Videa
Výhodou kadláku oproti benzínovému hybridu je, že máš na dálnici o 1,5 litru menší spotřebu a co ušetříš pak odevzdáš v servisu. A to se vyplatí 😉
Mě by zajímaly ty diferenční tlaky, přeslech jsem to ve videu, nebo to tam nakonec nepadlo?
Kdoa problém s DPF, měl si koupit benzín. V dnešní době pokud šetríš benzín moc více nežere a u diesla ucpeš filtr. Pokud jezdíš po dálnici v levým o filtru ani nevíš.
@MarekAbsolon Bať bať, vychovaní husákovo školní družinou potažmo husákovo školní jídelnou jsou teď absolutně bez zábran. Leda vybít a dát novou násadu (beztak je jich tolik, že jako důchodci budou k neuživení) 😁
@MarekAbsolon Za všechno můžou husákovi děti.... Já nevím, jsem ročník 73 a uříznutý DPF nemám.
Spousta lidí ten filtr prostě uřízne a hotovo. Hlavně husákovi děti to tak dělají. Ti starší nemají diesel a ti mladší už se chovají ekologicky.
@Barry Lyndon
Je vidět, že Absolon vůbec nic nepochopil. Asi patří mezi ty tydýty s dieselem, kteří s tím poskakujou po městě.
Je vidět, že Absolon vůbec nic nepochopil. Asi patří mezi ty tydýty s dieselem, kteří s tím poskakujou po městě.
@Alpha Tango
A nebo další kategorie....kupte si 3valec primo vstrik s remenem v oleji a servisi i benzinky budou nad vama tleskat blahem
A nebo další kategorie....kupte si 3valec primo vstrik s remenem v oleji a servisi i benzinky budou nad vama tleskat blahem
@Tomogo Říká to tady často Mikesus. Takže nepochopený joke a parafráze a pláč na špatném hrobě.
Jsou aditiva přímo na čištění katalyzátoru i dpf a toto by pro uživatele bylo lepší, že nemusí do servisu. To by ovšem stálo za test, jakou to má účinnost. Servis je vždy násobně dražší. Mám vyzkoušené, že aditiva ba čištění vstřikovačů dobře fungují
Jsou podobné, ale ne identické.
A ta podobnost způsobuje, že identickými problémy netrpí
https😐/www.auto.cz/…o-diesely-124295