Ojetiny
Přihlásit pro přidání komentáře
Radomír Malec
Po dlouhé době jsem četl opravdu vyčerpávající popis auta. Přesto, že o takovém autě neuvažuji, oceňuji práci autora článku. je vidět, že to není povrchní článek, jako dnes vídáme skoro denně z různých oblastí. Snad takových článků bude více :yes:
ericn
Tak přemýšlím, co by mě (mimo peněz) přimělo vzít P206CC, když stačí pár korun přihodit a vzít lepé jezdící, lepé zpracovanou a dospělejší 207CC? Navíc u ní lze i mít 1,6THP eur5 115kW s 6M převodovkou ;-)
1.6 THP by byl opravdu skvělý motor, pokud by se ovšem pořád nes.al. :-( :no:
No jo potřebuje péčí, měnit olej po 10tis km, rozvody v max 80tis a ideálně N98/100 a pak funguje. Holt choulostivý němec “Prince” ;-) Ale jezdil skvěle, sem tam si vzpomenu, jak cvičil s 1G P5008. Dokonce jsem s tím jel poměrně svižně Passo dello Stelvio :-[] Jako víkendovky v cabriu bych se o něj nebál…
1.6 THP bych asi provozovat nechtěl.
Úplně v klidu, pokud má vyměněné rozvody, mění se jednou za 10tis km olej nebo 1rok a tankuješ aditivované palivo, jsi v suchu a u auta, které je na víkend bych se nebál. Zvlášť kdýž se s tím jezdí delší trasy. Odmění se ti skvělým zátahem a pružností, ten motor s manuálem jezdí velmi dobře ;-)
Subjektivně asi čistě jenom vzhled. 206 (ve všech verzích) si mi i dneska po čtvrt století pořád hodně libí, jednu jsme měli doma 6 let. 207ka naopak se mi nelíbila nikdy.
Arese
...poslouchají šílené rudozelené politiky! :-O :no:
https://www.novinky.cz/…skoncit-40481863#…
https://www.novinky.cz/…skoncit-40481863#…
×
Sdílení komentáře
×
https://www.youtube.com/watch?…
https://www.auto.cz/…si-milion-134535
Btw me chladici box funguje i pri vypnutym klicku. 😉