Elektromobilita
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNový Hyundai Inster je stylový malý elektromobil do města s dojezdem až 355 km
61 komentářů
Horký Rom
12
Díky za každé kompaktní městské a příměstské EV :yes:
Arese
normální spalovací motor, bylo by to docela sympatické autíčko. 😄
Aby to mělo vyšší provozní náklady ? Nebo proč by si to do města chtěl ?
No je fakt, že pro elektro je asi tohle nejlepší formát - mini do města. Nicméně otázkou bude cena. Za 250-300tis by to bylo fajn, cokoliv nad je mimo. Lepší by byla varianta mildhybridu, litrový 3hrnek s el. podporou a s nízkou cenou 😉
Samozřejmě, ale čistě teoreticky je elektro po městě nejlepší volba 😊
Na cour.ani po městě malé auto ano, elektro auto ano. Nabije se jednou za týden.
Cena tak 300-400 tis Kč.
Cena tak 300-400 tis Kč.
Vychádza z Hyundai Casper s cenou 11-15 tis. Eur v Kórei. Len má byť globálny model Inster o čosi dlhší - o čosi kratší ako Toyota Yaris.
Cieľovú cenu na Európu majú údajne 25 000 Eur, tj. cca 750 000 Kč.
https😐/www.drive.com.au/…inster-revealed/
Šéf Hyundai vo Francúzsku zasa vravel, že by mali cieliť na 20 000 Eur vrátane DPH.
https😐/insideevs.com/…wer-specs-price/
Tu tiež spomínajú 20 000 Eur
https😐/europe.autonews.com/…st-electric-cars
Cieľovú cenu na Európu majú údajne 25 000 Eur, tj. cca 750 000 Kč.
https😐/www.drive.com.au/…inster-revealed/
Šéf Hyundai vo Francúzsku zasa vravel, že by mali cieliť na 20 000 Eur vrátane DPH.
https😐/insideevs.com/…wer-specs-price/
Tu tiež spomínajú 20 000 Eur
https😐/europe.autonews.com/…st-electric-cars
Od kdy je 25tis Eur 750tis Kč? Je to spíš 600tis, což 150tis je dost zásadní rozdíl.
Tu špekulujeme, či Hyundai v roku 2024 príde s elektromobilom za 20 alebo 25-tisíc eur a koncern Volkswagen ešte nemá ani elektro za 35-tisíc eur. 😁
Enyaq je už vo variante Enyaq Tour v ČR tesne okolo 36 tis. Eur - 899 tis. Kč
Ten mini Inster vo verzii s vyšším výkonom a nejakou výbavou bude tipujem okolo 30 tis. Eur / 750 tis. Kč ak nie viac.
Taká KONA Electric tiež začína na 850 tis. a top verzia 1,24 mil Kč + metalíza, koberčeky, apod.
Ten mini Inster vo verzii s vyšším výkonom a nejakou výbavou bude tipujem okolo 30 tis. Eur / 750 tis. Kč ak nie viac.
Taká KONA Electric tiež začína na 850 tis. a top verzia 1,24 mil Kč + metalíza, koberčeky, apod.
Protože bych to samozřejmě občas používal i mimo město. To tě fakt nenapadlo? Když už udělám takovou investici, samozřejmě požaduji univerzalitu!
Ares, rozmysli si, jestli chceš být troll nebo realista. Je rozdíl blít pod 1000 koňovým 3 tunovým pick upem nebo rozumným autem do města. :-! Kam si s tím prďolou chtěl proboha jet? Ty chceš unirvezalitu po autě, co je o kus menší než Fabka. To je druhé auto na okolí, třeba ke Kamiqu.
Jo, tohle vysvětluj třeba Italům, nebo Francouzům. Ty 2 auta většinou neuživí, takže se svým Cliem či Puntem denně jezdí po městě a okolí a v létě s ním pak ve 2 dospělých a s dítětem klidně jedou na putovní dovolenou po Evropě! 😄
No, pokud chceš univerzál, asi nebudeš koukat na výhradně městské autíčko.... ne ? Pak nechápu ten stesk...
Pokud chceš univerzalitu, tak si koupíš klasický kompakt. Navíc s autem, která má dojezd 350 km v pohodě zvládneš i občasnou delší jízdu za město.
Aby to bylo levnější a uživatelsky přívětivější. Nebo myslíš, že teď Inster vyluxuje A segment?
Přesně. A spalovák i proto, že má tak 3x nižší pokles hodnoty při dalším prodeji, než zkraťák! 😄 :yes:
Ne, nemyslím, nevíme kolik bude stát, ale provoz po městě spalovacího motoru je ten nejméně ekonomický a taky nejvíce trpí, čím modernější motor, tím horší (pokud to neni taxi co jede 24/7, ale typické auto na přískok sem, stát a pak přískok tam, zase stát), tady prostě elektrika hraje první housle.
