Novinky
JirkaVejrazka
12
Pres patnact let jezdi hybridy po ceskych silnicich a porad se nekdo dokaze zeptat, jak dlouho pojede elektromotor na tu malou baterku. Neuveritelne.
Přejít do diskuze
Hybrid nehybrid, výkon nevýkon, asi bych stejně šel do třeba do Fabie. Na skoro stejné prachy vyjde Monte Carlo se silnějším TSI, které si určitě bude lépe držet cenu a náklady na servis (hlavně až se začne srát hybrid) budou nejspíš taky úplně jinde. A to neříkám jako zarytý fanda škodovky - takhle bude nejspíše uvažovat většina Čechů.
Tohle MG by dávalo mnohem větší smysl s obyčejnou atmosférickou jedna-pětkou a cenou tak do 350 tisíc.
Tohle MG by dávalo mnohem větší smysl s obyčejnou atmosférickou jedna-pětkou a cenou tak do 350 tisíc.
Tak ale fakt u HEV nemá smysl řešit EV dojezd. O tom to neni. jestli jsi myslel jak často to bude využívat, což o tom HEV je, tak to je děsně individuální a je potřeba vyzkoušet v nějakém jízdním režimu.
A přitom píšou o nesmyslech jako hybrid mercedesu atd, kde údajně 0.8kwh baterka stojí 450tis.
A za jak dlouho se ten hy rid začne kazit? U toho MG nejsem zatím schopen říct, ale je dost možné, že to bude o dost později než ta fabia.
Nedělej ze sebe blbého, já jsem zastánce HEV. Yaris se stejným spalovákem má 85 kW a bych řekl má to tak šikovně vyvážené. MG to musí vyplácat na rychlo.
Tady se plave ve vodách Fabie a ta je o sto níže. Jak dlouho pojede ten elektromotor na tu malou baterku. To bude jen takový rychlovýkon.
Všude samé SUv, udělaj hatchback, všude samé elektro, udělaj hybrid, má to 143kw, je to levný a panstvu to stejně nevoní 😁 Achjo... Jo, je to nový, jak to bude fungovat neví nikdo z nás, ale zatím to vypadá nadějně ne ?
Myslim, ze nema jakykoli smysl Aresemu neco takoveho rikat. Pokud je nekde v aute vic nez 12 voltu, tak chce slyset jenom negatvni veci.
A pritom byl jeste pred par lety prvni, kdo okomentoval moji recenzi na Prius PHV a popral mi, at mi dobre slouzi.
A pritom byl jeste pred par lety prvni, kdo okomentoval moji recenzi na Prius PHV a popral mi, at mi dobre slouzi.
Ja mel kapacitu pres 90% jeste na 13 let starem Priusu, myslim. Najeto pres 260 tisic km. Nepamatuju si tu kapacitu baterky presne, musel bych to dohledat.
Kazdopadne nejak nevim, jak to souvisi s Kankunenovou otazkou.
Kazdopadne nejak nevim, jak to souvisi s Kankunenovou otazkou.
Promin, ale nebudu si kazit dusevni zdravi ctenim Autofora. Zkusil jsem to asi trikrat a z te demagogie se mi vzdy udelalo nevolno.
hybridním pohonem o systémovém výkonu 143 kilowattů....
Trochu matení zákazníka.
Bohužel ani u tohoto automobilu není možné více jak dočasně použít 143kw výkonu - nejlépe trvale. Stejně jako všechny hybridy a BEV. Škoda. Mate to pak lidi.
Trochu matení zákazníka.
Bohužel ani u tohoto automobilu není možné více jak dočasně použít 143kw výkonu - nejlépe trvale. Stejně jako všechny hybridy a BEV. Škoda. Mate to pak lidi.
Tak já tu Toyotu nakonec vzal, ne kvuli spotřebě (taky tady jsem jedinej, kdo s tím jezdí za vyšší spotřeby 😁 neřeším to), ale pravě kvuli tomu, že to statisticky drží, vzal bych býval Ford, byl jsem Ford positive, ale zabili normální modely a SUV nechci 😊
Na Toyotu bych si i vsadil. Četl jsem o první generaci Priusu ve stáří kolem 20 let s původní baterií jako bezproblémovém autě, nebo Prius s nájezdem přes 1 000 000 km.
Nejsem technický typ abych posoudil jak má to řešené daná značka, ale jistě každý zákazník ocení když je auto bezproblémové a funguje.
Nejsem technický typ abych posoudil jak má to řešené daná značka, ale jistě každý zákazník ocení když je auto bezproblémové a funguje.
...ako odpis z reklamného prospektu. Autorovi "článku" by som za túto "robotu" nedal ani pohár vody. Reklama na objednávku... :no:
U Toyoty to bochaj řadu let skoro to všech modelů a řadí se to mezi špičku ve spolehlivosti, stejný systém používá i Ford a taktéž to tam funguje obdobně. Ale i koncernové PHEV vypadá zatím, že funguje nicméně Toyota tím, že to dělá už od konce 90tek, tak má v té historii spolehlivosti náskok.
