Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobilita

Zpět na článek

Nový Hyundai Inster je stylový malý elektromobil do města s dojezdem až 355 km

61 komentářů

DonVito
prosim o tyto prispevky pod kazdym EV
😁

jedna se o hodnotny prispevek k diskuzi pod EV
😉

tyhle vase zbozny prani....
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
Díky za každé kompaktní městské a příměstské EV :yes:
DonVito
ja bych napsal pro rodinu idealni jako druhe auto k TMY long range

:yes: :yes: :yes😒br />
ps jaky kdyby? spousta rodin ma dnes dve auta
dodo24
3x čo? Najdi auto, ktoré si drží 3x lepsie cenu ako ZOE 😉
Neočakávam ziadnu odpoved
Avatar - Ozzman
Ozzman
Když je to do města, nemá to ani úsporný dieslový motor a manuál a 4x4 ? To je pak do města naprosto nevhodné...
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tohle není demagogie, ale vtip na nesmysly, kteří někteří chtějí používat.
Něco jako chci usušit kočku, koupím mikrovlnku, protoze je to takovy univerzal. Ususi i uvari. Taky to nějak zvládne
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Ares, rozmysli si, jestli chceš být troll nebo realista. Je rozdíl blít pod 1000 koňovým 3 tunovým pick upem nebo rozumným autem do města. :-! Kam si s tím prďolou chtěl proboha jet? Ty chceš unirvezalitu po autě, co je o kus menší než Fabka. To je druhé auto na okolí, třeba ke Kamiqu.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Aby to mělo vyšší provozní náklady ? Nebo proč by si to do města chtěl ?
Avatar - Mikesus
Mikesus
Od kdy je 25tis Eur 750tis Kč? Je to spíš 600tis, což 150tis je dost zásadní rozdíl.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Samozřejmě, ale čistě teoreticky je elektro po městě nejlepší volba 😊
Avatar - Ozzman
Ozzman
No, pokud chceš univerzál, asi nebudeš koukat na výhradně městské autíčko.... ne ? Pak nechápu ten stesk...
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Takto se vysmíval hloupostem automobilek Clakson. Mám rád jeho humor. Ozzy sám pan C. by se zasmál. :yes:
Avatar - Ozzman
Ozzman
A ti nejvíc ohrožení fyjalovou bídou těch aut mají třeba 5-6, Rollse, Chargera a tak...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ne, nemyslím, nevíme kolik bude stát, ale provoz po městě spalovacího motoru je ten nejméně ekonomický a taky nejvíce trpí, čím modernější motor, tím horší (pokud to neni taxi co jede 24/7, ale typické auto na přískok sem, stát a pak přískok tam, zase stát), tady prostě elektrika hraje první housle.
Arese
Jo, tohle vysvětluj třeba Italům, nebo Francouzům. Ty 2 auta většinou neuživí, takže se svým Cliem či Puntem denně jezdí po městě a okolí a v létě s ním pak ve 2 dospělých a s dítětem klidně jedou na putovní dovolenou po Evropě! 😄
Arese
normální spalovací motor, bylo by to docela sympatické autíčko. 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
To snad netahá ne? Je to crossover 😁
ericn
No je fakt, že pro elektro je asi tohle nejlepší formát - mini do města. Nicméně otázkou bude cena. Za 250-300tis by to bylo fajn, cokoliv nad je mimo. Lepší by byla varianta mildhybridu, litrový 3hrnek s el. podporou a s nízkou cenou 😉
Avatar - pradeda777
pradeda777
s více auty do města ideál. A tom ta celá věc s elauty měla být. Bohužel ne každý to tak může mít a už vůbec nemluvím o tom, kde by se ta všechna auta parkovala..... 😒
Arese
Protože bych to samozřejmě občas používal i mimo město. To tě fakt nenapadlo? Když už udělám takovou investici, samozřejmě požaduji univerzalitu!
Avantime
