Novinky
Mikesus
5
Ten předek vypadá jak nová camry. Dát tam logo Toyoty, je to jak gr86 s novou tváří
Přejít do diskuze
Tak z principu tam přidáváš věci navíc a děláš to složitější = už ti to nespraví Franta od vedle 😉 Nicméně na prodejích Hondy je vidět, kam ta jejich hybridní strategie vedla. Upřímně do kopru... Nikdo to nechce a já se nedivím. Když měl Civic atmo 1,8VTEC, tak se prodával jak housky na krámě, přišla 1,0T a šlo to do háje a o současném hybridu si ani povídat nemusíme - 739 aut za půlrok a nejspíš ree😜orty, protože vůbec nejsou vidět. Já znám jen jednoho člověka, co ho má. tj desetinové prodeje co má aktuálně ten zmršený Golf G8 :no:
Hele já to nerozporuju, ale u zábavného a sportovního kupé bych raději viděl čistý benzin než hybrid. Ten do kupé nepatří, ti co tyto auta kupují nechtějí tahat zbytečná kila navíc 😉 Ale je to Honda a ta už nic zábavného do Evropy neposílá...
Zase, co v autě není, nemůže se rozbít = je to už zbytečně složité 😉 Čistý benzin byl v takovémuto kupátku byl super. Toyota GR86 je toho příkladem. No ale je to Honda, tak se nedá čekat nic jiného než nějaká varianta Hybridu = prodá se jen pár usoplených kusů… Čím je auto složitější, tím méně mu zákazníci věří, viz mizerné prodeje Hondy v Evropě…
To sa mi paci, aj v tej farbe.
Hybrid s manualom by bol skvely, ze to ide si Honda skusila na seriovom CR-Z, ktore pekne kombinovalo tocivy vítek, baterku a manual. Realita bude skor simulacia sekvencie, kedze ich hybridy nepohanaju priamo kolesa, pevny prevod na dialnicu je len rýchlobežka.
Rok 2040 si este premyslia 😄
Hybrid s manualom by bol skvely, ze to ide si Honda skusila na seriovom CR-Z, ktore pekne kombinovalo tocivy vítek, baterku a manual. Realita bude skor simulacia sekvencie, kedze ich hybridy nepohanaju priamo kolesa, pevny prevod na dialnicu je len rýchlobežka.
Rok 2040 si este premyslia 😄
Až je to HEV nebo PHEV, vždy je to zbytečná další technická komplikace, prostě ještě víc elektroniky a baterie, která může výhledově udělat drahý problém. 😒 :no:
Pravda - proto hybrid nemusi mit spojku, dvojhmotu, starter, alternator a kdovico jeste (zalezi na vyrobci a konstrukci) 😉
Myslím benzín bez el podpory, hele mám doma 3ks - 1.4 TSI 110kw, 1,5TSI 96Kw (CNG) a 1,4TGDI 103kW a zatím žádný problém. Ty první dva mají shodně po 100tis km, ten Hyundai 70tis Km, takže ten je ještě v záběhu 😉
Nejspíš to bude taková tramvaj jako je nový Civic, tedy nic moc na sportování... Ale uvidíme, jestli vůbec to budou dělat 😉
Ale jo jasny, tady jde spíš o to, že Arese nelogicky mele pořád tu jednu blbost o nespolehlivosti a složitosti hybridu 😁 Neříkám, že nejsou dobré benzíny, ba naopak, však já mam taky i čistý benzín, dokonce atmosféru 😁
Z principu tam sice pridavas veci, ale take nemalo ubiras (zavisi pochopitelne na konkretni konstrukci hybridu). Podival ses nekdy na to, jak vypada mechanicky HSD od Toyoty? Jestli ne, zkus to 😊
Jo, proti tomu nic, taky myslim, ze by tomu cisty benzin slusel vic. Jenom nemusis psat, ze hybrid je slozitejsi, protoze to dnes casto vubec neni 😉
Ja pred par lety prodaval hybrid s najetymi 260 tisici. Taky zadny problem. Co tam mas dal? 😉
Jenže co je to čistý benzín ? Dnes přímovstřikový benzín, který pracuje uplně s jinými tlaky, převážně s turbem, k tomu manuál s dvouhmotým setrvačníkem..hele ja to jednou už měnil a nebyla to levná sranda 😁
Ad 5. Mne napadá jen mondeo a minula rav4. Možná pár se jich najde ještě, ale obecně to naopak nezasahuje nikam. To jsou taková ta auta, co byl hybrid naroubovan zpětně po vývoji.
