Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
KANKUNEN
Tady se plave ve vodách Fabie a ta je o sto níže. Jak dlouho pojede ten elektromotor na tu malou baterku. To bude jen takový rychlovýkon.
Pres patnact let jezdi hybridy po ceskych silnicich a porad se nekdo dokaze zeptat, jak dlouho pojede elektromotor na tu malou baterku. Neuveritelne.
Nedělej ze sebe blbého, já jsem zastánce HEV. Yaris se stejným spalovákem má 85 kW a bych řekl má to tak šikovně vyvážené. MG to musí vyplácat na rychlo.
Tak ale fakt u HEV nemá smysl řešit EV dojezd. O tom to neni. jestli jsi myslel jak často to bude využívat, což o tom HEV je, tak to je děsně individuální a je potřeba vyzkoušet v nějakém jízdním režimu.
Proč neuvěřitelné? To je zcela logická a legitimní otázka!
https://www.autoforum.cz/…stiha-opravovat/
https://www.autoforum.cz/…stiha-opravovat/
A přitom píšou o nesmyslech jako hybrid mercedesu atd, kde údajně 0.8kwh baterka stojí 450tis.
Promin, ale nebudu si kazit dusevni zdravi ctenim Autofora. Zkusil jsem to asi trikrat a z te demagogie se mi vzdy udelalo nevolno.
Táta byl dnes na kontrole s Yarisem 3 na baterii, 6 let a přes 70 tisíc najeto, kapacita přes 90 %... kéž by to tak měl iphone.
Ja mel kapacitu pres 90% jeste na 13 let starem Priusu, myslim. Najeto pres 260 tisic km. Nepamatuju si tu kapacitu baterky presne, musel bych to dohledat.
Kazdopadne nejak nevim, jak to souvisi s Kankunenovou otazkou.
Kazdopadne nejak nevim, jak to souvisi s Kankunenovou otazkou.
A ještě by jsme mohli dodat Aresemu, kolik stojí taková HEV baterie? Že je to levnější než dvouhmotá spojka na manuál, nebo než repase DSG? To radši ne vid :D
Myslim, ze nema jakykoli smysl Aresemu neco takoveho rikat. Pokud je nekde v aute vic nez 12 voltu, tak chce slyset jenom negatvni veci.
A pritom byl jeste pred par lety prvni, kdo okomentoval moji recenzi na Prius PHV a popral mi, at mi dobre slouzi.
A pritom byl jeste pred par lety prvni, kdo okomentoval moji recenzi na Prius PHV a popral mi, at mi dobre slouzi.
Ono to není o Voltech.
Pro mě jsou třeba evropské/korejské MHEV s 12V zlo, zatímco HEV od Toyoty s více než 100V beru jako pozitivní technické řešení.
Pro mě jsou třeba evropské/korejské MHEV s 12V zlo, zatímco HEV od Toyoty s více než 100V beru jako pozitivní technické řešení.
Pepa_007
hybridním pohonem o systémovém výkonu 143 kilowattů....
Trochu matení zákazníka.
Bohužel ani u tohoto automobilu není možné více jak dočasně použít 143kw výkonu - nejlépe trvale. Stejně jako všechny hybridy a BEV. Škoda. Mate to pak lidi.
Trochu matení zákazníka.
Bohužel ani u tohoto automobilu není možné více jak dočasně použít 143kw výkonu - nejlépe trvale. Stejně jako všechny hybridy a BEV. Škoda. Mate to pak lidi.
Arese
Ozzman
Všude samé SUv, udělaj hatchback, všude samé elektro, udělaj hybrid, má to 143kw, je to levný a panstvu to stejně nevoní :D Achjo... Jo, je to nový, jak to bude fungovat neví nikdo z nás, ale zatím to vypadá nadějně ne ?
Tak je to čína, to treba moc nevoní mě, jsem takovej konzervativec co se komoušú týká, výkon ale slusnej, chtelo by to vetsi auto
A co bys čekal v diskuzi a ještě v české? :D Hromada odborníků na všechno, kterým nic není dobré a na všem musí za každou cenu hledat něco špatné.
Za mě to je moc zajímavé auto a rád bych se na něm projel. Určitě zajímavější kousek než jakákoliv Fabie.
Za mě to je moc zajímavé auto a rád bych se na něm projel. Určitě zajímavější kousek než jakákoliv Fabie.
Taky se chystám to zkusit, pro mne je to konkurent spíš Yarisu HEV či Clia ETech, Fabie oslovuje jiné klienty :)
Jenže ono to není, jak píšeš.
A) S výškou 1502 mm nejde o klasický hatchback. Hyundai má podobně velký model Bayon s výškou 1490 mm a označuje jej za SUV.
B) 143 kW je dostupných jen při splnění několika podmínek (rychlost nad 80 km/h, nabitá baterie a určitě bude něco dalšího). Ano, u auta tohoto typu nikdo dynamické zázraky neočekává.
C) Levné to tedy není. Za půl milionu se dají koupit lepší auta. Uvidíme, jestli přijde levnější verze s klasikým spalovacím pohonem.
Přesto hlavní problém vidím jinde a mají to bohužel všechna auta od MG, včetně bestselleru MG ZS (to je opravdu levné auto). A to je katastrofální infotainment, který bohužel slouží i pro ovládání funkcí včetně klimatizace.
A) S výškou 1502 mm nejde o klasický hatchback. Hyundai má podobně velký model Bayon s výškou 1490 mm a označuje jej za SUV.