Prepáč, ale zas si neviem spomenúť, kedy sa tebe nejaké nové auto naposledy páčilo. Podľa mňa je to celkom originálne a nepôsobí to na mňa agresívne, čo pri malých autách nemám rád, napríklad Kia Picanto.
Tu mi paradoxne umiestnenie zadných kľučiek v stĺpiku dáva zmysel a to kvôli tomu vysunutému blatníku, ktorý výrazne zasahuje do dverí. Kombináciu takéhoto riešenia a s klasickou kľučkou má súčasný Yaris a keď si porovnáš jeho dizajn s trojdverovou verziou GR, tak tiež si myslím, že by päťdverová lepšie vyzerala s kľučkami v stĺpikoch.
Podľa mňa sa Hyundai variabilitou inšpiroval v autách ako prvé Twingo a zároveň tam vidím prvky, ktoré mali kedysi retro Nissany Be-1 či Pao a to sa mi veľmi páčilo.
Rešpektujem, že sa ti Inster nepáči (názov je podľa mňa hrozný), ale netreba sa zakaždým obmedzovať len na negatívnu kritiku.
Avantime
Si si istý? Hyundai ponúka i10 (rovnaká platforma ako Inster/Casper btw) s normálnym spaľovacím motorom za 309 900 korún a nemám pocit, že by sa oň ľudia išli potrhať. 😉
DonVito
ale Taliani to maji do Chorvatska bliz
😄
ericn
Jj a k tomu přesně pasuje tahle elektrická pixlička 😒] 😉
Avantime
Toto má ozaj trochu 90s nádych, ako keby sa variabilitou inšpirovali pri prvom Twingu. Priestranná kabína malého auta s posuvnými zadnými sedačkami a s lôžkovou úpravou všetkých operadiel. Oproti starému Twingu má aj druhý pár dverí a vzadu dosť miesta aj pre dospelákov. Za mňa super. Otázna bude len tá cena, pretože všetky tie riešenia stoja peniaze. Taká Honda e by vedela rozprávať.
Avantime
Tak to je puntovní dovolená. 😄
Avatar - Anonym
Anonym
To auto je postaveno na platformě pro spalovací auta K1, takže technicky zástavbě spalovacího pohonného ústrojí nic nebrání.
zlysoused
ideální autíčko do města a příměstský provoz. Jediný otazník je cena, která to celé postaví na hlavu, protože baterky cenu toho auta oproti stejně velkým spalovákům zdvojnásobí.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Je to smutné no. Naštěstí 2/3 z toho umí Suzuki.
Arese
Jo, demagogie by ti šla! 😒] :yes:
Nebo Nebo
Malý, litrový tříválec s hybridním ústrojím.
Arese
Přesně. A spalovák i proto, že má tak 3x nižší pokles hodnoty při dalším prodeji, než zkraťák! 😄 :yes:
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Aby to bylo levnější a uživatelsky přívětivější. Nebo myslíš, že teď Inster vyluxuje A segment?
traveldrive
To je celkom trefné, fakt už dlho nič. Nakoniec som to napísal hneď v prvej vete. Musí sa mi niečo páčiť za každú cenu? Bude to asi tým, že z automobilového dizajnu sa vytratila emócia a chýba mu aspoň tá kvapka umenia, ktorá v minulosti dizajn sprevádzala. Dizajn je dnes chladný, technokratický a e😜resívny a lepšie ako "dá sa" by som asi medzi novými autami nenašiel. Holt som asi staromódny.
Nebudem pokrytec a nezačnem tvrdiť, že sa mi toto auto vlastne páči. Pripomína mi Škodu Yeti a možno trochu aj Feliciu, a už to ho v mojich očiach práve nepovyšuje; originalita sa dnes hľadá ťažko, ale o to viac sa cení. Spredu to vyzerá ako smutný robot zo zlého sci-fi filmu. Nepôsobí na mňa ani originálne, ani hravo, skôr strnulo a rozpačito.
Ale ak chceš pozitívum, možno by sa našlo. Farby interiéru. Konečne niečo, čo nie je čierno-čierne.
P.S. Tú kľučku zadných dverí by som si vedel predstaviť inde napriek svalnatému blatníku. 😉
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Je to přesně o tom, že funkčně je EV nejvíce smysluplný pro město, a to i z pohledu lokálních emisí. Bohužel z pohledu globálních emisí a ekonomiky je malé EV do města absolutní nesmysl.