1 .Data spolehlivosti říkají přesný opak, to přímovstřikový benzín je statisticky horší volba
2. Baterie u Fullhybridu váží kolem 50 kg a o to je to auto těžší, to výbava udělá větší rozdíl. Muj hybrid C segmentu váží stejně jako tvoje SUV C segmentu
3. Honda uměla hybrid s manuály
4. Baterie mají záruky a jejich výměna stojí +/- to, co dvouhmotý setrvačník na manuálu, nebo slušná sada zimáků
5. Zmenšený kufr - tohle jsem pozoroval akorát u Mondea HEV
2. Baterie u Fullhybridu váží kolem 50 kg a o to je to auto těžší, to výbava udělá větší rozdíl. Muj hybrid C segmentu váží stejně jako tvoje SUV C segmentu
3. Honda uměla hybrid s manuály
4. Baterie mají záruky a jejich výměna stojí +/- to, co dvouhmotý setrvačník na manuálu, nebo slušná sada zimáků
5. Zmenšený kufr - tohle jsem pozoroval akorát u Mondea HEV
Hybrid není těžší, není to plugin. Kufr naopak téměř nikdy nezmensuje. Baterie v hybridu není draha, opět, není to plugin a cena též není vyšší. Pleteš si základy, HEV není PHEV. Snad zvládáš barvičky, ještě by sis pletl benzin a naftu
Zbytečně komplikované, zbytečně těžké, nemožnost manuálu, výhledově nebezpečí nutnosti výměny drahé baterie a často zmnšený kufr a vyšší cena. A celkově neřidičský charakter. Zdá se ti těch nevýhod málo? 😒]
Nj na okruhu asi nie, ako fajn hybridne GT s rychlym podvozkom by to pre niekoho slo.. az ta doba uz nie je preč. Kazdopadne turbo s nejakymi 260k by bolo ideal.
Honda celkom slape do hybridov, myslim ze nejake emisie by mohla nasporit na nejaky hi-špek pre EU.
Honda celkom slape do hybridov, myslim ze nejake emisie by mohla nasporit na nejaky hi-špek pre EU.
Jo to by bylo zajímavé. Corollu jsem jel jen se slabou 1.8 a v kombíku 😒] A ta mě teda neuchvátila…
Hodně by mne zajímalo srovnání s Corollou, podobná auta, podobné výkony, od Hondy asi čekám větší "řidičskost"
Jde o to jak to postaví, jestli jako GT, tak je ta asi fuk… jen 180k a max 180kmh nikoho neohromí 😉
Zalezi ako moc moze byt prakticka a pohodlna seriovka sportovní. CTR je tú mač na daily, obyc hybrid je kompromis.
Pre niekoho je manual/pevne radenie stupnov jedina sportovni volba, pre niekoho nie a staci nastavenie auta ako takeho tj, potencial pre Preľud by bol dostatocny.
Pre niekoho je manual/pevne radenie stupnov jedina sportovni volba, pre niekoho nie a staci nastavenie auta ako takeho tj, potencial pre Preľud by bol dostatocny.
náhodou Civic jezdí docela dobře a dokonce zachoval jistou míru sportovnosti, na to že je HEV
https😐/fdrive.cz/…obnohledem-10597
https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/fdrive.cz/…obnohledem-10597
https😐/www.youtube.com/watch?…