Elektromobilita
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeJedno z mála elektrických kombi příští rok skončí. MG nástupce neplánuje
20 komentářů
Lempl Klaun
Pan autor článku decentně pozapomněl zmínit záruku, kterou dává výrobce na MG. Je to 7 let a 150 tis. kilometrů bez omezení a příplatků. To je zcela bezkonkurenční záruka, Stelantis a Tesla jsou na polovině. To dost vypovídá o přepodkládané spolehlivosti "nekvalitních čínských okopírovaných" aut, když se výrobce nebojí dát tak dlouhou záruku. Bude se muset výroba aut v Evropě probrat a začít se víc snažit, jinak za pár let skončí. Nehledě na to, že číňani postaví továrny v Evropě, takže brzy to budou evropská auta a žádná cla a politika a sankce nepomůžou. Špatný pro protičínskou nenávistnou galerku, co ?
@Lempl Klaun No bol by som na tvojom mieste opatrny s vyjadreniami, mg nie je ziaden zazrak spolahlivosti, podla statistik skor podpriemer
@ptr078
Jo, vím, že auto nevydrží 7 let nebo 150 tisíc, ale dám na to takovou záruku, abych ho pak mohl opravit za své a přijít tak o zisk. To dává ekonomický smysl.
Jo, vím, že auto nevydrží 7 let nebo 150 tisíc, ale dám na to takovou záruku, abych ho pak mohl opravit za své a přijít tak o zisk. To dává ekonomický smysl.
@Lempl Klaun
pokud jsou skutečně dotováni čínou, tak je jim to jedno. Protože takto v dlouhodobém horizontu můžou likvidovat svoji konkurenci a pak třeba záruku přestanou uznávat.
pokud jsou skutečně dotováni čínou, tak je jim to jedno. Protože takto v dlouhodobém horizontu můžou likvidovat svoji konkurenci a pak třeba záruku přestanou uznávat.
@Lempl Klaun Jj a budou tam pracovat ti, co teď stávkujou za vyšší platy. Budou pracovat pilněji a za polovinu.
@Lempl Bezkonkurenční asi není, když má Kia stejnou. Jinak moc nerozumím smyslu tvé ódy na Čínu pod článkem o tom, že MG5 končí bez nástupce.
Arese
Jedno z nejhnusnějších kombi všech dob. Vzhledem k jeho absurdnímu zkratopohonu nám to ale vůbec nemusí být líto! 🙂
Zkrátka stačí do tohohle nacpat tu 1.5 s MT a prodeje vzrostou o 200%.
odpověď je jednoduchá. Kombík kromě Evropy nikdo moc nepoužívá. Tak nemají odbyt. I kdyby tam byla ta 1,5t, tak stejně nebude o něj moc zájem. Asi nikdo nechce kombík tak moc, že by si šel koupit MG. To spíš sáhnou po nějakém SUV.
Tak velký kvůli kombiku? Fakt ne. To nebyl zájem ani o levnější fabii combi, která oproti tomuto byla super kvalitní.
Potkávám dokonce combi Fabie častěji neż hatch, hlavně 3. generaci.
V inzerci? A co nám to ma jako říct? Ze se toho lidi dřív zbavují, nebo že o to není ani zájem jako ojetina a zůstává to v inzerci?
Par prodaných kusů není zájem. Ze to bylo oblíbené na malém bezvýznamné trhu, a i tam to strmě klesalo, neznamená že o to zájem byl.