A to je přesně ten důvod, proč EV prosazují jen eurohujeři :-!
Avatar - poterienko
poterienko
Kamarádka má Fiat 500e, co je menší a má podobný/menší dojezd a to auto používá i na jízdy po ČR. Prostě si po 200km zastaví na kafe a auto se mezi tím nabije.
traveldrive
Je to hnusné - tým v dnešnej dobe dosť často začína aj končí môj záujem o daný model. Toto vyzerá ako keby linky odpisovali od Škody Yeti, kto chce, asi v tom nájde aj Feldu. Čo nikdy nepochopím, to je kľučka zadných dverí schovaná hore v stĺpiku okna. Je to škaredé, nepraktické a neergonomické. Zmysel to malo na Alfe, kde mala skrytá kľučka zadných dverí navodiť dojem kupé, jej zmysel u tohto mi uniká. To fakt dnes nevedia navrhnúť pekné auto?

Ako EV povedzme že to zmysel má, ale bez zbytočných excesov a na poriadnych gumách, nie takých galuskách ako na fotkách.
Arese
Ano, Evropani by to určitě chtěli, ale s normálním spalovacím motorem a základní cenou kolem 300 000 Kč. Pak by to v Evropě určitě mělo úspěch! 😉 :yes:
Avatar - xxc
xxc
Praveze s tym maju dost ludia problemy, vcera chudak na BMW nevedel odbocit dolava, lebo kym sa mu to pohlo, tak uz isli auta. A dnes sa chcel tiez jeden pohnut, ale uz som isiel ja, len mu to poskocilo a mohol ist na brzdy. Atmosfera moze byt dobra na dialnice, ale nie do mesta.
ericn
Ono to tak nakonec i dopadne, viz Stellantis a jeho klony Avengeru 😒]
ericn
Ale i to je úplně mimo cílový trh 😉
ericn
Souhlas, ale za rozumnou cenu. Jinak je to zas jen plácnutí do vody …
Lubo
Enyaq je už vo variante Enyaq Tour v ČR tesne okolo 36 tis. Eur - 899 tis. Kč

Ten mini Inster vo verzii s vyšším výkonom a nejakou výbavou bude tipujem okolo 30 tis. Eur / 750 tis. Kč ak nie viac.
Taká KONA Electric tiež začína na 850 tis. a top verzia 1,24 mil Kč + metalíza, koberčeky, apod.
Avantime
Tu špekulujeme, či Hyundai v roku 2024 príde s elektromobilom za 20 alebo 25-tisíc eur a koncern Volkswagen ešte nemá ani elektro za 35-tisíc eur. 😁
Nebo Nebo
Nejhorší je, že existuje stejný hyundai, akorát spalovací , ale nedovolí nám ho tu pravděpodobně prodávat.

https😐/www.auto.cz/…-nedorazi-140656

Takže si musíme nějak vystačit se zkratowozy.
Lubo
Vychádza z Hyundai Casper s cenou 11-15 tis. Eur v Kórei. Len má byť globálny model Inster o čosi dlhší - o čosi kratší ako Toyota Yaris.

Cieľovú cenu na Európu majú údajne 25 000 Eur, tj. cca 750 000 Kč.
https😐/www.drive.com.au/…inster-revealed/

Šéf Hyundai vo Francúzsku zasa vravel, že by mali cieliť na 20 000 Eur vrátane DPH.
https😐/insideevs.com/…wer-specs-price/

Tu tiež spomínajú 20 000 Eur
https😐/europe.autonews.com/…st-electric-cars
Arese
My víme, že se ti naše racionální námitky vůči zkratowozům vůbec nelíbí. Ale z toho si nic nedělej, podobně podrážděně reagují všichni fanatičtí elektrofašisté. 😄
Avatar - Jenik3
Jenik3
Na cour.ani po městě malé auto ano, elektro auto ano. Nabije se jednou za týden.
Cena tak 300-400 tis Kč.
zlysoused
Pokud chceš univerzalitu, tak si koupíš klasický kompakt. Navíc s autem, která má dojezd 350 km v pohodě zvládneš i občasnou delší jízdu za město.
traveldrive
Čo to pletieš, prosím ťa? Ak je EV zmysluplné pre mesto z pohľadu lokálnych emisií, tak je zmysluplné a nemôže to byť nezmysel.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Takže Sen eurohujerů o dostupné elektromobilitě byl opět odkopnut za horizont 😒]

Tohle je ten zázrak za 25 až 30 tis. €, do kterého se má nacpat rodina se psem a košíkem pro babičku?!? 😒] 😒] 😒]
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ano. A čistě prakticky je EV do města naprosto nejblbější volba, protože díky pořizovací ceně je tohle EV absolutně nekonkurenceschopné.
webpaja
Ale to pije ice coffee i v zimě ne? 😁
Arese
Ale nemusíme, Hyundai klidně může do EU začít dovážet i tu spalovací verzi! 😄 :yes:
Arese
Italové jezdí na dovolenou do Chorvatska naprosto minimálně, to sis nevšiml? 😄
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Víme cca kolik bude stát - 25 000 euro. Do města je samozřejmě ideál aspoň slušný mild hybrid a atmosféra.
Avatar - mariov8
mariov8
Někdy i 3, ale co tak koukám mimo Prahu, Fabie 2 generace je již lepší standard v roli druhého auta do rodiny...
Lubo
500 - 750 tis. Kč
Arese
Avatar - Jenik3
Jenik3
Je pěkně, kdyz se tu člověk může zasmát.
zlysoused
Ještě jsi zapomněl, že to tahá břicho po zemi.