Videa
@kesumb Ten TDi je určitě lepší než nějaký raketoplán na monoclánek (-: A nevím, zda to víš, ale ten váš silne nenavidený TDi má nižší Co2 na km než 1.5eTSi (😒br />
Zkrátka lepší než ubzučenej sajrajt na monočlánek...
@Mikesus
Kdykoliv sednu do EV, tak si říkám, co na tom fyzikálním tichu a nepříjemném akustickém projevu EV a vesměs odporných umělých zvucích ty lidi mají.
Kdykoliv sednu do EV, tak si říkám, co na tom fyzikálním tichu a nepříjemném akustickém projevu EV a vesměs odporných umělých zvucích ty lidi mají.
@Miroslav Melichar No ono to nejsou jen kW navíc, ale také nižší hmotnost na předku a tudíž lepší reakce na volantu, měkčí pružiny, které toho utlumí víc než tvrdě nastavené u dieselu, neslyšný motor v oblasti výkonu, kdy už diesel je slyšet nebo daleko pohodovější jízda, protože benal má stejných 400Nm, ale v třikrát větším rozsahu otáček. No a hybrid má sice o pár kW navíc, ale dynamicky stejně nestíhá a zvláště v rychlostech nad 100km/h nemá nejmenší šanci. Navíc je u něj cítit velká nadváha a problémy s trakcí (předohrab) a v brzdách je jako u všech hybridů cítit nekonsistence při přechodu rekuperace do mechanických brzd. Takže i s odhlédnutím od čistého výkonu je 2.0 TSi jako celek daleko nejlépe odladěný balíček vlastností.
@Ada je zase tady I když proti dieselu nic nemám, tak musím říci, že když jsem si u dealera v Mnichově vyzkoušel TDI 142kW, TSI 195kW a PHEV 200kW, tak to dvoulitrové TSI je s drtivým náskokem nejlepší svezení v tomhle autě.
Může někdo logicky vysvětlit, proč to prodávají taky se zastaralým dýchavičným a smradlavým benzínovým motorem? Vždyť každý dobře ví, že pod kapotu patří diesel!
No, nerad to říkám, ale tak nějak se potvrzuje přesně to, co jsem opět říkal. Budoucnost je ve videu a v multimediálním obsahu.
A celkem vám to i jde. YT kanály některých jsou sice mnohem dál, ale v kombinaci s televizním Světem motorů je toto určitě životaschopný projekt. Jen mám neustále pocit, že jej neuvěřitelně brzdí korporát CNC.
A celkem vám to i jde. YT kanály některých jsou sice mnohem dál, ale v kombinaci s televizním Světem motorů je toto určitě životaschopný projekt. Jen mám neustále pocit, že jej neuvěřitelně brzdí korporát CNC.
@Mikesus To sice není jen CO2, ale dnes už toho zbytku emisí moderní diesel vypouští méně než třeba před 20 lety... Když projede kolem mě diesel, cejtím z velké části spíš močovinu.
A mimochodem, CO2 také nejsou jediné emise, které uhelná elektrárna vypustí a při výrobě FVE, které se pak nainstalují uplně zdarma, také nevzniká pouze CO2.
Elektrodezolátum těžko vysvětlitelné.
A mimochodem, CO2 také nejsou jediné emise, které uhelná elektrárna vypustí a při výrobě FVE, které se pak nainstalují uplně zdarma, také nevzniká pouze CO2.
Elektrodezolátum těžko vysvětlitelné.
@Ham. Tak ono těch skoro 60 kW výkonu navíc už musí být znát! Stejně jako to bude znát na spotřebě.
@rohYpnol Nejlepší je jejich banda poloimbecilních cenzorů, která nereaguje na trolly a kradení identit, porušování GDPR atd..., ale vehementně maže nespisovná slova ve 1/4 roku starých diskuzích, které už nikoho nezajímají. To jsou fakt zoufalci...
@Miroslav Melichar
Kdykoliv sednu do dieseli, přemýšlím co ty lidi na tom rachotu, vibracich a smradu mají?
Kdykoliv sednu do dieseli, přemýšlím co ty lidi na tom rachotu, vibracich a smradu mají?
@kesumb
Presne, musí být s kvedlackou, bez hybridu a s ručkou a hlavně v SUV, protoze to z toho dělá super zábavné auto na okresky.
Presne, musí být s kvedlackou, bez hybridu a s ručkou a hlavně v SUV, protoze to z toho dělá super zábavné auto na okresky.
Nebo jestli je jako tendle uchrochtanej sajrajt vazne povazovanej za poctivejsi nez konkurencni nebo elektro..