Ekonomika
Horký Rom
14
Spalováky končí. V běžných autech nebudou. Buďto se VW přizpůsobí, nebo končí.
Přejít do diskuze
Člověk musí do světa na zkušenou, do Xpengu, Rivianu, ... .
Co dál
Stejně má čipy od Qualcommu (umí hands off, eyes off) a taky SW od Googlu (Android Auto).
Tedy auto po stránce elektroniky bude takový mobil s čidlama na provoz.
Co dál
Stejně má čipy od Qualcommu (umí hands off, eyes off) a taky SW od Googlu (Android Auto).
Tedy auto po stránce elektroniky bude takový mobil s čidlama na provoz.
@ThOr
Opravdu tě to tak pálí, že potřebuješ reagovat na mě z každého ze svých 683 účtů?
Další!
Opravdu tě to tak pálí, že potřebuješ reagovat na mě z každého ze svých 683 účtů?
Další!
No, to chapu: VW ma penez, ze nevi co s nima.
Vlastni elektro se mu prodavat nedari, tak je logicke ze podporuje jineho vyrobce, no ni?
Vlastni elektro se mu prodavat nedari, tak je logicke ze podporuje jineho vyrobce, no ni?
Se až nechce věřit, že se ještě nedávno největší automobilka světa dostala do takových problémů, že musí pumpovat miliardy do nějakého startupu, aby mohli použít jejich technologie.
@ericn Píšeš nesmysly, VW sice dělá EV, ale vedle toho pořád má nabídku benzínů i dieselů, které dnes mainstreamové automobilky neumí konkurovat. Nebo snad znáš nějakou mainstreamovou automobilku, která nabídne dvoulitrový benal s 333 koníky (plus několik podladěných variant) nebo dvoulitrový diesel se 192 koníky (plus několik podladěných variant) ? Klidně sem dvě nebo tři takové dej.
@del42sa Komu není rady, tomu není pomoci 😋 Místo toho, aby VW poslouchal své zákazníky - ti chtějí benzin, naftu, ale také třeba zkousnou fullhybrid, dělá čistá EV, o které je malý zájem a diví se? No tak ať jde, z prominutím, do prd**e 👌
@Ham. Ale houbeles, Passat nová generace, Tiguan nová generace, Golf poface, všechno spalováky. Když vlezu do Porsche Smíchov, ke Klokočkovi nebo kamkoliv jinam u pražských dealerů, tak je na salónu převaha spalováků a maximálně jedna ID.7 nebo ID. Buzz (ten už je v někde v koutě) protože se prodávají hlavně ICE a GTI nejdeš jak na salónu tak jako předváděčku, stačí se koukat, dealeři nejsou úplní blbci.
VW klesají zisky a má obrovské ztráty, musí zavírat továrny a propouštět zaměstnance a přesto investuje 5,8 miliardy dolarů do firmy, která vykazuje aktuálně ztrátu 2,875 miliardy USD a prodala sotva 50 tisic aut za rok ....
https😐/skolainvestoru.cz/…e-se-prohlubuji/
a to se vyplatí !
https😐/skolainvestoru.cz/…e-se-prohlubuji/
a to se vyplatí !
@Horký Rom To su zase mudra. Vcera si tu mal clanok k tom, ze v nemecku predava vw daleko najviac ev a ty tu dnes trepes o tom, ze sa musia prisposobit. 😂
@Ham. Tak nejde o to, že by někdo z nich byl blbec, ale o to jaký dostanou od importera notičky, co má prioritu při propagaci… Aktuálně byla na TOP místech iD.7 a Golf FL. Btw GTI jsem neviděl dlouho, za ty prachy nejsou ani moc vidět na silnici…
@Horký Rom zatimco ty jo, kdyz sem non stop pises svoje moudra. Jeste je moznost, ze jsi v invalidnim duchodu.
@Ham. No jasně, že je ještě dělá, ale z druhé straně je omezuje a prioritizuje EV... Stačí se podívat do Showroomu, mají půlku vystavených aut elektrických 😄
Navíc kolik dneska stojí Golf GTI - 1.1 mio Kč... O Rku za 1.3 nemluvě a na Showroomu je nenajdeš...
Narážel jsem hlavně na ten Fullhybrid, který VW stále nenabídl... A pak také na přemrštěné ceny koncernových aut.
Navíc kolik dneska stojí Golf GTI - 1.1 mio Kč... O Rku za 1.3 nemluvě a na Showroomu je nenajdeš...
Narážel jsem hlavně na ten Fullhybrid, který VW stále nenabídl... A pak také na přemrštěné ceny koncernových aut.