Testy
Kdo neřídil Megane iv, nepochopí jak relaxační svezení nabízí, řídil jsem sice jen hatchback, ale nebýt ukončení výroby, možná bych jej koupil místo Golfu 8 fl, který mi slouží velmi dobře, ale v kabině je to klasická moderna🙂
@Bob Boban
No nevím. Jedno z mála aut, kde jsem se jako spolujezdec bal, jestli a kdy to auto na nerovnostech ustreli i v nizkych rychlostech. Motor super, podvozek hroznej. Ale za ty penize se dají zavřít obě oči. Kdyz mám možnost si připlatit za neco jistějšího, s radostí to udělám.
No nevím. Jedno z mála aut, kde jsem se jako spolujezdec bal, jestli a kdy to auto na nerovnostech ustreli i v nizkych rychlostech. Motor super, podvozek hroznej. Ale za ty penize se dají zavřít obě oči. Kdyz mám možnost si připlatit za neco jistějšího, s radostí to udělám.
on je dost zoufalec. Že na toho trolla vůbec reaguješ.
Chovanie na nerovnostiach by chelo lepsie overit, autor pise o inom chovani aj na 18 a nemyslim, ze si vymysla.
Na kolkych meganoch 4gen si za posledne 2 roky jazdil ?
Mohli upravit charakteristiky napr tlmicov a pri tvojej skusenosti si nesiel rovnaku specifikaciu, vybavu, rocnik a nemas istotu v tlaku pneu. Napr v Toyote pri kazdom servise prefukaju pneu na 2.5 tzv "na istotu" a v zadu je to z predpisanych 2.0... pak to mlati a uskakuje. A to spravi aj naprava s multilinkom.
chcelo by to pujcit megana, nastavit tlaky a testovat, tazko sa mi veri ze megane sedan mlati na 17kach... ale dobre jazdil si 2 megany takze nejaka vzorka tam je
copak, panáček je zklamán, že nemůže ohrožovat ostatní? kde u nás chceš jezdit přes 175?
Demokracie není anarchie. A jako základní vec v demokratickém světě je neohrožovat ostatní. Dost si pleteš státní zřízení. Vyzadovani dodržování zákona není komunistické. Ale chápu, jsi naucen od komunistu a to ti uz zůstalo.
Ano stejne tak může ohrožovat i v 50 nebo 90. Akorát že když ohrozi v 90, často ten druhý nevinný může s tím něco málo udělat a mít možnost přežít. Nevím proč zmiňujete 132, rec byla o 175, ze není dostatečné, tedy že je potřeba jezdit ještě rychleji. A proto se ptám, jak bezpečné je jezdit více než 180 na našich silnicích, kdyz tvrdíte, ze to nikoho neohrožuje. Chapu, každý namachrovany polovodič řekne, že on jezdi bezpečně jakoukoliv rychlosti. A vyšší rychlost než těch 175 je jen v Německu, kde i to se dost omezuje, případně provoz to ani nedovolí využít. Demokracie není anarchie a každý má být zodpovědný za své chování a trestán za jeho nebezpečnost pro ostatní.
(no dobře, v obci ne)
Copak turek, tan to auto i dokáže vyrobit dobře (dělají vlaky, komponenty do letadel, a další věci).
Mám spíše problém s karosarskou variantou jako takovou, nejsem privrzencem sedanu.
Ale jako nástupce Tofasu a tamních Rendliku 11 sedan to bude cajk
Tak turek je zvyklej na smradlavé vnitřky, tak mne prodeje tipa neudivuji
Na druhej strane lepšia torzná tuhosť,tichšie aj skôr vykúriš či vychladiš.
Když někomu tato karoserie vyhovuje proč ne. Že mě hned po kabriu ta nejméně praktická.
Jezdím často na vejlety a vozím kolo či spím v autě, což si v sedanu nedokáži moc dobře predstavit
To ale není problém sedanuye ty mas jine pozadavky. Sedan ma nejlepší aerodynamiku, je obecně nejelegantnejsi ( jen snad škodovka dokázala udělat prisernej sedan ), nejlepší tuhost, ticho nebo ten výhřev. Samozřejmě i slabé stránky ma, jako každá karoserie. Například není to dodávka na převoz balíků, není to hotelový pokoj na přespání, dokonce to není ani autobus na prevoz 7 lidi.