Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeZde vznikaly legendy: Továrny Škody v Kvasinách a ve Vrchlabí slaví 90 a 160 let
5 komentářů
Roman Horký
0
Až to zavřou v Boleslavi tak z toho udělají památník Horkým Romům, kteří ve jménu eurohujerství chcípli na grýndýl.
PowerHouse
Nesouhlasím s čtenáři,
že budoucí problémy jsou jen díky Grýndýlu.
Musí se zahrnout i produktivita. Nové automobilky potřebují 3x méně lidí.
.
Budoucnost továren odhalí již za 2 roky továrna ID.2 all sourozenců ve Španělsku na 3 000 000 aut.
Tomu Mladá Boleslav nemůže konkurovat.
.
Takže hrozí zavírání továren v Německu, ale zároveň se místo nich otevírají nové, třeba ta ve Španělsku.
že budoucí problémy jsou jen díky Grýndýlu.
Musí se zahrnout i produktivita. Nové automobilky potřebují 3x méně lidí.
.
Budoucnost továren odhalí již za 2 roky továrna ID.2 all sourozenců ve Španělsku na 3 000 000 aut.
Tomu Mladá Boleslav nemůže konkurovat.
.
Takže hrozí zavírání továren v Německu, ale zároveň se místo nich otevírají nové, třeba ta ve Španělsku.
Motorář
V Kvasinách probíhala montáž vozu Škoda 200 RS to je dobrý vtip.
Pan redaktor škodovkám nerozumí, tak akorát jako vždy pouze překopíroval článek ze Škoda Storyboardu.
Pan redaktor škodovkám nerozumí, tak akorát jako vždy pouze překopíroval článek ze Škoda Storyboardu.
×
Sdílení komentáře
×