B) 143 kW je dostupných jen při splnění několika podmínek (rychlost nad 80 km/h, nabitá baterie a určitě bude něco dalšího). Ano, u auta tohoto typu nikdo dynamické zázraky neočekává.
C) Levné to tedy není. Za půl milionu se dají koupit lepší auta. Uvidíme, jestli přijde levnější verze s klasikým spalovacím pohonem.
Přesto hlavní problém vidím jinde a mají to bohužel všechna auta od MG, včetně bestselleru MG ZS (to je opravdu levné auto). A to je katastrofální infotainment, který bohužel slouží i pro ovládání funkcí včetně klimatizace.
Dacia Logan mala tiež cez 1500 mm výšky, a nebolo to SUV. Prvá generácia Citroenu C3 taktiež a určite by sa ich našlo viac. Kategóriu auta neurčuje výška auta, ale predsa len trochu širší mix vlastností, nie? Ale inak vo všetkom súhlas.
V podstatě máš pravdu. MG3 evidentně vzniklo s filosofií hathcback, z nějakého důvodu ho zvětšili do výšky, ale chtěli, aby to vypadalo stále jako hacthback. Takže zvýšili ponton karoserie. Jenže kola zůstala malá jako u klasického hatchbacku, takže to vypadá jako pěst na oko.
Já si pamatuju, jak na začátku tisíciletí přišla nová Honda Civic a Peugeot 307 s tehdy nebývalé vysokými karoseriemi kolem 1500 mm (přitom předchůdci byli naopak s 1390 a 1380 mm velmi nízcí) a mluvilo se tehdy o tom, že to jsou kříženci hatchbacku a MPV (dnes bychom řekli crossovery).
Citroen C3 byl o něco nižší a hlavně, on byl vysoký spíše kvůli "kulaté" střeše, než kvůli vysoké stavbě. Ano, Dacia Sandero mívala nad 1500 mm a kupodivu to u třeba u druhé generace skoro nešlo poznat.
Já si pamatuju, jak na začátku tisíciletí přišla nová Honda Civic a Peugeot 307 s tehdy nebývalé vysokými karoseriemi kolem 1500 mm (přitom předchůdci byli naopak s 1390 a 1380 mm velmi nízcí) a mluvilo se tehdy o tom, že to jsou kříženci hatchbacku a MPV (dnes bychom řekli crossovery).
Citroen C3 byl o něco nižší a hlavně, on byl vysoký spíše kvůli "kulaté" střeše, než kvůli vysoké stavbě. Ano, Dacia Sandero mívala nad 1500 mm a kupodivu to u třeba u druhé generace skoro nešlo poznat.
traveldrive
...ako odpis z reklamného prospektu. Autorovi "článku" by som za túto "robotu" nedal ani pohár vody. Reklama na objednávku... :no:
Michal Opluštil
Teda při takovém výkonu bych čekal o třídu lepší dynamiku. A cena...to bohužel už je asi trend dnešních ceníků. Malé rodinné auto se složitou technikou. Jak tu píšou jiní, raději nějaké malé turbo benzín a sto tisíc dolů. Nebo kdyby to mělo tu dynamiku odpovídající 140kW, tak by to byl třeba zábavný hothatch....
Frfla
Ano, asi se na to pujdeme s manzelkou podivat do autosalonu. Skoda, ze to nedelaji i jako kombi s vetsim kufrem - takova nahrada za Fabii kombi. 500k za male auto je stale docela dost. Sel bych asi radeji do ZS za ty prachy, ten ma aspon vetsi kufr - hybridni pohon je mi ukradeny.
cudzinec111
Je to predsa len auto kategorie B, predpokladany najazd do 10000 km rocne, a je to cina. Podla mna by mali byt vyrazne lacnejsi ako zavedene hybridy. A ako sa pisalo vyssie, je tu zatial, nastastie, stale konkurencia nehybridnych aut kategorie B. Ked ide zohnat nehybrid o 100000 lacnejsie, nie je o com...
Vít Svoboda
Aha, prvotní slib byl, že cena bude žačínat pod 400k, takže zase lichva, za tuhle cenu si to nechte, koupím radši jiné, protože zase takovej zázrak to není.
ericn
Ta cena za “podivný” hybrid nikoho nešokuje a to auto už vůbec ne. Tohle auto by mohlo šokovat pouze jako čistý benzin s atmo 1.5 ze ZS, za cenu kolem 300tis Kč. To by byl hit :yes:
×
Sdílení komentáře
×
Tohle MG by dávalo mnohem větší smysl s obyčejnou atmosférickou jedna-pětkou a cenou tak do 350 tisíc.
PS: v clanku mi pride ze je preklep... aj top kusky maju stale "len" 16tky ( vid nedavne fotky zlteho kusku z prvych jazd z grecka ) ... nie 17tky ...
17tky by ale autu prospeli... lebo aj tie 16tky posobia stale este kusok utopene... aj ked uz da sa to... vedel by som s nimi zit .. zakladne 15tky tu ale ozaj uz budu neakceptovatelne ( kedze MG 3 je fakt uz dost vysoke a robustne male velke auto )
Jsem dost zvědavý, s jakou cenou přijdou u obyčejné atmosféry.
Osobně mne nejvíc zajímá, jak bude sloužit Renualtí Etech, je to zase uplně jiné řešení, ale zatím je to krátce na trhu
Nejsem technický typ abych posoudil jak má to řešené daná značka, ale jistě každý zákazník ocení když je auto bezproblémové a funguje.