Zvonku je to nechutná hranatá príšera s hrôzostrašným čumákom vpredu. Zvnútra automobilová krása, interiér užitkáča na závidenie, v Európe by sa mohli učiť.
ony "hrůzostrašné noční můry o výši provozních nákladů" spis maji podnikatele u tech evropskych uzitkacu a to i tech prtavejch :-) staci si zajet kazdej rok u Fordu s TransitConnect na vymenu zapalovacu a hned vam zmizej iluze o mensich provoznich nakladech >:D za ty necele 3 roky co Connect 1.8tdci provozujem stal na servisu prez 100k a tomu se teprve rika "hrůzostrašné noční můry o výši provozních nákladů" >:-[] pristi uzitkac bude natuty benzinak a natuty s LPG, diesel jiz nikdy vice
Njn... ale 1,8 TDCi je prehistorický motor původem ze Sierry. Ostatní TDCi už jsou vesměs od PSA a zkušenosti s nima nebývají tak hrůzostrašné (Deadlift jistě vysvětlí, že to není pravda >:D )
Ale budoucí volbu benzínu chápu, dneska už se diesel tolik nevyplatí ekonomicky ani uživatelsky (tím spíš s LPG). Jen mezi dodávkama ten výběr benzinových motorů není nijak slavný ;-\
interiér je na úžitkáča dobrý ale dáke extra kvality oproti konkurencii v segmente nevidím.. je pravda že si nemuseli lámať hlavu kam dať radiacu páku tak stredový panel pôsobí ucelenejším dojmom a zostalo viac miesta na odkladacie plochy
Vůbec se nedivím,že tam valí benzin,spíš nechápu proč neni i v evropě možnost volby,mám dva roky starého tranzita a klidne bych to hlučné,slabé a nespolehlivé TDCI,které celé dny honím jak psa ,vyměnil za předimenzovaný 4-5litr s nulovou údržbou a 16 litry plynu.Jen tak dál Ameriko.