Víme cca kolik bude stát - 25 000 euro. Do města je samozřejmě ideál aspoň slušný mild hybrid a atmosféra.
Praveze s tym maju dost ludia problemy, vcera chudak na BMW nevedel odbocit dolava, lebo kym sa mu to pohlo, tak uz isli auta. A dnes sa chcel tiez jeden pohnut, ale uz som isiel ja, len mu to poskocilo a mohol ist na brzdy. Atmosfera moze byt dobra na dialnice, ale nie do mesta.
Ozzman
Když je to do města, nemá to ani úsporný dieslový motor a manuál a 4x4 ? To je pak do města naprosto nevhodné...
Jo, demagogie by ti šla! 😒] :yes:
Takto se vysmíval hloupostem automobilek Clakson. Mám rád jeho humor. Ozzy sám pan C. by se zasmál. :yes:
Tohle není demagogie, ale vtip na nesmysly, kteří někteří chtějí používat.
Něco jako chci usušit kočku, koupím mikrovlnku, protoze je to takovy univerzal. Ususi i uvari. Taky to nějak zvládne
Něco jako chci usušit kočku, koupím mikrovlnku, protoze je to takovy univerzal. Ususi i uvari. Taky to nějak zvládne
Ještě jsi zapomněl, že to tahá břicho po zemi.
Nebo Nebo
Malý, litrový tříválec s hybridním ústrojím.
prosim o tyto prispevky pod kazdym EV
😁
jedna se o hodnotny prispevek k diskuzi pod EV
😉
tyhle vase zbozny prani....
😁
jedna se o hodnotny prispevek k diskuzi pod EV
😉
tyhle vase zbozny prani....
My víme, že se ti naše racionální námitky vůči zkratowozům vůbec nelíbí. Ale z toho si nic nedělej, podobně podrážděně reagují všichni fanatičtí elektrofašisté. 😄
Nejhorší je, že existuje stejný hyundai, akorát spalovací , ale nedovolí nám ho tu pravděpodobně prodávat.
https😐/www.auto.cz/…-nedorazi-140656
Takže si musíme nějak vystačit se zkratowozy.
https😐/www.auto.cz/…-nedorazi-140656
Takže si musíme nějak vystačit se zkratowozy.
pradeda777
s více auty do města ideál. A tom ta celá věc s elauty měla být. Bohužel ne každý to tak může mít a už vůbec nemluvím o tom, kde by se ta všechna auta parkovala..... 😒
ja bych napsal pro rodinu idealni jako druhe auto k TMY long range
:yes: :yes: :yes😒br />
ps jaky kdyby? spousta rodin ma dnes dve auta
:yes: :yes: :yes😒br />
ps jaky kdyby? spousta rodin ma dnes dve auta
zlysoused
ideální autíčko do města a příměstský provoz. Jediný otazník je cena, která to celé postaví na hlavu, protože baterky cenu toho auta oproti stejně velkým spalovákům zdvojnásobí.
Avantime
Toto má ozaj trochu 90s nádych, ako keby sa variabilitou inšpirovali pri prvom Twingu. Priestranná kabína malého auta s posuvnými zadnými sedačkami a s lôžkovou úpravou všetkých operadiel. Oproti starému Twingu má aj druhý pár dverí a vzadu dosť miesta aj pre dospelákov. Za mňa super. Otázna bude len tá cena, pretože všetky tie riešenia stoja peniaze. Taká Honda e by vedela rozprávať.
Ano, Evropani by to určitě chtěli, ale s normálním spalovacím motorem a základní cenou kolem 300 000 Kč. Pak by to v Evropě určitě mělo úspěch! 😉 :yes:
Si si istý? Hyundai ponúka i10 (rovnaká platforma ako Inster/Casper btw) s normálnym spaľovacím motorom za 309 900 korún a nemám pocit, že by sa oň ľudia išli potrhať. 😉
Je to hnusné - tým v dnešnej dobe dosť často začína aj končí môj záujem o daný model. Toto vyzerá ako keby linky odpisovali od Škody Yeti, kto chce, asi v tom nájde aj Feldu. Čo nikdy nepochopím, to je kľučka zadných dverí schovaná hore v stĺpiku okna. Je to škaredé, nepraktické a neergonomické. Zmysel to malo na Alfe, kde mala skrytá kľučka zadných dverí navodiť dojem kupé, jej zmysel u tohto mi uniká. To fakt dnes nevedia navrhnúť pekné auto?
Ako EV povedzme že to zmysel má, ale bez zbytočných excesov a na poriadnych gumách, nie takých galuskách ako na fotkách.
Ako EV povedzme že to zmysel má, ale bez zbytočných excesov a na poriadnych gumách, nie takých galuskách ako na fotkách.
