Testy
Arese
2
@ericn Máš naprostou pravdu. Každopádně bych řekl, že redakce Auto.cz dlouho žádný další Mini k testu nedostane. 😊))
Přejít do diskuze
@Arese Mám ten pocit, že v tomhle případě, Countrymana, by to bylo kontraproduktivní, ale u Coopera JCW by měla být v každém případě...
Nicméně napsat o tomhle hnusném designu, že je stylový, to chce koule. Asi zatím nejhorší kreace od novodobého MIni...
Nicméně napsat o tomhle hnusném designu, že je stylový, to chce koule. Asi zatím nejhorší kreace od novodobého MIni...
@stopel Neviem, nejazdil som s tym, iba s predchadzajucou X1 a tam som bol spokojny. Viete to potvrdit, mate uz najazdenych dost km? Let👋zima
@xxc zosup v kvalite oproti predchodcovi je galakticky, to ze to debilovi ako tebe nedôjde ma nezaujíma, redakcia o tom mala objektívne informovat
@stopel Nie, nikoho to nezaujima, pokial to nevrzga. Skor bude problem s tou latkou, pokial sa casom zaprasi 😄
Mini Cooper je asi nejhorší auto, co znám. Soused, když ho každé ráno nastartuje (má taky nějakého Countrymana), to je strašný kravál, jak to prdí. Nemluvě, jak je to auto miniaturní, drahý, nepratktický, žádný krasavec to taky není. Ale myslí si, jak je cool, že ho má....
No, já mám předchozí generaci Countrymena JCW a tak nepříjemně nestabilní není. Řízení poměrně lehké a ostřejší jak k Mini patří, ale ne tak, že by to bylo nepříjemné při normální jízdě.
Tento problém jsem ale měl s BMW 3 G20. Byl to i jeden z důvodů, že jsem se ho zbavil. Bylo to přibližně co se tu popisuje. V přímce se člověk musel soustředit aby to udržel v pruhu třeba i na dálnici. A ještě mi rodina nadávala že moc cukám volantem.
To s Mini není. Samozřejmě nemá stabilitu Mercedesů nebo VW, je to auto do toček, ale dá se s ním jezdit i rovně a po dálnici.
Jen jsem překvapen, že akcelerací zaostává za Seat Leon XR a snad i N30, ale možná nemám zajetý motor. Pravda je že auto trochu těžší a méně aerodynamické je. Ale zas je v tom víc prostoru.
Jinak úplné odstranění budíku před řidičem, no nevím. Myslel jsem alespoň že pak dostane plnohodnotný head-up, ne tu atrapu a bude tam víc informací. Já mám na minulé gen poměrně malý tachometr s otáčkoměrem před volantem. Není to nejlepší ale stačí.
Tento problém jsem ale měl s BMW 3 G20. Byl to i jeden z důvodů, že jsem se ho zbavil. Bylo to přibližně co se tu popisuje. V přímce se člověk musel soustředit aby to udržel v pruhu třeba i na dálnici. A ještě mi rodina nadávala že moc cukám volantem.
To s Mini není. Samozřejmě nemá stabilitu Mercedesů nebo VW, je to auto do toček, ale dá se s ním jezdit i rovně a po dálnici.
Jen jsem překvapen, že akcelerací zaostává za Seat Leon XR a snad i N30, ale možná nemám zajetý motor. Pravda je že auto trochu těžší a méně aerodynamické je. Ale zas je v tom víc prostoru.
Jinak úplné odstranění budíku před řidičem, no nevím. Myslel jsem alespoň že pak dostane plnohodnotný head-up, ne tu atrapu a bude tam víc informací. Já mám na minulé gen poměrně malý tachometr s otáčkoměrem před volantem. Není to nejlepší ale stačí.
Pseudosportove hyper rychle riadenie je hnusna vec, k tomu este brutalny kostitras v crossoveri... bída pre pseudosport.
@xxc tak to že máš zvláštní vkus už víme, ale když to srovnáš i s předchůdcem, ale i celkově s designem novodobého Mini, tak tohle s hranatými světly je přímo odporné 👎 Naprosto odfláknutý design…