Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Barry Lyndon
Nevtipnější je současná legislativní logika, že "čím lehčí auto, tím větší CO2 pokuta" :-)
@Barry Lyndon Ekologičtí fanatici vždycky byli geniální ve svých velkých myšlenkách. Třeba dnes v ČR už je to oteplování nesnesitelné.
@MarekAbsolon Tak zrovna tahle "logika" určitě není z hlav ekologických fanatiků... To je prostě prolobovaná úlitba, která se zvrhla...
@Barry Lyndon Ano, to ten vůbec největší ekoteroristický zločin!!!
@Arese
Který si prolobovaly především evropske automobilky,
Který si prolobovaly především evropske automobilky,
gil54
"Trh se od té doby zásadně změnil".
Ale změnily se hlavně také předpisy, které stanovují jiné emisní limity a nutnost bezpečnostních asistentů, které právě u nejmenších aut nejvíc ovlivňují cenu, která zde hraje významnou roli při rozhodování o koupi. Proto se stává tento segment pro zákazníka méně přitažlivý.
Ale změnily se hlavně také předpisy, které stanovují jiné emisní limity a nutnost bezpečnostních asistentů, které právě u nejmenších aut nejvíc ovlivňují cenu, která zde hraje významnou roli při rozhodování o koupi. Proto se stává tento segment pro zákazníka méně přitažlivý.
3_diamanty
Ano trh sa uz zmenil ... dnesne miniauta v cene o triedu vacsieho auta uz nikto logicky moc nechce.. nechce a tak miznu z trhu ... a uplne podobne to zacina byt uz aj v malej triede .... pamatam ked polo stalo 12 tisic eur ... dnes stoji 20 tisic .. a to odvtedy preslo len par rokov... no skratka niekto nam tie dostupne auta chce zatrhnut ... a spravit mobilitu uz len pre prachacov
@3_diamanty S FSD bude mobilita za pár kaček pro všechny, resp. pro mnohem víc lidí než je dneska (děti, staří, nevidomí, řízení jinak neschopní atd atd...). Akorát ty autonomní taxi budou asi trochu fujky (asi ještě více fujky než dneska MHD), takže kdo se toho bude štítit, pořídí si (násobně nákladnější) vlastní auto :-)
Ja Prvni 123
Trh byl umele zmenen.
Smysl by porad davala, a je to naopak jedina cesta ke skutecne ekologii... ale neni to takovej kseft jako obri SUV, v tom je jedinej problem.
Umele zdrazeni uz byla jen cesta, jak to udelat.
Smysl by porad davala, a je to naopak jedina cesta ke skutecne ekologii... ale neni to takovej kseft jako obri SUV, v tom je jedinej problem.
Umele zdrazeni uz byla jen cesta, jak to udelat.
Trh se zásadně změnil nikdo tahle malá auta už nechce. Každý chce co největší pokud možno zadarmo. Dřív byl požadavek trhu racionální, nemám na nic většího, koupím male. Dnes lidi nemají na větší auto, ale stejně ho chtějí a kupují. A sandero nebo clio jsou přesně ukázkou, ze B segment je stále žádaný. Golf prakticky nikdy nebyl cenově dostupný pro masu.
píšu to vaším stylem jazyka, abyste tomu rozuměli.
Najednou je to špatně, ok. Ano, někdo se najde, ale zájem o ta auta je zcela marginální.
Spring je trošku specifický příklad... a prodejní hit to taky není. H&K ještě drží i10 a Picanto.
Aygo X mezigeneračně vyrostlo (+24cm délka, +12cm šířka, +9cm rozvor, +10cm rozchody, +6,5cm výška)... takže vlastně potvrzuje ten trend, že úplně malá auta nikdo moc nechce.
Jo souhlasím, že malá auta jsou dražší kvůli větší výbavě. Však taky by tam nikd ynebyla. Tahle mala auta byl jen volant a kola, v naprosté vetsine případů. Co2 na váhu, kdy mala jsou penalizovana je nesmysl, který kritizují od začátku. Bohužel si ho automobilky prolobovali v domnění , ze vic vydělají na velkých autech.
Co2 je úplný nezmysel, bez ohľadu na to, či na váhu alebo akokoľvek inak. Spravili z toho modlu, a dôležité veci nám unikajú.
to že byl nejprodávanější na domácím trhu je překvapující? u nás ovce taky kupují škodovku. A propad prodeje není jen o digitalizaci, která v podání VW je fakt tragédie. Resp. je, protože to jde vše ruku v ruce. VW má zastaralé technologie a když se je snaží rychle vylepšit, vyleze z toho paskvil. Ujel mu vlak