Prepáč, ale zas si neviem spomenúť, kedy sa tebe nejaké nové auto naposledy páčilo. Podľa mňa je to celkom originálne a nepôsobí to na mňa agresívne, čo pri malých autách nemám rád, napríklad Kia Picanto.
Tu mi paradoxne umiestnenie zadných kľučiek v stĺpiku dáva zmysel a to kvôli tomu vysunutému blatníku, ktorý výrazne zasahuje do dverí. Kombináciu takéhoto riešenia a s klasickou kľučkou má súčasný Yaris a keď si porovnáš jeho dizajn s trojdverovou verziou GR, tak tiež si myslím, že by päťdverová lepšie vyzerala s kľučkami v stĺpikoch.
Podľa mňa sa Hyundai variabilitou inšpiroval v autách ako prvé Twingo a zároveň tam vidím prvky, ktoré mali kedysi retro Nissany Be-1 či Pao a to sa mi veľmi páčilo.
Rešpektujem, že sa ti Inster nepáči (názov je podľa mňa hrozný), ale netreba sa zakaždým obmedzovať len na negatívnu kritiku.
Tu mi paradoxne umiestnenie zadných kľučiek v stĺpiku dáva zmysel a to kvôli tomu vysunutému blatníku, ktorý výrazne zasahuje do dverí. Kombináciu takéhoto riešenia a s klasickou kľučkou má súčasný Yaris a keď si porovnáš jeho dizajn s trojdverovou verziou GR, tak tiež si myslím, že by päťdverová lepšie vyzerala s kľučkami v stĺpikoch.
Podľa mňa sa Hyundai variabilitou inšpiroval v autách ako prvé Twingo a zároveň tam vidím prvky, ktoré mali kedysi retro Nissany Be-1 či Pao a to sa mi veľmi páčilo.
Rešpektujem, že sa ti Inster nepáči (názov je podľa mňa hrozný), ale netreba sa zakaždým obmedzovať len na negatívnu kritiku.
To je celkom trefné, fakt už dlho nič. Nakoniec som to napísal hneď v prvej vete. Musí sa mi niečo páčiť za každú cenu? Bude to asi tým, že z automobilového dizajnu sa vytratila emócia a chýba mu aspoň tá kvapka umenia, ktorá v minulosti dizajn sprevádzala. Dizajn je dnes chladný, technokratický a e😜resívny a lepšie ako "dá sa" by som asi medzi novými autami nenašiel. Holt som asi staromódny.
Nebudem pokrytec a nezačnem tvrdiť, že sa mi toto auto vlastne páči. Pripomína mi Škodu Yeti a možno trochu aj Feliciu, a už to ho v mojich očiach práve nepovyšuje; originalita sa dnes hľadá ťažko, ale o to viac sa cení. Spredu to vyzerá ako smutný robot zo zlého sci-fi filmu. Nepôsobí na mňa ani originálne, ani hravo, skôr strnulo a rozpačito.
Ale ak chceš pozitívum, možno by sa našlo. Farby interiéru. Konečne niečo, čo nie je čierno-čierne.
P.S. Tú kľučku zadných dverí by som si vedel predstaviť inde napriek svalnatému blatníku. 😉
Nebudem pokrytec a nezačnem tvrdiť, že sa mi toto auto vlastne páči. Pripomína mi Škodu Yeti a možno trochu aj Feliciu, a už to ho v mojich očiach práve nepovyšuje; originalita sa dnes hľadá ťažko, ale o to viac sa cení. Spredu to vyzerá ako smutný robot zo zlého sci-fi filmu. Nepôsobí na mňa ani originálne, ani hravo, skôr strnulo a rozpačito.
Ale ak chceš pozitívum, možno by sa našlo. Farby interiéru. Konečne niečo, čo nie je čierno-čierne.
P.S. Tú kľučku zadných dverí by som si vedel predstaviť inde napriek svalnatému blatníku. 😉
rohYpnol
Takže Sen eurohujerů o dostupné elektromobilitě byl opět odkopnut za horizont 😒]
Tohle je ten zázrak za 25 až 30 tis. €, do kterého se má nacpat rodina se psem a košíkem pro babičku?!? 😒] 😒] 😒]
Tohle je ten zázrak za 25 až 30 tis. €, do kterého se má nacpat rodina se psem a košíkem pro babičku?!? 😒] 😒] 😒]
rohYpnol
Je to přesně o tom, že funkčně je EV nejvíce smysluplný pro město, a to i z pohledu lokálních emisí. Bohužel z pohledu globálních emisí a ekonomiky je malé EV do města absolutní nesmysl.
A to je přesně ten důvod, proč EV prosazují jen eurohujeři :-!
A to je přesně ten důvod, proč EV prosazují jen eurohujeři :-!
Čo to pletieš, prosím ťa? Ak je EV zmysluplné pre mesto z pohľadu lokálnych emisií, tak je zmysluplné a nemôže to byť nezmysel.