Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Videotest Volkswagenu Tiguan s oblíbeným nafťákem: Paráda! Až na jednu drobnost

15 komentářů

kesumb
Mohl bych vedet co konkretne autor myslel poctivym motorem tdi? Ja si nejsem jistej jestli se mysli poctive a kvalitne vyrobenej nebo poctive emisni…

Nebo jestli je jako tendle uchrochtanej sajrajt vazne povazovanej za poctivejsi nez konkurencni nebo elektro..
Nebo Nebo
@kesumb Ten TDi je určitě lepší než nějaký raketoplán na monoclánek (-: A nevím, zda to víš, ale ten váš silne nenavidený TDi má nižší Co2 na km než 1.5eTSi (😒br /> Zkrátka lepší než ubzučenej sajrajt na monočlánek...
kesumb
@Nebo Nebo
blbost, 1,5tsi s kvedlackou je nejvic!!
Avatar - Mikesus
Mikesus
@kesumb
Presne, musí být s kvedlackou, bez hybridu a s ručkou a hlavně v SUV, protoze to z toho dělá super zábavné auto na okresky.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Nebo Nebo
Emsie nejsou jen CO2, jak dieseldezoláti rádi ignorují.🤣
Nebo Nebo
@Mikesus To sice není jen CO2, ale dnes už toho zbytku emisí moderní diesel vypouští méně než třeba před 20 lety... Když projede kolem mě diesel, cejtím z velké části spíš močovinu.

A mimochodem, CO2 také nejsou jediné emise, které uhelná elektrárna vypustí a při výrobě FVE, které se pak nainstalují uplně zdarma, také nevzniká pouze CO2.
Elektrodezolátum těžko vysvětlitelné.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Mikesus

Emise nejsou jen to, co letí z výfuku, jak EV dezoláti rádi ignorují.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Může někdo logicky vysvětlit, proč to prodávají taky se zastaralým dýchavičným a smradlavým benzínovým motorem? Vždyť každý dobře ví, že pod kapotu patří diesel!
Avatar - Ham.
Ham.
@Ada je zase tady I když proti dieselu nic nemám, tak musím říci, že když jsem si u dealera v Mnichově vyzkoušel TDI 142kW, TSI 195kW a PHEV 200kW, tak to dvoulitrové TSI je s drtivým náskokem nejlepší svezení v tomhle autě.
Miroslav Melichar
@Ham. Tak ono těch skoro 60 kW výkonu navíc už musí být znát! Stejně jako to bude znát na spotřebě.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Miroslav Melichar
Kdykoliv sednu do dieseli, přemýšlím co ty lidi na tom rachotu, vibracich a smradu mají?
Avatar - Ham.
Ham.
@Miroslav Melichar No ono to nejsou jen kW navíc, ale také nižší hmotnost na předku a tudíž lepší reakce na volantu, měkčí pružiny, které toho utlumí víc než tvrdě nastavené u dieselu, neslyšný motor v oblasti výkonu, kdy už diesel je slyšet nebo daleko pohodovější jízda, protože benal má stejných 400Nm, ale v třikrát větším rozsahu otáček. No a hybrid má sice o pár kW navíc, ale dynamicky stejně nestíhá a zvláště v rychlostech nad 100km/h nemá nejmenší šanci. Navíc je u něj cítit velká nadváha a problémy s trakcí (předohrab) a v brzdách je jako u všech hybridů cítit nekonsistence při přechodu rekuperace do mechanických brzd. Takže i s odhlédnutím od čistého výkonu je 2.0 TSi jako celek daleko nejlépe odladěný balíček vlastností.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Mikesus

Kdykoliv sednu do EV, tak si říkám, co na tom fyzikálním tichu a nepříjemném akustickém projevu EV a vesměs odporných umělých zvucích ty lidi mají.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
No, nerad to říkám, ale tak nějak se potvrzuje přesně to, co jsem opět říkal. Budoucnost je ve videu a v multimediálním obsahu.
A celkem vám to i jde. YT kanály některých jsou sice mnohem dál, ale v kombinaci s televizním Světem motorů je toto určitě životaschopný projekt. Jen mám neustále pocit, že jej neuvěřitelně brzdí korporát CNC.
Avatar - Mokrous
Mokrous
@rohYpnol Nejlepší je jejich banda poloimbecilních cenzorů, která nereaguje na trolly a kradení identit, porušování GDPR atd..., ale vehementně maže nespisovná slova ve 1/4 roku starých diskuzích, které už nikoho nezajímají. To jsou fakt zoufalci...