Novinky
cuisine
0
no to zas seat objevil novinku že může dát dozadu LCD ... někdde už je to běžné o dost déle 😄
0
Někde možná - v této třídě a "základní výbavě" nikde 😉
By ma zaujimalo, co si vlastne o sebe a svojich produktoch myslia. Ponukat jedinu vybavu za dost silnu cenu, to chce velku davku sebavedomia. A v situacii, ked odbyt viac-menej stagnuje...No neviem, nech by to auto bolo vybavene sebelepsie, za tie peniaze urcite jestvuju lepsie alternativy. Toto ma odpudzuje uz na pohlad.
Díky Seate, že máte tak špatné vedení společnosti, které tomu nahodí tak hnusnou cenu. Díky moc :yes:
K "prvnímu SUV" seat jsem přistupoval poněkud s nedůvěrou, ale vůz samotný většinu výhrad zahnal.
Měl jsem možnost vyzkoušet tento vůz v motorizaci 2,0TFSI 147kW, výkon, jak již napovídají parametry koncernového motoru, je úctihodný, kroutící moment 280N.m. je na benzínový agregát solidní. Skeptický jsem byl ze samotného se chování vozu v terénu, ale byl jsem mile překvapen - názor změnila mírně teréní dráha - cca 1500m okruh v poli, s mnoha záludnými zatáčkami a esíčky. Na projevy čtyřkolky samotné je si trochu potřeba zvyknout - systém zabere pouze v případě potřeby - uvedení vozu do smyku, což mi zpočátku způsobovalo problémy, ale brzy jsem si přivykl. 😄
Vynikající jízdní vlastnosti vůz předvede na silnici a hlavně na vozovkách nízké kvality, které jsou u nás běžnou záležitostí. Odpružení vozu je příjemné a neubírá na jizdní stabilitě. Brzdy jsou dostačující, jen bych si uměl představit ostřejší nástup - ale to je stálý nedostatek všech "seatích" brzd, je to pouze o zvyku.
Co do výbavy - tomu nelze nic vyčítat, zcela odpovídá ceně vozu. Za příplatek je ještě možno dokoupit alarm, xenony - což je dobrá investice. Každopádně doporučuju přikoupit palubní PC s HF bluetooth :yes😒br />
Závěrem, "šílený" designem působí vůz hlavně na obrázku, ve skutečnosti je to skoro totéž co altea XL. Při jízdách v terénu příjdou na řadu NELAKOVÁNÉ! (díky bohu) plasty, a kryty pod motorem které tam nejsou jen samoúčelně-pro parádu. 😉 V terénu budou hodně trpět ty pěkné 17'' disky z lehkých slitin, které jsou sice příjemné, ale při hrubším zacházení budete brzy hledat někoho na přelakování. Obrovským plusem vozu je interiér, který se z nudných šedých odstínu pěkně "vybarvil" ale nic neztratil na své jednoduchosti a účelnosti.
Jako je již tradicí Seatu, výborná jsou přední sedadla, které vás dokonale obepnou, ale netlačí. Výtky bych měl k volantu, který je taktéž po tradici Seatu silný a dobře se drží, ale výčnělky "na palce" jsou až příliš ostré - ne každému volant sedne tak jako dříve. Totéž se dá říct o hlavici řadící páky, která sice není až tak "zvláštní" jako třeba u Cupry - je zde naštěstí možnost pořídit si takovou hlavici řadičky jaká bude každému vyhovovat.
V případě výběru motorizace bych zřejmě sáhl po naftové variantě, která je sice trochu dražší a hlučnější, ale TFSI v době testování překračoval spotřebu 15l, což ukazuje na spotřebu při pohybu v běžném provozu na cca 10,5l/100km. Naftový agregát nabídne sice menší výkon, ale s vyšším kroutícím momentem a spotřeba i při hrubším zacházení nepřekročí 8l.
Vozu dávám 97% protože jde o hodně muziky za rozumné množství peněz - to na co nemám nemusí být zákonitě špatné 😉 Octavia Scout za 850t. Kč nenabídne nic navíc leda slabší motory :-!
Měl jsem možnost vyzkoušet tento vůz v motorizaci 2,0TFSI 147kW, výkon, jak již napovídají parametry koncernového motoru, je úctihodný, kroutící moment 280N.m. je na benzínový agregát solidní. Skeptický jsem byl ze samotného se chování vozu v terénu, ale byl jsem mile překvapen - názor změnila mírně teréní dráha - cca 1500m okruh v poli, s mnoha záludnými zatáčkami a esíčky. Na projevy čtyřkolky samotné je si trochu potřeba zvyknout - systém zabere pouze v případě potřeby - uvedení vozu do smyku, což mi zpočátku způsobovalo problémy, ale brzy jsem si přivykl. 😄
Vynikající jízdní vlastnosti vůz předvede na silnici a hlavně na vozovkách nízké kvality, které jsou u nás běžnou záležitostí. Odpružení vozu je příjemné a neubírá na jizdní stabilitě. Brzdy jsou dostačující, jen bych si uměl představit ostřejší nástup - ale to je stálý nedostatek všech "seatích" brzd, je to pouze o zvyku.
Co do výbavy - tomu nelze nic vyčítat, zcela odpovídá ceně vozu. Za příplatek je ještě možno dokoupit alarm, xenony - což je dobrá investice. Každopádně doporučuju přikoupit palubní PC s HF bluetooth :yes😒br />
Závěrem, "šílený" designem působí vůz hlavně na obrázku, ve skutečnosti je to skoro totéž co altea XL. Při jízdách v terénu příjdou na řadu NELAKOVÁNÉ! (díky bohu) plasty, a kryty pod motorem které tam nejsou jen samoúčelně-pro parádu. 😉 V terénu budou hodně trpět ty pěkné 17'' disky z lehkých slitin, které jsou sice příjemné, ale při hrubším zacházení budete brzy hledat někoho na přelakování. Obrovským plusem vozu je interiér, který se z nudných šedých odstínu pěkně "vybarvil" ale nic neztratil na své jednoduchosti a účelnosti.
Jako je již tradicí Seatu, výborná jsou přední sedadla, které vás dokonale obepnou, ale netlačí. Výtky bych měl k volantu, který je taktéž po tradici Seatu silný a dobře se drží, ale výčnělky "na palce" jsou až příliš ostré - ne každému volant sedne tak jako dříve. Totéž se dá říct o hlavici řadící páky, která sice není až tak "zvláštní" jako třeba u Cupry - je zde naštěstí možnost pořídit si takovou hlavici řadičky jaká bude každému vyhovovat.
V případě výběru motorizace bych zřejmě sáhl po naftové variantě, která je sice trochu dražší a hlučnější, ale TFSI v době testování překračoval spotřebu 15l, což ukazuje na spotřebu při pohybu v běžném provozu na cca 10,5l/100km. Naftový agregát nabídne sice menší výkon, ale s vyšším kroutícím momentem a spotřeba i při hrubším zacházení nepřekročí 8l.
Vozu dávám 97% protože jde o hodně muziky za rozumné množství peněz - to na co nemám nemusí být zákonitě špatné 😉 Octavia Scout za 850t. Kč nenabídne nic navíc leda slabší motory :-!