Ojetiny
164 je krasna.
A pro to vsechno ji mam s dvoulitrem TS, posledni verzi H3, a jsem uplne maximalne spokojeny.
😄
A pro to vsechno ji mam s dvoulitrem TS, posledni verzi H3, a jsem uplne maximalne spokojeny.
😄
Ten článek v podstatě přesně shrnuje problém alf z té doby. Všechno to bylo myšleno dobře a fungovalo to. Jako nové. Chvíli. Pak je potřeba všechno vyměnit, předělat, přebastlit aby to vůbec jelo. A úplná perla: "mechanická klapka. „Ta je už z výroby přesně kalibrovaná na konkrétní motor." - ano, co auto, to originál. Typická italská produkce. A to píšu jako někdo, kdo má dva fiaty. Ano, já beru že 164ka je už 30 let starrá, jenže ta auta byla problémová už jako nová a to je to.
Alfa 164 měla u nejvyšší výbavy v ročnících "88, "89 a "90 pro 3.0 V6 motorizace volitelný systém udržování světlé výšky na zadní nápravě na principu hydrauliky, kde na zadní nápravě byly dvě přídavné koule naplněné dusíkem a hydraulické pistnice napájené hydraulickým čerpadlem pro řízení a s korektorem světlé výšky
https😐/www.youtube.com/watch?…
Tentýž systém měla z počatku i Lancia
https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/www.youtube.com/watch?…
Tentýž systém měla z počatku i Lancia
https😐/www.youtube.com/watch?…
Zejmena ten dvoulitr je jeste drzak.
Objem uz 1995, ale porad celohlinik s rozvodem retezem...