Osobně mne nejvíc zajímá, jak bude sloužit Renualtí Etech, je to zase uplně jiné řešení, ale zatím je to krátce na trhu
Osobně mne nejvíc zajímá, jak bude sloužit Renualtí Etech, je to zase uplně jiné řešení, ale zatím je to krátce na trhu
S tím hybridem máš trochu pravdu. Je to tak 2-3 roky zpět co jsem někde četl, že třeba Kia do Stonicu dávala taky hybrid. Ovšem ten hybrid se údajně nepovedl, měl snad problémy po cca 60 000 kilometrech. Oprava byla dost nákladná. Takže od této hybridní verze odrazovali. Radili vzít základní bezproblémovou atmosféru. Ne všichni umí hybridy jako třeba Toyota - Prius nebo i ten Yaris už nějaký pátek jezdí a snad v pohodě. Nečetl to taky někdo? Zdroj si nemůžu vzpomenout.
Jsem dost zvědavý, s jakou cenou přijdou u obyčejné atmosféry.
Jsem dost zvědavý, s jakou cenou přijdou u obyčejné atmosféry.
Tak to si rozhodne nemyslim a1.0 TSI jsou spolehlivy motory. Navic jejich pripadna oprava je levna.
Táta byl dnes na kontrole s Yarisem 3 na baterii, 6 let a přes 70 tisíc najeto, kapacita přes 90 %... kéž by to tak měl iphone.
Ta cena za “podivný” hybrid nikoho nešokuje a to auto už vůbec ne. Tohle auto by mohlo šokovat pouze jako čistý benzin s atmo 1.5 ze ZS, za cenu kolem 300tis Kč. To by byl hit :yes:
Aha, prvotní slib byl, že cena bude žačínat pod 400k, takže zase lichva, za tuhle cenu si to nechte, koupím radši jiné, protože zase takovej zázrak to není.
V podstatě máš pravdu. MG3 evidentně vzniklo s filosofií hathcback, z nějakého důvodu ho zvětšili do výšky, ale chtěli, aby to vypadalo stále jako hacthback. Takže zvýšili ponton karoserie. Jenže kola zůstala malá jako u klasického hatchbacku, takže to vypadá jako pěst na oko.
Já si pamatuju, jak na začátku tisíciletí přišla nová Honda Civic a Peugeot 307 s tehdy nebývalé vysokými karoseriemi kolem 1500 mm (přitom předchůdci byli naopak s 1390 a 1380 mm velmi nízcí) a mluvilo se tehdy o tom, že to jsou kříženci hatchbacku a MPV (dnes bychom řekli crossovery).
Citroen C3 byl o něco nižší a hlavně, on byl vysoký spíše kvůli "kulaté" střeše, než kvůli vysoké stavbě. Ano, Dacia Sandero mívala nad 1500 mm a kupodivu to u třeba u druhé generace skoro nešlo poznat.
Já si pamatuju, jak na začátku tisíciletí přišla nová Honda Civic a Peugeot 307 s tehdy nebývalé vysokými karoseriemi kolem 1500 mm (přitom předchůdci byli naopak s 1390 a 1380 mm velmi nízcí) a mluvilo se tehdy o tom, že to jsou kříženci hatchbacku a MPV (dnes bychom řekli crossovery).
Citroen C3 byl o něco nižší a hlavně, on byl vysoký spíše kvůli "kulaté" střeše, než kvůli vysoké stavbě. Ano, Dacia Sandero mívala nad 1500 mm a kupodivu to u třeba u druhé generace skoro nešlo poznat.
Je to predsa len auto kategorie B, predpokladany najazd do 10000 km rocne, a je to cina. Podla mna by mali byt vyrazne lacnejsi ako zavedene hybridy. A ako sa pisalo vyssie, je tu zatial, nastastie, stale konkurencia nehybridnych aut kategorie B. Ked ide zohnat nehybrid o 100000 lacnejsie, nie je o com...
....když se snažím.....přesně. Ale ta jízda nestojí za nic....taky to umím.... :-! Snad se jedná jen o jakousi vnitřní uspokojenost a to je tak vše.... :-!
Ano, asi se na to pujdeme s manzelkou podivat do autosalonu. Skoda, ze to nedelaji i jako kombi s vetsim kufrem - takova nahrada za Fabii kombi. 500k za male auto je stale docela dost. Sel bych asi radeji do ZS za ty prachy, ten ma aspon vetsi kufr - hybridni pohon je mi ukradeny.
Teda při takovém výkonu bych čekal o třídu lepší dynamiku. A cena...to bohužel už je asi trend dnešních ceníků. Malé rodinné auto se složitou technikou. Jak tu píšou jiní, raději nějaké malé turbo benzín a sto tisíc dolů. Nebo kdyby to mělo tu dynamiku odpovídající 140kW, tak by to byl třeba zábavný hothatch....
