Elektromobilita
Zpět na článek
Jedno z mála elektrických kombi příští rok skončí. MG nástupce neplánuje
20 komentářů
Mikesus
@twistedTSD
V inzerci? A co nám to ma jako říct? Ze se toho lidi dřív zbavují, nebo že o to není ani zájem jako ojetina a zůstává to v inzerci?
V inzerci? A co nám to ma jako říct? Ze se toho lidi dřív zbavují, nebo že o to není ani zájem jako ojetina a zůstává to v inzerci?
Mikesus
@ericn
Tak velký kvůli kombiku? Fakt ne. To nebyl zájem ani o levnější fabii combi, která oproti tomuto byla super kvalitní.
Tak velký kvůli kombiku? Fakt ne. To nebyl zájem ani o levnější fabii combi, která oproti tomuto byla super kvalitní.
Mikesus
@Lempl Klaun
pokud jsou skutečně dotováni čínou, tak je jim to jedno. Protože takto v dlouhodobém horizontu můžou likvidovat svoji konkurenci a pak třeba záruku přestanou uznávat.
pokud jsou skutečně dotováni čínou, tak je jim to jedno. Protože takto v dlouhodobém horizontu můžou likvidovat svoji konkurenci a pak třeba záruku přestanou uznávat.
Mikesus
@Nebo Nebo
odpověď je jednoduchá. Kombík kromě Evropy nikdo moc nepoužívá. Tak nemají odbyt. I kdyby tam byla ta 1,5t, tak stejně nebude o něj moc zájem. Asi nikdo nechce kombík tak moc, že by si šel koupit MG. To spíš sáhnou po nějakém SUV.
odpověď je jednoduchá. Kombík kromě Evropy nikdo moc nepoužívá. Tak nemají odbyt. I kdyby tam byla ta 1,5t, tak stejně nebude o něj moc zájem. Asi nikdo nechce kombík tak moc, že by si šel koupit MG. To spíš sáhnou po nějakém SUV.
Lempl Klaun
@ptr078
Jo, vím, že auto nevydrží 7 let nebo 150 tisíc, ale dám na to takovou záruku, abych ho pak mohl opravit za své a přijít tak o zisk. To dává ekonomický smysl.
Jo, vím, že auto nevydrží 7 let nebo 150 tisíc, ale dám na to takovou záruku, abych ho pak mohl opravit za své a přijít tak o zisk. To dává ekonomický smysl.
Lempl Klaun
Pan autor článku decentně pozapomněl zmínit záruku, kterou dává výrobce na MG. Je to 7 let a 150 tis. kilometrů bez omezení a příplatků. To je zcela bezkonkurenční záruka, Stelantis a Tesla jsou na polovině. To dost vypovídá o přepodkládané spolehlivosti "nekvalitních čínských okopírovaných" aut, když se výrobce nebojí dát tak dlouhou záruku. Bude se muset výroba aut v Evropě probrat a začít se víc snažit, jinak za pár let skončí. Nehledě na to, že číňani postaví továrny v Evropě, takže brzy to budou evropská auta a žádná cla a politika a sankce nepomůžou. Špatný pro protičínskou nenávistnou galerku, co ?
Nebo Nebo
@Mikesus O Fabie Combi zajem byl. Nevím, kde jsi to četl, že o ně nebyl zájem, hádám, že na seznam medium...
Potkávám dokonce combi Fabie častěji neż hatch, hlavně 3. generaci.
Potkávám dokonce combi Fabie častěji neż hatch, hlavně 3. generaci.
Nebo Nebo
Cena není tak hrozivá, lidi prostě nechcou elektrický kombi no... Když přeci kupují Superba za mega a půl se spal. motorem, tak tohle je za polovic.
Zkrátka stačí do tohohle nacpat tu 1.5 s MT a prodeje vzrostou o 200%.
Zkrátka stačí do tohohle nacpat tu 1.5 s MT a prodeje vzrostou o 200%.
Arese
Jedno z nejhnusnějších kombi všech dob. Vzhledem k jeho absurdnímu zkratopohonu nám to ale vůbec nemusí být líto! 🙂
twistedTSD
@Mikesus Zajímavé, že kombi u trojkové Fabie v inzerci převažuje v poměru 2:1.
KANKUNEN
@Lempl Klaun Jj a budou tam pracovat ti, co teď stávkujou za vyšší platy. Budou pracovat pilněji a za polovinu.
ptr078
@Lempl Klaun No bol by som na tvojom mieste opatrny s vyjadreniami, mg nie je ziaden zazrak spolahlivosti, podla statistik skor podpriemer
twistedTSD
@Mikesus Jo, tak to určitě přesně je. Statistiky prodejů karosářských variant tu taky zazněly x-krát, tak neplácej.
twistedTSD
@Lempl Bezkonkurenční asi není, když má Kia stejnou. Jinak moc nerozumím smyslu tvé ódy na Čínu pod článkem o tom, že MG5 končí bez nástupce.
Josef-Kratochvil
@Lempl Klaun tvl jeste ze existujete. Co by bez vas Partners delali 😃
Par prodaných kusů není zájem. Ze to bylo oblíbené na malém bezvýznamné trhu, a i tam to strmě klesalo, neznamená že o to zájem byl.