Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
hugino
S 1.5 TSI 150 k a manuálom za povedzme okolo 27 000 € / 675 000 kč /to bude dobrá ponuka .
@hugino
Toľko nestojí ani súčasný, leda s aktuálnou akciou -3000 € (čo je sakra dobrá akcia, asi ich majú na sklade nepredaných dosť), čo je v najnižšej výbave Life 25690,-€ + aspoň metalíza 26310,-€. Novinka za 27 tisíc ? Myšlienka z ríše snov.
Toľko nestojí ani súčasný, leda s aktuálnou akciou -3000 € (čo je sakra dobrá akcia, asi ich majú na sklade nepredaných dosť), čo je v najnižšej výbave Life 25690,-€ + aspoň metalíza 26310,-€. Novinka za 27 tisíc ? Myšlienka z ríše snov.
@traveldrive Ale skladovky sú drahšie ako na objednávku s akciou. Vychádzam z toho že G VIII je za cca 25 000 € a Tigi od 30 000 € s DSG . Myslel som predovšetkým ak by bola akcia. Teraz sa dívam že Toyota Cross alebo Honda HR-V začínajú okolo 30-31 000 € .
@hugino
To je aká logika, porovnávať s cenami Golfa a Tiguana, keď ide o T-Roc? Bývalo, že starý model v čase uvedenia nového zdražel, aby reklama mohla hlásať, že nový model je lacnejší. Dnes sa to už tak nerobí, aspoň som si poslednou dobou nevšimol. Napriek tomu si nemyslím, T-Roc bude začínať nejako zvlášť hlboko pod 30 tisíc, skôr kozmeticky.
To je aká logika, porovnávať s cenami Golfa a Tiguana, keď ide o T-Roc? Bývalo, že starý model v čase uvedenia nového zdražel, aby reklama mohla hlásať, že nový model je lacnejší. Dnes sa to už tak nerobí, aspoň som si poslednou dobou nevšimol. Napriek tomu si nemyslím, T-Roc bude začínať nejako zvlášť hlboko pod 30 tisíc, skôr kozmeticky.
@traveldrive No, co jsem si všimnul, tak u Passata B8/B9 to udělali. U B8 vyhnali cenu u mé konfigurace o 150 tisíc Kč nahoru. A novinka B9, když se vybaví ještě nad mou konfiguraci, tak vychází o 200.000,- líp. Takže za méně člověk dostane víc. Otázkou je pak aktuální sleva, kterou člověk vytříská u prodejce. Před 4 lety jsem vytřískal přes 23%. Dnes to na IČO vidím na 15% reálně. Ale aktuální nabídky nemám, tak se nemohu hádat :-)
@PavelK_ A co čekáš za změny? Je to Superb s logem VW. Lepší jsou jen tlumiče DCC PRO a masážní sedačky. A taky výkonnější hardware infotainmentu a odladěnější software. A verze nad 110kW by měly mít hliníkovou nápravnici a 17" brzdy. Bohužel nelze koupit HD Matrixy, má to horší loketku, horší dělení zadních sedadel, chybí zavírání kufru při odchodu od auta a další věci, které předchůdce měl vychytané. Ventilace pod displayem fouká víc na loket, než do prostoru atd... Nelze objednat výhřev skla bez nezávislýho, nelze silná nafta v předokolce, nelze černý strop k Elegance atd... Takže se to holt musí trefit do vkusu konkrétního soudruha.
Zbytek je pořád stejná technika. Motory, převodovky atd...
Moje 147kW nafta narozdíl od smolařů z fór nebere ani kapku oleje ani kapaliny, takže mě nic nenutí spěchat do výměny. Je to prostě něco za něco. Objektivně solidní vozidlo, ale dokonalý to není. Sup vyjde v L&K levněji, pokud někdo zkousne tu palubku.
Zbytek je pořád stejná technika. Motory, převodovky atd...
Moje 147kW nafta narozdíl od smolařů z fór nebere ani kapku oleje ani kapaliny, takže mě nic nenutí spěchat do výměny. Je to prostě něco za něco. Objektivně solidní vozidlo, ale dokonalý to není. Sup vyjde v L&K levněji, pokud někdo zkousne tu palubku.
@Mokrous Málo chodíš na fórum a acz. Tam sa dozvieš že furt pod tým krámom ležíš a dolievaš pol na pol olej a nemrznúcu zmes do chladiča a že za dva roky si stál pol roka v servise :D . A teraz vážne, tiež mám v okolí také, kde je problém od novoty a ja furt nič. Čoskoro sa prehupnem cez 100000km
@PavelK_ Ne. Proč se ptáš?
@PavelK_ A co čekáš za změny? Je to Superb s logem VW. Lepší jsou jen tlumiče DCC PRO a masážní sedačky. A taky výkonnější hardware infotainmentu a odladěnější software. A verze nad 110kW by měly mít hliníkovou nápravnici a 17" brzdy. Bohužel nelze koupit HD Matrixy, má to horší loketku, horší dělení zadních sedadel, chybí zavírání kufru při odchodu od auta a další věci, které předchůdce měl vychytané. Ventilace pod displayem fouká víc na loket, než do prostoru atd... Nelze objednat výhřev skla bez nezávislýho, nelze silná nafta v předokolce, nelze černý strop k Elegance atd... Takže se to holt musí trefit do vkusu konkrétního soudruha.
Zbytek je pořád stejná technika. Motory, převodovky atd...
Moje 147kW nafta narozdíl od smolařů z fór nebere ani kapku oleje ani kapaliny, takže mě nic nenutí spěchat do výměny. Je to prostě něco za něco. Objektivně solidní vozidlo, ale dokonalý to není. Sup vyjde v L&K levněji, pokud někdo zkousne tu palubku.
Zbytek je pořád stejná technika. Motory, převodovky atd...
Moje 147kW nafta narozdíl od smolařů z fór nebere ani kapku oleje ani kapaliny, takže mě nic nenutí spěchat do výměny. Je to prostě něco za něco. Objektivně solidní vozidlo, ale dokonalý to není. Sup vyjde v L&K levněji, pokud někdo zkousne tu palubku.
lamal
"Nový Volkswagen T-Roc odhalen únikem! Vypadá jako" ...MG
Protože VW byly vždycky o osobitosti, což se uplatní zvlášť u modelu T- ROC.
Snad... ale helmuti zas vymysleli das design, a teď to cpou na všechno... Za mě ne.
Golf má být Golfem.
Passat Passatem.
Tiguan Tiguanem.
T-Roc T-Rocem.
A ne das SUV-C auto, das SUV-B auto...
No, tá megamreža vyzerá hrozne, a nemyslím si, že by vyzerala dobre na čomkoľvek. Pripomína mi to ako keď si nejaký čávo dá na krk 2-kilovú reťaz s 5 cm okami...