Testy
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTEST Mini Countryman JCW ALL4 – Nezbedná motokára. Ale je to tak správně?
16 komentářů
stopel
To si nikto nevšimol tie hnusne tvrdé plasty v interiéri?
@stopel Nie, nikoho to nezaujima, pokial to nevrzga. Skor bude problem s tou latkou, pokial sa casom zaprasi :-)
@xxc zosup v kvalite oproti predchodcovi je galakticky, to ze to debilovi ako tebe nedôjde ma nezaujíma, redakcia o tom mala objektívne informovat
Pepa_007
Ošklivé uvnitř, ošklivé z venku. A ještě to chování.....
Nepovedené auto.
Nepovedené auto.
lamal
Pseudosportove hyper rychle riadenie je hnusna vec, k tomu este brutalny kostitras v crossoveri... bída pre pseudosport.
LiborP
No, já mám předchozí generaci Countrymena JCW a tak nepříjemně nestabilní není. Řízení poměrně lehké a ostřejší jak k Mini patří, ale ne tak, že by to bylo nepříjemné při normální jízdě.
Tento problém jsem ale měl s BMW 3 G20. Byl to i jeden z důvodů, že jsem se ho zbavil. Bylo to přibližně co se tu popisuje. V přímce se člověk musel soustředit aby to udržel v pruhu třeba i na dálnici. A ještě mi rodina nadávala že moc cukám volantem.
To s Mini není. Samozřejmě nemá stabilitu Mercedesů nebo VW, je to auto do toček, ale dá se s ním jezdit i rovně a po dálnici.
Jen jsem překvapen, že akcelerací zaostává za Seat Leon XR a snad i N30, ale možná nemám zajetý motor. Pravda je že auto trochu těžší a méně aerodynamické je. Ale zas je v tom víc prostoru.
Jinak úplné odstranění budíku před řidičem, no nevím. Myslel jsem alespoň že pak dostane plnohodnotný head-up, ne tu atrapu a bude tam víc informací. Já mám na minulé gen poměrně malý tachometr s otáčkoměrem před volantem. Není to nejlepší ale stačí.
Tento problém jsem ale měl s BMW 3 G20. Byl to i jeden z důvodů, že jsem se ho zbavil. Bylo to přibližně co se tu popisuje. V přímce se člověk musel soustředit aby to udržel v pruhu třeba i na dálnici. A ještě mi rodina nadávala že moc cukám volantem.
To s Mini není. Samozřejmě nemá stabilitu Mercedesů nebo VW, je to auto do toček, ale dá se s ním jezdit i rovně a po dálnici.
Jen jsem překvapen, že akcelerací zaostává za Seat Leon XR a snad i N30, ale možná nemám zajetý motor. Pravda je že auto trochu těžší a méně aerodynamické je. Ale zas je v tom víc prostoru.
Jinak úplné odstranění budíku před řidičem, no nevím. Myslel jsem alespoň že pak dostane plnohodnotný head-up, ne tu atrapu a bude tam víc informací. Já mám na minulé gen poměrně malý tachometr s otáčkoměrem před volantem. Není to nejlepší ale stačí.
×
Sdílení komentáře
×
Nicméně napsat o tomhle hnusném designu, že je stylový, to chce koule. Asi zatím nejhorší kreace od novodobého MIni...