Ale zase to ma ten vysavačovy efekt. Nicmene včera jsem jel s hev 3.5v6 a tam ten zvuk je dost prijemny 😊
Dacia Logan mala tiež cez 1500 mm výšky, a nebolo to SUV. Prvá generácia Citroenu C3 taktiež a určite by sa ich našlo viac. Kategóriu auta neurčuje výška auta, ale predsa len trochu širší mix vlastností, nie? Ale inak vo všetkom súhlas.
Ono to není o Voltech.
Pro mě jsou třeba evropské/korejské MHEV s 12V zlo, zatímco HEV od Toyoty s více než 100V beru jako pozitivní technické řešení.
Pro mě jsou třeba evropské/korejské MHEV s 12V zlo, zatímco HEV od Toyoty s více než 100V beru jako pozitivní technické řešení.
Jenže ono to není, jak píšeš.
A) S výškou 1502 mm nejde o klasický hatchback. Hyundai má podobně velký model Bayon s výškou 1490 mm a označuje jej za SUV.
B) 143 kW je dostupných jen při splnění několika podmínek (rychlost nad 80 km/h, nabitá baterie a určitě bude něco dalšího). Ano, u auta tohoto typu nikdo dynamické zázraky neočekává.
C) Levné to tedy není. Za půl milionu se dají koupit lepší auta. Uvidíme, jestli přijde levnější verze s klasikým spalovacím pohonem.
Přesto hlavní problém vidím jinde a mají to bohužel všechna auta od MG, včetně bestselleru MG ZS (to je opravdu levné auto). A to je katastrofální infotainment, který bohužel slouží i pro ovládání funkcí včetně klimatizace.
A) S výškou 1502 mm nejde o klasický hatchback. Hyundai má podobně velký model Bayon s výškou 1490 mm a označuje jej za SUV.
B) 143 kW je dostupných jen při splnění několika podmínek (rychlost nad 80 km/h, nabitá baterie a určitě bude něco dalšího). Ano, u auta tohoto typu nikdo dynamické zázraky neočekává.
C) Levné to tedy není. Za půl milionu se dají koupit lepší auta. Uvidíme, jestli přijde levnější verze s klasikým spalovacím pohonem.
Přesto hlavní problém vidím jinde a mají to bohužel všechna auta od MG, včetně bestselleru MG ZS (to je opravdu levné auto). A to je katastrofální infotainment, který bohužel slouží i pro ovládání funkcí včetně klimatizace.
Taky se chystám to zkusit, pro mne je to konkurent spíš Yarisu HEV či Clia ETech, Fabie oslovuje jiné klienty 😊
A co bys čekal v diskuzi a ještě v české? 😁 Hromada odborníků na všechno, kterým nic není dobré a na všem musí za každou cenu hledat něco špatné.
Za mě to je moc zajímavé auto a rád bych se na něm projel. Určitě zajímavější kousek než jakákoliv Fabie.
Za mě to je moc zajímavé auto a rád bych se na něm projel. Určitě zajímavější kousek než jakákoliv Fabie.
Tak je to čína, to treba moc nevoní mě, jsem takovej konzervativec co se komoušú týká, výkon ale slusnej, chtelo by to vetsi auto
A ještě by jsme mohli dodat Aresemu, kolik stojí taková HEV baterie? Že je to levnější než dvouhmotá spojka na manuál, nebo než repase DSG? To radši ne vid 😁
Proč neuvěřitelné? To je zcela logická a legitimní otázka!
https😐/www.autoforum.cz/…stiha-opravovat/
https😐/www.autoforum.cz/…stiha-opravovat/
Pripadne tam mohli dat to 1,0 turbo zo ZS... povedzme za cenu okolo 16 tisic eur... to by bol trhak aj keby neviem co ...
PS: v clanku mi pride ze je preklep... aj top kusky maju stale "len" 16tky ( vid nedavne fotky zlteho kusku z prvych jazd z grecka ) ... nie 17tky ...
17tky by ale autu prospeli... lebo aj tie 16tky posobia stale este kusok utopene... aj ked uz da sa to... vedel by som s nimi zit .. zakladne 15tky tu ale ozaj uz budu neakceptovatelne ( kedze MG 3 je fakt uz dost vysoke a robustne male velke auto )
PS: v clanku mi pride ze je preklep... aj top kusky maju stale "len" 16tky ( vid nedavne fotky zlteho kusku z prvych jazd z grecka ) ... nie 17tky ...
17tky by ale autu prospeli... lebo aj tie 16tky posobia stale este kusok utopene... aj ked uz da sa to... vedel by som s nimi zit .. zakladne 15tky tu ale ozaj uz budu neakceptovatelne ( kedze MG 3 je fakt uz dost vysoke a robustne male velke auto )