Ekonomika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeVolkswagen dál sype peníze do Rivianu. Slibuje si od toho i nový software
26 komentářů
traveldrive
Niekto je skrátka nepoučiteľný. Psi štekajú, karavána ide ďalej.
PowerHouse
Člověk musí do světa na zkušenou, do Xpengu, Rivianu, ... .
Co dál
Stejně má čipy od Qualcommu (umí hands off, eyes off) a taky SW od Googlu (Android Auto).
Tedy auto po stránce elektroniky bude takový mobil s čidlama na provoz.
Co dál
Stejně má čipy od Qualcommu (umí hands off, eyes off) a taky SW od Googlu (Android Auto).
Tedy auto po stránce elektroniky bude takový mobil s čidlama na provoz.
brk77
Se až nechce věřit, že se ještě nedávno největší automobilka světa dostala do takových problémů, že musí pumpovat miliardy do nějakého startupu, aby mohli použít jejich technologie.
Ja Prvni 123
No, to chapu: VW ma penez, ze nevi co s nima.
Vlastni elektro se mu prodavat nedari, tak je logicke ze podporuje jineho vyrobce, no ni?
Vlastni elektro se mu prodavat nedari, tak je logicke ze podporuje jineho vyrobce, no ni?
del42sa
VW klesají zisky a má obrovské ztráty, musí zavírat továrny a propouštět zaměstnance a přesto investuje 5,8 miliardy dolarů do firmy, která vykazuje aktuálně ztrátu 2,875 miliardy USD a prodala sotva 50 tisic aut za rok ....
https://skolainvestoru.cz/…e-se-prohlubuji/
a to se vyplatí !
https://skolainvestoru.cz/…e-se-prohlubuji/
a to se vyplatí !
@del42sa Komu není rady, tomu není pomoci 😋 Místo toho, aby VW poslouchal své zákazníky - ti chtějí benzin, naftu, ale také třeba zkousnou fullhybrid, dělá čistá EV, o které je malý zájem a diví se? No tak ať jde, z prominutím, do prd**e 👌
@ericn Píšeš nesmysly, VW sice dělá EV, ale vedle toho pořád má nabídku benzínů i dieselů, které dnes mainstreamové automobilky neumí konkurovat. Nebo snad znáš nějakou mainstreamovou automobilku, která nabídne dvoulitrový benal s 333 koníky (plus několik podladěných variant) nebo dvoulitrový diesel se 192 koníky (plus několik podladěných variant) ? Klidně sem dvě nebo tři takové dej.
@Ham. No jasně, že je ještě dělá, ale z druhé straně je omezuje a prioritizuje EV... Stačí se podívat do Showroomu, mají půlku vystavených aut elektrických :-)
Navíc kolik dneska stojí Golf GTI - 1.1 mio Kč... O Rku za 1.3 nemluvě a na Showroomu je nenajdeš...
Narážel jsem hlavně na ten Fullhybrid, který VW stále nenabídl... A pak také na přemrštěné ceny koncernových aut.
Navíc kolik dneska stojí Golf GTI - 1.1 mio Kč... O Rku za 1.3 nemluvě a na Showroomu je nenajdeš...
Narážel jsem hlavně na ten Fullhybrid, který VW stále nenabídl... A pak také na přemrštěné ceny koncernových aut.
@Ham. Ale houbeles, Passat nová generace, Tiguan nová generace, Golf poface, všechno spalováky. Když vlezu do Porsche Smíchov, ke Klokočkovi nebo kamkoliv jinam u pražských dealerů, tak je na salónu převaha spalováků a maximálně jedna ID.7 nebo ID. Buzz (ten už je v někde v koutě) protože se prodávají hlavně ICE a GTI nejdeš jak na salónu tak jako předváděčku, stačí se koukat, dealeři nejsou úplní blbci.
@Ham. Tak nejde o to, že by někdo z nich byl blbec, ale o to jaký dostanou od importera notičky, co má prioritu při propagaci… Aktuálně byla na TOP místech iD.7 a Golf FL. Btw GTI jsem neviděl dlouho, za ty prachy nejsou ani moc vidět na silnici…
Štve tě to. Přijmi to.
Opravdu tě to tak pálí, že potřebuješ reagovat na mě z každého ze svých 683 účtů?
Další!
Když ty nemáš v práci co na práci 👍
Milý mladíku, mám pro tebe malé překvapení – jsem už dávno po smrti.