Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Asistenční systémy od července: Pokrytectví vznešené Evropy

V posledních letech nám v nových autech přibývá povinných asistentů, jejichž primárním cílem je zabránit kolizím. Mnohé z nich působí spíše jako zbytečný balast, a od července tohoto roku jsou další povinné ve všech nových vozech.
Zpět na článek
29. 6. 2024 20:22
29. 6. 2024 22:33
Avatar - Zetti
29. 6. 2024 15:00
Re: EU by byla fajn
Me xerou a vypnout to neumim. Zrovna tak pripojeni na internet. Vypnul jsem jen to tahání za volant na uzky silnici a zaznam GPS dat s personalizaci.
Dalsi auto s temahle koninama nechci
Avatar - Roman Horký
29. 6. 2024 15:17
Re: EU by byla fajn
Zrovna u Toyoty bych věřil tomu, že SW Techstream plus obd2 dokážou cokoli. Licence jde koupit za pár doláčů i na 1 den. Jasně, něco to stojí do začátku. A když ne tak kleště, kladivo, šroubovák a stipacky plus youtube, to dohromady dokáže zázraky.
Avatar - Zetti
29. 6. 2024 15:51
Re: EU by byla fajn
Ty si pěknej drsňák. Na to nemam. Muj nejvetsi punk je sxat na jejich garancni prohlidky. Tak uvidime jestli to dam a baterka ecallu zdechne sama. Takze EU vi kam si jezdim neco koupit par metru od baraku, na dál ji stejně neberu
Avatar - Roman Horký
29. 6. 2024 21:54
Re: EU by byla fajn
Drsňák nevím. Připadám si jako velkej chlap když ovládnu techniku.
Avatar - jersey.se
29. 6. 2024 22:31
Re: EU by byla fajn
U nových aut to jde trvale “vypnout” bohužel jen s automatickou ztrátou záruky. Takže ne. Neumíte.
30. 6. 2024 10:43
Re: EU by byla fajn
https://medium.seznam.cz/…kaji-vedci-71203#…
Tak tohle už ekoteroristé nerozdýchají! :no: :no: :-[]
Avatar - Zetti
30. 6. 2024 14:48
Re: EU by byla fajn
Jeste nikdy se mi nestalo, ze by mi automobilka v cesku uznala na neco zaruku. Naposledy Toyota odešlou baterku po par mesicich provozu, Mercedes reznul náletove před ocima a Hondí opakovaně zkroucene přední kotouče, ktere jsem nahradil druhovyrobou, ktera prezila dve originalni sady. Zastoupení v cesku delaji z lidi blbce, takže penize za zarucni podminky nainvestuju do případných oprav a svete div se, jeste jich spousta zbyde
Avatar - rohYpnol
29. 6. 2024 18:59
Je obrovský rozdíl v tom, jak kdo auto používá
Pokud se bavíme třeba o kamionech, tak jsem zcela pro systémy jako LKSA nebo kolizni asistent.

Nicméně cpát to paušálně do každé tříkolky jen svědčí o tom jak nám EU ve jménu našeho blaha jen ničí životy :-! :no:
Rozbalit vlákno
0
29. 6. 2024 20:22
Je to dobre
Velka cast ridicu se nezvladne udrzet ve svem pruhu v zatacce, nekteri ani na rovine. Asistent dodrzovani rychlosti - v CR to muze byt otrava kvuli nekvalitnimu a nesmyslnemu znaceni v kombinaci s lenosti. Ale nase neschopnost neni problem EU.

Takze nove povinnost davaji smysl a pri soucasne hustote provozu jsou nutne.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - jersey.se
29. 6. 2024 22:33
Nekupovat
U motorek jsme si vymohli možnost asistenty trvale vypínat tak, že jsme je nekupovali. Třeba to půjde i u aut.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barrichello
30. 6. 2024 13:31
A proto jsou nejlepší stará auta
která maj maximálně ABS, ASR a TCS a tím to končí.
Jinak se správnou diagnostikou nebo tunerskou krabičkou se dá vypnout všechno. :-)
Rozbalit vlákno
0