Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobilita

Zpět na článek

Jedno z mála elektrických kombi příští rok skončí. MG nástupce neplánuje

20 komentářů

Nebo Nebo
Cena není tak hrozivá, lidi prostě nechcou elektrický kombi no... Když přeci kupují Superba za mega a půl se spal. motorem, tak tohle je za polovic.

Zkrátka stačí do tohohle nacpat tu 1.5 s MT a prodeje vzrostou o 200%.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Nebo Nebo
odpověď je jednoduchá. Kombík kromě Evropy nikdo moc nepoužívá. Tak nemají odbyt. I kdyby tam byla ta 1,5t, tak stejně nebude o něj moc zájem. Asi nikdo nechce kombík tak moc, že by si šel koupit MG. To spíš sáhnou po nějakém SUV.
ericn
@Mikesus hele za 399tis s DPH by zájem určitě byl 🤣👍
Avatar - Mikesus
Mikesus
@ericn
Tak velký kvůli kombiku? Fakt ne. To nebyl zájem ani o levnější fabii combi, která oproti tomuto byla super kvalitní.
Nebo Nebo
@Mikesus O Fabie Combi zajem byl. Nevím, kde jsi to četl, že o ně nebyl zájem, hádám, že na seznam medium...

Potkávám dokonce combi Fabie častěji neż hatch, hlavně 3. generaci.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
@Mikesus Zajímavé, že kombi u trojkové Fabie v inzerci převažuje v poměru 2:1.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@twistedTSD
V inzerci? A co nám to ma jako říct? Ze se toho lidi dřív zbavují, nebo že o to není ani zájem jako ojetina a zůstává to v inzerci?
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Nebo Nebo
Par prodaných kusů není zájem. Ze to bylo oblíbené na malém bezvýznamné trhu, a i tam to strmě klesalo, neznamená že o to zájem byl.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
@Mikesus Jo, tak to určitě přesně je. Statistiky prodejů karosářských variant tu taky zazněly x-krát, tak neplácej.
Lempl Klaun
Pan autor článku decentně pozapomněl zmínit záruku, kterou dává výrobce na MG. Je to 7 let a 150 tis. kilometrů bez omezení a příplatků. To je zcela bezkonkurenční záruka, Stelantis a Tesla jsou na polovině. To dost vypovídá o přepodkládané spolehlivosti "nekvalitních čínských okopírovaných" aut, když se výrobce nebojí dát tak dlouhou záruku. Bude se muset výroba aut v Evropě probrat a začít se víc snažit, jinak za pár let skončí. Nehledě na to, že číňani postaví továrny v Evropě, takže brzy to budou evropská auta a žádná cla a politika a sankce nepomůžou. Špatný pro protičínskou nenávistnou galerku, co ?
ptr078
@Lempl Klaun No bol by som na tvojom mieste opatrny s vyjadreniami, mg nie je ziaden zazrak spolahlivosti, podla statistik skor podpriemer
Lempl Klaun
@ptr078

Jo, vím, že auto nevydrží 7 let nebo 150 tisíc, ale dám na to takovou záruku, abych ho pak mohl opravit za své a přijít tak o zisk. To dává ekonomický smysl.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Lempl Klaun
pokud jsou skutečně dotováni čínou, tak je jim to jedno. Protože takto v dlouhodobém horizontu můžou likvidovat svoji konkurenci a pak třeba záruku přestanou uznávat.
Lempl Klaun
@Mikesus

Časem se uvidí.
Avatar - Josef-Kratochvil
Josef-Kratochvil
@Lempl Klaun tvl jeste ze existujete. Co by bez vas Partners delali 😃
Lempl Klaun
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Záruku neuznají už teď. Motor klepe. Co mys tím, však jede.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@Lempl Klaun Jj a budou tam pracovat ti, co teď stávkujou za vyšší platy. Budou pracovat pilněji a za polovinu.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
@Lempl Bezkonkurenční asi není, když má Kia stejnou. Jinak moc nerozumím smyslu tvé ódy na Čínu pod článkem o tom, že MG5 končí bez nástupce.
Arese
Jedno z nejhnusnějších kombi všech dob. Vzhledem k jeho absurdnímu zkratopohonu nám to ale vůbec nemusí být líto! 🙂