Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Renault Mégane GrandCoupé – Starý známý

32 komentářů

Avatar - Mikesus
Mikesus
@KANKUNEN
on je dost zoufalec. Že na toho trolla vůbec reaguješ.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Arese
Demokracie není anarchie. A jako základní vec v demokratickém světě je neohrožovat ostatní. Dost si pleteš státní zřízení. Vyzadovani dodržování zákona není komunistické. Ale chápu, jsi naucen od komunistu a to ti uz zůstalo.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Arese
copak, panáček je zklamán, že nemůže ohrožovat ostatní? kde u nás chceš jezdit přes 175?
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Arese
Tak turek je zvyklej na smradlavé vnitřky, tak mne prodeje tipa neudivuji
MarekAbsolon
@KANKUNEN Čím smrdí to tvoje? Asi tebou.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Pro mě není auto jenom věc a tohle bych si koupil jedině, že bych byl taxikář v Bangladéši. To auto smrdí turkem i z mobilu.
admin badgeAvatar - Marek Bednář
Marek Bednář
@Mikesus že někdo jede 132 km/h, nebo klidně i 176, přece ještě nutně neznamená, že ohrožuje ostatní. Navíc s autem se dá jet i za hranice, kde mohou být rychlostní limity jiné, i když fyzikální zákony fungují všude stejně.
Arese
@Mikesus Do toho kde a kolik jezdím ti je leda tak houno, odporný bolševiku! 🤮
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@MarekAbsolon Na mě si nepříjdeš, Bednář říkal, že jsi jejich placený roztleskávač.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
@Mikesus Nebreč, nikdo tu nemluvil o našich silnicích. Nicméně jet po prázdné dálnici 200 není nikomu nebezpečné ani u nás.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Pokud si mel zkusenost s vybaveným plnohodnotným Meganem 4, tak na palube poznas, ze je to trochu jine, ale za ty penize mu to odpustis. Problem toho auta je, ze zarizli nizsi vybavu, ktera byla silne pod pul milionu 😐 Jinak pokud ti neva torzka a ze to neni zrovna nejlepsi auto sve tridy na nerovnostech, dostanes za ty penize kus auta, slusnou porci vybavy a plnotucny motor. Ona ani ta zakladni Oktavka ve srovnavaci tabulce podvozkove a rizenim neni vyrazne lepsi a jeste priplatis.. @Arese
admin badgeAvatar - Marek Bednář
Marek Bednář
@Mikesus žádná rychlost, ať je to 50, 90, 130 nebo 180, nemůže být plošně bezpečná či nebezpečná, okolí ohrožující či okolí neohrožující, protože každá situace je jiná. Je rozdíl jet 180 km/h na prázdné a suché dálnici, anebo kličkovat v takové rychlosti mezi ostatními auty jedoucími 120-130. Není možné jednoznačně tvrdit, že 180 km/h je vždy okolí ohrožující, protože to prostě není pravda. Stejně tak ale není možné tvrdit, že 120 km/h na dálnici není nikdy okolí ohrožující (byť je to legální rychlost). Jak píšete, každý má být zodpovědný za své chování a trestán za jeho nebezpečnost pro ostatní - ale je nutné v každém jednom případě zvlášť tu nebezpečnost posuzovat podle konkrétní situace.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@vencelín
To ale není problém sedanuye ty mas jine pozadavky. Sedan ma nejlepší aerodynamiku, je obecně nejelegantnejsi ( jen snad škodovka dokázala udělat prisernej sedan ), nejlepší tuhost, ticho nebo ten výhřev. Samozřejmě i slabé stránky ma, jako každá karoserie. Například není to dodávka na převoz balíků, není to hotelový pokoj na přespání, dokonce to není ani autobus na prevoz 7 lidi.
Avatar - idam.i
idam.i
@vencelín nechápem ten panický odpor voči sedanom.Pokiaľ nevozím lyže či chladničku som v sedane odviezol všetko potrebné.
Na druhej strane lepšia torzná tuhosť,tichšie aj skôr vykúriš či vychladiš.
Arese
@vencelín Tipo se ovšem v Turecku prodává ještě lépe, už řadu let je tam č. 1! 🙂👍
Arese
@KANKUNEN Jak to myslíš? Tady už to není jako u staršího sedanu Fluence, který byl technický skutečně ošizený. Naopak Mégane GrandCoupé není o nic horší, než dřívější španělské Megany! Tedy až na ten neuvěřitelný i -di o t-ský omezovač rychlosti na 175 km/h, který mě toto jinak parádní auto dokonale znechucuje! 🙁👎
Palo Coolibra
Vážení, koupil jsem si ho, neboť za ty prachy nic lepší nebylo. Mám najeto necelých 4000 km . Průměrná spotřeba 6.3 a to nijak zvlášť nešetřím. Podvozek komfortní, pro mne zvyklého na multi-link a tvrdší pružiny, někdy až moc. Omezovač zasahuje až ve 181 km...no co uděláš. Mluví to na tebe, dělá co mu řekneš, má to Android auto a žere to v pohodě USB se 60 giga. Ten kufr je fakt těžko přístupný a chtělo by to síťový program. Mám červenou metlu za 22tisic a v této barvě je to na slunku nádhera, stejně jako jeho profil. Na můj vkus měkké sedačky, nicméně mám rád klasické tvary a snad kromě Corolly , která je líná a trojhrnek a Fastbacku od Hyundaie, který je v podobné konfiguraci drahý, není nic podobného na trhu. Octavii neřeším, nechci být hledačem ve stádu. Megane má několik originálních řešení, jak je zmíněno v článku a ten motor je prostě skvělý. Vyrábí se v Burse v Turecku a je tam velice oblíben. Jelikož ty jejich cesty jsou ještě trošku horší než ty naše, bylo to fakt dobré řešení. Největší překvápko je, že to má plastové přední blatníky. Prodalo se jich však skutečně minimum, tak chybí objektivní srovnání majitelů ale když celkové vyšla Corolla v testu SM hůř, není v podstatě co řešit.
SelRoyan
Hned na prvni fotce stoji mezi kuzely, delal losi test? Jestli ano, jaky je vysledek?
D
ericn
@Marek Bednář Souhlas, pěkně napsáno. Snad to Mikešovi doteče, poslední dobou mu to moc nejde 😄
Avatar - lamal
lamal
@Ozzman
chcelo by to pujcit megana, nastavit tlaky a testovat, tazko sa mi veri ze megane sedan mlati na 17kach... ale dobre jazdil si 2 megany takze nejaka vzorka tam je
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jezdil jsem kombíky Megane 4 předface a poface, první byl RS line TCE140 MT (už nevím, rok cca 2018/2019) a druhy byl Techno TCE 140 EDC (2024 jeden z posledních kusu na skladě, už ukončena výroba) a bylo na nepříplatkových R17, chovaly se podobně, jen po faceliftu měl lepší odhlučnění. V tomto testovaném sedanu jsem seděl letos, auto červené, ale jinak stejná výbava. Interiér o chlup horší, než Techno z francie. Jinak ale to EDC mne nepřišl otak strašný, jak se zde píše, nebo jak to mají i jiní testeři co ten sedan v této konfiguraci měli (Youtube), docela nechalo proklouzávat, aby vyhladilo rozjezdy. Měl jsem ale přímé srovnání s naším 2.g s HDM a ten jede hladčeji a na té stejné trase na nerovnostech neodskakoval tolik + více zaklekne pocitově do zatáčky a sedí. @Ozzman
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
@Mikesus No shit Sherlock, potřebuje praktické auto, tak mu nevyhovuje sedan. Nic jiného nepsal.
Avatar - Emel
Emel
@Mikesus kdekoli! 😄
(no dobře, v obci ne)
Avatar - lamal
lamal
@Mikesus
viz moj prispevok Ozzymu...
Avatar - lamal
lamal
@Ozzman
Chovanie na nerovnostiach by chelo lepsie overit, autor pise o inom chovani aj na 18 a nemyslim, ze si vymysla.
Na kolkych meganoch 4gen si za posledne 2 roky jazdil ?

