Tak to se Škoda nemá čím chlubit.
Třeba takový Hyundai letos v říjnu oslavil svůj historický úspěch výroby 100 milionů vozů po celém světě. https://www.hyundai.com/…illion-milestone
A stačilo mu na to jen 57 let!👍
@Tough Hyundai je strojní a elektronický gigant. Škoda je provinční automobilka. Já myslím že to není špatný výsledek, kór když třetina z té doby byl bolševický svrab.
@Stejsn To sice ano, Hyundai je gigant, hlavně automobilový, který je třetím největším výrobcem aut na světě, ale proč tedy ta všelijaká velkohubá prohlášení škodovky o její významnosti, když se vlastně nemá čím moc chlubit, na rozdíl od jiných značek.
Ten víc jak třináctinásobek vyrobených aut Hyundaiem, za stejný přepočtený časový úsek, mluví za vše.
Vzpomínám si na ten humbuk příznivců Škody kolem ,,malého souseda z Boleslavi".
Reklama to byla sice trochu provokativní, ale jádru vlastně pravdivá.
@Tough Vem to z pohledu Škoda Auto. Nějak marketing dělat musí. Nebude dělat reklamu se sloganem "sice jsme toho zas tolik nedokázali, ale měli byste od nás kupovat" ne? Řekl bych, že jde srovnat se španělským Seatem a oproti němu je na tom určitě lépe. Škodovka je nejvýznamější český zaměstnavatel, auta nědělá špatná (i když ničím nevynikají) a přesto, že patří Němcům a zisky tudíž vyvádí do ciziny, měli bychom být rádi za to, že se jí daří.
Třeba takový Hyundai letos v říjnu oslavil svůj historický úspěch výroby 100 milionů vozů po celém světě.
https://www.hyundai.com/…illion-milestone
A stačilo mu na to jen 57 let!👍
Ten víc jak třináctinásobek vyrobených aut Hyundaiem, za stejný přepočtený časový úsek, mluví za vše.
Vzpomínám si na ten humbuk příznivců Škody kolem ,,malého souseda z Boleslavi".
Reklama to byla sice trochu provokativní, ale jádru vlastně pravdivá.