je v Octavii rychlejsie nez 197k Corolla...
Fabia nie je hybrid, 140kW TSi je v Octavii rychlejsie nez 197k Corolla...
Máš pravdu.
Diamant je klenot z atomů uhlíku. Saze jsou taky z uhlíku. Saze jsou tedy klenot.
Diamant je klenot z atomů uhlíku. Saze jsou taky z uhlíku. Saze jsou tedy klenot.
Koukáš se na to moc kriticky. Kola se dají vyměnit. nemusíš tam nechávat 16ky, když se ti nelíbí. Popravdě mi to nepřijde úplně špatný auto na běžný použití.
No je totožné a to by snad mělo být na pochvalu pro toho Číňánka a ne na ohrnování nosu. Ohrnovat nos lze nad Vmax, nad zrychlením 0-100 určitě ne.
Design už mi přijde lepší než z prvních renderů. Chválím, že je napadlo tam dát autoklimu - patlací manuální klima by neměla vůbec dostávat homologaci. Ale volant bez podélného nastavení v roce 2024?
Pohon je zajímavý, je super vidět po dlouhé době nějakou invenci na poli hybridů. Ale uvidíme, jestli bude spotřeba srovnatelná s Toyotou.
Auto od čínské vlády bych rozhodně nechtěl, ale třeba MG postrčí evropské výrobce k tomu, aby se vzpamatovali.
Pohon je zajímavý, je super vidět po dlouhé době nějakou invenci na poli hybridů. Ale uvidíme, jestli bude spotřeba srovnatelná s Toyotou.
Auto od čínské vlády bych rozhodně nechtěl, ale třeba MG postrčí evropské výrobce k tomu, aby se vzpamatovali.
Pokud bych si měl vsadit na to, co koupí, tak nikdy, ale nikdy nemužeš vycházet z toho, co diskuzně chválí, protože on ta auta zná maximálně ze silnice a nezkoušel to, jakmile bude neco kupovat, tak snad dojde do prodejny a pak se rozhodne uplně jinak 😁
Přečetl jsem si tu kostrbatou větu ještě jednou a vidím, že jsem ji špatně pochopil. Díky za upozornění. Ale nediv se mi, tady pro pisalky kW jako kWh tak bych se nedivil kdyby psali o výkonu baterie, což je fyzikální nesmysl.
To je ale trochu něco jiného, než chápu, jak to funguje u MG. U spalováku je to dáno průběhem výkonu a on po té křivce s rychlostí a otáčkami roste, kdežto tady není nic a pak vše ? Taky je možné, že se přidá spalovák a začne se teprve 80ti točit ? Nebo je tam nějaký ideální CVT převod a bude motor pořád v otáčkách max. výkonu ? Je to prsotě zvláštní, neříkám, že špatné, budu si to muset zajet vyzkoušet.
V článku vidím jen výkon generátoru 45 kW. Proč si myslíš, že je to zvláštní? Toyoty budou mít generátor plus minus stejně výkonný.
No kdybys měl klasický spalovák s atmosférou s pětistupňovým manuálem, tak plného výkonu dosáhneš až při 50 km/h, pak zase nic, pak při 90 km/h atd. Ano, je škoda, že MG nemůže lépe využít svého pohonného ústrojí, ale ani tak dynamika nebude slabinou tohoto MG.
Nejaka normalna vybava stoji 600 tisic, aj ked je tam nejake zvyhodnenie. Nejak som to nesledoval podrobne.
Asi je to neefektivne, naco zapajat motor na nizke rychlosti? Podobne to ma Honda, ta tiez zapaja motor vo vyssich rychlostiach.
Zvlastnejsi mi přijde vůbec udávat výkon baterie a když už tak že je poloviční proti výkonu elektromotoru.