Mohli upravit charakteristiky napr tlmicov a pri tvojej skusenosti si nesiel rovnaku specifikaciu, vybavu, rocnik a nemas istotu v tlaku pneu. Napr v Toyote pri kazdom servise prefukaju pneu na 2.5 tzv "na istotu" a v zadu je to z predpisanych 2.0... pak to mlati a uskakuje. A to spravi aj naprava s multilinkom.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Bob Boban
No nevím. Jedno z mála aut, kde jsem se jako spolujezdec bal, jestli a kdy to auto na nerovnostech ustreli i v nizkych rychlostech. Motor super, podvozek hroznej. Ale za ty penize se dají zavřít obě oči. Kdyz mám možnost si připlatit za neco jistějšího, s radostí to udělám.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Marek Bednář
Ano stejne tak může ohrožovat i v 50 nebo 90. Akorát že když ohrozi v 90, často ten druhý nevinný může s tím něco málo udělat a mít možnost přežít. Nevím proč zmiňujete 132, rec byla o 175, ze není dostatečné, tedy že je potřeba jezdit ještě rychleji. A proto se ptám, jak bezpečné je jezdit více než 180 na našich silnicích, kdyz tvrdíte, ze to nikoho neohrožuje. Chapu, každý namachrovany polovodič řekne, že on jezdi bezpečně jakoukoliv rychlosti. A vyšší rychlost než těch 175 je jen v Německu, kde i to se dost omezuje, případně provoz to ani nedovolí využít. Demokracie není anarchie a každý má být zodpovědný za své chování a trestán za jeho nebezpečnost pro ostatní.
vencelín
@idam.i
Když někomu tato karoserie vyhovuje proč ne. Že mě hned po kabriu ta nejméně praktická.
Jezdím často na vejlety a vozím kolo či spím v autě, což si v sedanu nedokáži moc dobře predstavit
Bob Boban
Kdo neřídil Megane iv, nepochopí jak relaxační svezení nabízí, řídil jsem sice jen hatchback, ale nebýt ukončení výroby, možná bych jej koupil místo Golfu 8 fl, který mi slouží velmi dobře, ale v kabině je to klasická moderna🙂
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@Arese To auto vyjadřuje, auta mě nezajímají, hlavně že to jede. Tyto sociální sedany stejně nejezdí nad 131.
MarekAbsolon
@KANKUNEN Bednář je zmatenej jak celá tahle tvoje redakce.
vencelín
@KANKUNEN
Copak turek, tan to auto i dokáže vyrobit dobře (dělají vlaky, komponenty do letadel, a další věci).
Mám spíše problém s karosarskou variantou jako takovou, nejsem privrzencem sedanu.
Ale jako nástupce Tofasu a tamních Rendliku 11 sedan to bude cajk